Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe 04/12/2017 Przygotowanie i prowadzenie działań online promocyjnych markę w ramach międzynarodowych wystaw designu w latach 2018-2019

Data publikacji: 15.12.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 02-01-2018

Numer ogłoszenia

1075585

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

termin składania ofert: 02.01.2018
miejsce składania ofert: bartlomiej.czerniak@zieta.pl
kontakt: bartlomiej.czerniak@zieta.pl; +48 609 772 154
aktualizacja formatów załączników bez zmiany treści

Miejsce i sposób składania ofert

elektronicznie na adres: bartlomiej.czerniak@zieta.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

bartlomiej.czerniak@zieta.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

bartlomiej.czerniak@zieta.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 609 772 154

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenia działań promocyjnych online przez okres 12 miesięcy, związanych z udziałem w międzynarodowych targach designu przez Zamawiającego.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: Wrocław Miejscowość: Wrocław

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest realizacja zadań przewidzianych w projekcie i zwiększenie zasięgu promocji online marki Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są planowane działania online przez 12 miesięcy, na przestrzeni lat 2018-2019.
Na działania składają się:
mailing = skierowanie reklamy tylko do precyzyjnie określonej grupy docelowej, wyznaczonej na wcześniejszym etapie kampanii.
usługi SEO = pozycjonowanie strony w związku z uczestnictwem w targach: IMM Cologne 2018 w kraju: Niemcy; ICFF New York 2018 w kraju: USA; iSaloni - Salone del Mobile 2018 w kraju: Włochy; iSaloni - Salone del Mobile 2019 w kraju: Włochy;
kampania linków sponsorowanych SEM = reklamy tekstowe lub graficzne prezentowane w Google, Facebook i innych portalach, powiązane z uczestnictwem Wnioskodawcy w targach.
reklama kontekstowa.

Końcowe szczegóły projektowe zostaną ustalone z wyłonionym zwycięzcą.

Kod CPV

79340000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi reklamowe i marketingowe

Harmonogram realizacji zamówienia

wybór zwycięzcy do 03.01.2018
realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się w etapach:
1 etap: od stycznia 2018 do marca 2018 w ramach IMM Cologne 2018
2 etap: od marca 2018 do maja 2018 w ramach iSaloni 2018
3 etap: od kwietnia 2018 do czerwca 2018 w ramach ICFF NY 2018
4 etap: od marca 2019 do maja 2019 w ramach iSaloni 2019

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

Oferent powinien wykazać się wiedzą i doświadczeniem w zakresie tematyki opisanej w przedmiocie zamówienia. Doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu stron internetowych, sklepów internetowych, dedykowanych aplikacji.

Potencjał techniczny

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał techniczny umożliwiający realizację zakresu usługi badawczej opisanej w przedmiocie zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał osobowy umożliwiający realizację zakresu usługi badawczej opisanej w przedmiocie zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferenci biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej oferty.

Dodatkowe warunki

Postanowienia ogólne:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
3. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania.
4. Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Oferenta o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
5. W toku dokonywania oceny złożonych wniosków Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów.
6. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Oferenta do jego uzupełnienia.
7. Zamawiający rezerwuje prawo do nagrywania dźwięku podczas spotkań technicznych z dostawcami. Przesłanie oferty będzie traktowane jako udzielenie zgody na nagrywanie spotkań.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Oferentem, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Oferenta przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia, a w przypadku nieosiągnięcia porozumienia, do niepodpisania umowy i unieważnienia postępowania.
9.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Oferenta.
10.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
11. Wytworzone przedmiotu zamówienia muszą zostać dostarczone do siedziby Zamawiającego.
12. Zamawiający przewiduje przekazanie projektu końcowego wyłącznie wybranemu Wykonawcy, po zawarciu umowy.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta, w przypadku ziszczenia się konieczności zmiany wskazanego w ofercie/umówionego zakresu robót wynikającej z:
1. Koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia;
2. konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych;
3. ograniczeń finansowych po stronie Zamawiającego powodujących konieczność ograniczenia zakresu prac ujętych w ofercie.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem będą dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

-Oferta
-Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym
-Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków.

W ramach konkursu oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

Oferta nie posiadająca minimalnego zakresu wskazanego powyżej nie będzie brana pod uwagę podczas wyłaniania oferenta.

Zamówienia uzupełniające

Nie wyklucza się udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Oferentem, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium oceny ofert: Kryterium WAGA (%)

Będzie brana pod uwagę średnia stawka godzinowa i łączna liczba godzin pracy przeznaczona na przedmiot zamówienia.
Cena oferty (100%)


Sposób oceny ofert:
Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium – cena
P=CnCob x[100]
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Oferentowi za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Maksymalna łączna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Wygrywa oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.

Wykluczenia

Zamawiający ma prawo odrzucenia oferty złożonej przez Oferenta niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub jeśli oferta jest niezgodna z niniejszym zapytaniem.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZIETA PROZESSDESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Stanisława Moniuszki 29/2

51-610 Wrocław

dolnośląskie , Wrocław

Numer telefonu

693 969 063

NIP

8982176666

Tytuł projektu

Promocja oraz internacjonalizacja oferty ZIETA PROZESSDESIGN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Numer projektu

POIR.03.03.03-02-0056/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert spełniających kryteria
Liczba wyświetleń: 767