Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
miejsce i sposób składania oferty: elektronicznie na adres: bartlomiej.czerniak@zieta.pl
telefon kontaktowy: +48 609 772 154
w przedmiocie zamówienia doprecyzowano banderole: szerokość 5cm, kolor, kreda-mat
termin składania ofert przedłużono do 02.01.2018
zaktualizowano załączniki (formaty zapisu, bez zmiany treści)
Miejsce i sposób składania ofert
elektronicznie na adres: bartlomiej.czerniak@zieta.pl
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
bartlomiej.czerniak@zieta.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
bartlomiej.czerniak@zieta.pl
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 609 772 154
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wydruk dwóch wersji katalogów promocyjnych, realizowane w czterech etapach.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi drukarskie
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
Wrocław
Miejscowość:
Wrocław
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wydrukowanie przygotowanych dwóch projektów katalogów promujących kolekcje produktów i usług firmy podczas międzynarodowych targów designu w latach 2018-2019.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wydruk dwóch projektów katalogów promocyjnych oraz ich dostarczenie do siedziby zamawiającego.
1. Katalog produktów
Format A4, 16 stron + 6 stron okładki bigowanej; nakład 10000 sztuk; papier typu kreda bulk; okładka 300g, środek 170g; szycie przez grzbiet drutem z uszkami; przygotowanie projektu do druku + drobne poprawki graficzne, zamiana zdjęć na cmyk; druk offset, kolorowy, 4/4 + lakier
2. Pełny katalog reklamowy, łącznie 100 stron, nakład 2000 sztuk, składający się z połączonych ze sobą folderów w pakiet za pomocą sklejonej banderoli:
2.1: 2x A4, po 20 stron + okładki 4/6 stron w formie skrzydełka, bigowane; łączny nakład 800 sztuk ; kreda bulk; okładka 300g, środek 170g; szycie przez grzbiet drutem z uszkami; przygotowanie projektu do druku + drobne poprawki graficzne, zamiana zdjęć na cmyk; druk offset, kolorowy, 4/4 + lakier
2.2: 2x B5, po 20 stron + okładki 4/6 stron w formie skrzydełka, bigowane; łączny nakład 800 sztuk; kreda bulk; okładka 300g, środek 170g; szycie przez grzbiet drutem z uszkami; przygotowanie projektu do druku + drobne poprawki graficzne, zamiana zdjęć na cmyk; druk offset, kolorowy, 4/4 + lakier
2.3: 1x B5, 20 stron + okładka 4/6 stron w formie skrzydełka; bigowane; nakład 400 sztuk; kreda bulk; okładka 300g, środek 170g; szycie przez grzbiet drutem z uszkami; przygotowanie projektu do druku + drobne poprawki graficzne, zamiana zdjęć na cmyk; druk offset, kolorowy, 4/4 + lakier
2.4 banderola: szerokość 5cm, kolor
Kod CPV
79823000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi drukowania i dostawy
Harmonogram realizacji zamówienia
Wybór zwycięzcy do 03.01.2017
Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia i dostawę do siedziby zamawiającego w 4 etapach:
1. etap najpóźniej do 14.01.2018
nakład Katalogu nr 1: 2500 sztuk
nakład Katalogu nr 2: 500 sztuk
2. etap najpóźniej do 13.04.2018
nakład Katalogu nr 1: 2500 sztuk
nakład Katalogu nr 2: 500 sztuk
3. etap najpóźniej do 13.05.2018
nakład Katalogu nr 1: 2500 sztuk
nakład Katalogu nr 2: 500 sztuk
4. etap najpóźniej do 31.03.2019
nakład Katalogu nr 1: 2500 sztuk
nakład Katalogu nr 2: 500 sztuk
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
Oferent powinien wykazać się wiedzą i doświadczeniem w zakresie tematyki opisanej w przedmiocie zamówienia.
Potencjał techniczny
Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał techniczny umożliwiający realizację zakresu usługi badawczej opisanej w przedmiocie zamówienia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał osobowy umożliwiający realizację zakresu usługi badawczej opisanej w przedmiocie zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Oferenci biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej oferty.
Dodatkowe warunki
Postanowienia ogólne:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
3. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania.
4. Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Oferenta o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
5. W toku dokonywania oceny złożonych wniosków Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów.
6. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Oferenta do jego uzupełnienia.
7. Zamawiający rezerwuje prawo do nagrywania dźwięku podczas spotkań technicznych z dostawcami. Przesłanie oferty będzie traktowane jako udzielenie zgody na nagrywanie spotkań.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Oferentem, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Oferenta przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia.
9.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Oferenta.
10.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
11. Wydrukowane katalogi muszą zostać dostarczone do siedziby Zamawiającego.
12. Zamawiający przewiduje przekazanie projektu katalogu do druku wyłącznie wybranemu Wykonawcy, po zawarciu umowy.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo modyfikacji projektu graficznego katalogów realizowanych w etapie 4.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta, w przypadku ziszczenia się konieczności zmiany wskazanego w ofercie/umówionego zakresu robót wynikającej z:
1. Koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia;
2. konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych;
3. ograniczeń finansowych po stronie Zamawiającego powodujących konieczność ograniczenia zakresu prac ujętych w ofercie.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem będą dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1.Oferta
2. Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym
3. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków.
W ramach konkursu oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferta nie posiadająca minimalnego zakresu wskazanego powyżej nie będzie brana pod uwagę podczas wyłaniania oferenta.
Zamówienia uzupełniające
Nie wyklucza się udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Oferentem, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Kryterium oceny ofert: Kryterium WAGA (%)
Cena oferty (100%)
Przy czym “cena” rozumiana jest jako cena netto za sztukę katalogu. Wygrywa najlepsza średnia cen.
2. Sposób oceny ofert:
Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium – cena
P=CnCob x[100]
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Oferentowi za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Maksymalna łączna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Wygrywa oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.
Wykluczenia
Zamawiający ma prawo odrzucenia oferty złożonej przez Oferenta niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub jeśli oferta jest niezgodna z niniejszym zapytaniem.
Nazwa
ZIETA PROZESSDESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
Stanisława Moniuszki 29/2
51-610 Wrocław
dolnośląskie
, Wrocław
Numer telefonu
693 969 063
NIP
8982176666
Tytuł projektu
Promocja oraz internacjonalizacja oferty ZIETA PROZESSDESIGN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Numer projektu
POIR.03.03.03-02-0056/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
CSR Group sp. z o.o.,
51-113 Wrocław, Obornicka 49/8
wygrał z punktami: 100 punktów