Strona główna
Logo unii europejskiej

Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania Przebudowa Archiwum w Starym Kisielinie na potrzeby Zielonogórskiego Ośrodka Kultury

Data publikacji: 22.12.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 04-01-2018

Numer ogłoszenia

1077298

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę można dostarczyć osobiście, pocztą lub za pośrednictwem posłańca (kuriera) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta na wykonanie zadania pn. Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania Przebudowa Archiwum w Starym Kisielinie na potrzeby Zielonogórskiego Ośrodka Kultury
Dokumenty należy złożyć w siedzibie zamawiającego pod adresem: Zielonogórski Ośrodek Kultury, ul. Festiwalowa 3, 65-520 Zielona Góra, w sekretariacie, godziny urzędowania: poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00

Dokumenty (dla zachowania poufności) należy złożyć w nieprzeźroczystej kopercie (opakowaniu) gwarantującej zachowanie poufności jej treści (uniemożliwiające zapoznanie się z jej treścią) oraz zabezpieczającej nienaruszalność, do wyznaczonego terminu otwarcia. Koperta (opakowanie) powinna być opatrzona nazwą i adresem Wykonawcy (pieczęć lub adnotacja ręczna).

Osobą upoważnioną do otwarcia ofert oraz do kontaktów w sprawie ogłoszenia jest : Robert Narkun, przetarg@zok.com.pl , 509431398

Oferty należy złożyć do dnia 4 stycznia 2018r. do godziny 9:00 w siedzibie przedsiębiorstwa (decyduje data fizycznego wpływu do siedziby zamawiającego)

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Robert Narkun, przetarg@zok.com.pl, 509431398

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

509431398

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski Realizacji Projektu pn. Przebudowa Archiwum w Starym Kisielinie na potrzeby Zielonogórskiego Ośrodka Kultury, realizowanego w trybie zaprojektuj i wybuduj, z podziałem na 2 części
CZĘŚĆ 1 – Przebudowa zabytkowego pałacu w Starym Kisielinie na potrzeby Zielonogórskiego Ośrodka Kultury
CZĘŚĆ 2 – Rewitalizacja parku przypałacowego oraz wykonanie utwardzonego dojazdu i miejsc parkingowych.
Dla części I został wybrany wykonawca, dla części II wykonawca zostanie wybrany w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubuskie Powiat: Zielona Góra Miejscowość: Zielona Góra

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Nadzór inwestorski Realizacji Projektu pn. Przebudowa Archiwum w Starym Kisielinie na potrzeby Zielonogórskiego Ośrodka Kultury, realizowanego w trybie zaprojektuj i wybuduj, z podziałem na 2 części
CZĘŚĆ 1 – Przebudowa zabytkowego pałacu w Starym Kisielinie na potrzeby Zielonogórskiego Ośrodka Kultury
CZĘŚĆ 2 – Rewitalizacja parku przypałacowego oraz wykonanie utwardzonego dojazdu i miejsc parkingowych.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski Realizacji Projektu pn. Przebudowa Archiwum w Starym Kisielinie na potrzeby Zielonogórskiego Ośrodka Kultury, realizowanego w trybie zaprojektuj i wybuduj, z podziałem na 2 części

Do zadań Wykonawcy należy w szczególności:
a) Weryfikacja dokumentacji projektowej wytworzonej w ramach zamówienia pod kątem jej zgodności z programem funkcjonalno-uzytkowym (pisemne oświadczenie inspektora nadzoru),
b) Akceptowanie okresowych płatności poprzez potwierdzenie wykonania zakresu rzeczowego objętego (pisemne oświadczenie inspektora nadzoru),
c) Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej odrębnie dla każdej części zamówienia.
d) Zapewnienie wykwalifikowanego personelu (wraz z uprawnieniami), niezbędnego do prawidłowego wykonania zamówienia
e) Koordynacja wykonania robót.
f) Kontrola przestrzegania wszelkich zaleceń, decyzji i wytycznych konserwatorskich,
g) Bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową i wytycznymi konserwatora zabytków.
h) Prowadzenie kontroli jakości wszystkich wykonanych prac na budowie oraz sporządzanie i przekazywanie wykonawcom list wad i usterek.
i) Koordynacja działań nadzoru inwestorskiego z odpowiednimi pracownikami ze strony Zamawiającego.
j) Ustalanie zakresu ewentualnych robót dodatkowych, opracowanie protokołów konieczności wykonania tych robót wraz z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego.
k) Kontrola harmonogramu wykonawcy robót pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania prac, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno - organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych prac i ostatecznego zakończenia budowy.
l) Przeprowadzanie odbiorów robót zanikających /ulegających zakryciu/ i odbiorów częściowych /etapowych/,
m) Organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań z wykonawcami, podwykonawcami i innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramu wykonawcy robót, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa miejscowego, uzgodnień właściwych organów oraz przepisami normatywnymi, wpływu czynników zewnętrznych na realizacje inwestycji,
n) Obecność przy dostarczeniu kompletu świadectw, atestów, oraz innych dokumentów odbioru uzyskanych od wykonawcy robót budowlanych,
o) Organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowych wykonanych robót przy udziale Zamawiającego; przygotowywanie dokumentacji odbioru oraz list wad i usterek z terminami ich usunięcia,
p) Nadzór nad usuwaniem wad i usterek oraz koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot,
q) Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie przedmiotowym związanym z prowadzoną inwestycją.
r) Czas reakcji tj fizycznego pojawienia się na budowie w przypadku wystąpienia nagłej konieczności: nie dłużej niż 12 godzin
4. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie:
1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.

Kod CPV

71247000-1

Nazwa kodu CPV

Nadzór nad robotami budowlanymi

Harmonogram realizacji zamówienia

Harmonogram realizacji zamówienia do dnia 30.09.2018 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować następującymi osobami, które po stronie Wykonawcy będą kierować wykonaniem zamówienia, mającymi doświadczenie zawodowe, minimum 5 lat i posiadającymi n/w uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:
 co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w zakresie s prawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
 co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
 co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
 co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów


Wyżej wymienione osoby powinna legitymować się uprawnieniami budowlanymi wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ) ( lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami we właściwej branży i zakresie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów tj. przed 01.01.1995 r. ) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 1278).

Dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej określone Obwieszczeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2009 r. w sprawie wykazu dyplomów i innych dokumentów, wydawanych przez inne niż Rzeczpospolita Polska państwa członkowskie Unii Europejskiej, Konfederację Szwajcarską, państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, potwierdzających posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu architekta oraz terminów, w których odbywało się kształcenie. Powyższe zagadnienie reguluje Ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.
W celu potwierdzenia, spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi) i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych,
2) zmianę terminu realizacji umowy z powodu wystąpienia nadzwyczajnych warunków
atmosferycznych w szczególności klęsk żywiołowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, a także przedłużenia robót z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
3) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone zapytaniu ofertowym,
4) gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu zamówienia,
2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności,
3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
- najniższa cena - Z- waga – 100 %
Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
Wg kryterium ceny:
Px = N : W x Z
Px - ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę ( brutto )
N - najniższa cena ( brutto ) z zaoferowanych
W - cena ( brutto ) z badanej oferty
Z - znaczenie czynnika (100 %)
Kryterium oceny oferty jest obowiązująca wykonawcę cena brutto.

Wykluczenia

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, z wyjątkiem zamówień sektorowych, udzielane przez beneficjenta nie będącego podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy Pzp zgodnie z art. 3 ustawy Pzp, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZIELONOGÓRSKI OŚRODEK KULTURY

Adres

65-520 Zielona Góra

lubuskie , Zielona Góra

Numer telefonu

684511011

Fax

684511003

NIP

9290011719

Tytuł projektu

Przebudowa Archiwum w Starym Kisielinie na potrzeby Zielonogórskiego Ośrodka Kultury

Numer projektu

RPLB.04.04.03-08-0001/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Zakład Projektowania Opiniowania i Nadzoru Budowlanego „ARBIS” Andrzej Rakowski, Zielona Góra - 18.000 PLN
wpłynęła: 4.01.2018r., Godz. 8.30
Liczba wyświetleń: 744