Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego: Z.P.M. TRELFORM Michał Trela, 39-332 Tuszów Narodowy, Jaślany 125.
2. Oferta powinna zostać złożona w terminie do 19.12.2017 roku do godziny 10:00. W przypadku przesyłania oferty Pocztą Polską bądź firmą kurierską decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby firmy Zamawiającego.
3. Oferty składane/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
4. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zaadresowanej do siedziby Zamawiającego wraz z dopiskiem „Oferta na dostawę skanera 3D – nie otwierać do dnia 19.12.2017r. do godziny 11:30”. Oferty składane w innej formie nie będą przyjmowane oraz rozpatrywane przez Zamawiającego.
5. Oferta powinna być sporządzona na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego,
6. Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta.
7. W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wynika to z dokumentów rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodne z wymaganiami Kodeksu cywilnego upoważniające do wykonania tej czynności.
8. Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów rejestrowych.
9. Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Oferent.
10. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
11. Otwarcie kopert z Ofertami nastąpi w dniu 19.12.2017 roku o godzinie 11:30 w siedzibie Zmawiającego,
12. Wszyscy oferenci biorący udział w procedurze o udzielenie zamówienia, będą mieli możliwość uczestniczenia osobiście w posiedzeniu otwarcia kopert z ofertami we wskazanym terminie i miejscu (19.12.2017 rok., godz. 11:30, siedziba Zamawiającego). Zamawiający przed otwarciem kopert z ofertami poda do wiadomości oferentów kwotę jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W trakcie spotkania Zamawiający poinformuje również oferentów o ilości złożonych ofert, a także pod nazwy i adresy wykonawców, ceny poszczególnych ofert oraz informacje dotyczące pozostałych kryteriów oceny ofert (kryterium: czas realizacji). Oferenci podczas spotkania będą mieli możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
13. Wyniki rozstrzygnięcia wyboru zostaną opublikowane na stronie internetowej bazie konkurencyjności (www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl), niezwłocznie.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny, w szczególności, gdy kwota przeznaczona przez Zamawiającego na wykonanie zamówienia będzie niższa od oferty przewidującej najniższą cenę. W takim wypadku, wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
15. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z oferentami: szczegółowych informacji nt. przedmiotu zamówienia udziela Pan Michał Trela pod adresem e-mail: trelform@gmail.com lub pod nr. tel. +48 500 252 469, lub pisemnie na adres Zamawiającego.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Michał Trela
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
500 252 469
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
skaner 3D ze stołem obrotowym i procedurą numeryczną.
Minimalne parametry techniczne:
• maksymalny czas pomiaru 2s,
• dokładność pomiaru na poziomie minimum 0,01mm mierzoną na zadanym wzorcu,
• możliwość przeprowadzania pomiarów w trybie automatycznym,
• możliwością konfiguracji z dodatkowymi elementami do pracy w trybie zautomatyzowanym na linii produkcyjnej pozwalająca na pomiary obiektów w trybie 3x360,
• przemysłowa kamera z regulowanym obiektywem,
• oprogramowanie do sterowania skanerem i obróbki danych numerycznych;
• zestaw montażowy do pracy różnych opcjach konfiguracji,
• statyw do stabilnego ustawienia,
• panele kalibracyjne 3 szt,
• system przyłączeniowy do konfiguracji głowicy do pracy zautomatyzowanej.
Oprogramowanie skanera oraz procedury numerycznej - minimalne funkcje:
• oprogramowanie do sterowania procesem pomiarowym,
• możliwość kontroli jakości wytwarzanych elementów w odniesieniu do danych nominalnych 3D-CAD oraz import modeli 3D-CAD w uniwersalnych formatach STL, IGES i STEP,
• możliwość analizy tolerancji kształtu i położenia,
• możliwość tworzenia układów współrzędnych,
• możliwość integracji wielu danych z procesów pomiarowych w jednym układzie inspekcyjnym,
• możliwość tworzenia i aplikowanie procedur pomiarowych w układzie zautomatyzowanym,
• oprogramowanie z procedurą numeryczną do analizy danych, kompatybilne z oprogramowaniem do technologii addytywnych, szczególnie z systemem UP w trybie przewodowym i bezprzewodowym,
• możliwość analizy przemieszczeń i odkształceń w konfiguracji z wynikami symulacji opartymi o metodę elementów skończonych,
• możliwość wizualizacji i analizy odchyłek w odniesieniu do danych 3D-CAD uznawanych jako wzorcowe i pochodzących z różnych procesów m.in. modelowania hybrydowego, tomografii komputerowej, skanowania 3D w oparciu o zautomatyzowane procedury,
• możliwość automatyzacji analizy wyników pomiarów po wczytaniu nowych danych,
• możliwość tworzenia raportów pomiarowych w trybie jednostkowym a także zautomatyzowanym,
• procedura numeryczna kompatybilna ze strukturą Industry 4.0 w zakresie automatyzacji przetwarzania danych pomiarowych, konfiguracji w linii produkcyjnej, współpracy z oprogramowaniem maszyn wytwórczych opartych na sterowaniu CNC i 3DP.
Wykonawca może zaoferować sprzęt i rozwiązania dowolnego producenta, które spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno – eksploatacyjno -użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Ilekroć Zamawiający powołuje się na normy, aprobaty, specyfikacje techniczne czy systemy odniesienia, przy opisie przedmiotu zamówienia dopuszcza się rozwiązania równoważne.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy i usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podkarpackie
Powiat:
mielecki
Miejscowość:
Jaślany
Cel zamówienia
Dostawa w ramach realizowanego projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014–2020, Oś priorytetowa I Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie 1.4 Wsparcie MŚP, Poddziałanie: 1.4.1 Dotacje bezpośrednie, Typ projektu: Rozwój MŚP pod nazwą „Wzrost konkurencyjności firmy TRELFORM przez wdrożenie innowacyjnych zmian w procesie produkcyjnym”
Przedmiot zamówienia
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
skaner 3D ze stołem obrotowym i procedurą numeryczną.
Minimalne parametry techniczne:
• maksymalny czas pomiaru 2s,
• dokładność pomiaru na poziomie minimum 0,01mm mierzoną na zadanym wzorcu,
• możliwość przeprowadzania pomiarów w trybie automatycznym,
• możliwością konfiguracji z dodatkowymi elementami do pracy w trybie zautomatyzowanym na linii produkcyjnej pozwalająca na pomiary obiektów w trybie 3x360,
• przemysłowa kamera z regulowanym obiektywem,
• oprogramowanie do sterowania skanerem i obróbki danych numerycznych;
• zestaw montażowy do pracy różnych opcjach konfiguracji,
• statyw do stabilnego ustawienia,
• panele kalibracyjne 3 szt,
• system przyłączeniowy do konfiguracji głowicy do pracy zautomatyzowanej.
Oprogramowanie skanera oraz procedury numerycznej - minimalne funkcje:
• oprogramowanie do sterowania procesem pomiarowym,
• możliwość kontroli jakości wytwarzanych elementów w odniesieniu do danych nominalnych 3D-CAD oraz import modeli 3D-CAD w uniwersalnych formatach STL, IGES i STEP,
• możliwość analizy tolerancji kształtu i położenia,
• możliwość tworzenia układów współrzędnych,
• możliwość integracji wielu danych z procesów pomiarowych w jednym układzie inspekcyjnym,
• możliwość tworzenia i aplikowanie procedur pomiarowych w układzie zautomatyzowanym,
• oprogramowanie z procedurą numeryczną do analizy danych, kompatybilne z oprogramowaniem do technologii addytywnych, szczególnie z systemem UP w trybie przewodowym i bezprzewodowym,
• możliwość analizy przemieszczeń i odkształceń w konfiguracji z wynikami symulacji opartymi o metodę elementów skończonych,
• możliwość wizualizacji i analizy odchyłek w odniesieniu do danych 3D-CAD uznawanych jako wzorcowe i pochodzących z różnych procesów m.in. modelowania hybrydowego, tomografii komputerowej, skanowania 3D w oparciu o zautomatyzowane procedury,
• możliwość automatyzacji analizy wyników pomiarów po wczytaniu nowych danych,
• możliwość tworzenia raportów pomiarowych w trybie jednostkowym a także zautomatyzowanym,
• procedura numeryczna kompatybilna ze strukturą Industry 4.0 w zakresie automatyzacji przetwarzania danych pomiarowych, konfiguracji w linii produkcyjnej, współpracy z oprogramowaniem maszyn wytwórczych opartych na sterowaniu CNC i 3DP.
Wykonawca może zaoferować sprzęt i rozwiązania dowolnego producenta, które spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno – eksploatacyjno -użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Ilekroć Zamawiający powołuje się na normy, aprobaty, specyfikacje techniczne czy systemy odniesienia, przy opisie przedmiotu zamówienia dopuszcza się rozwiązania równoważne.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy i usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Kod CPV
38520000-6
Nazwa kodu CPV
Skanery
Harmonogram realizacji zamówienia
W terminie do 7 dni od podpisania umowy, nie później jednak niż do 28.12.2017 roku
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
WYMAGANIA W STOSUNKU DO OFERENTA
1. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
2. Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania, określonych w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji prac, czynności lub dostaw.
3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem ekonomicznym i technicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania umowy.
4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie umowy.
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
5. Zamawiający w celu braku podstaw do wykluczenia wykonawcy żąda złożenia wraz z ofertą podpisane „Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym”, stanowiące załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Warunki zmiany umowy
WARUNKI, ZMIANY UMOWY, KARY UMOWNE I ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach:
a) odstąpienia od realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – w wysokości 20% wartości umowy,
b) zwłoki w wykonaniu przedmiotu zamówienia – w wysokości 0,1 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki,
c) zwłoki w usunięciu wad lub usterek stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady – 0,1 % wynagrodzenia umownego netto elementu robót, za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu wyznaczonego na usunięcie wad.
3. Kary umowne nie dotyczą przypadków spowodowanych siłą wyższą.
4. Odstąpienie od umowy przysługiwać będzie Zamawiającemu w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia, który nie spełnia wymagań zawartych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz złożonej przez Wykonawcę ofercie.
5. Zmiany umowy o zamówienie dopuszczalne są w niżej wymienionych przypadkach:
a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
b) zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy,
c) zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę lub Zamawiającego,
d) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było wcześniej przewidzieć.
6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy.
7. Przedłużenie terminów zakończenia przedmiotu zamówienia dopuszczalne jest wyłącznie w przypadku:
1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
2) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
3) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności,
4) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia dostaw lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową,
8. W sytuacjach opisanych w ust. 8 pkt. 1-4, przedłużenie terminu zakończenia dostaw wymaga pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem oraz aneksu do umowy podpisanego przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Ponadto opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.
9. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach i będzie zwolniony od zapłaty kary.
10. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy, bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Lp.__Kryterium (symbol) ____Waga kryterium
1____Cena oferty (C)____________60%
2____Termin dostawy (T)________40%
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium:
1. Kryterium: C – Cena oferty – Waga 60%:
a) Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
b) Cena powinna być wyrażona w złotych polskich.
c) Ceny w złotych należy podać do dwóch miejsc po przecinku.
d) Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu.
W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów za kryterium „cena oferty” wyliczonych w oparciu o wzór:
Cena oferty najniższej
C = -------------------------------------------------- x 60 = ilość punktów
Cena rozpatrywanej oferty
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 60 pkt.
2. Kryterium T – termin dostawy - waga 40%
W ramach tego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert pod kątem czasu realizacji przedmiotu zamówienia wg następującego wzoru:
- Termin realizacji: do 2 dni -40 pkt.
- Termin realizacji: od 3 dni do 6 dni -10 pkt.
- Termin realizacji: powyżej 6 dni - 0 pkt.
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 40 pkt.
Punkty przyznane w kryterium ceny oraz kryterium Terminu realizacji zostaną zsumowane. Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach wszystkich kryteriów wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą sumaryczną liczbę punktów według wzoru:
Ʃ = C + T
Gdzie:
Ʃ – łączna suma przyznanych punktów
C – liczba punktów przyznana w kryterium „CENA”
T – liczba punktów przyznana w kryterium „TERMIN DOSTAWY”
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający w celu braku podstaw do wykluczenia wykonawcy żąda złożenia wraz z ofertą podpisane „Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym”, stanowiące załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Nazwa
Z.P.M. "TRELFORM" TRELA MICHAŁ
Adres
39-332 Jaślany
podkarpackie
, mielecki
Numer telefonu
+48 500 252 469
NIP
8171779810
Tytuł projektu
Podniesienie konkurencyjności firmy TRELFORM przez wdrożenie innowacyjnych zmian w procesie produkcyjnym
Numer projektu
RPPK.01.04.01-18-0030/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
CC METAL, Tropie 251, 38-100 Strzyżów
Data wpłynięcia oferty: 19.12.2017
Cena brutto: 116850,00 zł