Strona główna
Logo unii europejskiej

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie noclegu ze śniadaniem oraz wyżywienia dla 25 osób – uczestników spotkania Grupy Wymiany Doświadczeń-Oświata w dniach 7-8 grudnia 2017 roku w ramach realizowanego projektu: „Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w zarządzaniu oświatą ukierunkowanym na rozwój szkół i kompetencji kluczowych uczniów”.

Data publikacji: 14.11.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 22-11-2017

Numer ogłoszenia

1068188

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty prosimy przesyłać na e-mail: rafal.rudka@zmp.poznan.pl lub ewentualnie na adres: Związek Miast Polskich, 61-517 Poznań, ul. Robocza 42
Oferta może być przesłana listem, faksem lub e-mailem wraz z zeskanowanymi załącznikami i otrzymanie jej w każdej z tych form będzie liczone jako spełnienie warunku dotrzymania warunków i terminu złożenia oferty.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

rafal.rudka@zmp.poznan.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Rafał Rudka – telefon 696 099 882; rafal.rudka@zmp.poznan.pl

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie noclegu ze śniadaniem oraz wyżywienia dla 25 osób – uczestników spotkania Grupy Wymiany Doświadczeń-Oświata w dniach 7-8 grudnia 2017 roku w ramach realizowanego projektu: „Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w zarządzaniu oświatą ukierunkowanym na rozwój szkół i kompetencji kluczowych uczniów”.
a) Zakwaterowanie podczas 2-dniowego spotkania 7-8 grudnia 2017 roku (1 noc):
- Nocleg ze śniadaniem dla 25 osób - zapewnienie uczestnikom zakwaterowania w hotelu/pensjonacie/ ośrodku wypoczynkowym dysponującym pokojami 1 osobowymi lub 2 osobowymi do pojedynczego wykorzystania.
Wszystkie pokoje z łazienkami, pościelą oraz ręcznikami. Cena brutto 1 noclegu ze śniadaniem dla 1 osoby nie może przekraczać: 230 zł dla hotelu 3* oraz 120 zł w hotelach poniżej 3* i pensjonatach.
b) Wyżywienie:
> 7 grudnia 2017 roku:
- obiad (catering) na miejscu w lokalu Wykonawcy
- przerwa kawowa (catering) w Powiatowym Centrum Kształcenia Praktycznego i Edukacji Zawodowej, Łańcut, ul. Armii Krajowej 51
- kolacja na miejscu w lokalu Wykonawcy
> 8 grudnia 2017 roku:
- przerwa kawowa (catering) w Powiatowym Centrum Kształcenia Praktycznego i Edukacji Zawodowej, Łańcut, ul. Armii Krajowej 51
- obiad na miejscu w lokalu Wykonawcy
> 7 grudnia: przerwa kawowa, obiad, kolacja;
> 8 grudnia: przerwa kawowa, obiad.
Obiady: dwudaniowe (zupa + drugie danie) z napojami i deserem – cena 1 obiadu nie może przekraczać 35 zł/osobę (brutto)
Kolacja: dwudaniowa (zupa + drugie danie) z napojami i deserem – cena kolacji nie może przekraczać 35 zł/osobę (brutto).
Każdego dnia różne zestawy obiadowe.
Przerwy kawowe: gorące napoje (kawa, herbata czarna), mleko, woda mineralna, soki, ciasteczka - cena przerwy kawowej nie może przekraczać 15 zł/osobę (brutto).
Realizacja usługi cateringowej (przerw kawowych) polega na przygotowaniu i dostarczeniu do wskazanej Sali w Powiatowym Centrum Kształcenia Praktycznego i Edukacji Zawodowej, Łańcut, ul. Armii Krajowej 51 (w dniu 7 i 8 grudnia br.) wraz z rozłożeniem na stołach, poczęstunku zgodnie ze szczegółowym wytycznymi określonymi w zapytaniu ofertowym.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia własnych naczyń, sztućców i wszystkich pozostałych elementów wymaganych do prawidłowej realizacji usługi cateringu.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi hotelarskie

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: łańcucki Miejscowość: Łańcut

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Realizacja VIII spotkania powiatowej Grupy Wymiany Doświadczeń.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie noclegu ze śniadaniem oraz wyżywienia dla 25 osób – uczestników spotkania Grupy Wymiany Doświadczeń-Oświata w dniach 7-8 grudnia 2017 roku w ramach realizowanego projektu: „Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w zarządzaniu oświatą ukierunkowanym na rozwój szkół i kompetencji kluczowych uczniów”.

Kod CPV

55270000-3

Nazwa kodu CPV

Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Zapewnienie noclegu ze śniadaniem oraz wyżywienia dla 25 osób – uczestników spotkania Grupy Wymiany Doświadczeń-Oświata w dniach 7-8 grudnia 2017 roku
a) Zakwaterowanie podczas 2-dniowego spotkania 7-8 grudnia 2017 roku (1 noc):
- Nocleg ze śniadaniem dla 25 osób - zapewnienie uczestnikom zakwaterowania w hotelu/pensjonacie/ ośrodku wypoczynkowym dysponującym pokojami 1 osobowymi lub 2 osobowymi do pojedynczego wykorzystania.
b) Wyżywienie:
> 7 grudnia 2017 roku:
- obiad (catering) na miejscu w lokalu Wykonawcy
- przerwa kawowa (catering) w Powiatowym Centrum Kształcenia Praktycznego i Edukacji Zawodowej, Łańcut, ul. Armii Krajowej 51
- kolacja na miejscu w lokalu Wykonawcy
> 8 grudnia 2017 roku:
- przerwa kawowa (catering) w Powiatowym Centrum Kształcenia Praktycznego i Edukacji Zawodowej, Łańcut, ul. Armii Krajowej 51
- obiad na miejscu w lokalu Wykonawcy
> 7 grudnia: przerwa kawowa, obiad, kolacja;
> 8 grudnia: przerwa kawowa, obiad.
Każdego dnia różne zestawy obiadowe.
Realizacja usługi cateringowej (przerw kawowych) polega na przygotowaniu i dostarczeniu do wskazanej Sali w Powiatowym Centrum Kształcenia Praktycznego i Edukacji Zawodowej, Łańcut, ul. Armii Krajowej 51 (w dniu 7 i 8 grudnia br.) wraz z rozłożeniem na stołach, poczęstunku zgodnie ze szczegółowym wytycznymi określonymi w zapytaniu ofertowym.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia własnych naczyń, sztućców i wszystkich pozostałych elementów wymaganych do prawidłowej realizacji usługi cateringu.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Uzupełniony formularz oferty
Uzupełnione oświadczenie Wykonawcy
Przesłane menu na obydwa dni

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

26. Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji (*wymagane)
Przesłane przez Wykonawcę informację będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty spełniającej wyżej opisane warunki oraz proponowane ceny z tyt. świadczonych usług.
100 pkt - maksymalna ilość punktów przyznanych danej ofercie za część A i B przy czym:
Część (A) – max 80 pkt - cena noclegu ze śniadaniem, dwudniowymi przerwami kawowymi, obydwoma obiadami i kolacją (podstawa wyliczenia dla jednej osoby)

cena najniższa
liczba punktów oferty ocenianej = ---------------------------- x 80pkt
cena oferty ocenianej

Część (B) – max 20 pkt – odległość od Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego i Edukacji Zawodowej w Łańcucie, ul. Armii Krajowej 51

odległość najmniejsza
liczba punktów oferty ocenianej = ---------------------------- x 20pkt
odległość oferty ocenianej

*Odległość lokalu od Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego i Edukacji Zawodowej w Łańcucie, ul. Armii Krajowej 51 zostanie obliczona na podstawie informacji podanych w Google Maps

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

OŚRODEK ROZWOJU EDUKACJI

Adres

al. Aleje Ujazdowskie 28

00-478 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

223453700

Fax

223453700

NIP

7010211452

Tytuł projektu

Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w zarządzaniu oświatą ukierunkowanym na rozwój szkół i kompetencji kluczowych uczniów

Numer projektu

POWR.02.10.00-00-0003/15-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

PPH Sezam, 37-100 Łańcut, ul. Piłsudskiego 1, Hotel Łańcut, ul. Armii Krajowej 55A, 37-100 Łańcut. Oferta wpłynęła na mail: rafal.rudka@zmp.poznan.pl w dniu 21-11-2017 o godz. 11:17. Kwota to 285 zł na osobę za 2 obiady, kolację, 2 przerwy kawowe i nocleg.
Liczba wyświetleń: 762