Strona główna
Logo unii europejskiej

Natura

Data publikacji: 23.11.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 28-11-2017

Numer ogłoszenia

1070470

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

4.1 Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: wykonanie robót budowlano montażowych sieci wod-kan, deszczowych, przepompowni technologicznej pneumatycznej napowietrzającej na istniejącej sieci w ramach realizacji projektu pn.: „Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gmin Złocieniec, Czaplinek i Drawsko Pomorskie - Natura” (zwanego dalej „Projektem”) zgodnie z „Warunkami Kontraktowymi dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego (FIDIC 1999, pierwsze wydanie 1999)”. Obowiązuje tekst w języku polskim,
4.2 Przedmiot niniejszego zamówienia publicznego podzielony jest na części:
4.2.1 Część I zad. Nr 1
Wykreślono
4.2.2. Część II zad. Nr 3
Budowa przepompowni technologicznej pneumatycznej do napowietrzania ścieków w miejscowości Stare Drawsko na istniejącym systemie kanalizacyjnym.
W skład zadania wchodzą studnie: rozprężna, napływowa, z biofiltrem, zbiornik retencyjny, sucha komora przepompowni, kontener technologiczny, zestaw dawkowania reagenta, kanały grawitacyjne i tłoczne, instalacje i kable elektryczne.
4.2.3 Część III zad nr 5
Budowa sieci wodociągowej na osiedlu domków jednorodzinnych w obrębie ulic Gdyńska, Zakopiańska w Drawsku Pomorskim – etap II. W skład zadania wchodzą:
- sieć wodociągowa od W10 do W20 Ø160 – 290,3 mb wydatek poza Projektem
- sieć wodociągowa od W20 do W36 Ø160 – 423,3 mb wydatek poza Projektem
- sieć wodociągowa od W16 – W110 do W 86 Ø125 – 306,5 mb, Ø125 – 20,2 mb wydatek poza Projektem
- sieć wodociągowa od W90 – W111 – W135 do W19 Ø125 – 417,15 mb
- sieć wodociągowa od W115 do W117 Ø90 – 10,00 mb wydatek poza Projektem
- sieć wodociągowa od W135 do W158 Ø110 – 220,00 mb
- sieć wodociągowa od W130 do W68 Ø65 – 69,00 mb
- sieć wodociągowa od W120 – W170 do W159, od W163 do W164, od W186 do W188 Ø110 – 173,25 mb w tym wydatek poza Projektem 87,75 mb.
- sieć wodociągowa od W25 do W171, od W179 do Hn5 Ø110 – 183,6 mb wydatek poza Projektem
- odnogi boczne Ø32 – 146,6 mb
- odnogi boczne Ø32 – 118,0 mb wydatek poza Projektem
- hydranty Hn6, Hn7
- hydranty Hn3, Hn4, Hn8, Hn9 wydatek poza Projektem
Sieci wodociągowe, których koszty są ponoszone poza Projektem należy w kosztorysie ofertowym wydzielić.
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na osiedlu domków jednorodzinnych w obrębie ulic Gdyńska, Zakopiańska w Drawsku Pomorskim – etap II. W skład zadania wchodzą:
- odcinek od SR16 do SR18 Ø200 - 362,4 mb
- odcinek od SR19 do SR17 Ø200 - 49,6 mb
- odcinek od SR20 do SR18 Ø200 – 495,6 mb
- odcinek od SR24 do SR22 Ø200 – 70,0 mb
- odcinek od SR25 do SR27 Ø200 – 174,0 mb
- odcinek od SR28 do SR26 Ø200 – 77,5 mb
- odcinek od SR29 do SR32 Ø200 – 245,6 mb
- odcinek od SR33 do SR35 Ø200 – 144,8 mb
- odgałęzienia k29 – k95 Ø160 308,7 mb – 276,3 mb
4.2.4 Część IV zad nr 6 Budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej od Pl. Gdańskiego do separatora przy ul. Gajowej w Drawsku Pomorskim. W skład zadania wchodzi:
- kanalizacja deszczowa Ø500 – 282,70 mb z wyjątkiem odcinka od kd12 do kd12A
- kanalizacja deszczowa Ø160 – 6.35 mb
4.2.5 Część V zad nr 7 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach, Okrzei, Stary Rynek w Złocieńcu. W skład zadania wchodzi:
- sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Stary Rynek i Boh. Warszawy Ø200 – 129,1 mb
Ø160 – 6,6 mb
- sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Okrzei Ø200 – 183,4 mb
Ø160 – 33,0 mb
Ø160 – 17,1 mb koszt niekwalifikowalny
Kanalizację sanitarną, której koszt jest niekwalifikowalny należy w kosztorysie ofertowym wydzielić.

Miejsce i sposób składania ofert

15. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
15.1 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj.: Związku Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego ul. Piaskowa 6, 78-520 Złocieniec, sekretariat, w terminie do dnia 28.11.2017 r. do godziny 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.11.2017 r., o godzinie 10:30 w siedzibie Związku.
15.2 Oferta złożona w terminie składania ofert będzie podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Koperta lub inne opakowanie, w którym będzie złożona oferta zostanie opatrzona numerem według kolejności składania ofert oraz terminem jej złożenia.
15.3 Otwarcie ofert jest jawne.
15.4 Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia na poszczególne części.
15.5 Podczas otwierania ofert Zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny oferty, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
15.6 Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania zgodnie z art. 84 ust.2 ustawy Pzp.
15.7 W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
15.8 Zamawiający poprawi oczywiste pomyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny i inne omyłki niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
15.9 Zamawiający przyzna zamówienie na każdą część Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą na podstawie ustalonych kryteriów oceny ofert.
15.10 Jeżeli w ofercie wykonawca poda cenę napisaną słownie inną niż cenę napisaną cyfrowo, podczas otwarcia ofert zostanie podana cena napisana słownie.
15.11 Zgodnie z art. 86 ust. 5 Pzp niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
1) kwoty, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie każdej części zamówienia;
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
3) ceny, termin wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Roman Matuszak, Robert Stanek, Agnieszka Gutowicz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

943633055

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: wykonanie robót budowlano montażowych sieci wod-kan, deszczowych, przepompowni technologicznej pneumatycznej napowietrzającej na istniejącej sieci w ramach realizacji projektu pn.: „Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gmin Złocieniec, Czaplinek i Drawsko Pomorskie - Natura” (zwanego dalej „Projektem”) zgodnie z „Warunkami Kontraktowymi dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego (FIDIC 1999, pierwsze wydanie 1999)”. Obowiązuje tekst w języku polskim,
4.2 Przedmiot niniejszego zamówienia publicznego podzielony jest na części:
4.2.1 Część I zad. Nr 1
Wykreślono
4.2.2. Część II zad. Nr 3
Budowa przepompowni technologicznej pneumatycznej do napowietrzania ścieków w miejscowości Stare Drawsko na istniejącym systemie kanalizacyjnym.
W skład zadania wchodzą studnie: rozprężna, napływowa, z biofiltrem, zbiornik retencyjny, sucha komora przepompowni, kontener technologiczny, zestaw dawkowania reagenta, kanały grawitacyjne i tłoczne, instalacje i kable elektryczne.
4.2.3 Część III zad nr 5
Budowa sieci wodociągowej na osiedlu domków jednorodzinnych w obrębie ulic Gdyńska, Zakopiańska w Drawsku Pomorskim – etap II. W skład zadania wchodzą:
- sieć wodociągowa od W10 do W20 Ø160 – 290,3 mb wydatek poza Projektem
- sieć wodociągowa od W20 do W36 Ø160 – 423,3 mb wydatek poza Projektem
- sieć wodociągowa od W16 – W110 do W 86 Ø125 – 306,5 mb, Ø125 – 20,2 mb wydatek poza Projektem
- sieć wodociągowa od W90 – W111 – W135 do W19 Ø125 – 417,15 mb
- sieć wodociągowa od W115 do W117 Ø90 – 10,00 mb wydatek poza Projektem
- sieć wodociągowa od W135 do W158 Ø110 – 220,00 mb
- sieć wodociągowa od W130 do W68 Ø65 – 69,00 mb
- sieć wodociągowa od W120 – W170 do W159, od W163 do W164, od W186 do W188 Ø110 – 85,5 mb
- sieć wodociągowa od W25 – W170 do W159, od W179 do Hn5 Ø110 – 175,1 mb wydatek poza Projektem
- odnogi boczne Ø32 – 146,6 mb
- odnogi boczne Ø32 – 118,0 mb wydatek poza Projektem
Sieci wodociągowe, których koszty są ponoszone poza Projektem należy w kosztorysie ofertowym wydzielić.
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na osiedlu domków jednorodzinnych w obrębie ulic Gdyńska, Zakopiańska w Drawsku Pomorskim – etap II. W skład zadania wchodzą:
- odcinek od SR16 do SR18 Ø200 - 362,4 mb
- odcinek od SR19 do SR17 Ø200 - 49,6 mb
- odcinek od SR20 do SR18 Ø200 – 495,6 mb
- odcinek od SR24 do SR22 Ø200 – 70,0 mb
- odcinek od SR25 do SR27 Ø200 – 174,0 mb
- odcinek od SR28 do SR26 Ø200 – 77,5 mb
- odcinek od SR29 do SR32 Ø200 – 245,6 mb
- odcinek od SR33 do SR35 Ø200 – 144,8 mb
- odgałęzienia k29 – k95 Ø160 308,7 mb
4.2.4 Część IV zad nr 6 Budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej od Pl. Gdańskiego do separatora przy ul. Gajowej w Drawsku Pomorskim. W skład zadania wchodzi:
- kanalizacja deszczowa Ø500 – 282,70 mb z wyjątkiem odcinka od kd12 do kd12A
- kanalizacja deszczowa Ø160 – 6.35 mb
4.2.5 Część V zad nr 7 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach, Okrzei, Stary Rynek w Złocieńcu. W skład zadania wchodzi:
- sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Stary Rynek i Boh. Warszawy Ø200 – 129,1 mb
Ø160 – 6,6 mb
- sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Okrzei Ø200 – 183,4 mb
Ø160 – 33,0 mb
Ø160 – 17,1 mb koszt niekwalifikowalny
Kanalizację sanitarną, której koszt jest niekwalifikowalny należy w kosztorysie ofertowym wydzielić.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: zachodniopomorskie Powiat: drawski Miejscowość: Złocieniec, Stare Drawsko, Drawsko Pomorskie

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: wykonanie robót budowlano montażowych sieci wod-kan, deszczowych, przepompowni technologicznej pneumatycznej napowietrzającej na istniejącej sieci w ramach realizacji projektu pn.: „Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gmin Złocieniec, Czaplinek i Drawsko Pomorskie - Natura” (zwanego dalej „Projektem”) zgodnie z „Warunkami Kontraktowymi dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego (FIDIC 1999, pierwsze wydanie 1999)”. Obowiązuje tekst w języku polskim,

Przedmiot zamówienia

4.1 Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: wykonanie robót budowlano montażowych sieci wod-kan, deszczowych, przepompowni technologicznej pneumatycznej napowietrzającej na istniejącej sieci w ramach realizacji projektu pn.: „Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gmin Złocieniec, Czaplinek i Drawsko Pomorskie - Natura” (zwanego dalej „Projektem”) zgodnie z „Warunkami Kontraktowymi dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego (FIDIC 1999, pierwsze wydanie 1999)”. Obowiązuje tekst w języku polskim,
4.2 Przedmiot niniejszego zamówienia publicznego podzielony jest na części:
4.2.1 Część I zad. Nr 1
Wykreślono
4.2.2. Część II zad. Nr 3
Budowa przepompowni technologicznej pneumatycznej do napowietrzania ścieków w miejscowości Stare Drawsko na istniejącym systemie kanalizacyjnym.
W skład zadania wchodzą studnie: rozprężna, napływowa, z biofiltrem, zbiornik retencyjny, sucha komora przepompowni, kontener technologiczny, zestaw dawkowania reagenta, kanały grawitacyjne i tłoczne, instalacje i kable elektryczne.
4.2.3 Część III zad nr 5
Budowa sieci wodociągowej na osiedlu domków jednorodzinnych w obrębie ulic Gdyńska, Zakopiańska w Drawsku Pomorskim – etap II. W skład zadania wchodzą:
- sieć wodociągowa od W10 do W20 Ø160 – 290,3 mb wydatek poza Projektem
- sieć wodociągowa od W20 do W36 Ø160 – 423,3 mb wydatek poza Projektem
- sieć wodociągowa od W16 – W110 do W 86 Ø125 – 306,5 mb, Ø125 – 20,2 mb wydatek poza Projektem
- sieć wodociągowa od W90 – W111 – W135 do W19 Ø125 – 417,15 mb
- sieć wodociągowa od W115 do W117 Ø90 – 10,00 mb wydatek poza Projektem
- sieć wodociągowa od W135 do W158 Ø110 – 220,00 mb
- sieć wodociągowa od W130 do W68 Ø65 – 69,00 mb
- sieć wodociągowa od W120 – W170 do W159, od W163 do W164, od W186 do W188 Ø110 – 85,5 mb
- sieć wodociągowa od W25 – W170 do W159, od W179 do Hn5 Ø110 – 175,1 mb wydatek poza Projektem
- odnogi boczne Ø32 – 146,6 mb
- odnogi boczne Ø32 – 118,0 mb wydatek poza Projektem
Sieci wodociągowe, których koszty są ponoszone poza Projektem należy w kosztorysie ofertowym wydzielić.
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na osiedlu domków jednorodzinnych w obrębie ulic Gdyńska, Zakopiańska w Drawsku Pomorskim – etap II. W skład zadania wchodzą:
- odcinek od SR16 do SR18 Ø200 - 362,4 mb
- odcinek od SR19 do SR17 Ø200 - 49,6 mb
- odcinek od SR20 do SR18 Ø200 – 495,6 mb
- odcinek od SR24 do SR22 Ø200 – 70,0 mb
- odcinek od SR25 do SR27 Ø200 – 174,0 mb
- odcinek od SR28 do SR26 Ø200 – 77,5 mb
- odcinek od SR29 do SR32 Ø200 – 245,6 mb
- odcinek od SR33 do SR35 Ø200 – 144,8 mb
- odgałęzienia k29 – k95 Ø160 308,7 mb
4.2.4 Część IV zad nr 6 Budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej od Pl. Gdańskiego do separatora przy ul. Gajowej w Drawsku Pomorskim. W skład zadania wchodzi:
- kanalizacja deszczowa Ø500 – 282,70 mb z wyjątkiem odcinka od kd12 do kd12A
- kanalizacja deszczowa Ø160 – 6.35 mb
4.2.5 Część V zad nr 7 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach, Okrzei, Stary Rynek w Złocieńcu. W skład zadania wchodzi:
- sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Stary Rynek i Boh. Warszawy Ø200 – 129,1 mb
Ø160 – 6,6 mb
- sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Okrzei Ø200 – 183,4 mb
Ø160 – 33,0 mb
Ø160 – 17,1 mb koszt niekwalifikowalny
Kanalizację sanitarną, której koszt jest niekwalifikowalny należy w kosztorysie ofertowym wydzielić.

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia dla poszczególnych części (zadań): (zgodnie z warunkami Kontraktowymi FIDIC).
Część I wykreślono
Część II zad. nr 3 do 30.11.2018 r.
Część III zad. nr 5 30% zaawansowania finansowego do 30.11.2018 r., 70% zaawansowania finansowego do 30.11.2019 r.
Część IV zad nr 6 do 30.11.2018 r.
Część V zad. nr 7 do 30.11.2019 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ.

Potencjał techniczny

Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1. Wykonawca wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie dla części III, kanalizacji sanitarnej/deszczowej/wodociągu o długości co najmniej 3000 m, w tym jedna z robót wykonana w ramach inwestycji realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne, dla części IV lub V kanalizacji sanitarnej/deszczowej/wodociągu o długości co najmniej 500 m, w tym jedna z robót wykonana w ramach inwestycji realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne, dla części II dwa zamówienia polegające na budowie przepompowni ścieków, w tym jedna z robót wykonana w ramach inwestycji realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne
W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca musi zawrzeć odpowiednie oświadczenie
w części IV sekcja C pkt. 1a) oświadczenia własnego - wypełnionego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
2. dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, które należy wpisać do oświadczenia własnego w części IV sekcja C pkt. 2:
- warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wymagany wykaz osób – tzn. Zespołu Kluczowego Personelu dla części II osoby wymienione w podpunkcie 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 a dla pozostałych części osoby wymienione w podpunkcie 2.1, 2.3 i wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował nimi:

2.1 jedną osobą na stanowisko Kierownik Kontraktu (Ekspert nr 1), która posiada:
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu lub koordynacji procesu inwestycyjnego na stanowisku Dyrektora Kontraktu/Kierownika Kontraktu lub Przedstawiciela Wykonawcy, w tym na co najmniej dwóch robotach budowlanych w tym jedna z robót wykonana w ramach inwestycji w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne;

2.2 jedną osobą na stanowisko, Kierownika Budowy w zakresie robót sanitarnych (Ekspert nr 2), która posiada:
— uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
— co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie infrastruktury wod-kan o wartości co najmniej 1 mln PLN;
2.3 jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych (Ekspert nr 3) która posiada:
— uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
— co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych;
Tylko dla części II
2.4 jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót drogowych (Ekspert nr 4), która posiada:
— uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami drogowymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
— co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót drogowych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych;

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej dla poszczególnych części jeżeli wykaże, że:
Część I zad nr 1
1. Wykreślono
Część II zad nr 3
1. osiągnął roczny obrót rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży w każdym z ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres działalności był krótszy, to w tym okresie, nie mniejszy niż 800 000,00 zł w każdym roku obrotowym;
oraz
w każdym z ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie osiągnęli następujące wartości wymienionych wskaźników:

1) Dodatnia rentowność sprzedaży netto (wynik netto) / (przychody netto ze sprzedaży)

2) Płynność finansowa będąca stosunkiem bieżących aktywów do bieżących zobowiązań - (aktywa obrotowe) / (zobowiązania krótkoterminowe +rozliczenia bierne krótkoterminowe) - nie mniejszy niż 1,10

3) Wskaźnik zadłużenia długoterminowego będący stosunkiem (zobowiązań długoterminowych) / (kapitał własny) nie większy niż 0,60;

2. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia w wysokości co najmniej 250 000,00 zł;

3. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 500 000,00 zł.

Część III zad nr 5
1. osiągnął roczny obrót rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży w każdym z ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres działalności był krótszy, to w tym okresie, nie mniejszy niż 2 000 000,00 zł w każdym roku obrotowym;
oraz
w każdym z ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie osiągnęli następujące wartości wymienionych wskaźników:

1) Dodatnia rentowność sprzedaży netto (wynik netto) / (przychody netto ze sprzedaży)

2) Płynność finansowa będąca stosunkiem bieżących aktywów do bieżących zobowiązań - (aktywa obrotowe) / (zobowiązania krótkoterminowe +rozliczenia bierne krótkoterminowe) - nie mniejszy niż 1,10

3) Wskaźnik zadłużenia długoterminowego będący stosunkiem (zobowiązań długoterminowych) / (kapitał własny) nie większy niż 0,60;

2. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia w wysokości co najmniej 500 000,00 zł;

3. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł.
Część IV zad nr 6
1. osiągnął roczny obrót rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży w każdym z ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres działalności był krótszy, to w tym okresie, nie mniejszy niż 600 000,00 zł w każdym roku obrotowym;
oraz
w każdym z ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie osiągnęli następujące wartości wymienionych wskaźników:

1) Dodatnia rentowność sprzedaży netto (wynik netto) / (przychody netto ze sprzedaży)

2) Płynność finansowa będąca stosunkiem bieżących aktywów do bieżących zobowiązań - (aktywa obrotowe) / (zobowiązania krótkoterminowe +rozliczenia bierne krótkoterminowe) - nie mniejszy niż 1,10

3) Wskaźnik zadłużenia długoterminowego będący stosunkiem (zobowiązań długoterminowych) / (kapitał własny) nie większy niż 0,60;

2. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia w wysokości co najmniej 300 000,00 zł;

3. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 600 000,00 zł.

Część V zad nr 7
1. osiągnął roczny obrót rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży w każdym z ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres działalności był krótszy, to w tym okresie, nie mniejszy niż 1 100 000,00 zł w każdym roku obrotowym;
oraz
w każdym z ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie osiągnęli następujące wartości wymienionych wskaźników:

1) Dodatnia rentowność sprzedaży netto (wynik netto) / (przychody netto ze sprzedaży)

2) Płynność finansowa będąca stosunkiem bieżących aktywów do bieżących zobowiązań - (aktywa obrotowe) / (zobowiązania krótkoterminowe +rozliczenia bierne krótkoterminowe) - nie mniejszy niż 1,10

3) Wskaźnik zadłużenia długoterminowego będący stosunkiem (zobowiązań długoterminowych) / (kapitał własny) nie większy niż 0,60;

2. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia w wysokości co najmniej 400 000,00 zł;

3. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 800 000,00 zł.

W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca musi zawrzeć odpowiednie oświadczenie
w części IV sekcja B oświadczenia własnego – wypełnionego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

Warunki zmiany umowy

21.1 Kontrakt zawierający istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowi Część II niniejszego SIWZ.
21.2 Zgodnie z art. 144 ust. 1 u. pzp., Zamawiający zastrzega sobie możliwości zmian w umowie w stosunku do złożonej oferty w następujących okolicznościach i na następujących warunkach poza zmianami uregulowanymi Warunkami Ogólnymi oraz Warunkami Szczególnymi (Część II SIWZ).
a) każda zmiana i uzupełnienie Umowy, wymaga aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści Umowy zmiany Umowy będą mogły być wprowadzone w związku z zaistniałymi okolicznościami, których wystąpienia Zamawiający ani Wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili zawierania Umowy. Wskazane powyżej okoliczności nie mogą być wywołane ani przez Zamawiającego ani przez Wykonawcę , ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykona wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę Zamawiającego bądź Wykonawcy lub niemożności osiągniecia celu umowy. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, powszechnej niedostępności surowców, konieczności uwzględnienia wpływów ewentualnych robót podobnych, dodatkowych i zamiennych na realizację przedmiotu Umowy.
Niezależnie od powyższego Strony dopuszczają wprowadzenie zmian do umowy w następujących sytuacjach:
 konieczność dokonania zmian projektowych, które są niezbędne dla prawidłowego wykonania Kontraktu, wprowadzonych w trybie nadzoru autorskiego przeprowadzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego lub usuwania błędów w tej dokumentacji;
 wystąpienie możliwości zastosowania nowoczesnych rozwiań technologicznych (konieczności dokonania zmian wynikających z powyższego),
 wystąpienia i konieczności usunięcia kolizji z uzbrojeniem podziemnym powstałych na skutek nie ujawnienia infrastruktury w zasobach geodezyjnych,
 konieczność zmiany technologii wykonania Robót,
 zmiany decyzji administracyjnych od których uzależnione jest prowadzenie Robót,
 wystąpienie możliwości podłączenia nowych obiektów, które powstały po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej oraz robót towarzyszących związanych z tą czynnością,
 zmian technologii realizacji robót drogowych,
 wycinki drzew znajdujących się w pasie prowadzonych robót wraz z nasadzeniami rekompensacyjnymi,
 konieczność zmiany technologii oczyszczania odorów (biofiltrów),
 konieczność zmiany ryzyk ubezpieczeniowych i/lub sum gwarancyjnych w umowach ubezpieczeniowych ,
b) w takiej sytuacji, zamawiający i wykonawca, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasad równości stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania przedmiotu Umowy, określają w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki, w tym na możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy,
c) niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwości zmian redakcyjnych Umowy ora zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrze publicznym, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności przyśpieszając realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu Umowy. W tej sytuacji Zamawiający i Wykonawca wprowadza do umowy stosowne zmiany weryfikujące dotychczasowe jego brzmienie bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu Umowy, określą zmiany z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy.
d) Wszelkie zmiany wprowadzone do niniejszej Umowy dokonane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 Prawa zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

8.19 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
8.19.1 informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
8.19.2 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
8.19.3 zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
8.19.4 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawy Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
8.19.5 oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
8.19.6 oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
8.19.7 oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785);
8.19.8 oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Dokumenty/oświadczenia określono w SIWZ

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień podobnych, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp do wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego na warunkach zawartych w umowie podstawowej.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium oceny ofert i jego znaczenie dla każdej części oraz opis sposobu oceny ofert:
1 Cena oferty (z podatkiem VAT) /C/ – 60 %
2 Doświadczenie Kierownika w zakresie robót sanitarnych - 20%
3 Gwarancja jakości – 20%

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MIAST I GMIN POJEZIERZA DRAWSKIEGO

Adres

Piaskowa 6

78-520 Złocieniec

zachodniopomorskie , drawski

Numer telefonu

94 363-30-55

Fax

94 363-30-55

NIP

2530299373

Tytuł projektu

Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gmin Złocieniec, Czaplinek i Drawsko Pomorskie - Natura

Numer projektu

POIS.02.03.00-00-0225/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Cześć II zadanie nr 3 – „Budowa przepompowni technologicznej pneumatycznej do napowietrzania ścieków w miejscowości Stare Drawsko na istniejącym systemie kanalizacyjnym” wpłynęła jedna oferta:
Oferta nr 1 - Przedsiębiorstwa Inżynierii Środowiska EkoWodrol Sp. z o.o., ul. Słowiańska 13, 75-846 Koszalin
Oferta wpłynęła w dniu 28.11.2017r. godz. 9:31.Cena oferty: 811.800,00 zł brutto

Część III zadanie nr 5 – „Budowa sieci wodociągowej na osiedlu domków jednorodzinnych w obrębie ulic Gdyńska, Zakopiańska w Drawsku Pomorskim – etap II”, Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na osiedlu domków jednorodzinnych w obrębie ulic Gdyńska, Zakopiańska w Drawsku Pomorskim – etap II”, wpłynęła jedna oferta:
Oferta nr 1 - „DOMAR” Kazimierz Domaracki, Tatów 3, 76 – 039 Biesiekierz
Oferta wpłynęła w dniu 28.11.2017r. godz. 9:41.Cena oferty: 1.365.681,30 zł brutto.

Zamawiający dokonał unieważnienia postępowanie w części IV i części V:
Cześć IV zadanie nr 6 – „Budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej od Pl. Gdańskiego do separatora przy ul. Gajowej w Drawsku Pomorskim”.
W związku z tym, iż na Część IV nie została złożona żadna oferta postępowanie o udzielnie zamówienia Część IV zostaje unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Cześć V zadanie nr 7 – „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Okrzei, Stary Rynek w Złocieńcu”.
W związku z tym, iż na Część V nie została złożona żadna oferta postępowanie o udzielnie zamówienia Część V zostaje unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Liczba wyświetleń: 760