Strona główna
Logo unii europejskiej

Opracowanie Indywidualnych Ścieżek Reintegracji i przeprowadzenie grupowego poradnictwa zawodowego

Data publikacji: 06.12.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 14-12-2017

Numer ogłoszenia

1073337

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy przesłać pocztą tradycyjną lub kurierem lub złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Zapytanie ofertowe nr 1/12/NP/AKME/ŁÓDŹ 9.1.1/2017 – Doradca Zawodowy w projekcie numer RPLD.09.01.01-10-B074/17"
na adres: Fundacja AKME Bogucin ul. Grzybowa 4, 62-006 Kobylnica
nie później niż do dnia 14.12.2017 r. do godziny 12.00

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Katarzyna Smolarska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

692 489 662

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie ze wspólnym słownikiem zamówień (CPV) przedmiotem zamówienia jest 85312320-8 Usługa doradztwa - polegająca na łącznej realizacji :
1. Identyfikacji potrzeb oraz opracowania Indywidualnej Ścieżki Reintegracji (IŚR). Realizacja usługi obejmować będzie opracowanie IŚR dla 22 osób biernych zawodowo lub zarejestrowanych bezrobotnych, w tym minimum 11 osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym/umiarkowanym lub niepełnosprawnych intelektualnie lub z niepełnosprawnością sprzężoną lub zaburzeniami psychicznymi, w wieku powyżej 18 lat, zamieszkujących województwo łódzkie. Przewidywany czas na przeprowadzenie identyfikacji potrzeb oraz przygotowanie i opracowanie IŚR dla każdego Uczestnika Projektu to maksymalnie 4 godziny zegarowe. Usługa będzie realizowana na terenie całego województwa łódzkiego w zależności od miejsca zamieszkania zrekrutowanego Uczestnika Projektu w ramach procesu ciągłej rekrutacji. O miejscu realizacji usługi dla każdego Uczestnika Projektu Wykonawca będzie informowany najpóźniej na 1 dzień przed terminem realizacji usługi. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 12 stycznia 2018 r.
Wykonawca zobowiązany jest do:
a. zidentyfikowania potrzeb 22 uczestników projektu m.in. poprzez:
- przeprowadzenie analizy sytuacji zawodowej i społecznej każdego Uczestnika Projektu, ze szczególnym wskazaniem jej/jego deficytów i predyspozycji,
- zdiagnozowanie potrzeb szkoleniowych i możliwości doskonalenia zawodowego,
- określenia rodzaju i zakresu narzędzi niezbędnych do aktywacji zawodowej i społecznej osoby objętej wsparciem,
- zdiagnozowanie potrzeb uczestników projektu pod kątem skorzystania przez nich z pakietu usług podstawowych (fryzjer, stylista, kosmetyczka), których efekt wpłynie pozytywnie na proces ich reintegracji poprzez złagodzenie barier fizycznych, powodujących ich oddalenie od społeczeństwa i rynku pracy.
- zaplanowanie ścieżki kariery.
b. opracowania dla każdego uczestnika projektu Indywidualnej Ścieżki Reintegracji (IŚR), która określi cele społeczno-zawodowe Uczestników Projektu, usługi aktywnej integracji i formy wsparcia zaplanowane indywidualnie do realizacji i odpowiadające kompleksowo na potrzeby poszczególnych uczestników projektu. IŚR jest spersonalizowanym planem działania, według którego uczestnik projektu zostanie poprowadzony w dalszych etapach realizacji projektu,
c. indywidualizacji świadczonych usług poprzez przeprowadzenia pogłębionej analizy umiejętności, predyspozycji i problemów zawodowych danego uczestnika,
d. posiadania niezbędnych kwalifikacji uprawniających do świadczenia usług z doradztwa zawodowego,
e. sprawdzania listy obecności.
Zamawiający przewiduje po swojej stronie:
a. Przygotowanie listy obecności,
b. Prowadzenie monitoringu realizacji doradztwa.
2. Przeprowadzenia grupowego poradnictwa zawodowego. Realizacja usługi obejmować będzie 36 godzin grupowego poradnictwa zawodowego dla 22 uczestników podzielonych na 2 grupy w liczebności 11-12 osób w każdej grupie (18h/grupa). Usługa będzie realizowana na terenie całego województwa łódzkiego w zależności od miejsca zamieszkania zrekrutowanej grupy Uczestników Projektu w ramach procesu ciągłej rekrutacji. O miejscu realizacji usługi Wykonawca będzie informowany najpóźniej na 1 dzień przed terminem realizacji usługi. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od kwietnia 2018 r. do czerwca 2018 r.
Wykonawca zobowiązany jest do:
a. indywidualizacji wparcia, w tym pogłębiona diagnoza osób w najtrudniejszym położeniu społeczno-zawodowym, w zakresie aktywizacji społecznej co najmniej 8 Uczestników/czek Projektu zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w tym co najmniej 4 osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym/umiarkowanym lub niepełnosprawnych intelektualnie lub z niepełnosprawnością sprzężoną lub zaburzeniami psychicznymi, w szczególności w zakresie poprawy jego/jej sytuacji na rynku pracy i uzyskania zatrudnienia,
b. realizacji wsparcia zgodnego z przekazaną Indywidualną Ścieżką Reintegracji, dokonania jego analizy, a w razie potrzeby aktualizacji,
c. wsparcie uczestnika/czki projektu w lepszym zrozumieniu samego siebie w środowisku pracy oraz w wyborze nowego zatrudnienia i dążenia do lepszego przystosowania go/jej do rynku pracy,
d. sprawdzania listy obecności.
Zamawiający przewiduje po swojej stronie:
a. przygotowanie listy obecności,
b. powadzenie monitoringu realizacji doradztwa.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zamówienie ma na celu zwiększenie zdolności do zatrudnienia i aktywnego udziału w życiu społeczno- zawodowym 22 osób (kobiet i mężczyzn), zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, pozostających bez zatrudnienia, które w pierwszej kolejności wymagają aktywizacji społecznej, zamieszkujących wg Kodeksu Cywilnego w województwie łódzkim (wyłącznie bierni zawodowo lub bezrobotni z III profilem pomocy) powyżej 18-go roku życia, w tym minimum 11 osób (kobiet i mężczyzn) niepełnosprawnych w stopniu znacznym/umiarkowanym lub ON intelektualnie lub z niepełnosprawnością sprzężoną lub z zaburzeniami psychicznymi.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa doradztwa polegająca na łącznej realizacji :
1. Identyfikacji potrzeb oraz opracowania Indywidualnej Ścieżki Reintegracji (IŚR) dla 22 osób biernych zawodowo lub zarejestrowanych bezrobotnych, w tym minimum 11 osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym/umiarkowanym lub niepełnosprawnych intelektualnie lub z niepełnosprawnością sprzężoną lub z zaburzeniami psychicznymi, w wieku powyżej 18 lat, zamieszkujących województwo łódzkie. Przewidywany czas na przeprowadzenie identyfikacji potrzeb oraz przygotowanie i opracowanie IŚR dla każdego Uczestnika Projektu to maksymalnie 4 godziny zegarowe. Usługa będzie realizowana na terenie całego województwa łódzkiego w zależności od miejsca zamieszkania zrekrutowanego Uczestnika Projektu w ramach procesu ciągłej rekrutacji. O miejscu realizacji usługi dla każdego Uczestnika Projektu Wykonawca będzie informowany najpóźniej na 1 dzień przed terminem realizacji usługi. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 12 stycznia 2018 r.
Wykonawca zobowiązany jest m.in. do:
a. zidentyfikowania potrzeb 22 uczestników projektu m.in. poprzez:
- przeprowadzenie analizy sytuacji zawodowej i społecznej każdego Uczestnika Projektu, ze szczególnym wskazaniem jej/jego deficytów i predyspozycji,
- zdiagnozowanie potrzeb szkoleniowych i możliwości doskonalenia zawodowego,
- określenia rodzaju i zakresu narzędzi niezbędnych do aktywacji zawodowej i społecznej osoby objętej wsparciem,
- zdiagnozowanie potrzeb uczestników projektu pod kątem skorzystania przez nich z pakietu usług podstawowych (fryzjer, stylista, kosmetyczka), których efekt wpłynie pozytywnie na proces ich reintegracji poprzez złagodzenie barier fizycznych, powodujących ich oddalenie od społeczeństwa i rynku pracy.
- zaplanowanie ścieżki kariery.
b. opracowania dla każdego uczestnika projektu Indywidualnej Ścieżki Reintegracji (IŚR), która określi cele społeczno-zawodowe Uczestników Projektu, usługi aktywnej integracji i formy wsparcia zaplanowane indywidualnie do realizacji i odpowiadające kompleksowo na potrzeby poszczególnych uczestników projektu.
c. indywidualizacji świadczonych usług poprzez przeprowadzenia pogłębionej analizy umiejętności, predyspozycji i problemów zawodowych danego uczestnika,

2. Przeprowadzenia grupowego poradnictwa zawodowego dla 22 uczestników podzielonych na 2 grupy w liczebności 11-12 osób w każdej grupie (18h/grupa). Usługa będzie realizowana na terenie całego województwa łódzkiego w zależności od miejsca zamieszkania zrekrutowanej grupy Uczestników Projektu w ramach procesu ciągłej rekrutacji. O miejscu realizacji usługi Wykonawca będzie informowany najpóźniej na 1 dzień przed terminem realizacji usługi. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od kwietnia 2018 r. do czerwca 2018 r.
Wykonawca zobowiązany jest m.in. do:
a. indywidualizacji wparcia, w tym pogłębiona diagnoza osób w najtrudniejszym położeniu społeczno-zawodowym, w zakresie aktywizacji społecznej co najmniej 8 Uczestników/czek Projektu zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w tym co najmniej 4 osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym/umiarkowanym lub niepełnosprawnych intelektualnie lub z niepełnosprawnością sprzężoną lub zaburzeniami psychicznymi, w szczególności w zakresie poprawy jego/jej sytuacji na rynku pracy i uzyskania zatrudnienia,
b. realizacji wsparcia zgodnego z przekazaną Indywidualną Ścieżką Reintegracji, dokonania jego analizy, a w razie potrzeby aktualizacji,
c. wsparcie uczestnika/czki projektu w lepszym zrozumieniu samego siebie w środowisku pracy oraz w wyborze nowego zatrudnienia i dążenia do lepszego przystosowania go/jej do rynku pracy.

Kod CPV

85312320-8

Nazwa kodu CPV

Usługi doradztwa

Harmonogram realizacji zamówienia

grudzień 2017 r. do 12 stycznia 2018 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca powinien spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadać niezbędne kwalifikacje do świadczenia usług z zakresu doradztwa zawodowego.
2. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3. Nie może być powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
4. Dysponować adekwatnym do zamówienia potencjałem technicznym i osobowym, umożliwiającym przeprowadzenie wszystkich elementów zamówienia.
5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Wykonawca, który nie spełni któregoś z warunków zostanie odrzucony z postępowania.

Wiedza i doświadczenie

Do składania ofert zapraszamy wykonawców, którzy posiadają niezbędne kwalifikacje do świadczenia usług z zakresu doradztwa zawodowego.

Potencjał techniczny

Do składania ofert zapraszamy wykonawców, którzy dysponują adekwatnym do zamówienia potencjałem technicznym i osobowym, umożliwiającym przeprowadzenie wszystkich elementów zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Do składania ofert zapraszamy wykonawców, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej rzetelne wykonanie zamówienia.

Dodatkowe warunki

Do składania ofert zapraszamy wykonawców, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się:
• uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji,
• pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

- formularz ofertowy, będący załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego;
- oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym, zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim
2. Kryterium wyboru oferty stanowić będzie:
Cena wyrażona w kwocie brutto, obejmująca wszystkie koszty związane z wykonaniem całego zakresu zamówienia. Zamawiający dokona oceny i porównania złożonych ofert biorąc pod uwagę cenę brutto za całość zamówienia, przyznając punktację według wzoru:

Cena brutto – 100%
wyliczana wg wzoru:
Cena oferowana brutto najtańszej oferty
Ilość punktów = ----------------------------------------------------------------------------------------- x 100
Cena ofertowa brutto ocenianej oferty

Ocena zostanie przeprowadzona na podstawie przesłanej oferty Oferenta

3. Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, iż zostały złożone oferty o takiej samej punktacji lub cena oferty najkorzystniejszej przekracza wartość środków przeznaczonych na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji cen.
4. Zamawiający może prowadzić negocjacje z Wykonawcą, którego oferta została wybrana.
5. Wykonawca jest związany ofertą do 30 dni od upływu terminu składania ofert.
6. Zamawiający niezwłocznie po wybraniu oferty albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru, powiadamia oferentów o jego wyniku albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
7. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie niezwłocznie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MŁODZIEŻY WIEJSKIEJ

Adres

Chmielna 6/6

00-020 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

228261168

Fax

228264455

NIP

5251916874

Tytuł projektu

Nowa perspektywa

Numer projektu

RPLD.09.01.01-10-B074/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Ewa Joachimczak
62-510 Konin, ul. Spółdzielców 33/64
Data Wpłynięcia oferty: 13.12.2017 r.
Cena: 69,00 zł
Liczba wyświetleń: 989