Strona główna
Logo unii europejskiej

Zaproszenie do składania ofert na świadczenie dla Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Interreg V-A Polska – Słowacja 2014-2020 usługi utrzymania sprzętu komputerowego i oprogramowania

Data publikacji: 01.12.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 11-12-2017

Numer ogłoszenia

1072412

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres kontakt@plsk.eu lub w formie pisemnej na adres Wspólny Sekretariat Techniczny Programu Interreg V-A Polska- Słowacja 2014-2020 ul. Halicka 9, 31 036 Kraków.

Ofertę należy przesłać/złożyć w terminie do dnia 11 grudnia 2017 r. do godz. 16.15 (O ważności oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do na adres kontakt@plsk.eu lub na adres Wspólny Sekretariat Techniczny Programu Interreg V-A Polska- Słowacja 2014-2020 ul. Halicka 9, 31 036 Kraków)

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

kontakt@plsk.eu

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Sabina Sierpińska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

12 444 15 00

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania sprzętu komputerowego i oprogramowania, należącego do Zamawiającego, w odpowiednim stanie funkcjonalnym na potrzeby Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska – Słowacja 2014-2020.
Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia znajdują się w umowie, której projekt stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia oraz w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do umowy

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi IT

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: małopolskie Powiat: Kraków Miejscowość: Kraków

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przedmiotowa usługa jest konieczna do utrzymania we właściwym stanie funkcjonalnym sprzętu komputerowego i oprogramowania PL-SK.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania sprzętu komputerowego i oprogramowania, należącego do Zamawiającego, w odpowiednim stanie funkcjonalnym na potrzeby Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska – Słowacja 2014-2020.
Kody CPV:
72710000-0 usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
72600000-6 usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego
72100000-6 usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego

Kod CPV

72710000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

Harmonogram realizacji zamówienia

Umowa zostaje zawarta na czas określony od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2018 roku do dnia 31 grudnia 2019 roku lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający świadczenie przez okres co najmniej 12 miesięcy co najmniej 2 usług polegających na utrzymaniu sprzętu komputerowego i oprogramowania w odpowiednim stanie funkcjonalnym o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda (dotyczy również usługi niezakończonej).

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Wykaz dokumentów wymaganych dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Dla wykazania spełniania powyższych warunków Wykonawca jest obowiązany złożyć następujące dokumenty:
Odnośnie wskazanego warunku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich zakresu, odbiorców, wartości, dat wykonywania (wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do Zaproszenia) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.).


Kompletna oferta powinna zawierać:
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 2 do Zaproszenia);
2) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, zakresu, odbiorców, dat wykonywania (wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do Zaproszenia) wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.).;
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1) Oceniane będą wyłącznie oferty nie odrzucone.
2) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
cena: 85 %
liczba godzin pracy informatyka: 15 %

Kryterium: Liczba punktów (znaczenie)
1) Punkty za kryterium cena będą obliczane wg poniższego wzoru:


cena najniższa
ilość pkt. oferty ocenianej = ------------------------- x znaczenie
cena oferty ocenianej
max.
85 pkt

2) Zaoferowana przez Wykonawcę liczba godzin pracy informatyka ponad minimum zaoferowane w Opisie przedmiotu zamówienia – Załączniku nr 1 do wzoru umowy: min. 4 godzinna wizyta informatyka jeden raz w tygodniu w siedzibie biura w wybranym dniu roboczym przez Zamawiającego.
Za spełnienie tego kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 15 pkt.
Za zaproponowanie przez Wykonawcę:
a) 4 godziny pracy informatyka – 0 pkt,
b) 5 godzin pracy informatyka – 5 pkt,
c) 6 godziny pracy informatyka – 10 pkt,
d) 7 i więcej godzin pracy informatyka – 15 pkt.
max.
15 pkt

Łączna maksymalna punktacja:

Cena: 85 pkt
Liczba godzin pracy informatyka: 15 pkt
Razem: 100 pkt

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

CENTRUM PROJEKTÓW EUROPEJSKICH

Adres

Domaniewska 39A

02-672 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

223783100

Fax

222019725

NIP

7010158887

Tytuł projektu

Partnerstwo dla wspólnego rozwoju

Numer projektu

PLSK.04.01.00-00-0003/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Complex System Tomasz Tarsiński, ul. Browarna 46/3, 33 300 Nowy Sącz, data wpłynięcia: 11.12.2017. Cena brutto: 73 920 zł brutto
Liczba wyświetleń: 870