Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe 01/12/2017 Druk materiałów reklamowych

Data publikacji: 15.12.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 02-01-2018

Numer ogłoszenia

1075541

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

miejsce i sposób składania oferty: elektronicznie na adres: bartlomiej.czerniak@zieta.pl
telefon kontaktowy: +48 609 772 154
w przedmiocie zamówienia doprecyzowano banderole: szerokość 5cm, kolor, kreda-mat
termin składania ofert przedłużono do 02.01.2018
zaktualizowano załączniki (formaty zapisu, bez zmiany treści)

Miejsce i sposób składania ofert

elektronicznie na adres: bartlomiej.czerniak@zieta.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

bartlomiej.czerniak@zieta.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

bartlomiej.czerniak@zieta.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 609 772 154

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wydruk dwóch wersji katalogów promocyjnych, realizowane w czterech etapach.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi drukarskie

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: Wrocław Miejscowość: Wrocław

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wydrukowanie przygotowanych dwóch projektów katalogów promujących kolekcje produktów i usług firmy podczas międzynarodowych targów designu w latach 2018-2019.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wydruk dwóch projektów katalogów promocyjnych oraz ich dostarczenie do siedziby zamawiającego.
1. Katalog produktów
Format A4, 16 stron + 6 stron okładki bigowanej; nakład 10000 sztuk; papier typu kreda bulk; okładka 300g, środek 170g; szycie przez grzbiet drutem z uszkami; przygotowanie projektu do druku + drobne poprawki graficzne, zamiana zdjęć na cmyk; druk offset, kolorowy, 4/4 + lakier

2. Pełny katalog reklamowy, łącznie 100 stron, nakład 2000 sztuk, składający się z połączonych ze sobą folderów w pakiet za pomocą sklejonej banderoli:

2.1: 2x A4, po 20 stron + okładki 4/6 stron w formie skrzydełka, bigowane; łączny nakład 800 sztuk ; kreda bulk; okładka 300g, środek 170g; szycie przez grzbiet drutem z uszkami; przygotowanie projektu do druku + drobne poprawki graficzne, zamiana zdjęć na cmyk; druk offset, kolorowy, 4/4 + lakier

2.2: 2x B5, po 20 stron + okładki 4/6 stron w formie skrzydełka, bigowane; łączny nakład 800 sztuk; kreda bulk; okładka 300g, środek 170g; szycie przez grzbiet drutem z uszkami; przygotowanie projektu do druku + drobne poprawki graficzne, zamiana zdjęć na cmyk; druk offset, kolorowy, 4/4 + lakier

2.3: 1x B5, 20 stron + okładka 4/6 stron w formie skrzydełka; bigowane; nakład 400 sztuk; kreda bulk; okładka 300g, środek 170g; szycie przez grzbiet drutem z uszkami; przygotowanie projektu do druku + drobne poprawki graficzne, zamiana zdjęć na cmyk; druk offset, kolorowy, 4/4 + lakier

2.4 banderola: szerokość 5cm, kolor

Kod CPV

79823000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi drukowania i dostawy

Harmonogram realizacji zamówienia

Wybór zwycięzcy do 03.01.2017
Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia i dostawę do siedziby zamawiającego w 4 etapach:
1. etap najpóźniej do 14.01.2018
nakład Katalogu nr 1: 2500 sztuk
nakład Katalogu nr 2: 500 sztuk

2. etap najpóźniej do 13.04.2018
nakład Katalogu nr 1: 2500 sztuk
nakład Katalogu nr 2: 500 sztuk

3. etap najpóźniej do 13.05.2018
nakład Katalogu nr 1: 2500 sztuk
nakład Katalogu nr 2: 500 sztuk

4. etap najpóźniej do 31.03.2019
nakład Katalogu nr 1: 2500 sztuk
nakład Katalogu nr 2: 500 sztuk

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

Oferent powinien wykazać się wiedzą i doświadczeniem w zakresie tematyki opisanej w przedmiocie zamówienia.

Potencjał techniczny

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał techniczny umożliwiający realizację zakresu usługi badawczej opisanej w przedmiocie zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał osobowy umożliwiający realizację zakresu usługi badawczej opisanej w przedmiocie zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferenci biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej oferty.

Dodatkowe warunki

Postanowienia ogólne:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
3. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania.
4. Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Oferenta o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
5. W toku dokonywania oceny złożonych wniosków Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów.
6. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Oferenta do jego uzupełnienia.
7. Zamawiający rezerwuje prawo do nagrywania dźwięku podczas spotkań technicznych z dostawcami. Przesłanie oferty będzie traktowane jako udzielenie zgody na nagrywanie spotkań.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Oferentem, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Oferenta przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia.
9.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Oferenta.
10.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
11. Wydrukowane katalogi muszą zostać dostarczone do siedziby Zamawiającego.
12. Zamawiający przewiduje przekazanie projektu katalogu do druku wyłącznie wybranemu Wykonawcy, po zawarciu umowy.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo modyfikacji projektu graficznego katalogów realizowanych w etapie 4.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta, w przypadku ziszczenia się konieczności zmiany wskazanego w ofercie/umówionego zakresu robót wynikającej z:
1. Koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia;
2. konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych;
3. ograniczeń finansowych po stronie Zamawiającego powodujących konieczność ograniczenia zakresu prac ujętych w ofercie.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem będą dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1.Oferta
2. Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym
3. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków.
W ramach konkursu oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferta nie posiadająca minimalnego zakresu wskazanego powyżej nie będzie brana pod uwagę podczas wyłaniania oferenta.

Zamówienia uzupełniające

Nie wyklucza się udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Oferentem, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Kryterium oceny ofert: Kryterium WAGA (%)

Cena oferty (100%)

Przy czym “cena” rozumiana jest jako cena netto za sztukę katalogu. Wygrywa najlepsza średnia cen.

2. Sposób oceny ofert:
Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium – cena
P=CnCob x[100]
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Oferentowi za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Maksymalna łączna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Wygrywa oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.

Wykluczenia

Zamawiający ma prawo odrzucenia oferty złożonej przez Oferenta niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub jeśli oferta jest niezgodna z niniejszym zapytaniem.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZIETA PROZESSDESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Stanisława Moniuszki 29/2

51-610 Wrocław

dolnośląskie , Wrocław

Numer telefonu

693 969 063

NIP

8982176666

Tytuł projektu

Promocja oraz internacjonalizacja oferty ZIETA PROZESSDESIGN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Numer projektu

POIR.03.03.03-02-0056/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

CSR Group sp. z o.o.,
51-113 Wrocław, Obornicka 49/8

wygrał z punktami: 100 punktów
Liczba wyświetleń: 769