Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Miejsce i termin składania ofert:
a. Ofertę należy złożyć (osobiście lub przesłać pocztą) na adres: ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., ul. Rejtana 55, 35-326 Rzeszów, w terminie do dnia 27.12. 2017 r. do godz. 9:00.
b. Oferty przesłane faksem, pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
c. Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
d. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie.
6. Ofertę należy złożyć w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią. Opakowanie powinno być oznaczone napisem:
Oferta cenowa na:
„Zakup 5 modułów systemu do zarządzania procesami w firmach produkcyjnych”
w związku z realizacją projektu pt.: „Wzrost konkurencyjności firmy ZETO-RZESZÓW poprzez wdrożenie innowacyjnego produktu informatycznego dla firm produkcyjnych”, w ramach 1.4 Wsparcie MŚP, poddziałanie 1.4.1, Dotacje bezpośrednie, Typ projektu: Rozwój MŚP Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020
Nie otwierać przed 27.12.2017r. przed godziną 9:00
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Krzysztof Kmieć
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
178500639
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wartości niematerialnych i prawnych w postaci 5 modułów oprogramowania wraz z wymaganą infrastrukturą serwerową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podkarpackie
Powiat:
Miejscowość:
ul. Asnyka 4, 37-700 Przemyśl
Cel zamówienia
Wzrost konkurencyjności firmy ZETO-RZESZÓW poprzez wdrożenie innowacyjnego produktu informatycznego dla firm produkcyjnych.
Przedmiot zamówienia
Wdrożenie innowacyjnego produktu informatycznego dla firm produkcyjnych z zakresu inteligentnego wspierania zarządzaniem procesów produkcji. Projekt jest wynikiem przeprowadzonych własnych prac B+R oraz wynikiem zapotrzebowania na tego typu produkt (oprogramowanie) w zakresie optymalizacji procesów i zarządzania tymi prosami w firmach produkcyjnych - szczególności w branży lotniczej. Wprowadzone innowacyjnego produktu przełoży się bezpośrednio na zwiększanie przychodów z prowadzonej przez Spółkę działalności gosp. oraz wpłyną na rozwój i usprawnienie działania przedsiębiorstwa, a w sposób pośredni przełożą się na rozwój całego regionu. Przedmiotem niniejszego projektu będzie zakup środków trwałych oraz wartości
niematerialnych i prawnych służących uruchomieniu innowacyjnego System Inteligentnego zarządzania procesami w przedsiębiorstwie o profilu produkcyjnym. Projekt realizowany będzie w 2 zadaniach w ramach których planuje się: 1. Zakup środków trwałych w postaci 2 serwerów wraz z oprogramowaniem 2. Zakup specjalistycznego oprogramowania inteligentnego wspierania zarządzaniem jakością procesów produkcji, składającego się z następujących elementów: Oprogramowanie Administracja. (szt. 1), Oprogramowanie Szyna danych (ESB) – Integracja z systemami przedsiębiorstwa (szt. 1), Oprogramowanie Modelowanie procesów biznesowych (szt. 1), Oprogramowanie Realizacja procesów biznesowych (szt. 1), Oprogramowanie Statystyki i raportowanie (szt. 1).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kod CPV
72260000-5
Nazwa kodu CPV
Usługi w zakresie oprogramowania
Dodatkowe przedmioty zamówienia
72263000 - 6 usługi wdrażania oprogramowania;
72268000 - 1 usługi dostawy oprogramowania;
72265000 - 0 usługi konfiguracji oprogramowania.
48610000-7 systemy baz danych
48820000-2 serwery
Harmonogram realizacji zamówienia
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia zawarcia umowy do 30 maja 2018 r. (maksymalny termin realizacji zamówienia) lub krótszym, jeżeli Wykonawca zaoferuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert.
Szczegółowy harmonogram zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do umowy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a. posiadania uprawnień do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień.
Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
a) Zamawiający uzna poniższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej trzy dostawy polegające na dostarczeniu oprogramowania dla sektora produkcyjnego, którego zakres obejmował automatyzację przepływu danych pomiędzy zewnętrznym systemem produkcyjnym lub usługowym za pośrednictwem zrealizowanej szyny danych a zrealizowanym systemem obsługi procesów biznesowych o wartości minimum 180 000,00 zł netto każda usługa osobno.
b) w okresie ostatnich 3 lat dokonał minimum 1 transakcję dotyczącą dostaw oprogramowania o wartości powyżej 600 000 złotych brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych),
Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu:
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.
Dowodami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są:
a) poświadczenie (referencje wystawione przez zamawiającego lub protokół odbioru bez uwag podpisany przez zamawiającego), z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w ppkt a).
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą że:
a) za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, osiągnął średnioroczny przychód netto (bez podatku VAT) ze sprzedaży z tytułu prowadzonej działalności operacyjnej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych),
b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).
Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu:
a) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,
b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień wszczęcia postępowania niniejszego zapytania ofertowego. W przypadku gdy w dniu wszczęcia postępowania NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.
Dodatkowe warunki
1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
2) Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje odrzuceniem oferty.
3) Wadium może być wnoszone tylko i wyłącznie w pieniądzu,
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto prowadzone w Bank Polska Kasa Opieki S.A. i O. w Rzeszowie numer: 67124017921111000019718842 z dopiskiem: „Wadium – zapytanie ofertowe 1/zp/2017”
5) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego.
6) Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy:
a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru konta. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
Warunki zmiany umowy
ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO:
1. Dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego i zmiany w terminie składania ofert.
2. Wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty bądź uzupełnienia wymaganych dokumentów.
3. Dokonania poprawy oczywistych omyłek w złożonej ofercie.
4. Odrzucenia złożonej przez Wykonawcę oferty w szczególności, jeżeli:
a. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
b. zawiera błędy w obliczeniu ceny,
c. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
5. Unieważnienia postępowania w szczególności, jeżeli:
a. nie złożono co najmniej jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
b. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
c. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
d. postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą prawidłową realizację zamówienia.
6. Podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta była drugą w kolejności pod względem przyznanych punktów – jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy.
7. Zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
8. Wyłącznej interpretacji zapisów niniejszego postępowania.
9. Żądania od Wykonawcy przedstawienia kwot netto wynikających z jego oferty.
10. Sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, wykazów, danych i informacji.
11. Nie zwracania złożonych przez Wykonawców dokumentów w ramach niniejszego zapytania ofertowego.
12. Zwrócenia się do Wykonawcy z wnioskiem o wyjaśnienie, jeśli uzna, iż oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Cenę uznaje się za rażąco niską, jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Wyjaśnienia winny być przedstawione przez Wykonawcę w określonym przez Zamawiającego terminie. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1) Wypełniony i podpisany druk „Oferta” – załącznik nr 5 niniejszego zapytania ofertowego.
2) Oświadczenie niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena tj.: oświadczenie o oferowanym terminie wykonania zamówienia zawarte w druku oferta - niezbędne do przyznania punktów w kryteriach pozacenowych
Forma dokumentów:
1) Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii (z wyłączeniem pełnomocnictwa) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
2) Dokumenty nieczytelne nie będą rozpatrywane.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia wybranemu w wyniku przeprowadzonej procedury wyboru Wykonawcy zamówienia uzupełniającego w wysokości do 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z Wykonawcą w następstwie niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia stosownych przesłanek wskazanych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
1. Wykonawca oblicza cenę ofertową zgodnie z dyspozycją zawartą w druku OFERTA (załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego).
2. Cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty w tym podatek VAT, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej cena musi zawierać również należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić, zgodnie z odrębnymi przepisami, łącznie ze składkami występującymi po stronie Zleceniodawcy.
5. Wszystkie wartości określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.
6. Brak wypełnienia wymaganego pola „wartość brutto” druku OFERTA lub podanie kwoty „0” spowoduje odrzucenie oferty. KRYTERIA OCENY OFERTY
Procedurze oceny poddane zostaną jedynie te oferty, które zostały złożone w terminie i które spełniają wszelkie wymagania wynikające z niniejszego zapytania ofertowego.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
1) cena ofertowa (brutto) – 60%,
2) termin wykonania zamówienia – 20%,
3) serwis i gwarancja – 20 %
Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:
a. Kryterium ceny oceniane będzie według wzoru:
Cn
P1 = -------------- x 100 x 60%
Cb
gdzie:
P1- ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
60% – procentowe znaczenie kryterium ceny.
b. Kryterium termin wykonania zamówienia oceniane będzie następująco:
Wykonawca, który zaoferuje termin wykonania zamówienia do 30.05.2018r. otrzyma 0 pkt.
Wykonawca, który zaoferuje termin wykonania zamówienia do 30.04.2018r. otrzyma 10 pkt.
Wykonawca, który zaoferuje termin wykonania zamówienia do 31.03.2018 r. otrzyma 20 pkt.
Termin zamówienia należy rozumieć zgodnie z opisem w par. IV zapytania ofertowego.
c. Kryterium serwis i gwarancja oceniane będzie następują:
Wykonawca, który zaoferuje serwis i gwarancję na okres 12 miesięcy od momentu przekazania systemu otrzyma 0 punktów
Wykonawca, który zaoferuje serwis i gwarancję na okres 24 miesięcy od momentu przekazania systemu otrzyma 10 punktów
Wykonawca, który zaoferuje serwis i gwarancję na okres 36 miesięcy od momentu przekazania systemu otrzyma 20 punktów
Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium cena P1 (maksymalnie 60 pkt), kryterium termin wykonania zamówienia P2 (maksymalnie 20 pkt) i kryterium serwis i gwarancja P3 (maksymalnie 20 pkt) : P=P1+P2+P3
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający wybierze Wykonawcę, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie wezwany do podpisania umowy zgodnie z załącznikiem numer 7 Ogólne warunki umowy.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą liczbę punktów, wówczas Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą zawierać ceny wyższej od ceny w ofercie pierwotnej.
Wykluczenia
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są z Zamawiającym tj. ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., ul. Rejtana 55, 35-326 Rzeszów osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego tj. ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., ul. Rejtana 55, 35-326 Rzeszów lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Wnioskodawcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia:
Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z ubiegania się o udzielenie zamówienia – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Nazwa
ZETO - RZESZÓW SP. Z O.O.
Adres
35-326 Rzeszów
podkarpackie
, Rzeszów
Numer telefonu
172825000
Fax
172821356
NIP
8130335772
Tytuł projektu
Wzrost konkurencyjności firmy ZETO-RZESZÓW poprzez wdrożenie innowacyjnego produktu informatycznego dla firm produkcyjnych.
Numer projektu
RPPK.01.04.01-18-0328/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Nazwa Oferenta:
Depositec Vostoc Sp. z o.o. ul. Wielicka 44/39 30-552 Kraków
Data wpłynięcia oferty:
21.12.2017
Wartość oferty:
1 194 000,00 zł netto
1 468 620,00 zł brutto