Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe uzupełniające nr 3 z dn. 12.11.2017 Doradztwo/usługi

Data publikacji: 12.11.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 20-11-2017

Numer ogłoszenia

1067885

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych, ul. Bukowska 27/29, 60-501 Poznań. Termin składania ofert upływa 20.11.2017, o godz. 10:00. Oferty należy składać wyłącznie w wersji papierowej. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysyłki decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego.
Adres e-mail

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

doradztwo@wrk.org.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Justyna K. Ochędzan

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

61 853 09 30

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

W związku z realizacją przez Zamawiającego projektu pn. „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej” w ramach Poddziałania 7.3.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO 2014+) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (dalej jako: „Projekt”), stosując tzw. „zasadę konkurencyjności”, o której mowa w Wytycznych, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty realizacji zadań związanych z usługami marketingowymi:
- obszar I: marketing wizerunkowy,
- obszar II: marketing IT związany z promocją w mediach elektronicznych,
(szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. II Zapytania Ofertowego).
Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą „Zapytanie ofertowe uzupełniające nr 3 z dnia 12.11.2017".

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: Poznań Miejscowość: Poznań

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

W związku z realizacją przez Zamawiającego projektu pn. „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej” w ramach Poddziałania 7.3.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO 2014+) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (dalej jako: „Projekt”), stosując tzw. „zasadę konkurencyjności”, o której mowa w Wytycznych, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty realizacji zadań związanych z usługami marketingowymi:
- obszar I: marketing wizerunkowy,
- obszar II: marketing IT związany z promocją w mediach elektronicznych,
(szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. II Zapytania Ofertowego).
Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą „Zapytanie ofertowe uzupełniające nr 3 z dnia 12.11.2017".

Przedmiot zamówienia

Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą „Zapytanie ofertowe uzupełniające nr 3 z dnia 12.11.2017".

Kod CPV

79342000-3

Nazwa kodu CPV

Usługi marketingowe

Dodatkowe przedmioty zamówienia

CPV: 79000000-4

Harmonogram realizacji zamówienia

Od dnia podpisania umowy nie później niż do dnia 31.08.2018 roku.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą „Zapytanie ofertowe uzupełniające nr 3 z dnia 12.11.2017".

Wiedza i doświadczenie

Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą „Zapytanie ofertowe uzupełniające nr 3 z dnia 12.11.2017".

Potencjał techniczny

Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą „Zapytanie ofertowe uzupełniające nr 3 z dnia 12.11.2017".

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą „Zapytanie ofertowe uzupełniające nr 3 z dnia 12.11.2017".

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą „Zapytanie ofertowe uzupełniające nr 3 z dnia 12.11.2017".

Dodatkowe warunki

Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą „Zapytanie ofertowe uzupełniające nr 3 z dnia 12.11.2017".

Warunki zmiany umowy

1. Informacje dotyczące przedmiotu zapytania:
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia Zapytania Ofertowego na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie przekazana Oferentom niezwłocznie w formie pisemnej (e-mail), jak również zostanie opublikowana na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz stronie Zamawiającego: www.wrk.org.pl Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru w ramach Zapytania Ofertowego po dwóch wykonawców usług marketingowych dla każdego z wyróżnionych obszarów usług marketingowych.
d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany miesięcznego wolumenu godzin pracy Oferenta - Zamawiający ze swojej strony przy opisywaniu przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności, jednakże wskazany powyżej element opisu jest niezależny od Zamawiającego, działającego w ramach Projektu i na rzecz beneficjenta projektu. Tym samym Zamawiający wyraźnie zastrzega, iż wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie z przyczyn od niego niezależnych, a wynikających z rzeczywistych potrzeb beneficjenta projektu.
e) w sytuacji wystąpienia zmiany parametru wskazanego przez Zamawiającego, a mającego wpływ na wartość oferty (ilość godzin) przed podpisaniem umowy znajdzie on swe odzwierciedlenie w stosownych zapisach przedłożonej do podpisu Wykonawcy umowy. W przypadku zmiany po podpisaniu umowy, zmiana taka będzie przedmiotem stosownego aneksu.
2. Informacje dotyczące umowy:
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany warunków umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia Zapytania Ofertowego, w wyniku zmian w akredytacji, w projekcie, zmian w wytycznych, informacji uzyskanych w wyniku ewaluacji działań i innych przesłanek, które wpłyną korzystnie na realizację projektu.
c) Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
- wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie,
- zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
- powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.
3. Zamawiający na podstawie zapisów Wytycznych zastrzega sobie możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy, wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności, zamówień uzupełniających o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, bez konieczności ponownego stosowania zasady konkurencyjności.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wymagania odnośnie kwalifikowalności wynagrodzenia Wykonawcy, które mogą ulec zmianie i muszą być zgodne ze statusem prawnym na dzień podpisania z nimi umów.
5. Zamawiający przewiduje karę umowną m.in. w przypadku nie wykonywania przez Wykonawcę zlecenia w sposób zgodny z postanowieniami umowy oraz bez zachowania należytej staranności w szczególności nieuwzględniania dodatkowych wymagań Zamawiającego zgłaszanych podczas realizacji usług, dotyczących m.in. indywidualnych potrzeb uczestnika, programu, zawartości merytorycznej i sposobu ich prowadzenia, jakichkolwiek nieuzasadnionych opóźnień w dostarczaniu dokumentacji oraz informowaniu o nieobecnościach.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość potrącenia naliczonych kar umownych z wadium i wynagrodzenia Wykonawcy.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia zawartości merytorycznej usługi w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedmiotem umowy i indywidualnymi potrzebami uczestnika, braku rzetelności i uchybień ze strony Wykonawcy.
8. Złożenie oferty w ramach Zapytania Ofertowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji cenowych z Oferentem.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę na każdy z dwóch obszarów usług marketingowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z podziałem na dwa obszary usług marketingowych.

2. Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 (Część A i Część B) – uwaga przedstawiona wcześniej w kontekście nazwy załączników do Zapytania Ofertowego. Oświadczenia zawarte w Części B załącznika oraz kserokopie dokumentów poświadczających spełnienie kryteriów oraz inne wymagane załączniki są integralną częścią oferty i ich nie złożenie razem z ofertą skutkuje odrzuceniem oferty.

3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze lub odręcznie drukowanymi literami, niebieskim lub granatowym kolorem oraz powinna zawierać datę sporządzenia, miejsce oraz czytelny podpis Oferenta.

4. Nie jest dopuszczalne składanie ofert uzupełniających.

5. Każda oferta musi zawierać imię i nazwisko, nazwę (jeśli dotyczy), tel./fax, e-mail, NIP i adres Oferenta. W przypadku działalności gospodarczej oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną lub upoważnioną do występowania w imieniu Oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony pieczęcią imienną, a do oferty musi zostać dołączony dokument wykazujący umocowanie takiej osoby do występowania w imieniu Oferenta.

6. Podpisane oferty należy złożyć w wersji papierowej w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego lub wysłać na adres siedziby: Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych, ul. Bukowska 27/29, 60-501 Poznań, z dopiskiem: „Doradztwo/usługi specjalistyczne – usługi marketingowe”.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Cena brutto za godzinę/miesiąc świadczenia doradztwa/usługi: 90 pkt/90%;
2. Praca na własnym sprzęcie i programach podczas wykonywania zamówienia: 10 pkt/10%;
Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą „Zapytanie ofertowe uzupełniające nr 3 z dnia 12.11.2017".

Wykluczenia

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału:

1. Oferenci, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

2. Oferenci, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania:
- wyrządzili Zamawiającemu szkodę przez to, że nie wykonali lub nienależycie wykonali zobowiązanie chyba, że było to następstwem okoliczności, za które Oferent nie ponosił odpowiedzialności,
- uchylili się od podpisania umowy z Zamawiającym pomimo wyboru ich oferty,
- rozwiązali umowę z Zamawiającym.

3. Wykonawca nie może być osobą zatrudnioną w instytucjach uczestniczących w realizacji WRPO, tj. Instytucji Zarządzającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie (co zostanie ocenione przez Zamawiającego).

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

WIELKOPOLSKA RADA KOORDYNACYJNA ZWIĄZEK ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH

Adres

Bukowska 27/29

60-501 Poznań

wielkopolskie , Poznań

Numer telefonu

618530930

Fax

618530930

NIP

7781127985

Tytuł projektu

Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej

Numer projektu

RPWP.07.03.02-30-0001/15-02

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Złożona oferta – usługi specjalistyczne marketingowe
obszar I: marketing wizerunkowy oraz obszar II: marketing IT związany z promocją w mediach elektronicznych:
1. InACT Sp. z o.o. Areta Prusak
ul. Garncarska 10/8, 61-817 Poznań
Data wpływu oferty: 20.11.2017 r.
Cena: 120,00 zł brutto
Liczba wyświetleń: 665