Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
W dniu 04.01.2018 r. dokonano korekty opisu przedmiotu zamówienia - nowa treść to:
"drugi komplet zawiera 1 szt. zawiesia łańcuchowego czterocięgnowego z regulacją długości łańcuchów zakończony hakami z zabezpieczeniem. Łańcuchy długości 5 m. DOR 6,7/4,75 T klasy 8."
Pierwotna (zmieniana) treść:
" drugi komplet zawiera 1 szt. zawiesia łańcuchowego czterocięgnowego z regulacją długości łańcuchów zakończony hakami z zabezpieczeniem. Łańcuchy długości 5 m. DOR 7,5/5,3 T klasy 8."
Wprowadzona zmiana nie wpływa na termin składania ofert.
Miejsce i sposób składania ofert
Oferta może być złożona:
1.Elektronicznie (w formacie .pdf lub .jpg)
2.W wersji papierowej do siedziby firmy:
ZPB KaczmareK S.A.
Folwark 1, 63-900 Rawicz
w kopercie z dopiskiem „Oferta w zapytaniu nr 1/01/2018"
Sposób przygotowania oferty:
• każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę,
• oferta powinna być sporządzona w języku polskim,
• ceny na ofercie powinny być cenami netto,
• jeśli ceny na ofercie będą wyrażone w innej walucie niż złoty polski zostaną one przeliczone na PLN przy zastosowaniu kursu średniego NBP waluty, obowiązującego w ostatnim dniu składania ofert,
• zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i/lub wariantowych
• oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
• Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę
Oferta musi zawierać:
• pełne dane identyfikujące oferenta (nazwa, adres, nr NIP, nr KRS/EDG)
• datę przygotowania i termin ważności oferty
• szczegółowy opis oferowanego produktu
• dokumentację potwierdzająca spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia
• odniesienie do każdego z zamieszczonych w zapytaniu ofertowym kryteriów oceny ofert
• odniesienie się do każdego z zamieszczonych warunków udziału w postępowaniu
• warunki i harmonogram płatności
• dane osoby do kontaktu
• podpis osoby upoważnionej do wystawienia oferty
Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów może skutkować odrzuceniem oferty.
Złożenie oferty w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej udostępnienie instytucjom upoważnionym do weryfikacji i kontroli prawidłowości realizacji projektu pt. „Wprowadzenie na rynek innowacyjnych przegród budowlanych opracowanych przez ZPB KaczmareK w ramach własnych prac B+R” w ramach Działania 3.2 Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
Oferent przed upływem terminu do składania ofert ma prawo:
• wycofać ofertę poprzez złożenie oświadczenia drogą w formie jak dla składania ofert
• zmienić ofertę - powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta, odpowiednio oznakowanych z dopiskiem „ZAMIANA”.
Postępowanie może zostać odwołane lub unieważnione przez Zamawiającego na każdym jego etapie, bez podania przyczyny takiego odwołania lub unieważnienia. Oferentom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku odwołania lub unieważnienia Postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania ofertowego. O wprowadzonych zmianach Zamawiający niezwłocznie poinformuje na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
Zamawiający zweryfikuje oferty pod kątem spełnienia wymogów określonych w Zapytaniu Ofertowym. W przypadku stwierdzenia w ofercie braków lub nieścisłości oraz niedostarczenia wszystkich wymaganych dokumentów oferent zostanie powiadomiony o możliwości uzupełnienia oferty w wyznaczonym terminie. Oferenci mogą być również poproszeni o złożenie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Oferty niespełniające wymogów (niedające się uzupełnić lub nieuzupełnione) zostaną odrzucone.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
inwestycje@zpbkaczmarek.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Rafał Sierpowski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 605 040 435
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy 2 kompletów zawiesi łańcuchowych
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
trzebnicki
Miejscowość:
Wszemirów k/Prusic
Cel zamówienia
Dostawa urządzenia niezbędnego do transportu wyrobów gotowych oraz surowców wchodzącego w skład systemu transportowego wraz z zapleczem towarzyszącym.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy 2 kompletów zawiesi łańcuchowych
Konieczne i minimalne wymagania dla urządzenia:
- pierwszy komplet zawiera 4 szt. zawiesi łańcuchowych dwucięgnowych z regulacją długości łańcuchów zakończony hakami z zabezpieczeniem. Łańcuchy długości 5 m. DOR 9,5/6,7 T klasy 10.
- drugi komplet zawiera 1 szt. zawiesia łańcuchowego czterocięgnowego z regulacją długości łańcuchów zakończony hakami z zabezpieczeniem. Łańcuchy długości 5 m. DOR 6,7/4,75 T klasy 8.
Obowiązkowe załączenie oświadczenia do oferty o dostarczeniu wraz z produktem dokumentacji potwierdzającej spełnienie każdego poniższego wymagania :
a. znakowanie:
- indywidualny numer serii
- DOR – dopuszczalne obciążenie robocze
- rok produkcji
b. dokumentacja:
- deklaracja zgodności CE
- instrukcja eksploatacji i obsługi oraz konserwacji).
Brak spełnienia wszystkich wymagań skutkuje odrzuceniem oferty.
Kod CPV
34000000-7
Nazwa kodu CPV
Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
Harmonogram realizacji zamówienia
Dostawa jednorazowa. Czas realizacji dostawy maksymalnie 21 dni od daty złożenia zamówienia (podpisania Umowy dostawy).
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udział w postępowaniu mogą ubiegać się dostawcy, którzy:
- spełnią wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia,
- zapewnią bezpłatną dostawę.
Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia oferenta.
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Potencjał techniczny
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zakresie i z powodu:
a) rozwiązania umowy w przypadku jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości,
b) działania siły wyższej za które uważa się zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie;
c) zmian regulacji prawnych wprowadzonych po dniu podpisania umowy;
d) zmiany wartości umowy tj. zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez wykonawcę przedmiotu zamówienia;
e) gdy z przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron, wykonanie umowy w terminie w niej przewidzianym nie jest możliwe;
f) zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy Zamawiającego z Polską Agencją Przedsiębiorczości, jeżeli umowa ta została zmieniona po udzieleniu zamówienia;
g) otrzymania decyzji Instytucji Organizującej Konkurs (Podmiotu finansującego projekt) zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.
Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy w szczególności gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy i/lub wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony. Zmiany o których mowa powyżej mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia muszą być zawarte w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Oświadczenia o braku powiązań osobowych/kapitałowych z zamawiającym (wzór Oświadczenia został dołączony do niniejszego zapytania).
2. Dokumentację potwierdzającą spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1) Cena
2) Czas dostawy przedmiotu zamówienia (wyrażony w dniach)
Sposób przyznawania punktacji:
1) Cena:
Liczba punktów w kryterium „cena” będzie przyznawana według wzoru:
Pi = Cmin / Ci x 80 pkt., gdzie:
Pi - liczba punktów dla oferty nr „i’ w kryterium „Cena”
Cmin – najmniejsza cena całkowita ze wszystkich cen zaproponowanych przez wszystkich oferentów
Ci - cena całkowita oferty nr „i”
2) Czas dostawy przedmiotu zamówienia (wyrażony w dniach
Liczba punktów w kryterium „Czas dostawy przedmiotu zamówienia” będzie przyznawana według wzoru:
Vi = Rmin / Ri x 20 pkt., gdzie:
Rmin – najkrótszy czas dostawy przedmiotu zamówienia ze wszystkich czasów dostawy zaproponowanych przez wszystkich oferentów
Ri – Czas dostawy przedmiotu zamówienia oferty nr „i”
Vi - liczba punktów dla oferty nr „i’ w kryterium „Czas dostawy przedmiotu zamówienia”
Maksymalna liczba punktów do uzyskania – 100 pkt.
Zamawiający wybierze Oferenta, który spełnia warunki udziału w Postępowaniu oraz którego Oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z Oferentami, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu.
Wykluczenia
Oferty będą podlegały wykluczeniu, jeżeli:
1) Oferta nie spełni wymagań technicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia
2) Oferta została złożona po wyznaczonym terminie
3) Oferta została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z zamawiającym
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 5 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku wykluczenia z postępowania odbywać się będzie na podstawie złożenia przez Oferenta podpisanego Oświadczenia o braku powiązań osobowych/kapitałowych z zamawiającym (wzór Oświadczenia został dołączony do niniejszego zapytania).
Nazwa
ZPB KACZMAREK SPÓŁKA AKCYJNA
Adres
63-900 Folwark
wielkopolskie
, rawicki
Numer telefonu
65 546 71 40
Fax
65 546 18 55
NIP
6991832318
Tytuł projektu
Wprowadzenie na rynek innowacyjnych przegród budowlanych opracowanych przez ZPB KaczmareK w ramach własnych prac B+R
Numer projektu
POIR.03.02.01-02-0004/16-02
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Szczecin Technik Serwis, ul. Struga 62-64, 70-784 Szczecin