Strona główna
Logo unii europejskiej

Nabycie systemu informatycznego – 1 komplet

Data publikacji: 11.01.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 19-01-2018

Numer ogłoszenia

1080315

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Termin składania ofert: 19.01.2018 r. do godz. 16.00

Oferty należy składać osobiście, bądź listownie do siedziby firmy mieszczącej się pod następującym adresem: ABIMEX SP. Z O.O., ul. Traktorowa 117, 91-203 Łódź

Elementy, które musi zawierać oferta:
• nazwę oferenta oraz jego dane teleadresowe (adres, dane kontaktowe, itp.),
• opis przedmiotu zamówienia,
• termin realizacji zamówienia,
• cenę (wartości netto oraz brutto),
• termin ważności oferty (nie krótszy niż 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert),
• oferta musi zostać podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Oferenta zgodnie ze sposobem reprezentacji wynikającym z dokumentu rejestrowego lub udzielonego pełnomocnictwa.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Paweł Bandel

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

42 652 77 22

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia: Nabycie systemu informatycznego – 1 komplet

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat: Łódź Miejscowość: Łódź

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest dostawa systemu informatycznego – 1 komplet

Przedmiot zamówienia

Nabycie systemu informatycznego – 1 komplet

Przewidywany do nabycia system informatyczny zawierać będzie elementy składające się m.in. z następujących części składowych (modułów):
- sprawozdawczość,
- kalkulacja oparta na poszczególnych fazach produkcji.

Oprogramowanie musi być kompatybilne z obecnie posiadanym systemem informatycznym przez Zamawiającego.

Kod CPV

48400000-2

Nazwa kodu CPV

Pakiety oprogramowania do kontroli transakcji biznesowych i osobistych

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia: do 28.11.2018 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Dodatkowe warunki

Przez złożenie oferty Oferent akceptuje udział w postępowaniu na powyższych warunkach i zasadach,
Poprzez złożenie oferty Oferent wyraża zgodę na podanie do wiadomości pozostałych Oferentów szczegółów oferty,
Niedopuszczalne jest składanie ofert wariantowych oraz ofert częściowych,
Niedopuszczalne jest prowadzenie negocjacji pomiędzy Zamawiającym, a Oferentem w okresie trwania postępowania,
Pozyskiwanie informacji dotyczących zamówienia (z wyłączeniem informacji wrażliwych, które mogą mieć wpływ na ocenę ofert/wybór najkorzystniejszej oferty) jest możliwe w dni robocze w godzinach pracy obowiązujących u Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00,
W przypadku wątpliwości związanych z zawartością oferty Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferenta do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty. W takiej sytuacji Oferent zobowiązany jest do jednokrotnego złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty w formie przewidzianej jak dla złożenia oferty w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od zgłoszenia wątpliwości przez Zamawiającego. W sytuacji nie złożenia wyjaśnień lub nie uzupełnienia oferty w wymaganej formie lub terminie lub w sytuacji niewyczerpującego złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty Zamawiający ma prawo odrzucić taką ofertę,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków udzielenia zamówienia oraz do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
Oferty, które zostaną złożone po upływie terminu na składanie ofert nie będą rozpatrywane.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający dopuści zmianę umowy z następujących powodów:
 uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowanych przez Zamawiającego lub Dostawcę,
 okoliczności siły wyższej,
 zmian powszechnie obowiązujących regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
 otrzymania decyzji jednostki finansującej przedmiotowe zamówienie zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji, czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których wykonania Zamawiający zostanie zobowiązany,
 ustawowej zmiany stawki podatku VAT - Strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostanie stalą.

Dostawca może żądać przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu było wynikiem przyczyn zależnych od Zamawiającego lub okoliczności, których nie można było przewidzieć.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium oceny oferty 1 – Cena netto
Punktacja i waga - od 0 do100 pkt., waga: 100%
Sposób oceny i przyznania punktacji:
Oferent podający najniższą cenę netto (w PLN) uzyska największą liczbę punktów w tym kryterium.
Porównanie nastąpi w sposób polegający na obliczeniu stosunku ceny w ofercie z najniższą ceną do ceny badanej oferty. Ilość punktów przyznawanych poszczególnym ofertom nastąpi w wyniku przemnożenia otrzymanego ilorazu przez 100.

Wykluczenia

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie będzie mogło zostać udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ABIMEX SP. Z O.O.

Adres

Traktorowa 117

91-203 Łódź

łódzkie , Łódź

Numer telefonu

42 652 77 22

Fax

42 652 29 31

NIP

7260003878

Tytuł projektu

WDROŻENIE INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ OPARTYCH O WYNIKI AUTORSKICH PRAC B+R Z ZAKRESU USZLACHETNIANIA SKÓR NATURALNYCH I SZTUCZNYCH

Numer projektu

RPLD.02.03.01-10-0593/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Inne

Opis

Konieczna jest modyfikacja parametrów technicznych
Liczba wyświetleń: 1016