Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres info@ablogroup.com lub w wersji papierowej na adres: ABLO Group sp. z o.o. ul. Opolska 140, 52-014 Wrocław do 31.01.2018 r.
2. Oferta na wykonanie zamówienia powinna zawierać co najmniej:
a) Formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
b) Oświadczenie o braku powiązania pomiędzy podmiotami współpracującymi zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
d) Karty katalogowe elementów przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub angielskim), Dane zawarte w kartach katalogowych będą podstawą do sprawdzenia, czy oferowane elementy spełniają minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w rozdziale II.2.4. Przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia wymagań odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3. Koszt przygotowania i złożenia Oferty ponosi Wykonawca.
4. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcy bez ich otwierania.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
info@ablogroup.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Wojciech Grządziel
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
71 337 57 21
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Na przedmiot zamówienia składa się dostawa i montaż poniższych środków trwałych:
1. System odpylania pyłu i wiórów wraz z instalacją dla maszyn obróbczych.
2. System sprężonego powietrza z kompresorem śrubowym, zbiornikiem, osuszaczem, instalacją podawczą.
3. Wózek widłowy elektryczny.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
jaworski
Miejscowość:
Sady Dolne
Cel zamówienia
Dotyczy projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
W związku z realizacją projektu pt. „Zakup maszyn i urządzeń stolarskich wraz z niezbędnymi elementami pomocniczymi i akcesoriami oraz adaptacja hali produkcyjnej w celu wprowadzenia innowacji produktowych i procesowych w zakresie produkcji paneli i ustrojów akustycznych” w ramach Osi priorytetowej 1 Przedsiębiorstwa i innowacje Działanie 1.5 „Rozwój produktów i usług w MŚP” Poddziałanie 1.5.1 „Rozwój produktów i usług w MŚP – konkurs horyzontalny” Schemat 1.5 A Wsparcie innowacyjności produktowej i procesowej MŚP z wyłączeniem mikroprzedsiębiorstw działających do 2 lat, Firma zaprasza do składania ofert na dostawy.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności. Sposób ponoszenia wydatków zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji.
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż trzech elementów pomocniczych o poniższych parametrach minimalnych:
1. System odpylania pyłu i wiórów wraz z instalacją dla maszyn obróbczych.
- dostarczenie systemu odpylania pyłu i wiórów wraz dokumentacją projektową spełniających poniższe wymagania
- wydajność ≥6000 m3/h, (podciśnienie bezpośrednie na króćcu)
- zasuwy automatyczne z czujnikami podciśnienia,
- wentylator wyciągowy z regulacją falownikiem,
- klapa zwrotna,
- automatyczne dopasowanie prędkości obrotowej (wydajności) przez pomiar podciśnienia
- automatyka p.poż z podłączeniem pod gaśnicę proszkową (automatyczny system gaśniczy).
- zasilanie 3x400V, moc 10-12 kW
- powierzchnia filtracyjna min. 70 m2
- automatyczne czyszczenie filtrów podczas pracy urządzenia uderzeniem sprężonego powietrza
- zawartość śladowa pyłu <0,1 mg/m3 potwierdzona certyfikatem CE+GS
- automatyka włączenia dla min. 4 maszyn
- zbiornik na wióry z podwoziem jezdnym, objętość min 400 l
- poziom ciśnienia akustycznego ≤80 dBA
- średnica króćca odciągu 300-400 mm
- masa <1000 kg
- wymiary urządzenia: szerokość ≤120 cm, długość ≤270 cm, wysokość ≤250 cm
- obudowa z podwoziem jezdnym
- instalacja wyciągowa z rur stalowych rozgałęzienie 1 na 2 średnica 300-400 mm
- instalacja wyciągowa z rur stalowych trasa główna długość do 20 m, średnica 300-400 mm
- instalacja wyciągowa z rur stalowych podejście do minimum 2 maszyn, redukcja, rozgałęzienie, średnica 2×160 mm, średnica 1×200 mm
- wysokość prowadzenia poziomego rur trasy głównej ~ 4 m nad posadzką
- system fabrycznie nowy
2. System sprężonego powietrza z kompresorem śrubowym, zbiornikiem, osuszaczem, instalacją podawczą.
- dostarczenie systemu sprężonego powietrza wraz dokumentacją projektową spełniających poniższe wymagania
- urządzenie zawierające w jednej obudowie: kompresor śrubowy, osuszacz, zbiornik
- wydajność efektywna min. 0,8 m3/h dla ciśnienia 7,5 bar.
- całkowity pobór mocy urządzenia ≤8 kW
- zasilanie 400V, 3F, 50 Hz
- klasa ochrony silnika IP55
- poziom hałasu ≤65 dBA
- pojemność zbiornika ≥250 l
- wymiary urządzenia: szerokość ≤70 cm, długość ≤130 cm, wysokość ≤180 cm
- masa kompletnego urządzenia ≤450 kg.
- system uzdatniania kondensatu (separator kondensatu),
- filtr sprężonego powietrza
- instalacja podawcza dla hali o wymiarach 22×12 m typu RING, zawory sekcyjne oraz spusty kondensatu
- wysokość prowadzenia instalacji pod sufitem h~4,8 m
- ilość punktów odbiorczych zakończonych zaworem kulowym ~8
- instalacja podawcza z rur obustronnie cynkowanych o średnicy 35 mm
- system fabrycznie nowy
3. Wózek widłowy elektryczny.
- Wysokość podnoszenia nie mniej niż 3000 mm
- Wysokość złożonego masztu nie więcej niż 2010 mm
- Wolny skok wideł: nie mnie niż 145 mm.
- Udźwig: nie mniej niż 1500 kg
- ogumienie elastyczne niebrudzące,
- bateria 48V / ≥600 Ah
- Badanie w Urzędzie Dozoru Technicznego ze zgłoszeniem nowego użytkownika
- zintegrowany przesuw boczny
- boczna wymiana baterii
- maszt typu TRIPLEX
- szerokość korytarza roboczego dla palety 800x1200 wzdłużnie ≤350 cm
- długość wideł 1100-1200 mm
- oświetlenie: 2×szperacz przód, 2×szperacz tył
- ilość funkcji hydraulicznych ≥3
- konstrukcja: wózek trójkołowy
- poziom hałasu na wysokości uszu operatora ≤68 dBA
- prostownik ładujący w zestawie
- dopuszcza się dostawę wózka używanego spełniającego wszystkie powyższe wymagania, którego zakup nie był współfinansowany ze środków unijnych lub/oraz dotacji krajowych spełniającego następujące dodatkowe wymagania:
- rok produkcji ≥2012,
- przebieg ≤8 000 motogodzin,
- kompletny i pełny przegląd wykonany przez autoryzowany serwis producenta sprawdzający wszystkie elementy wózka, w razie konieczności elementy nienadające się do eksploatacji wymienione na nowe lub regenerowane
- nowy lakier
- poddany kompletnej renowacji obejmującej wymianę lub regenerację akumulatora przez autoryzowany serwis, wymianę ogumienia
Kod CPV
42000000-6
Nazwa kodu CPV
Maszyny przemysłowe
Dodatkowe przedmioty zamówienia
n/d
Harmonogram realizacji zamówienia
1. Terminy realizacji zamówienia: zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w zapytaniu oraz zgodnie z ofertą Wykonawcy, maksymalnie do 2018-05-06.
2. Miejsce dostarczenia zamówienia: Sady Dolne 67B, 59-420 Bolków.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędne do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: posiadania osób zdolnych do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
Dodatkowe warunki
1. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej.
2. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
3. Termin związania ofertą: 180 dni.
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
f) Nie są powiązani osobowo ani kapitało w Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
5. Dokonanie oceny braku przeciwwskazań do udziału w postępowaniu, następowało będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
6. Płatność za realizację umowy na przedmiot zamówienia będzie realizowana w częściach za każdy z trzech elementów przedmiotu zamówienia z osobna każdorazowo na podstawie: faktury zaliczkowej i faktury końcowej.
7. Zamawiający wymaga, by faktury zaliczkowe były wystawiane na kwoty nie większe niż 70% ceny danego elementu przedmiotu zamówienia. Pozostała do zapłaty wartość danego elementu przedmiotu zamówienia będzie płatna na podstawie faktury wystawionej po odbiorze końcowym danego elementu zamówienia, z terminem płatności co najmniej 30 dni od wystawienia.
8. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania/anulowania/przerwania postępowania bez podania przyczyny i w dowolnym momencie.
10. Oferty należy składać w języku polskim.
11. Zamawiający wymaga, by ofertę podpisała osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy.
12. Informujemy, że powyższe zapytanie nie stanowi oferty zawarcia umowy ani też oferty prowadzenia negocjacji w tym celu i jest skierowane do wielu adresatów.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieskorzystania z otrzymanej oferty bez podania przyczyny oraz do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień.
14. Zamawiający może odrzucić ofertę w przypadku, gdy podana cena jest rażąco niska. Cena jest rażąco niska w szczególności wtedy, gdy jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
15. W przypadku zakwalifikowania do dalszego postępowania, wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony indywidualnie.
16. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług podatek akcyzowy, cło, a także inne podatki przewidziane prawem, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru, którego dostawa będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku.
17. Za uchylanie się od zawarcia umowy z Zamawiającym, na warunkach określonych w ofercie oraz w zapytaniu ofertowym, lub nienależytym wykonaniu Przedmiotu Umowy lub jego części, jak również niedotrzymania terminu wykonania umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% ceny brutto za realizację przedmiotu zamówienia obliczonej na podstawie oferty złożonej przez Zamawiającego.
18. Zapłata kar umownych nie pozbawia Zamawiającego prawa dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
Warunki zmiany umowy
1. Zmiana i aneksowanie warunków umowy z wykonawcą, w tym także zmiana umowy względem treści złożonej przez Wykonawcę oferty, jest dopuszczalna pod następującymi warunkami:
a) W zakresie zmiany terminów realizacji umowy – gdy zaistnieje inna, niemożliwa wcześniej do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy w terminie. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwia stronom wykonanie w części lub w całości ich zobowiązań, w szczególności: wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; terroryzm, rewolucję, przewrót wojskowy lub cywilny, wojnę domową; skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę; klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy; inne wydarzenia losowe. Termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej lub innej ww. okoliczności.
b) Nieotrzymania lub cofnięcia Zamawiającemu dofinansowania.
c) Jeśli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
d) Gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
e) Gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
f) Nastąpiła zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy.
g) Wystąpiły oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści umowy.
2. Zmiany, o których mowa powyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego, a ich wprowadzenie wymagać będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Formularz oferty - Załącznik nr 1.
2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych – Załącznik nr 2.
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3.
4. Karty katalogowe elementów przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub angielskim).
Zamówienia uzupełniające
n/d
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
C - Cena netto-40%
S - Serwis gwarancyjny-25%
T - Termin realizacji- 20%
G - Długość gwarancji-15%
Razem 100%
Liczba punktów oferty badanej = C + S + T + G
Kryterium C
Punkty za kryterium „Cena netto” zostaną obliczone dla każdej z badanych ofert wg następującego wzoru:
Cena netto oferty najtańszej (w PLN)
------------------------------------------------- x 40
Cena netto oferty badanej (w PLN)
Kryterium S
W kryterium „Serwis gwarancyjny” najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta określająca najkrótszy licząc od momentu telefonicznego lub e-mailowego zgłoszenia usterki (któregokolwiek z elementów przedmiotu zamówienia) termin wizyty serwisanta u Zamawiającego w celu zdiagnozowania usterki. Wartość S – liczba punktów w kryterium zostanie określona następująco:
• za serwis gwarantujący wizytę serwisanta u Zamawiającego w ciągu 1 dnia roboczego od zgłoszenia usterki Wykonawca otrzyma 25 punktów,
• za serwis gwarantujący wizytę serwisanta u Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia usterki Wykonawca otrzyma 15 punktów,
• za serwis gwarantujący wizytę serwisanta u Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia usterki Wykonawca otrzyma 5 punktów,
• za serwis gwarantujący wizytę serwisanta u Zamawiającego w ciągu 4 i więcej dni roboczych od zgłoszenia usterki Wykonawca otrzyma 0 punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin wizyty serwisanta u Zamawiającego przekraczający 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niespełniająca wymagań Zamawiającego.
Kryterium T
W kryterium „Termin realizacji” oceniany jest zadeklarowany przez Wykonawcę termin dostawy poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, określony na dany tydzień roku 2018 (numer tygodnia), dla każdego z elementów przedmiotu zamówienia z osobna.
Zamawiający określa najwcześniejsze możliwe terminy dostaw poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia następująco:
1. System odpylania pyłu i wiórów wraz z instalacją dla maszyn obróbczych zostanie dostarczony do Zamawiającego najwcześniej w 8 tygodniu roku,
2. System sprężonego powietrza z kompresorem śrubowym, zbiornikiem, osuszaczem, instalacją podawczą zostanie dostarczony do Zamawiającego najwcześniej w 10 tygodniu roku,
3. Wózek widłowy elektryczny zostanie dostarczony do Zamawiającego najwcześniej w 7 tygodniu roku.
Punkty w kryterium zostaną obliczone we wzoru:
T = T1 + T2 + T3
gdzie:
T1 – liczba punktów przyznanych za termin realizacji systemu odpylania pyłu i wiórów wraz z instalacją dla maszyn obróbczych, określona następująco:
• za deklarację dostawy do końca 8 tygodnia roku Wykonawca otrzyma 6 punktów,
• za deklarację dostawy do końca 9 tygodnia roku Wykonawca otrzyma 3 punkty,
• za deklarację dostawy do końca 11 tygodnia roku Wykonawca otrzyma 1 punkt,
• za deklarację dostawy po 11 tygodniu roku Wykonawca otrzyma 0 punktów.
T2 – liczba punktów przyznanych za termin realizacji systemu sprężonego powietrza z kompresorem śrubowym, zbiornikiem, osuszaczem, instalacją podawczą, określona następująco:
• za deklarację dostawy do końca 12 tygodnia roku Wykonawca otrzyma 6 punktów,
• za deklarację dostawy do końca 13 tygodnia roku Wykonawca otrzyma 3 punkty,
• za deklarację dostawy do końca 16 tygodnia roku Wykonawca otrzyma 1 punkt,
• za deklarację dostawy po 16 tygodniu roku Wykonawca otrzyma 0 punktów.
T3 – liczba punktów przyznanych za termin realizacji wózka widłowego elektrycznego, określona następująco:
• za deklarację dostawy do końca 7 tygodnia roku Wykonawca otrzyma 8 punktów,
• za deklarację dostawy do końca 8 tygodnia roku Wykonawca otrzyma 3 punkty,
• za deklarację dostawy do końca 10 tygodnia roku Wykonawca otrzyma 1 punkt,
• za deklarację dostawy po 10 tygodniu roku Wykonawca otrzyma 0 punktów.
Jeśli Wykonawca zaoferuje wcześniejszy termin dostawy któregokolwiek z elementów przedmiotu zamówienia niż określony przez Zamawiającego jako najwcześniejszy możliwy termin dostawy dla danego elementu, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego.
Jeśli termin realizacji któregokolwiek z elementów przedmiotu zamówienia będzie późniejszy niż 8 tygodni licząc od terminu określonego przez Zamawiającego jako najwcześniejszy możliwy termin dostawy dla danego elementu, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego.
Kryterium G
W kryterium „Długość gwarancji” oceniany jest udzielony przez Wykonawcę okres gwarancji na każdy z elementów przedmiotu zamówienia licząc od odbioru końcowego danego elementu, według wzoru:
G = G1 + G2 + G3
gdzie:
G1 – liczba punktów przyznanych za długość gwarancji udzieloną na system odpylania pyłu i wiórów wraz z instalacją dla maszyn obróbczych, określona następująco:
• za udzielenie gwarancji na okres 12 miesięcy (minimalna długość gwarancji wymagana przez Zamawiającego) Wykonawca otrzyma 1 punkt.
• za udzielenie gwarancji na okres 18 miesięcy Wykonawca otrzyma 3 punkty.
• za udzielenie gwarancji na okres 24 miesięcy Wykonawca otrzyma 5 punktów.
G2 – liczba punktów przyznanych za długość gwarancji udzieloną na system sprężonego powietrza z kompresorem śrubowym, zbiornikiem, osuszaczem, instalacją podawczą, określona następująco:
• za udzielenie gwarancji na okres 12 miesięcy (minimalna długość gwarancji wymagana przez Zamawiającego) Wykonawca otrzyma 1 punkt.
• za udzielenie gwarancji na okres 18 miesięcy Wykonawca otrzyma 3 punkty.
• za udzielenie gwarancji na okres 24 miesięcy Wykonawca otrzyma 5 punktów.
G3 – liczba punktów przyznanych za długość gwarancji udzieloną na wózek widłowy elektryczny, określona następująco:
• za udzielenie gwarancji na okres 12 miesięcy (minimalna długość gwarancji wymagana przez Zamawiającego) Wykonawca otrzyma 1 punkt.
• za udzielenie gwarancji na okres 18 miesięcy Wykonawca otrzyma 3 punkty.
• za udzielenie gwarancji na okres 24 miesięcy Wykonawca otrzyma 5 punktów.
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie, nie może być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ABLO GROUP SP. Z O.O.
Adres
52-014 Wrocław
dolnośląskie
, Wrocław
Numer telefonu
713375721
NIP
8992734145
Tytuł projektu
Zakup maszyn i urządzeń stolarskich wraz z niezbędnymi elementami pomocniczymi i akcesoriami oraz adaptacja hali produkcyjnej w celu wprowadzenia innowacji produktowych i procesowych w zakresie produkcji paneli i ustrojów akustycznych
Numer projektu
RPDS.01.05.01-02-0446/16-00
Inne źródła finansowania
n/d
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROMETA Ryszard Obiedziński
ul. Kasztelańska 36/5
58-316 Wałbrzych
Data wpłynięcia: 30.01.2018 r.
Cena brutto: 308 613,77 zł
Cena netto: 250 905,50 zł