Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę w ilości 2 egzemplarzy (tj. 1 oryginał i 1 kopie) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o. ul. Zjednoczenia 110a, 65-120 Zielona Góra, sekretariat I p. pok.107 w nieprzekraczalnym terminie:
do dnia 11.12.2017 do godz. 12:00
2. Wykonawca powinien zapakować oryginał oferty i każdą kopię oferty, w jednej nieprzezroczystej kopercie / paczce, którą należy opisać następująco:
„Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o.
ul. Zjednoczenia 110a
65-120 Zielona Góra
Polska
Oferta w postępowaniu na usługę:
Działania informacyjno-promocyjne Projektu: „Gospodarka ściekowa na terenie aglomeracji Zielona Góra - Etap IV”.
Nr zamówienia: POIiŚ/2.3/NFOŚiGW-07
Nie otwierać przed dniem: 11.12.2017r., godz.12.30
3. Na wewnętrznej kopercie(paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres wykonawcy.
4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja”
Sp. z o.o. ul. Zjednoczenia 110a, 65-120 Zielona Góra, pokój 105 (sala konferencyjna) w dniu 11.12.2017 o godz. 12:30
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Krystyna Sterna
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
68 4512950
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje do wykonywania przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych dotyczących realizacji Projektu pn. „Gospodarka ściekowa na terenie aglomeracji Zielona Góra - Etap IV” polegających na:
a) przygotowaniu ulotek i folderów informacyjnych,
b) realizacji 2 filmów promocyjnych,
c) realizacji 2 prezentacji multimedialnych,
d) wykonaniu i aktualizacji strony internetowej,
e) wykonaniu 5 tablic pamiątkowych,
f) sporządzeniu i opublikowaniu 8 artykułów prasowych.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubuskie
Powiat:
Zielona Góra
Miejscowość:
Zielona Góra
Cel zamówienia
Podstawowym celem działań z zakresu reklamy i promocji Projektu pn. „Gospodarka ściekowa na terenie aglomeracji Zielona Góra - Etap IV” jest realizacja materiałów mających na celu:
• poinformowanie społeczeństwa o wykorzystywaniu środków finansowych Unii Europejskiej (środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020) przy realizacji Projektu,
• informację o wielkości udzielonej przez Unię Europejską pomocy finansowej,
• zwiększenie świadomości dotyczącej roli jaką odgrywa Unia Europejska w realizacji Projektu i korzyściach wynikających z realizacji Projektu,
• wskazanie pozytywnych efektów Projektu takich jak: poprawa stanu ekologicznego, poprawa jakości życia.
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje do wykonywania przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych dotyczących realizacji Projektu pn. „Gospodarka ściekowa na terenie aglomeracji Zielona Góra - Etap IV” polegających na:
a) przygotowaniu ulotek i folderów informacyjnych,
b) realizacji 2 filmów promocyjnych,
c) realizacji 2 prezentacji multimedialnych,
d) wykonaniu i aktualizacji strony internetowej,
e) wykonaniu 5 tablic pamiątkowych,
f) sporządzeniu i opublikowaniu 8 artykułów prasowych.
Kod CPV
79342200-5
Nazwa kodu CPV
Usługi w zakresie promocji
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia:
• Terminem rozpoczęcia usługi przez Wykonawcę będzie data podpisania Umowy.
• Termin wykonania usługi: do dnia 30 listopada 2021r.
Załączniki
Brak załączników
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
Za spełniającego niniejszy warunek uznany będzie Wykonawca, który:
• w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę dotyczącą promocji projektu dofinansowanego ze środków unijnych, która zawierał co najmniej:
- wykonanie tablic informacyjnych lub pamiątkowych,
- wykonanie poligrafii z oznakowaniem o dofinansowaniu,
- wykonanie filmu promocyjnego,
- wykonanie strony internetowej,
• lub 2 usługi dotyczące promocji projektów dofinansowanych ze środków unijnych,
w ramach których wykonał te zadania łącznie.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna zdolność techniczna - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.
Warunek ten uważa się za wstępnie spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż posiada zdolności techniczne do prawidłowego wykonania zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Do realizacji zamówienia skierowane zostaną przez Wykonawcę niżej wymienione osoby:
a) Ekspert 1 - Kierownik Zespołu - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
– wykształcenie wyższe,
– minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu lub zarządzaniu projektami
w zakresie reklamy i promocji, w tym doświadczenie w zrealizowaniu co najmniej 1 projektu promocyjnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
b) Ekspert 2 – niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
– co najmniej 3-letnie doświadczenie w działaniach z zakresu reklamy i promocji,
Zamawiający nie dopuszcza pełnienia przez jedną osobę funkcji przypisanych dwóm Ekspertom wskazanych powyżej pomimo posiadania doświadczenia.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna zdolność zawodowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.
Warunek określony powyżej uważa się za wstępnie spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż posiada zdolności zawodowe odpowiednie do prawidłowego wykonania zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Za spełniającego niniejszy warunek uznany będzie Wykonawca, który:
a) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 50 000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000,00 PLN.
Warunek ten uważa się za wstępnie spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż jego sytuacja ekonomiczna i finansowa umożliwia prawidłowe wykonanie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).
Dodatkowe warunki
Warunek niepodlegania wykluczeniu z postępowania:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
b) Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
- o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art.258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. 2016, poz. 1137, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176, 1170 i 1171 oraz z 2017r. poz. 60 i 1051)),
- o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 §20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
- skarbowe,
- o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
c) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt. powyżej,
d) Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności,
e) Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów,
f) Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
g) Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
h) Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonywająca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu,
i) Wykonawcę, który z innymi Wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych,
j) Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437 i 544),
k) Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne,
l) Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
m) Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.).
Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wymienionych w pkt. 4) powyżej (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).
Inne pozostałe warunki zostały określone w zapisach Zapytania ofertowego.
(udostępnione na stronie Zamawiającego pod adresem: http://www.zwik.zgora.pl/przetargi_ue_2014_2020.php?subaction=showcomments&id=1511950704&archive=&start_from=&ucat=14&)
Warunki zmiany umowy
Warunki zmiany umowy zostały określone w zapisach Zapytania ofertowego.
(udostępnione na stronie Zamawiającego pod adresem: http://www.zwik.zgora.pl/przetargi_ue_2014_2020.php?subaction=showcomments&id=1511950704&archive=&start_from=&ucat=14&)
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy została określona w zapisach Zapytania Ofertowego.
(udostępnione na stronie Zamawiającego pod adresem: http://www.zwik.zgora.pl/przetargi_ue_2014_2020.php?subaction=showcomments&id=1511950704&archive=&start_from=&ucat=14&)
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, w wysokości nieprzekraczającej 25% wartości zamówienia podstawowego.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
a) Cena (C ) 70% (70 pkt)
b) Dodatkowa osoba skierowana do realizacji zamówienia (D) 30% (30 pkt)
2. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty
a) Kryterium „Cena” (C) - oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 70 punktów, oferty pozostałe otrzymają zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, obliczoną na podstawie poniższego wzoru:
C = Cmin : Co * 70 pkt
gdzie:
C - liczba punktów w ramach kryterium "Cena"
Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
b) W ramach kryterium „Dodatkowa osoba skierowana do realizacji zamówienia” oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązania umownego do wykonywania czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia przez:
• jedną dodatkową osobę (Ekspert 3) spełniającą warunki udziału określone w pkt. 8.1.2)b) w zakresie Eksperta 2.
Do oceny ofert w ramach kryterium zostaną przyjęte dane zawarte w Załączniku 1a do Zapytania ofertowego. Wykonawca zamieszczając informacje o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do wykonania czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia przez dodatkową osobę w Formularzu oferty (Załącznik 1a). Nie wypełnienie
Załącznika nr 1a poprzez wskazanie osoby w zakresie kryterium „Dodatkowa osoba skierowana do realizacji zamówienia” będzie uznawane jako nie przyjęcie tego zobowiązania, a oferta uzyska 0 pkt w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaciągnie takie zobowiązanie w odniesieniu do:
• Eksperta 3 spełniającego warunki udziału określone w pkt. 8.1.2)b) w zakresie Eksperta 2 – otrzyma 30 pkt.
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + E3
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Nazwa
ZIELONOGÓRSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O. O.
Adres
65-120 Zielona Góra
lubuskie
, Zielona Góra
Numer telefonu
684519 300-3
Fax
684519 340
NIP
1040000159
Tytuł projektu
Gospodarka ściekowa na terenie aglomeracji Zielona Góra – Etap IV
Numer projektu
POIS.02.03.00-00-0215/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. firm: Carbo Media Sp. z o.o., ul. Kożuchowska15a, pok. 122,65-364 Zielona Góra; Media Agencja Reklamowa, ul. Sopocka 4,65-548 Zielona Góra.
data wplynięcia oferty: 11.12.2017 r.
cena oferty z Vat : 104 525,40 PLN.