Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy przesłać pocztą tradycyjną lub kurierem lub złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Zapytanie ofertowe nr 1/12/NP/AKME/ŁÓDŹ 9.1.1/2017 – Doradca Zawodowy w projekcie numer RPLD.09.01.01-10-B074/17"
na adres: Fundacja AKME Bogucin ul. Grzybowa 4, 62-006 Kobylnica
nie później niż do dnia 14.12.2017 r. do godziny 12.00
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Katarzyna Smolarska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
692 489 662
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie ze wspólnym słownikiem zamówień (CPV) przedmiotem zamówienia jest 85312320-8 Usługa doradztwa - polegająca na łącznej realizacji :
1. Identyfikacji potrzeb oraz opracowania Indywidualnej Ścieżki Reintegracji (IŚR). Realizacja usługi obejmować będzie opracowanie IŚR dla 22 osób biernych zawodowo lub zarejestrowanych bezrobotnych, w tym minimum 11 osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym/umiarkowanym lub niepełnosprawnych intelektualnie lub z niepełnosprawnością sprzężoną lub zaburzeniami psychicznymi, w wieku powyżej 18 lat, zamieszkujących województwo łódzkie. Przewidywany czas na przeprowadzenie identyfikacji potrzeb oraz przygotowanie i opracowanie IŚR dla każdego Uczestnika Projektu to maksymalnie 4 godziny zegarowe. Usługa będzie realizowana na terenie całego województwa łódzkiego w zależności od miejsca zamieszkania zrekrutowanego Uczestnika Projektu w ramach procesu ciągłej rekrutacji. O miejscu realizacji usługi dla każdego Uczestnika Projektu Wykonawca będzie informowany najpóźniej na 1 dzień przed terminem realizacji usługi. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 12 stycznia 2018 r.
Wykonawca zobowiązany jest do:
a. zidentyfikowania potrzeb 22 uczestników projektu m.in. poprzez:
- przeprowadzenie analizy sytuacji zawodowej i społecznej każdego Uczestnika Projektu, ze szczególnym wskazaniem jej/jego deficytów i predyspozycji,
- zdiagnozowanie potrzeb szkoleniowych i możliwości doskonalenia zawodowego,
- określenia rodzaju i zakresu narzędzi niezbędnych do aktywacji zawodowej i społecznej osoby objętej wsparciem,
- zdiagnozowanie potrzeb uczestników projektu pod kątem skorzystania przez nich z pakietu usług podstawowych (fryzjer, stylista, kosmetyczka), których efekt wpłynie pozytywnie na proces ich reintegracji poprzez złagodzenie barier fizycznych, powodujących ich oddalenie od społeczeństwa i rynku pracy.
- zaplanowanie ścieżki kariery.
b. opracowania dla każdego uczestnika projektu Indywidualnej Ścieżki Reintegracji (IŚR), która określi cele społeczno-zawodowe Uczestników Projektu, usługi aktywnej integracji i formy wsparcia zaplanowane indywidualnie do realizacji i odpowiadające kompleksowo na potrzeby poszczególnych uczestników projektu. IŚR jest spersonalizowanym planem działania, według którego uczestnik projektu zostanie poprowadzony w dalszych etapach realizacji projektu,
c. indywidualizacji świadczonych usług poprzez przeprowadzenia pogłębionej analizy umiejętności, predyspozycji i problemów zawodowych danego uczestnika,
d. posiadania niezbędnych kwalifikacji uprawniających do świadczenia usług z doradztwa zawodowego,
e. sprawdzania listy obecności.
Zamawiający przewiduje po swojej stronie:
a. Przygotowanie listy obecności,
b. Prowadzenie monitoringu realizacji doradztwa.
2. Przeprowadzenia grupowego poradnictwa zawodowego. Realizacja usługi obejmować będzie 36 godzin grupowego poradnictwa zawodowego dla 22 uczestników podzielonych na 2 grupy w liczebności 11-12 osób w każdej grupie (18h/grupa). Usługa będzie realizowana na terenie całego województwa łódzkiego w zależności od miejsca zamieszkania zrekrutowanej grupy Uczestników Projektu w ramach procesu ciągłej rekrutacji. O miejscu realizacji usługi Wykonawca będzie informowany najpóźniej na 1 dzień przed terminem realizacji usługi. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od kwietnia 2018 r. do czerwca 2018 r.
Wykonawca zobowiązany jest do:
a. indywidualizacji wparcia, w tym pogłębiona diagnoza osób w najtrudniejszym położeniu społeczno-zawodowym, w zakresie aktywizacji społecznej co najmniej 8 Uczestników/czek Projektu zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w tym co najmniej 4 osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym/umiarkowanym lub niepełnosprawnych intelektualnie lub z niepełnosprawnością sprzężoną lub zaburzeniami psychicznymi, w szczególności w zakresie poprawy jego/jej sytuacji na rynku pracy i uzyskania zatrudnienia,
b. realizacji wsparcia zgodnego z przekazaną Indywidualną Ścieżką Reintegracji, dokonania jego analizy, a w razie potrzeby aktualizacji,
c. wsparcie uczestnika/czki projektu w lepszym zrozumieniu samego siebie w środowisku pracy oraz w wyborze nowego zatrudnienia i dążenia do lepszego przystosowania go/jej do rynku pracy,
d. sprawdzania listy obecności.
Zamawiający przewiduje po swojej stronie:
a. przygotowanie listy obecności,
b. powadzenie monitoringu realizacji doradztwa.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
łódzkie
Powiat:
Cel zamówienia
Zamówienie ma na celu zwiększenie zdolności do zatrudnienia i aktywnego udziału w życiu społeczno- zawodowym 22 osób (kobiet i mężczyzn), zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, pozostających bez zatrudnienia, które w pierwszej kolejności wymagają aktywizacji społecznej, zamieszkujących wg Kodeksu Cywilnego w województwie łódzkim (wyłącznie bierni zawodowo lub bezrobotni z III profilem pomocy) powyżej 18-go roku życia, w tym minimum 11 osób (kobiet i mężczyzn) niepełnosprawnych w stopniu znacznym/umiarkowanym lub ON intelektualnie lub z niepełnosprawnością sprzężoną lub z zaburzeniami psychicznymi.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa doradztwa polegająca na łącznej realizacji :
1. Identyfikacji potrzeb oraz opracowania Indywidualnej Ścieżki Reintegracji (IŚR) dla 22 osób biernych zawodowo lub zarejestrowanych bezrobotnych, w tym minimum 11 osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym/umiarkowanym lub niepełnosprawnych intelektualnie lub z niepełnosprawnością sprzężoną lub z zaburzeniami psychicznymi, w wieku powyżej 18 lat, zamieszkujących województwo łódzkie. Przewidywany czas na przeprowadzenie identyfikacji potrzeb oraz przygotowanie i opracowanie IŚR dla każdego Uczestnika Projektu to maksymalnie 4 godziny zegarowe. Usługa będzie realizowana na terenie całego województwa łódzkiego w zależności od miejsca zamieszkania zrekrutowanego Uczestnika Projektu w ramach procesu ciągłej rekrutacji. O miejscu realizacji usługi dla każdego Uczestnika Projektu Wykonawca będzie informowany najpóźniej na 1 dzień przed terminem realizacji usługi. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 12 stycznia 2018 r.
Wykonawca zobowiązany jest m.in. do:
a. zidentyfikowania potrzeb 22 uczestników projektu m.in. poprzez:
- przeprowadzenie analizy sytuacji zawodowej i społecznej każdego Uczestnika Projektu, ze szczególnym wskazaniem jej/jego deficytów i predyspozycji,
- zdiagnozowanie potrzeb szkoleniowych i możliwości doskonalenia zawodowego,
- określenia rodzaju i zakresu narzędzi niezbędnych do aktywacji zawodowej i społecznej osoby objętej wsparciem,
- zdiagnozowanie potrzeb uczestników projektu pod kątem skorzystania przez nich z pakietu usług podstawowych (fryzjer, stylista, kosmetyczka), których efekt wpłynie pozytywnie na proces ich reintegracji poprzez złagodzenie barier fizycznych, powodujących ich oddalenie od społeczeństwa i rynku pracy.
- zaplanowanie ścieżki kariery.
b. opracowania dla każdego uczestnika projektu Indywidualnej Ścieżki Reintegracji (IŚR), która określi cele społeczno-zawodowe Uczestników Projektu, usługi aktywnej integracji i formy wsparcia zaplanowane indywidualnie do realizacji i odpowiadające kompleksowo na potrzeby poszczególnych uczestników projektu.
c. indywidualizacji świadczonych usług poprzez przeprowadzenia pogłębionej analizy umiejętności, predyspozycji i problemów zawodowych danego uczestnika,
2. Przeprowadzenia grupowego poradnictwa zawodowego dla 22 uczestników podzielonych na 2 grupy w liczebności 11-12 osób w każdej grupie (18h/grupa). Usługa będzie realizowana na terenie całego województwa łódzkiego w zależności od miejsca zamieszkania zrekrutowanej grupy Uczestników Projektu w ramach procesu ciągłej rekrutacji. O miejscu realizacji usługi Wykonawca będzie informowany najpóźniej na 1 dzień przed terminem realizacji usługi. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od kwietnia 2018 r. do czerwca 2018 r.
Wykonawca zobowiązany jest m.in. do:
a. indywidualizacji wparcia, w tym pogłębiona diagnoza osób w najtrudniejszym położeniu społeczno-zawodowym, w zakresie aktywizacji społecznej co najmniej 8 Uczestników/czek Projektu zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w tym co najmniej 4 osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym/umiarkowanym lub niepełnosprawnych intelektualnie lub z niepełnosprawnością sprzężoną lub zaburzeniami psychicznymi, w szczególności w zakresie poprawy jego/jej sytuacji na rynku pracy i uzyskania zatrudnienia,
b. realizacji wsparcia zgodnego z przekazaną Indywidualną Ścieżką Reintegracji, dokonania jego analizy, a w razie potrzeby aktualizacji,
c. wsparcie uczestnika/czki projektu w lepszym zrozumieniu samego siebie w środowisku pracy oraz w wyborze nowego zatrudnienia i dążenia do lepszego przystosowania go/jej do rynku pracy.
Kod CPV
85312320-8
Nazwa kodu CPV
Usługi doradztwa
Harmonogram realizacji zamówienia
grudzień 2017 r. do 12 stycznia 2018 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wykonawca powinien spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadać niezbędne kwalifikacje do świadczenia usług z zakresu doradztwa zawodowego.
2. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3. Nie może być powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
4. Dysponować adekwatnym do zamówienia potencjałem technicznym i osobowym, umożliwiającym przeprowadzenie wszystkich elementów zamówienia.
5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Wykonawca, który nie spełni któregoś z warunków zostanie odrzucony z postępowania.
Wiedza i doświadczenie
Do składania ofert zapraszamy wykonawców, którzy posiadają niezbędne kwalifikacje do świadczenia usług z zakresu doradztwa zawodowego.
Potencjał techniczny
Do składania ofert zapraszamy wykonawców, którzy dysponują adekwatnym do zamówienia potencjałem technicznym i osobowym, umożliwiającym przeprowadzenie wszystkich elementów zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Do składania ofert zapraszamy wykonawców, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej rzetelne wykonanie zamówienia.
Dodatkowe warunki
Do składania ofert zapraszamy wykonawców, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się:
• uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji,
• pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
- formularz ofertowy, będący załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego;
- oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym, zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim
2. Kryterium wyboru oferty stanowić będzie:
Cena wyrażona w kwocie brutto, obejmująca wszystkie koszty związane z wykonaniem całego zakresu zamówienia. Zamawiający dokona oceny i porównania złożonych ofert biorąc pod uwagę cenę brutto za całość zamówienia, przyznając punktację według wzoru:
Cena brutto – 100%
wyliczana wg wzoru:
Cena oferowana brutto najtańszej oferty
Ilość punktów = ----------------------------------------------------------------------------------------- x 100
Cena ofertowa brutto ocenianej oferty
Ocena zostanie przeprowadzona na podstawie przesłanej oferty Oferenta
3. Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, iż zostały złożone oferty o takiej samej punktacji lub cena oferty najkorzystniejszej przekracza wartość środków przeznaczonych na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji cen.
4. Zamawiający może prowadzić negocjacje z Wykonawcą, którego oferta została wybrana.
5. Wykonawca jest związany ofertą do 30 dni od upływu terminu składania ofert.
6. Zamawiający niezwłocznie po wybraniu oferty albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru, powiadamia oferentów o jego wyniku albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
7. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie niezwłocznie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy.
Nazwa
ZWIĄZEK MŁODZIEŻY WIEJSKIEJ
Adres
00-020 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
228261168
Fax
228264455
NIP
5251916874
Tytuł projektu
Nowa perspektywa
Numer projektu
RPLD.09.01.01-10-B074/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Ewa Joachimczak
62-510 Konin, ul. Spółdzielców 33/64
Data Wpłynięcia oferty: 13.12.2017 r.
Cena: 69,00 zł