Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą z części zamówienia. Złożenie więcej niż jednej oferty dla danej części zamówienia spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę na tę część zamówienia.
2. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Treść oferty musi być zgodna z treścią Zapytania Ofertowego.
4. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona czytelnie.
5. Wszelkie zmiany naniesione przez wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane przez wykonawcę.
6. Oferta musi być podpisana przez wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
7. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty.
8. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
10. Zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane.
11. Zaleca się, aby każda strona oferty zawierająca jakąkolwiek treść była podpisana lub parafowana przez wykonawcę.
12. Oferta musi zawierać:
a) Oświadczenia i dokumenty wymagane w rozdziale 7 Zapytania Ofertowego.
b) Formularz ofertowy (Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
c) Pełnomocnictwo – o ile dotyczy;
13. Ofertę należy umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert.
Ofertę należy złożyć w placówce Zamawiającego – Jeżowe 728, 37-430 Jeżowe – do dnia 11.12.2017 r. do godz. 8.30
Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcie postępowania bez wyboru ofert lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
a. Anna Mroczek
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby realizowanego projektu, w tym:
Część nr 1 – Dostawa wyposażenia podstawowego wraz z jego wniesieniem, montażem i rozmieszczeniem w miejscach docelowego przeznaczenia.
Szczegółowy opis zadania zawiera załącznik nr 1 do Zapytania, określający minimalne parametry sprzętu i wyposażenia
Część nr 2 – Dostawa sprzętu gastronomicznego wraz z jego wniesienie, montażem i instalacją w miejscach docelowego przeznaczenia.
Szczegółowy opis zadania zawiera załącznik nr 2 do Zapytania, określający minimalne parametry sprzętu i wyposażenia
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Meble
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podkarpackie
Powiat:
niżański
Miejscowość:
Jeżowe
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór wykonawcy - dostawcy sprzętu i wyposażenia w ramach projektu.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby realizowanego projektu, w tym:
Część nr 1 – Dostawa wyposażenia podstawowego wraz z jego wniesieniem, montażem i rozmieszczeniem w miejscach docelowego przeznaczenia.
Szczegółowy opis zadania zawiera załącznik nr 1 do Zapytania, określający minimalne parametry sprzętu i wyposażenia
Część nr 2 – Dostawa sprzętu gastronomicznego wraz z jego wniesienie, montażem i instalacją w miejscach docelowego przeznaczenia.
Szczegółowy opis zadania zawiera załącznik nr 2 do Zapytania, określający minimalne parametry sprzętu i wyposażenia
Kod CPV
39100000-3
Nazwa kodu CPV
Meble
Dodatkowe przedmioty zamówienia
w zakresie części 1 zamówienia:
39.10.00.00 – 3 Meble
39.51.61.00 – 3 Meble tapicerowane
39.51.60.00 – 2 Wyroby meblarskie
33.19.20.00 – 2 Meble medyczne
39.15.00.00 – 8 Różne meble i wyposażenie
30.21.30.00 – 5 Komputery osobiste
w zakresie części 2 zamówienia:
39.72.10.00 – 2 Urządzenia do gotowania lub grzewcze używane w gospodarstwie domowym
39.70.00.00 – 9 Sprzęt gospodarstwa domowego
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji dostaw - do 25 stycznia 2018 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Brak warunków.
Wiedza i doświadczenie
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, a mianowicie posiadają odpowiednie doświadczenie:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie:
a) w zakresie części 1 zamówienia:
co najmniej 1 (jedna) dostawa o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie dostawy mebli oraz wyposażenia podstawowego na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto.
b) w zakresie części 2 zamówienia:
co najmniej 3 (trzy) dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie dostawy sprzętu i wyposażenia gastronomicznego na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto każda
Potencjał techniczny
Brak warunków.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Brak warunków.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Brak warunków.
Dodatkowe warunki
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium:
a) w zakresie części 1 zamówienia wysokości 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące zł).
b) w zakresie części 2 zamówienia wysokości 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące zł).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
PEKAO SA VII o. w Warszawie F NR 1, Numer rachunku: 09 1240 1109 1111 0010 7005 3691
z adnotacją „Wadium– Wyposażenie - Część nr …………” (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy).
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę gwarancji,
c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych analogicznie jak w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia).
7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
12. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
Warunki zmiany umowy
1. Zmiana treści niniejszej umowy pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez przedstawicieli obu stron umowy.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji:
1) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą,
2) zmian urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania Umowy. Wartość Umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy będzie podlegała waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy ustalona zostanie z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury,
3) ewentualnej zmiany sposobu wykonania zamówienia z samodzielnego wykonania przez Wykonawcę, na wykonanie z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu zamówienia powierzonego do wykonania podwykonawcom, a także zmiany podwykonawcy,
4) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności przedmiotu zamówienia oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji elementu przedmiotu zamówienia,
5) zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku braku możliwości terminowego ukończenia dostawy z powodu nieukończenia przez generalnego wykonawcę montażu hali namiotowej w której dostarczony sprzęt ma zostać zamontowany, co uniemożliwi realizację przedmiotu Umowy w zakresie dostarczenia wszystkich elementów objętych zamówieniem i ich montażu – termin wykonania przedmiotu Umowy przedłuża się o czas konieczny na zakończenie prac wpływających na zakończenie przedmiotu Umowy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o możliwości zakończenia realizacji przedmiotu umowy wyznaczając termin do 21 dni od dnia przekazania niniejszej informacji.
6) zmiany formy płatności na więcej niż jednoczęściowa za realizację przedmiotu zamówienia w przypadku wydłużenia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, o której mowa w § 8 ust. 2 pkt 6 Umowy. W przypadku zaistnienia sytuacji o której mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie obejmujące wyłącznie zrealizowaną w całości część przedmiotu zamówienia. Wysokość wynagrodzenia w płatnościach częściowych zostanie ustalona na podstawie szczegółowej wyceny przedmiotu Umowy przedstawionego przez Wykonawcę przed podpisaniem Umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej Umowy, przy czym w przypadku dostarczenia sprzętu bez ich montażu Zamawiający zaznacza, że płatności częściowe będą obejmowały maksymalnie 90% ceny danej części dostaw (sprzętu). Pozostałe części należności będą płatne po dokonaniu montażu sprzętu w docelowym miejscu potwierdzonych protokołem odbioru w tym zakresie.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
- oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
- oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
- wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.
3. Zamawiający przyjmuje następujące kryteria oceny ofert:
a) Kryterium Oferowana cena = 80 pkt.
b) Kryterium Termin gwarancji = 20 pkt.
4. Ocena ofert zostanie dokonana dla każdej części oddzielnie.
5. Punktacja w kryterium Oferowana Cena zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Otrzymane punkty = (Cena najniższa / Cena badana) x 80 pkt
6. Punktacja w kryterium Termin gwarancji będzie przyznana na podstawie terminu gwarancji zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzu oferty w miesiącach i obliczona wg następującego wzoru.
Otrzymane punkty = Gwarancja badanej oferty/ Najdłuższa oferowana gwarancja x 20 pkt.
7. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta która uzyska największą ilość punktów – suma punktów w obowiązujących kryteriach.
Wykluczenia
1. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym (Beneficjentem) osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym (Beneficjentem) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego (Beneficjenta) lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego (Beneficjenta) czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawcę, który:
1) nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
2) wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228- 230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z poźn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),
b) przestępstwo o charakterze terrorystycznym, o ktorym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny,
c) przestępstwo skarbowe,
d) przestępstwo o ktorym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
3) wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt VI.3.2);
4) wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
5) wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
6) wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7) wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
8) wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
9) wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
10) wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437 i 544);
11) wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
12) wykonawcę, w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z poźn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z poźn. zm.);
13) wykonawcę, który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
14) wykonawcę, który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.
Nazwa
ZGROMADZENIE SIÓSTR OD ANIOŁÓW
Adres
Władysława Broniewskiego 28/30
05-510 Konstancin-Jeziorna
mazowieckie
, piaseczyński
Numer telefonu
227564460
Fax
227564460
NIP
1230827181
Tytuł projektu
Budowa domu pomocy społecznej w miejscowości Jeżowe – Pod dobrym Aniołem
Numer projektu
RPPK.06.02.02-18-0037/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Wybrana została oferta:
POLSERVICE inż. Paweł Sobek, Wysoka 117A, 37-100 Łańcut
Cena oferty:
Część nr 1 - 209 418,77 zł brutto
Część nr 2 - 133 440,20 zł brutto
Data wpływu oferty: 11.12.2017