Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę spełniającą wymogi opisane w zapytaniu ofertowym wraz z kompletem dokumentów, należy złożyć pisemnie w siedzibie Zamawiającego (osobiście po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu lub pocztą) Kolonia Łaszczówka 79, 22-600 Tomaszów Lubelski w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego, nie później niż do godziny 12.00 dnia 04.01.2018r.
Termin składania ofert jest terminem nieprzekraczalnym.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
kontakt@arkadiaspa.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Janusz Zieliński
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
605037150
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na „Termomodernizacja obiektu hotelowego z restauracją” zgodnie z zakresem robót określonych poniżej oraz zgodnie z dokumentacją projektową.
Dokumentacja projektowa składa się z:
przedmiaru robót - stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
projektu budowlanego -który jest dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego (po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu).
Audyt energetyczny – stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Do zakresu robót wchodzą:
1.Modernizacja przegrody dachowej
2.Modernizacja przegrody ściany zewnętrznej
3.Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania
4.Modernizacja przegrody okna zewnętrznej
5.Modernizacja przegrody drzwi zewnętrznej
6.System zarządzania energią
7.Modernizacja systemu oświetlenia
8.Montaż paneli fotowoltaicznych o mocy całkowitej 39.75 KW
9.Pompy ciepła 2x25 kW + 3x14 KW
9.1.Piwnica, parter – system grzewczo chłodzący
9.2.Poddasze – system grzewczo-chłodzący
9.3.Instalacja CWU
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubelskie
Powiat:
tomaszowski
Miejscowość:
Łaszczówka Kolonia 79, 22-600 Tomaszów Lubelski
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na „Termomodernizacji obiektu hotelowego z restauracją” zgodnie z zakresem robót określony poniżej. Dodatkowo celem zamówienia jest osiągnięcie określonych w audycie energetycznym współczynników efektywności energetycznej.
Do zakresu robót wchodzą:
1.Modernizacja przegrody dachowej
2.Modernizacja przegrody ściany zewnętrznej
3.Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania
4.Modernizacja przegrody okna zewnętrznej
5.Modernizacja przegrody drzwi zewnętrznej
6.System zarządzania energią
7.Modernizacja systemu oświetlenia
8.Montaż paneli fotowoltaicznych o mocy całkowitej 39.75 KW
9.Pompy ciepła 2x25 kW + 3x14 KW
9.1.Piwnica, parter – system grzewczo chłodzący
9.2.Poddasze – system grzewczo-chłodzący
9.3.Instalacja CWU
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na „Termomodernizacji obiektu hotelowego z restauracją” zgodnie z zakresem robót określonych poniżej oraz zgodnie z dokumentacją projektową.
Dokumentacja projektowa składa się z:
przedmiaru robót - stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
projektu budowlanego -który jest dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego (po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu).
Audyt energetyczny – stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Do zakresu robót wchodzą:
1.Modernizacja przegrody dachowej
2.Modernizacja przegrody ściany zewnętrznej
3.Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania
4.Modernizacja przegrody okna zewnętrznej
5.Modernizacja przegrody drzwi zewnętrznej
6.System zarządzania energią
7.Modernizacja systemu oświetlenia
8.Montaż paneli fotowoltaicznych o mocy całkowitej 39.75 KW
9.Pompy ciepła 2x25 kW + 3x14 KW
9.1.Piwnica, parter – system grzewczo chłodzący
9.2.Poddasze – system grzewczo-chłodzący
9.3.Instalacja CWU
Kod CPV
45000000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany w ramach i w celu realizacji projektu „Termomodernizacja obiektu hotelowego z restauracją” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i niskoemisyjna, Działania 5.1 Poprawa efektywności energetycznej przedsiębiorstw
Głównym celem projektu jest Termomodernizacja obiektu hotelowego z restauracją
Wspólny Słownik Zamówień (kod-y CPV przedmiotu zamówienia)
Dodatkowe Kody CPV:
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 Roboty wykończeniowe z zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 Instalowanie okien i drzwi i podobnych elementów
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych
42511110-5 Pompy grzewcze
31500000-1 Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
09331000-8 Baterie słoneczne
09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 Instalacje słoneczne
09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna, jądrowa
45212411-0 Roboty budowlane w zakresie hoteli
45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego
44521120-5 Elektroniczne zamki bezpieczeństwa
Harmonogram realizacji zamówienia
Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia 01.02.2018
Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia 31.12.2018
Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej celem zapoznania się z warunkami miejsca planowanej inwestycji przed przystąpieniem do przygotowywania oferty.
Ewentualne wskazane w dokumentacji nazwy własne materiałów, urządzeń́, producentów itp. określają̨ jedynie minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Oferent może zastosować rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego w załączonych dokumentach ale zobowiązany jest wykazać́, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, elementy wyposażenia itp. spełniają̨ parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż prace remontowo budowlane, muszą być prowadzone w ścisłym porozumieniu z Zamawiającym, w szczególności w zakresie dostępu do poszczególnych pomieszczeń.
Zamawiający zastrzega, iż prace budowlane mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9-00 do 18-00, z wyłączeniem dni świątecznych przypadających w tym terminie.
Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia prac w soboty i niedziele, oraz dni świąteczne, lub w innych godzinach niż godziny od 9-00 do 18-00.
Warunkiem prowadzenia prac w soboty i niedziele, oraz dni świąteczne, lub w innych godzinach niż godziny od 9-00 do 18-00 będzie w przypadku dokonania pisemnego zgłoszenia do zamawiającego oraz uzyskania pisemnej zgody zamawiającego na prowadzenie prac.
Wniosek o prowadzenie prac w soboty i niedziele, oraz dni świąteczne, lub w innych godzinach niż godziny od 9-00 do 18-00, powinien zostać zgłoszony do zamawiającego w terminie 3 dni roboczych, przed zgłaszanym terminem do rozpoczęcia prowadzenia robót budowlanych.
Zamawiający informuje, iż maksymalny czas całościowego wyłączenia obiektu z bieżącej działalności wynosi siedem dni kalendarzowych w okresie realizacji całego przedmiotu zamówienia.
Konieczność całkowitego wyłączenia obiektu musi zostać zgłoszona i zaakceptowana przez zamawiającego z co najmniej 72h wyprzedzeniem.
Ostateczne zapisy dotyczące harmonogramu realizacji poszczególnych robót budowlanych, po konsultacji Zamawiającego z Wykonawcą, zostaną umieszczone w załączniku do umowy o realizację robót budowlanych.
Zamawiający zastrzega, iż z uwagi na konieczność zachowania ciągłości funkcjonowania obiektu budowlanego, harmonogram prac ustalany będzie w oparciu o harmonogram 7 dniowy przez cały okres realizacji inwestycji.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Oferent powinien posiadać niezbędne uprawnienia i zasoby niezbędne do niezakłóconej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności niezbędne środki techniczno-organizacyjne oraz potencjał osobowy i finansowy (weryfikacja na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1),
Wiedza i doświadczenie
Oferent powinien posiadać niezbędne uprawnienia i zasoby niezbędne do niezakłóconej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności niezbędne środki techniczno-organizacyjne oraz potencjał osobowy i finansowy (weryfikacja na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1),
Potencjał techniczny
Oferent powinien posiadać niezbędne uprawnienia i zasoby niezbędne do niezakłóconej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności niezbędne środki techniczno-organizacyjne oraz potencjał osobowy i finansowy (weryfikacja na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1),
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Oferent powinien posiadać niezbędne uprawnienia i zasoby niezbędne do niezakłóconej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności niezbędne środki techniczno-organizacyjne oraz potencjał osobowy i finansowy (weryfikacja na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1),
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Oferent powinien posiadać niezbędne uprawnienia i zasoby niezbędne do niezakłóconej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności niezbędne środki techniczno-organizacyjne oraz potencjał osobowy i finansowy (weryfikacja na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1),
Dodatkowe warunki
Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej celem zapoznania się z warunkami miejsca planowanej inwestycji przed przystąpieniem do przygotowywania oferty.
Ewentualne wskazane w dokumentacji nazwy własne materiałów, urządzeń́, producentów itp. określają̨ jedynie minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Oferent może zastosować rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego w załączonych dokumentach ale zobowiązany jest wykazać́, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, elementy wyposażenia itp. spełniają̨ parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż prace remontowo budowlane, muszą być prowadzone w ścisłym porozumieniu z Zamawiającym, w szczególności w zakresie dostępu do poszczególnych pomieszczeń.
Zamawiający zastrzega, iż prace budowlane mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9-00 do 18-00, z wyłączeniem dni świątecznych przypadających w tym terminie.
Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia prac w soboty i niedziele, oraz dni świąteczne, lub w innych godzinach niż godziny od 9-00 do 18-00.
Warunkiem prowadzenia prac w soboty i niedziele, oraz dni świąteczne, lub w innych godzinach niż godziny od 9-00 do 18-00 będzie w przypadku dokonania pisemnego zgłoszenia do zamawiającego oraz uzyskania pisemnej zgody zamawiającego na prowadzenie prac.
Wniosek o prowadzenie prac w soboty i niedziele, oraz dni świąteczne, lub w innych godzinach niż godziny od 9-00 do 18-00, powinien zostać zgłoszony do zamawiającego w terminie 3 dni roboczych, przed zgłaszanym terminem do rozpoczęcia prowadzenia robót budowlanych.
Zamawiający informuje, iż maksymalny czas całościowego wyłączenia obiektu z bieżącej działalności wynosi siedem dni kalendarzowych w okresie realizacji całego przedmiotu zamówienia.
Konieczność całkowitego wyłączenia obiektu musi zostać zgłoszona i zaakceptowana przez zamawiającego z co najmniej 72h wyprzedzeniem.
Ostateczne zapisy dotyczące harmonogramu realizacji poszczególnych robót budowlanych, po konsultacji Zamawiającego z Wykonawcą, zostaną umieszczone w załączniku do umowy o realizację robót budowlanych.
Zamawiający zastrzega, iż z uwagi na konieczność zachowania ciągłości funkcjonowania obiektu budowlanego, harmonogram prac ustalany będzie w oparciu o harmonogram 7 dniowy przez cały okres realizacji inwestycji.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany lokalizacji paneli fotowoltaicznych, z zastrzeżeniem, iż panele fotowoltaiczne zlokalizowane zostaną na działkach w granicach własności inwestora tj. zlokalizowane zostaną na jednej, lub kilku działkach o numerach 260/1, 260/2, 260/10, 260/12. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany lokalizacji paneli fotowoltaicznych, z lokalizacji jaką jest grunt na lokalizację na dachu budynku, w przypadku uzyskania korzystniejszego uzysku energetycznego.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wynikającym ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych czynnikami zewnętrznymi np. terminu realizacji umowy, warunków płatności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Oferenci w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Zapytanie ofertowe nr 2/2017 z dnia 19.12.2017r. – parafowane przez Oferenta na każdej stronie,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym będącego częścią załącznika nr 1,
d) oświadczenie, że Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, stanowiące część załącznika nr 1,
e) oświadczenie Oferenta, że nie zachodzą okoliczności wyłączające go z ubiegania się o zamówienie, stanowiące część załącznika nr 1.
f) Kosztorys ofertowy na wykonanie robót budowlanych objętych niniejszym postępowaniem ofertowym opracowany na zakres zgodny z przedmiarem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Zamówienia uzupełniające
Nie przewiduje się zamówień uzupełniających
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
KRYTERIA FORMALNE
Wymogi formalne - waga 100%,
Zamawiający sprawdzi czy oferta spełnia wszystkie wymogi formalne, w tym w szczególności:
a) złożenie wszystkich wymaganych oświadczeń i innych dokumentów wymaganych niniejszym zapytaniem,
warunki opisane w niniejszym zapytaniu jakie powinien spełniać przedmiot zapytania ofertowego – wykonanie robót budowlanych:
1.Modernizacja przegrody dachowej
2.Modernizacja przegrody ściany zewnętrznej
3.Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania
4.Modernizacja przegrody okna zewnętrzne
5.Modernizacja przegrody drzwi zewnętrzne
6.System zarządzania energią
7.Modernizacja systemu oświetlenia
8.Montaż paneli fotowoltaicznych o mocy całkowitej 39.75 KW
9.Pompy ciepła 2x25 kW + 3x14 KW 9.1.Piwnica, parter – system grzewczo chłodzący
9.2.Poddasze – system grzewczo-chłodzący
9.3.Instalacja CWU
Kryteria Merytoryczne:
Cena - waga 60%,
Cena to całkowita cena netto (zawierająca wszystkie elementy składowe przedmiotu zapytania)
ocena kryterium zgodnie z wzorem:
cena oferty najkorzystniejszej
---------------------------------------- × 100 × 60 %
cena oferowana
maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium wynosi 60 punktów.
2. Termin zakończenia robót budowlanych - waga 20%
punkty w ramach tego kryterium będą przyznawane wg następujących przedziałów:
w okresie do 10.10.2018.r. - 20 pkt
po dniu 10.10.2018r. - 0 pkt
maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium wynosi 20 punktów
3. Okres gwarancji - waga 20%
punkty w ramach tego kryterium będą przyznawane wg następujących przedziałów:
Powyżej 3 lat – 20 pkt
Powyżej 2 lat do 3 lat włącznie– 10 pkt
Od 1 roku do 2 lat włącznie – 5 pkt
Poniżej roku – 0 pkt
maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium wynosi 20 punktów.
Łącznie w ramach oceny oferty oferent może uzyskać 100 pkt.
Wykluczenia
W zapytaniu ofertowym nie mogą brać udziału:
1. Oferenci, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności, nie posiadają niezbędnej wiedzy i doświadczeń zgodnie z warunkami udziału w niniejszym postępowaniu bądź znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej mogącej budzić poważne wątpliwości co do możliwości prawidłowego wykonania zamówienia lub są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym,
2. Oferenci, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z pkt 3.5 zapytania ofertowego.
3. Oferenci powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób;
4. Oferenci w stosunku, do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość.
Nazwa
ZIELIŃSKI JANUSZ RESTAURACJA "ARKADIA"
Adres
22-600 Łaszczówka-Kolonia
lubelskie
, tomaszowski
Numer telefonu
846657930
Fax
846657930
NIP
9211326950
Tytuł projektu
Termomodernizacja obiektu hotelowego z restauracją
Numer projektu
RPLU.05.01.00-06-0008/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
DREWKOL Zakład Stolarski Antoni Tadeusz Kolaja
Łabuńki Pierwsze 52A, 22-437 Łabunie
Data wpłynięcia oferty: 3.01.2018r.
Cena: 1478384,43 zł netto