Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
2018-01-18
Pytanie: Jaka jest lokalizacja pomieszczenia, w którym mają znajdowac się urządzenia?
Odpowiedź: Pomieszczenie zlokalizowane jest na poziomie -1, drzwi do pomieszczenia są o szerokości 90cm, dostępna jest winda towarowa – opuszczana platforma z poziomu parkingu do piwnicy budynku oraz wózek paletowy.
Miejsce i sposób składania ofert
Oferta powinna być złożona w języku polskim lub angielskim, elektronicznie na adres: anna.marszalek@pl.abb.com, do dnia 25.01.2018, do godziny 16.00.
Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data i godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego.
Szczegóły dotyczące sposobu składania ofert znajdują się w dokumencie "zapytanie ofertowe".
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
anna.marszalek@pl.abb.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Anna Marszałek
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 222238337
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie do przechowywania komponentów zapewniające odpowiednie warunki środowiskowe – szafy utrzymujące niski poziom wilgotności.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Meble
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
małopolskie
Powiat:
Kraków
Miejscowość:
Kraków
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest dostawa, wniesienie oraz uruchomienie urzadzeń niezbędnych do budowy stanowiska badawczego.
Przedmiot zamówienia
Szafy utrzymujące nisko poziom wilgotności (2 szt.) o parametrach:
• Przeznaczona do przechowywania komponentów elektronicznych,
• Pojemność 1,1m3 - 1,5m3,
• Szerokość: 1,2-1,5m, głębokość: 0,60-0,75m, wysokość: 1,6-2,0m,
• Kontrolowana wilgotność 1-10%,
• Konstrukcja zabezpieczona przed ESD,
• Dokumentacja: instrukcje w języku polskim, deklaracje zgodności,
• Transport z wniesieniem, uruchomienie,
• Gwarancja minimum 24 mce od momentu montażu.
Kod CPV
39180000-7
Nazwa kodu CPV
Meble laboratoryjne
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 8 tygodni od dnia złożenia zamówienia.
Wymagany termin wazności ofert: min. 30 dni od ostatniego dnia składania ofert w konkursie.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W postępowaniu mogą brać udział firmy, wobec których nie toczy się postępowanie upadłościowe.
Dodatkowe warunki
Oferent nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji Ogólnych Warunków Zakupu dołączonych do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z następujących powodów:
1. Uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Oferenta.
3. Okoliczności siły wyższej.
4. Zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy.
5. Otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Formularz ofertowy, łącznie z kopią deklaracji zgodności oraz kopią instrukcji obsługi w wersji elektronicznej, jeśli ma zastosowanie.
2. Oświadczenie Oferenta o zapoznaniu się z zapytaniem ofertowym i kompletności złożonej oferty.
3. Oświadczenie o sposobie realizacji zamówienia korzystnego z punktu widzenia ochrony środowiska.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający zastrzega sobie prawa do udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego;
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego;
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 25% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Oferty niespełniające wszystkich kryteriów technicznych i warunków udziału w postępowaniu zostają odrzucone.
Oferta zostanie wybrana na podstawie najniższej ceny.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ABB SP. Z O.O.
Adres
04-713 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
48222237222
Fax
48 22 223 7222
NIP
5260304484
Tytuł projektu
Rozwój Korporacyjnego Centrum Badawczego ABB Sp. z o.o. poprzez nabycie infrastruktury i doposażenia B+R
Numer projektu
RPMP.01.02.02-12-0541/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Renex Sp. z o.o., Sp. k., 24.01.2018, 26.390 PLN