Strona główna
Logo unii europejskiej

zorganizowanie kursu projektowania sieci światłowodowych dla dwóch grup uczniów Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.

Data publikacji: 09.01.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 18-01-2018

Numer ogłoszenia

1079755

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1) Ofertę należy złożyć do dnia 18.01.2018 r. do godziny 1100 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro). Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, nie będą brane pod uwagę.
2) Otwarcie ofert jest jawne. Otwarcie ofert odbędzie się 18.01.2018 roku o godz. 11:05. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferenci mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
3) UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.

11. Forma składania ofert:
1) Oferty w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z oznaczeniem ,,Oferta - NIE OTWIERAĆ PRZED 18.01.2018r godz. 11:05” należy składać w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro).

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Monik Subik

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

1) Zorganizowanie kursu projektowania sieci światłowodowych dla dwóch grup uczniów Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.
2) Kurs projektowania sieci światłowodowych zakończy się uzyskaniem certyfikatu projektanta sieci światłowodowych. Liczba uczniów, którzy odbędą szkolenie: ogółem: 50 osoby.
• I grupa: 20 uczniów
Termin kursu: zrealizować do końca luty 2018
• II grupa: 30 uczniów
Termin kursu: zrealizować do końca październik 2018
3) Wymagany termin realizacji: Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć i zakończyć szkolenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego
I grupa: 20 uczniów
Termin kursu: należy zrealizować do końca luty 2018
II grupa: 30 uczniów
Termin kursu: należy zrealizować do końca październik 2018
(szczegółowe terminy do uzgodnienia z Zamawiającym)
4) Szkolenia przeprowadzone będą uczniów klasy IV technikum informatycznego Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym.
5) Wykonawca jest zobowiązany do przesłania Zamawiającemu szczegółowego programu i harmonogramu danego szkolenia celem jego akceptacji.
6) Odbiór wykonanej usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu programu kursu, list obecności, potwierdzeniem otrzymania przez uczestników certyfikatów/dyplomów o ukończeniu szkolenia
z wyszczególnieniem ilości godzin.
7) Certyfikat /dyplom powinien zawierać: temat szkolenia, imię i nazwisko osoby, dla której został wystawiony, informację o szkoleniu: ilość godzin, podpisy instruktora/trenera i Zamawiającego, miejscowość i datę.
8) Wykonawca jest zobowiązany przenieść na Zamawiającego w ramach otrzymanego wynagrodzenia wszelkie prawa autorskie związane z materiałami szkoleniowymi przygotowanymi na realizacje usługi szkoleniowej oraz
do wszelkiej dokumentacji wytworzonej przez siebie w trakcie i w związku
z realizacją kursu na następujących polach eksploatacji:
1) wprowadzanie do pamięci komputera;
2) dokonywanie zmian i modyfikacji;
3) utrwalanie na wszelkich nośnikach i zwielokrotnianie.
Przeniesienie praw opisanych powyżej nie jest ograniczone czasowo ani terytorialnie.
9) Liczba godzin: 8 godzin lekcyjnych. Uczestnicy na zakończenie szkolenia otrzymają dyplom ukończenia.
10) Na zakończenie powyższych szkoleń zaplanowano test sprawdzający – praktyczny.
11) Miejsce szkolenia: szkolenie powinno odbyć się w Michalickim Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym. Wykonawca powinien zadbać o pełne niezbędne wyposażenie do realizacji tematyki szkolenia. W części w tym zakresie może skorzystać ze sprzętu MZSP.
12) Program szkolenia projektowania sieci światłowodowych
1. MEGAUSTAWA 2010 jako regulator prawny budowy sieci telekomunikacyjnych
1. Budowa kanałów technologicznych
2. Budowa kabli światłowodowych w istniejących kanałach: telekomunikacyjnych, deszczowych oraz sanitarnych
3. Budowa sieci FTTX na podbudowie słupowej niskiego i średniego napięcia oraz telekomunikacyjnej,
2. Wykorzystywanie istniejącej infrastruktury do budowy sieci PON
1. Przygotowywanie wniosków o udostępnienie: istniejącej kanalizacji telekomunikacyjnej, kanałów telekomunikacyjnych oraz podbudowy słupowej telekomunikacyjnej i energetycznej
2. Wskazanie typów oraz kosztów opracowania projektów technicznych
3. Przedstawienie kosztów dzierżawy istniejącej infrastruktury
3. MIKROKANALIZACJA jako system budowy sieci FTTX
1. Charakterystyka elementów systemu Mikrokanalizacji
2. Sposoby projektowania sieci FTTX w systemie Mikrokanalizacji
3. Definicja poszczególnych warstw mikrokanalizacyjnych ciągów rurowych
4. Bilans ekonomiczno-porównawczy systemu Mikrokanalizacji z tradycyjną technologią budowy ciągów rurowych
4. AirTrack system napowietrznych sieci FTTX
1. Charakterystyka elementów systemu AirTrack
2. Sposoby projektowania sieci FTTX w systemie AirTrack
3. Przedstawienie kosztów budowy sieci FTTX w systemie AirTrack
5. Splittery optyczne i ich sposoby wykorzystania w budowie sieci PON
1. Splitter optyczny jako pasywny element optyczny
2. Tworzenie kaskad splitterów optycznych w celu podziału sygnału optycznego
6. Przykłady zrealizowanych projektów sieci FTTX
1. Prezentacja schematów budowy sieci FTTX
2. Prezentacja schematów optycznych (rozpływu włókien światłowodowych) sieci FTTX
13) Wymagania dotyczące kadry wykładowczej: Wykonawca zadba o kadrę wykładowczą zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa poniżej.

Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
80500000-9 - usługi szkoleniowe
80530000-8 – usługi szkolenia zawodowego

Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: krośnieński Miejscowość: Miejsce Piastowe

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zorganizowanie kursu projektowania sieci światłowodowych dla dwóch grup uczniów Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.

Przedmiot zamówienia

1) Zorganizowanie kursu projektowania sieci światłowodowych dla dwóch grup uczniów Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.
2) Kurs projektowania sieci światłowodowych zakończy się uzyskaniem certyfikatu projektanta sieci światłowodowych. Liczba uczniów, którzy odbędą szkolenie: ogółem: 50 osoby.
• I grupa: 20 uczniów
Termin kursu: zrealizować do końca luty 2018
• II grupa: 30 uczniów
Termin kursu: zrealizować do końca październik 2018
3) Wymagany termin realizacji: Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć i zakończyć szkolenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego
I grupa: 20 uczniów
Termin kursu: należy zrealizować do końca luty 2018
II grupa: 30 uczniów
Termin kursu: należy zrealizować do końca październik 2018
(szczegółowe terminy do uzgodnienia z Zamawiającym)
4) Szkolenia przeprowadzone będą uczniów klasy IV technikum informatycznego Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym.
5) Wykonawca jest zobowiązany do przesłania Zamawiającemu szczegółowego programu i harmonogramu danego szkolenia celem jego akceptacji.
6) Odbiór wykonanej usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu programu kursu, list obecności, potwierdzeniem otrzymania przez uczestników certyfikatów/dyplomów o ukończeniu szkolenia
z wyszczególnieniem ilości godzin.
7) Certyfikat /dyplom powinien zawierać: temat szkolenia, imię i nazwisko osoby, dla której został wystawiony, informację o szkoleniu: ilość godzin, podpisy instruktora/trenera i Zamawiającego, miejscowość i datę.
8) Wykonawca jest zobowiązany przenieść na Zamawiającego w ramach otrzymanego wynagrodzenia wszelkie prawa autorskie związane z materiałami szkoleniowymi przygotowanymi na realizacje usługi szkoleniowej oraz
do wszelkiej dokumentacji wytworzonej przez siebie w trakcie i w związku
z realizacją kursu na następujących polach eksploatacji:
1) wprowadzanie do pamięci komputera;
2) dokonywanie zmian i modyfikacji;
3) utrwalanie na wszelkich nośnikach i zwielokrotnianie.
Przeniesienie praw opisanych powyżej nie jest ograniczone czasowo ani terytorialnie.
9) Liczba godzin: 8 godzin lekcyjnych. Uczestnicy na zakończenie szkolenia otrzymają dyplom ukończenia.
10) Na zakończenie powyższych szkoleń zaplanowano test sprawdzający – praktyczny.
11) Miejsce szkolenia: szkolenie powinno odbyć się w Michalickim Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym. Wykonawca powinien zadbać o pełne niezbędne wyposażenie do realizacji tematyki szkolenia. W części w tym zakresie może skorzystać ze sprzętu MZSP.

Kod CPV

80500000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi szkoleniowe

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
80500000-9 - usługi szkoleniowe
80530000-8 – usługi szkolenia zawodowego

Harmonogram realizacji zamówienia

I grupa: 20 uczniów
Termin kursu: zrealizować do końca luty 2018
II grupa: 30 uczniów
Termin kursu: zrealizować do końca październik 2018

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów;

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:

c) zdolności technicznej lub zawodowej t.j. dysponują osobami, które będą
wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów
do udostępnienia tych osób w tym: przynajmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie zawodowe w szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia na daną część min 2 lata– warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 5 do Zaproszenia.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia.
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:

c) zdolności technicznej lub zawodowej t.j. dysponują osobami, które będą
wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów
do udostępnienia tych osób w tym: przynajmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie zawodowe w szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia na daną część min 2 lata– warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 5 do Zaproszenia.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia.
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:

c) zdolności technicznej lub zawodowej t.j. dysponują osobami, które będą
wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów
do udostępnienia tych osób w tym: przynajmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie zawodowe w szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia na daną część min 2 lata– warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 5 do Zaproszenia.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia.
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:

b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej ;

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie dotyczące :
1) terminu realizacji umowy w razie zaistnienia następujących okoliczności:
- konieczność i podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć , zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi,
- przyczyn organizacyjnych,
2) niezależnych od stron awarii sprzętu lub zasilania,
3) zmiany liczby osób biorących udział w szkoleniu.
4) zmiany, która nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie
następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których
zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie,
5) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy
wykonawca:
a)w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji
lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy
wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego
podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian
umowy,
b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem
jego podwykonawców,
6) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest
mniejsza niż 209 000 euro w przypadku zamówień na dostawy i usługi, i jednocześnie jest
mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku
zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane,
jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokołu konieczności i określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę .
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności .

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1) Wypełniony formularz oferta;
2) Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym;
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w którym wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5) Wykaz wykonanych usług zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców;
6) Życiorysy/ CV trenera;
7) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy ;

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:
1. Cena - 90 %
Sposób oceny:
Lp = Cn / Cb x 90% x 100
gdzie:
Lp – liczba punktów
Cn- najniższa cena wśród ofert
Cb – cena badanej oferty

Z tytułu kryterium ,,cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 90 pkt.

2. Kryterium społeczne – 2 %
Zatrudnianie przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby niepełnosprawnej, odpowiedzialnej za pracę związaną z przygotowaniem szkolenia.

Punkty w kryterium społecznym będą przyznawane w następujący sposób:
- zatrudnianie przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej, o której mowa w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. 2011, Nr 127, poz. 721), w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy
o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca lub podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – 2 pkt

- brak zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby niepełnosprawnej,
o której mowa w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. 2011, Nr 127, poz. 721), w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca lub podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – 0 pkt

Wykonawca obowiązany jest udokumentować fakt zatrudniania osoby, tj. przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie określające, że osoba wykonująca pracę związaną
z przygotowaniem szkolenia posiada status osoby niepełnosprawnej.

Zamawiający zastrzega, że na jego żądanie wykonawca będzie musiał przedłożyć do wglądu dokumenty świadczące o zatrudnieniu osoby, wraz z zakresem obowiązków wykonywanych przez tą osobę. W przypadku gdy wykonawca nie przedstawi wymaganych dokumentów do wglądu Zamawiający postąpi zgodnie
z obowiązującymi przepisami ww. zakresie.

W niniejszym kryterium oferta może uzyskać max 2 pkt.

3. Doświadczenie trenera w organizacji szkoleń objętych zamówieniem – 8%

Ilość zrealizowanych przez trenera szkoleń objętych zamówieniem (wskazanych w załączniku nr 6 do zaproszenia) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
L.p Ilość zrealizowanych szkoleń (wskazanych w załączniku nr 6 do zaproszenia)
Ilość punktów
1. 0 szkoleń 0
2. 1 szkolenie 2
3. 2 szkolenia 4
4. 3 szkolenia 6
5 4 szkolenia i więcej 8

Z tytułu kryterium ,,doświadczenie” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 8 pkt.

Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:

Ilość punktów = cena + kryterium społeczne+ doświadczenie
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena, kryterium społeczne oraz doświadczenie.

Wykluczenia

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZGROMADZENIE ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA MICHALICKI ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM. KS. BR. MARKIEWICZA

Adres

Księdza Bronisława Markiewicza 25b

38-430 Miejsce Piastowe

podkarpackie , krośnieński

Numer telefonu

+48134353070

Fax

+48134353070

NIP

6842240015

Tytuł projektu

Młodzi zawodowcy na START

Numer projektu

RPPK.09.04.00-18-0055/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Jako najkorzystniejsza wybrana została oferta Wykonawcy: Fibrain Sp. z o.o. , 36-062 Zaczernie, Zaczernie 190 F za cenę 9 225,00 zł.
Data wpływu: 18.01.2018 rok godz. 10:30
Liczba wyświetleń: 625