Strona główna
Logo unii europejskiej

Przygotowanie projektu i wykonanie zabudowy stoiska targowego podczas imprez targowych Światło 2018 w Warszawie i Energetab 2018 w Bielsku-Białej

Data publikacji: 24.11.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 01-12-2017

Numer ogłoszenia

1070834

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy złożyć w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty upublicznienia zapytania przez Zamawiającego tj. do 01.12.2017 r., przy czym termin 7 dni kalendarzowych biegnie od dnia następnego po dniu upublicznienia zapytania ofertowego i kończy się z upływem ostatniego dnia.
Ofertę należy przesłać wraz z załącznikami nr 2 i nr 3 mailowo na adres: j.ksiazek@zext.com.pl do 01.12.2017 r. oraz w dostarczyć oryginał oferty na adres: „ZEXT” Sp. z o.o., Asfaltowa 22, 05-070 Sulejówek nie później niż do 04.12.2017 r.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

j.ksiazek@zext.com.pl

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przygotowanie projektu i wykonanie zabudowy stoiska wystawienniczego podczas imprez targowych Światło 2018 w Warszawie i Energetab 2018 w Bielsku-Białej

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: cała Polska Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

W związku z realizacją projektu pn.: „Rozwój działalności eksportowej przedsiębiorstwa ZEXT Sp. z o.o. poprzez realizację strategii biznesowej” Spółka zgłasza zapotrzebowanie na wykonanie wybranych działań zaplanowanych w strategii biznesowej polegających na przygotowaniu projektu i wykonaniu zabudowy stoiska wystawienniczego podczas imprez targowych Światło 2018 w Warszawie i Energetab 2018 w Bielsku-Białej.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu i wykonanie zabudowy stoiska wystawienniczego podczas imprez targowych Światło 2018 w Warszawie i Energetab 2018 w Bielsku-Białej
W celu realizacji strategii biznesowej przedsiębiorstwa Zamawiający planuje wziąć udział jako wystawca w imprezach targowych Światło 2018 w Warszawie w dniach 31.01.2018 – 02.02.2018 r. oraz Energetab 2018 w Bielsku-Białej w dniach 11.09.2018 – 13.09.2018 r. W związku z udziałem w powyższych imprezach targowych przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu i wykonanie zabudowy profesjonalnego stoiska wystawienniczego. Poniższy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczy przygotowania projektu i wykonania zabudowy stoiska wystawienniczego dla obu wydarzeń targowych:
1) Przygotowanie projektu stoiska:
Wraz z ofertą należy przedstawić wstępny projekt zabudowy stoiska wystawienniczego. Musi on uwzględniać przede wszystkim atrakcyjne i czytelne rozmieszczenie wskazanych produktów oraz rozwiązania funkcjonalne związane z ruchem w obrębie stoiska. Projekt powinien również odpowiadać wizualizacji i planowi sytuacyjnemu stoiska wystawowego (załączniki do zapytania ofertowego). Ostateczny projekt stoiska zostanie przygotowany przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym, lecz ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy nie może być wyższa niż cena zaoferowana przez Wykonawcę w ofercie. Efekt końcowy podlega akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zakupi/wykona wszystkie elementy zabudowy.
2) Wykonanie zabudowy stoiska o powierzchni ok. 25 m2 obejmujące:
- wykonanie zabudowy wystawienniczej zgodnie z załączoną wizualizacją i planem sytuacyjnym:
a) stoisko czołowe z trzech stron otwarte,
b) stoisko składające się z: części otwartej, jednego pokoju do rozmów, stanowiska recepcyjnego oraz pomieszczenia gospodarczego.
- wykonanie prac tapicersko-dekoracyjnych;
- wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej;
- wyposażenie stoiska w wykładzinę, meble i urządzenia:
a) część otwarta: 4 stoły wysokie w kolorze białym, 16 hokerów w kolorze białym,
b) pokój do rozmów: stół w kolorze białym, 4 krzesła/fotele w kolorze białym,
c) kubiki ekspozycyjne 4 szt.,
d) pomieszczenie gospodarcze: regał na katalogi, lodówka, ekspres do kawy.
- transport, montaż i demontaż stoiska,
- transport eksponatów do siedziby Zleceniodawcy po demontażu stoiska targowego

Kod CPV

79956000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia przedstawia się następująco:
- Do dnia 15.12.2017 należy przedstawić ostateczny projekt stoiska targowego w przypadku Światło 2018 w Warszawie,
-Do dnia 24.08.2018 należy przedstawić ostateczny projekt stoiska targowego w przypadku Energetab 2018 w Bielsku-Białej w Warszawie,
- Do 30.01.2018 wykonanie zabudowy stoiska wystawienniczego w przypadku Światło 2018 w Warszawie
- Do 02.02.2018 demontaż stoiska i przywiezienie eksponatów do siedziby Zleceniodawcy po zakończeniu targów Światło 2018 w Warszawie
- Do 10.09.2018 wykonanie zabudowy stoiska wystawienniczego w przypadku Energetab 2018 w Bielsku-Białej
- Do 13.09.2018 demontaż stoiska i przywiezienie eksponatów do siedziby Zleceniodawcy po zakończeniu targów Energetab 2018 w Bielsku-Białej

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności – dotyczy jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca w czasie ostatnich 36 miesięcy zrealizował kompleksowo minimum 10 stoisk niestandardowych o powierzchni minimum 20 m2, których wartość jednostkowa wyniosła minimum 20.000,00 zł netto, w tym minimum 2 realizacje związane z eksponowaniem produktów z branży elektroenergetycznej. Realizacje obejmują projekt, produkcję, wynajem wyposażenia, montaż i demontaż stoiska oraz logistykę.

Potencjał techniczny

Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy musi zapewniać wykonanie zamówienia.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
- w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy
- w zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia w charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie a także zaistnienia innych okoliczności, które nie powstały z winy Wykonawcy
- w zakresie wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku zdarzeń losowych lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy (np. zmiana terminu targów przez organizatora).
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności (tj. w formie aneksu).

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów/oświadczeń zawarte są w załączniku "Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami (...)"

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia wybranemu w wyniku przeprowadzonej procedury wyboru wykonawcy zamówienia uzupełniającego w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

W przypadku złożenia oferty przez więcej niż jednego oferenta, Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:
1) Cena netto w PLN (C)
Waga: 70%
Maksymalna liczba punktów w ramach kryterium: 70 pkt.
2) Termin płatności w dniach (P)
Waga: 30%
Maksymalna liczba punktów w ramach kryterium: 30 pkt.

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
C = Cena minimalna/Cena oferty x 70 pkt.
Cena minimalna – najniższa cena wśród rozpatrywanych ofert
Cena oferty – cena w aktualnie analizowanej ofercie
Na potrzeby oceny ofert złożonych w walutach obcych zastosowany zostanie średni kurs NBP sprzed dnia dokonania wyboru oferenta
P = Termin płatności w badanej ofercie = liczba punktów
P = 30 dni = 10 pkt
P = 45 dni = 15 pkt
P = 60 dni = 30 pkt

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta pisemna umowa.

Wykluczenia

W celu uniknięcia konfliktu interesów o zamówienie nie mogą ubiegać się podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZEXT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Wilcza 8/5

00-532 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

227833952

Fax

227833952

NIP

5262735254

Tytuł projektu

Rozwój działalności eksportowej przedsiębiorstwa ZEXT Sp. z o.o. poprzez realizację strategii biznesowej.

Numer projektu

RPMA.03.02.02-14-6615/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 635