Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
warunki zmiany umowy: został dodany zwrot "Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w";
miejsce składania ofert: bartlomiej.czerniak@zieta.pl
kontakt: bartlomiej.czerniak@zieta.pl; +48 609 772 154
aktualizacja formatów załączników, bez zmiany treści;
przedłużenie terminu składania ofert: 02.01.2018
harmonogram realizacji: zmiana terminu oddania na 13.04.2018
Miejsce i sposób składania ofert
elektronicznie na adres: bartlomiej.czerniak@zieta.pl
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
bartlomiej.czerniak@zieta.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
bartlomiej.czerniak@zieta.pl
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 609 772 154
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wdrożenie stron www dedykowanych kolekcjom meblarskim Zamawiającego, związanych z promocją marki na międzynarodowych targach designu.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
Wrocław
Miejscowość:
Wrocław
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zaprojektowanie i wdrożenie stron www dedykowanych kolekcjom meblarskim Zamawiającego, związanych z promocją marki na międzynarodowych targach designu, tak, aby każdy z potencjalnych kontrahentów czy klientów mógł w łatwy i intuicyjny sposób zapoznać się z firmą, jej ofertą i sposobem działania, a także znaleźć niezbędne dla siebie informacje. Ze względu na różnice kulturowe, ważnym jest przystosowanie strony www do wymagań konkretnej grupy docelowej partnerów handlowych, tak aby przyciągnąć ich do firmy również w ten sposób.
Przedmiot zamówienia
Przygotowanie dwóch stron internetowych wnioskodawcy dedykowanych markom Pakiet i 3+ - przystosowanie stron www do działań promocyjnych związanych z udziałem w międzynarodowych targach designu, realizujących cel zamówienia. Wytyczne:
1 dwie domeny - projekt i wdrożenie dwóch unikalnych stron dla marek “Pakiet” oraz “3+”:
1.1 unikalny projekt graficzny
-minimum 10 unikalnych szablonów podstron (widoków)
-stałe elementy graficzne, charakterystyczne dla obu stron
-dobór fontów
-dobór zdjęć i wymiarów
-zapewnienie promocji Polskiej Marki Produktowej poprzez odpowiednie, -czytelne oznaczenia oraz odnośniki kierujące na stronę programu.
1.2 wdrożenie - programowanie
-programowanie szablonu dla systemu CMS Wordpress + WooCommerce w -oparciu o przygotowany projekt graficzny i wdrożenie wszystkich poniższych -funkcjonalności
-konfiguracja systemu CMS Wordpress, uruchomienie dwóch stron w -konfiguracji Multisite
-uruchomienie stron internetowych na serwerze aws amazon
-integracja kont social media - dynamiczne pobieranie i wyświetlanie treści z -serwisów social media na stronach internetowych
-konfiguracja stron z narzędziem do budowania listy adresów email, -autoresponder - newsletter
-możliwość pobierania plików przez odwiedzających
-dostosowanie strony www do różnyc wersji językowych
-responsywność do urządzeń mobilnych i stacjonarnych
2 jeden zintegrowany komponent sklepu na silniku WooCommerce, w tym:
-integracja z systemem płatności i dostaw, dodatkowo wybór odpowiednich systemów
-automatyzacja wystawiania faktur
-dynamiczna zmiana cen dostosowana do odbiorcy
-panel klienta z logowaniem
-panel partnera z logowaniem
3 podpięcie konta google analytics do podstron w celu sprawdzenia ścieżki jaką porusza się użytkownik na stronie
4 uzupełnienie stron kontentem - opisami, zdjęciami, plikami do ściągnięcia, cennikami
5 szkolenie pracowników z obsługi cms
6 podpięcie metod płatności
7 stworzenie regulaminów i polityk prywatności strony i sklepu
8 przeprowadzenie procesu rejestracji w GIODO i ustalenia administracji danych osobowych
9 przeprowadzenie procesu pełnego uruchomienia strony, np. dopilnowanie umowy z firmą hostingową, wybór dostawców, integracja
10 Koncepcja zmian powinna być dokumentem możliwym do weryfikacji pod kątem powyższych kryteriów.
Końcowe szczegóły projektowe zostaną ustalone z wyłonionym zwycięzcą.
Kod CPV
79340000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi reklamowe i marketingowe
Harmonogram realizacji zamówienia
wybór zwycięzcy do 03.01.2018
realizacja najpóźniej do 13.04.2018
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
Oferent powinien wykazać się wiedzą i doświadczeniem w zakresie tematyki opisanej w przedmiocie zamówienia. Doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu stron internetowych, sklepów internetowych, dedykowanych aplikacji. Minimum 20 realizacji.
Potencjał techniczny
Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał techniczny umożliwiający realizację zakresu usługi badawczej opisanej w przedmiocie zamówienia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał osobowy umożliwiający realizację zakresu usługi badawczej opisanej w przedmiocie zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Oferenci biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej oferty.
Dodatkowe warunki
Postanowienia ogólne:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
3. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania.
4. Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Oferenta o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
5. W toku dokonywania oceny złożonych wniosków Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów.
6. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Oferenta do jego uzupełnienia.
7. Zamawiający rezerwuje prawo do nagrywania dźwięku podczas spotkań technicznych z dostawcami. Przesłanie oferty będzie traktowane jako udzielenie zgody na nagrywanie spotkań.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Oferentem, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Oferenta przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia.
9.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Oferenta.
10.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
11. Wytworzone przedmiotu zamówienia muszą zostać dostarczone do siedziby Zamawiającego.
12. Zamawiający przewiduje przekazanie projektu końcowego wyłącznie wybranemu Wykonawcy, po zawarciu umowy.
13. Oferent powinien wykazać realizację przynajmniej 20 projektów w obszarze zamówienia.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta, w przypadku ziszczenia się konieczności zmiany wskazanego w ofercie/umówionego zakresu robót wynikającej z:
1. Koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia;
2. konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych;
3. ograniczeń finansowych po stronie Zamawiającego powodujących konieczność ograniczenia zakresu prac ujętych w ofercie.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem będą dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
-Oferta
-Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym
-Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków.
-Portfolio z minimum 20 realizacjami w obszarze przedmiotu zamówienia.
W ramach konkursu oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferta nie posiadająca minimalnego zakresu wskazanego powyżej nie będzie brana pod uwagę podczas wyłaniania oferenta.
Zamówienia uzupełniające
Nie wyklucza się udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Oferentem, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawoweg
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryterium oceny ofert: Kryterium WAGA (%)
Będzie brana pod uwagę średnia stawka godzinowa i łączna liczba godzin pracy przeznaczona na przedmiot zamówienia.
Cena oferty (50%)
Liczba godzin pracy (50%)
Sposób oceny ofert:
Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium – cena
P=CnCob x[50]
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Oferentowi za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Maksymalna łączna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Wygrywa oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.
Kryterium – liczba godzin
P=CnCob x[50]
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Oferentowi za zaoferowaną liczbę godzin
CN – najniższa zaoferowana liczba godzin w postępowaniu
COB – liczba godzin zaoferowana w ofercie badanej
Maksymalna łączna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Wygrywa oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.
Wykluczenia
Zamawiający ma prawo odrzucenia oferty złożonej przez Oferenta niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub jeśli oferta jest niezgodna z niniejszym zapytaniem.
Nazwa
ZIETA PROZESSDESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
Stanisława Moniuszki 29/2
51-610 Wrocław
dolnośląskie
, Wrocław
Numer telefonu
693 969 063
NIP
8982176666
Tytuł projektu
Promocja oraz internacjonalizacja oferty ZIETA PROZESSDESIGN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Numer projektu
POIR.03.03.03-02-0056/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Jan Kobiałka Agencja Interaktywna, Iwiny
zdobyte punkty: 60