Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 4/7.1/ZPI/2017 na przeprowadzenie szkoleń zawodowych wg indywidualnych potrzeb

Data publikacji: 31.10.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 08-11-2017

Numer ogłoszenia

1065342

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

• Ofertę zgodną z załączonym formularzem i niniejszym zapytaniem ofertowym należy złożyć w terminie do dnia 08.11.2017 r. do godziny 9:00

Ofertę wraz załącznikami należy złożyć w formie papierowej osobiście w biurze zamawiającego Związek Pracodawców Innowacyjni ul. Sokolnicza5/46, 53-676 Wrocław, lub biurze projektu: ul. Nowa 2a, 42-242 Rędziny w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na szkoleń zawodowych” lub w formie elektronicznej na adres e-mail: lepszaprzyszlosc@aridotacje.pl.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

lepszaprzyszlosc@aridotacje.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Anna Wysoczańska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

71 720 08 70

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Zamawiającego następujących usług przeprowadzenia szkoleń zawodowych według poniższej specyfikacji:

W ramach Zadania 3 realizowanego w projekcie – Kurs zawodowy według potrzeb uczestników:


Część A

Sprzedawca (techniki sprzedaży, obsługa kas fiskalnych, ECDL PROFILE - 4 moduły)
Kod CPV 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego
Wymiar kursu i liczba uczestników:
Łączny wymiar kursu wynosi 160 h/gr (w tym 60 h zajęć teoretycznych, 100 h zajęć praktycznych wraz z egzaminem)
Liczba grup szkoleniowych: 1
Liczebność grupy szkoleniowej: 12 osób Łączna liczba uczestników: 12 osób


Część B

Pracownik obsługi biurowej z obsługą komputera ECDL PROFILE ( 4 moduły)
Kod CPV 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego
Wymiar kursu i liczba uczestników:

Łączny wymiar kursu wynosi 180 h/gr, (w tym 80 h zajęć teoretycznych, 100 h zajęć praktycznych) wraz z egzaminem
Liczba grup szkoleniowych: 1
Liczebność grupy szkoleniowej: 8 osób Łączna liczba uczestników: 8 osób


Część C
Pracownik obsługi biurowej z elementami technologii komputerowych i biurowych
Kod CPV 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego


Łączny wymiar kursu wynosi 180 h/gr (w tym 80 h zajęć teoretycznych, 100 h zajęć praktycznych) wraz z egzaminem
Liczba grup szkoleniowych: 1
Liczebność grupy szkoleniowej: 10 osób
Łączna liczba uczestników: 10 osób

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: częstochowski Miejscowość: powiaty: częstochowski, myszkowski, kłobucki.

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawców szkoleń zawodowych wg indywidualnych potrzeb tj. kursów:
A) Sprzedawca (techniki sprzedaży, obsługa kas fiskalnych, ECDL PROFILE - 4 moduły),
B) Pracownik obsługi biurowej z obsługą komputera ECDL PROFILE ( 4 moduły),
C) Pracownik obsługi biurowej z elementami technologii komputerowych i biurowych,

w ramach projektu "Lepsza Przyszłość".

Przedmiot zamówienia

W ramach Zadania 3 realizowanego w projekcie – Kurs zawodowy według potrzeb uczestników:


Część A

Sprzedawca (techniki sprzedaży, obsługa kas fiskalnych, ECDL PROFILE - 4 moduły)

Cel:

Celem kursu jest nabycie przez uczestników wiedzy oraz praktycznych umiejętności zawodowych
z zakresu technik sprzedaży wraz z obsługą komputera. Program szkolenia obejmować powinien zagadnienia z zakresu: Techniki sprzedaży m.in : nawiązywanie kontaktów handlowych, budowanie profesjonalnego wizerunku handlowca, komunikacja werbalna i niewerbalna, sposoby ułatwiające zdobywanie i utrzymywanie sympatii klientów, prowadzenie rozmów z trudnymi klientami, język korzyści , aktywne słuchanie i prezentowanie ofert handlowych, negocjacje, prowadzenie rozmów, postępowanie fazie początkowej i końcowej w sprzedaży, postępowanie w sytuacji niepowodzenia sprzedaży, podsumowanie rozmowy sprzedażowej. Obsługi komputera: podstawy pracy
z komputerem: m.in. obsługa sprzętu, drukowanie, praca z tekstem, zarządzanie plikami, sieci, bezpieczeństwo i higiena, podstawy pracy w sieci m.in.: podstawy pracy w Internecie, korzystanie
z przeglądarek, informacje uzyskane z Internetu, wyszukiwanie, prawa autorskie, narzędzia komunikacyjne, korzystanie z poczty elektron., przetwarzanie tekstów.


Część B

Pracownik obsługi biurowej z obsługą komputera ECDL PROFILE ( 4 moduły)


Cel:

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności i kwalifikacji zawodowych z zakresu funkcjonowania biura i organizacji pracy biurowej, praktycznych umiejętności samodzielnego prowadzenia biura oraz obsługi komputera. Program szkolenia obejmować powinien zagadnienia z zakresu Pracownik biurowy m.in : struktury organizacyjne przedsiębiorstw, podstawowe zagadnienia prawne, zasady rachunkowości, socjologia i psychologia pracy, zatrudnienie pracownika i dokumentacja pracownicza, organizacja pracy biurowej, savoir-vivre w biznesie, rodzaje, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rozmów, marketing i zarządzanie w firmie, organizacja i obsługa spotkań. Obsługa komputera: podstawy pracy z komputerem: m.in. obsługa sprzętu, drukowanie, praca
z tekstem, zarządzanie plikami, sieci, bezpieczeństwo i higiena, podstawy pracy w sieci m.in.: podstawy pracy w Internecie, korzystanie z przeglądarek, informacje uzyskane z Internetu, wyszukiwanie, prawa autorskie, narzędzia komunik., korzystanie z poczty elektronicznej, przetwarzanie tekstów.


Część C
Pracownik obsługi biurowej z elementami technologii komputerowych i biurowych


Cel:

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności i kwalifikacji zawodowych z zakresu funkcjonowania biura i organizacji pracy biurowej, praktycznych umiejętności samodzielnego prowadzenia biura wraz
ze znajomością języka angielskiego . Program szkolenia obejmować powinien zagadnienia z zakresu: Pracownika biurowego m.in: struktury organizacyjne przedsiębiorstw, podstawowe zagadnienia prawne, zasady rachunkowości, socjologia i psychologia pracy, zatrudnienie pracownika i dokumentacja pracownicza, organizacja pracy biurowej, savoir-vivre w biznesie, rodzaje, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rozmów, marketing i zarządzanie w firmie, organizacja i obsługa spotkań. Obsługi komputera: podstawy pracy z komp.: m.in. obsługa sprzętu, drukowanie, praca z tekstem, podstawy pracy w sieci m.in.: podstawy pracy w Internecie, korzystanie z przeglądarek, informacje uzyskane z Internetu, wyszukiwanie, prawa autorskie, narzędzia komunikacyjne, korzystanie z poczty elektron., przetwarzanie tekstów m.in.: tworzenie dokumentów, formatowanie, tworzenie tabel, korespondencja seryjna, przygotowanie wydruków, reguły i funkcje, formatowanie arkusza, wykresy, praca z prezentacjami, zapisywanie ich w różnych formach, tworzenie prezentacji zgodnie z obowiązującymi zasadami dobrej prezentacji, tworzenie, modyfikowanie, formatowanie wykresów, wstawianie i edycja rysunków, stosowanie animacji i efektów w prezentacji.

Kod CPV

80530000-8

Nazwa kodu CPV

Usługi szkolenia zawodowego

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Brak

Harmonogram realizacji zamówienia

Listopad-grudzień 2017 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

• W ramach poszczególnych zadań, obejmujących przedmiot zamówienia w część A, B, C Wykonawca zapewnia:

• wykwalifikowaną kadrę trenerską do przeprowadzenia kursu posiadającą odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie do realizacji danych form wsparcia.

• wydanie zaświadczeń zawodowych potwierdzających nabyte kwalifikacje zawodowe zgodnie z określonym i powszechnie uznawanym standardem kształcenia – Certyfikaty i inne dokumenty potwierdzające uzyskanie kwalifikacji powinny być rozpoznawalne i uznawane w danym środowisku, sektorze lub branży - dotyczy części A, B,C.
• certyfikaty potwierdzające ukończenie szkolenia dla uczestników projektu, sporządzone według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego w przypadku szkoleń kończących się egzaminem zewnętrznym również certyfikat/zaświadczenie/świadectwo potwierdzający uzyskane kwalifikacje przez uczestnika szkoleń;

Wiedza i doświadczenie

• Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – na poszczególne części przedmiotu zamówienia A, B, C,

• O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy – osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którzy spełniają następujące warunki:

• posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.

• w zakresie części A lub B lub C– Wykonawca ubiegający się o zamówienie jest zobowiązany wykazać, że przeprowadził w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) co najmniej 3 szkolenia z zakresu tematycznego tożsamego dla części A lub B lub C zapytania ofertowego.

Na potwierdzenie powyższych warunków Wykonawca przedstawi wykaz zrealizowanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.

Potencjał techniczny

Weryfikowane na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

• Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – na poszczególne części przedmiotu zamówienia A, B, C,

• O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy – osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którzy spełniają następujące warunki:

• posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.

• w zakresie części A lub B lub C– Wykonawca ubiegający się o zamówienie jest zobowiązany wykazać, że przeprowadził w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) co najmniej 3 szkolenia z zakresu tematycznego tożsamego dla części A lub B lub C zapytania ofertowego.

Na potwierdzenie powyższych warunków Wykonawca przedstawi wykaz zrealizowanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.

• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
• spełniają inne wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Weryfikowane na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Dodatkowe warunki

Zgodnie z punktem 6 zapytania ofertowego.

Warunki zmiany umowy

• Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:

• zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, mających wpływ na realizację umowy.

• zmiany terminu i harmonogramu realizacji usług szkolenia zawodowego/ doradztwa z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
• ostatecznej ilości godzin szkoleń do zrealizowania,

• ostatecznej ilości Uczestników/Uczestniczek projektu,

• ostatecznej liczby grup szkoleniowych,
• zmiany terminu płatności,

• zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że ww. osoby spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty.

• Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

• Ofertę sporządzić należy na druku „Formularz ofertowy” stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo. Oferta winna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

• Do Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego należy dołączyć:

• Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

• Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym stanowiące Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

• Opracowany przez Wykonawcę program szkoleń zawodowych.

• CV przynajmniej jednego trenera prowadzącego każde ze szkoleń w zakresie którego Wykonawca składa ofertę potwierdzające posiadanie przez trenera anonsowanego do przeprowadzenia szkolenia odpowiedniego doświadczenia w zakresie prowadzenia kursów o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia stanowiące Załącznik nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi kompetencje zawodowe do przeprowadzenia szkolenia (dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia itp. -jeżeli dotyczy).

• Wykaz doświadczenia Wykonawcy w realizacji szkoleń zawodowych o tożsamej tematyce jak szkolenia, na które złożył ofertę - minimum 3 szkoleń zrealizowanych w ostatnich 3 latach, poświadczonych referencjami i/lub kopiami dzienników zajęć i/lub innymi równoważnymi dokumentami (protokoły, FV itp.)
• Dokumenty potwierdzające dysponowanie przez Wykonawcę możliwością zorganizowania

zajęć praktycznych zgodnie z określonymi dla zadania A warunkami. Na czas odbywania zajęć praktycznych, Wykonawca zapewni wykładowcy prowadzącego zajęcia praktyczne, zapewni opiekuna do zajęć praktycznych wyznaczonego przez dana placówkę handlowa. Do sprawowania funkcji opiekuna do zajęć praktycznych może zostać osoba wyznaczona przez właściciela placówki (kierownik, właściciel, pracownik sklepu). Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty deklarację właściciela /kierownika placówki handlowej, potwierdzającej zgodę na odbywanie praktyk w ramach szkolenia, wraz z podaniem danych teleadresowych placówki.

• Dokumenty potwierdzające możliwością przeprowadzenia przez Wykonawcę egzaminu zawodowego zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu tj. np. certyfikowanym egzaminatorem w zakresie tematycznym szkolenia, licencją na prowadzenie egzaminów zawodowych w danym obszarze lub innymi równoważnymi dokumentami potwierdzającymi możliwość przeprowadzenia egzaminu zawodowego (dotyczy części A, B),

• Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) (wydruk pobrany z właściwej strony lub odpis aktualny KRS opatrzony pieczęcią Sądu) lub wydruk z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (wydruk pobrany z właściwej strony internetowej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów podlegających wpisowi do ww. rejestru/ewidencji.

• Odpowiednie pozwolenie/zezwolenie lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia kursu, na które została złożona oferta – jeżeli dotyczy.

• Potwierdzenie wpisu do RIS (za zgodność z oryginałem lub wydruk komputerowy) – dotyczy instytucji szkoleniowych.

• Jeżeli z przedłożonych do oferty dokumentów nie wynika upoważnienie do podpisania
i złożenia oferty przez osobę reprezentującą Wykonawcę – pełnomocnictwo w oryginale.

Zamówienia uzupełniające

Brak

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

• Zamawiający oceni i porówna te oferty, które zostaną złożone w terminie określonym powyżej oraz będą przygotowane zgodnie z zapisami niniejszego zapytania ofertowego.

• Przy wyborze Wykonawcy/Wykonawców Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami:


W ramach części A, B, C przedmiotu zamówienia:

I. Kryterium „Cena”

• Cena – waga 80 %

Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie odpowiednią liczbę punktów wg poniższego wzoru. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 80 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru zamieszczonego poniżej, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofercie całkowita cena brutto przedmiotu zamówienia w ramach części A, B, C

Wzór:

Sposób obliczania: najniższa cena brutto przedmiotu zamówienia /cena brutto przedmiotu zamówienia oferty badanej x 80 pkt

II. Kryterium „Doświadczenie Wykonawcy”

Doświadczenie – waga 20 %

Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie odpowiednią liczbę punktów wg poniższego wzoru.

W ramach ww. kryterium zostaną przyznane punkty w skali od 0 do 20 pkt., na podstawie wykazu zrealizowanych usług szkoleniowych wskazanych w opracowanym przez Wykonawcę zestawieniu doświadczenia, przy czym:
– Wykonawca, który wykaże się doświadczeniem w przeprowadzeniu szkoleń zawodowych w danej tematyce szkolenia w ostatnich 3 latach, na którą składana jest oferta w zakresie przeprowadzenia szkoleń zawodowych z zakresu część A, B, C w wymiarze od 3 do 5 szkoleń uzyska dodatkowo 5 punktów.

– Wykonawca, który wykaże się doświadczeniem w przeprowadzeniu szkoleń zawodowych w danej tematyce szkolenia w ostatnich 3 latach, na którą składana jest oferta w zakresie przeprowadzenia szkoleń zawodowych z zakresu część A, B, C w wymiarze od 6 do 10 szkoleń uzyska dodatkowo 10 punktów.

– Wykonawca, który wykaże się doświadczeniem w przeprowadzeniu szkoleń zawodowych w danej tematyce szkolenia w ostatnich 3 latach, na którą składana jest oferta w zakresie przeprowadzenia szkoleń zawodowych z zakresu część A, B, C w wymiarze powyżej 10 szkoleń uzyska dodatkowo 20 punktów.

0 punktów w ramach kryterium doświadczenie w prowadzeniu szkoleń zawodowych otrzyma Wykonawca, który wykaże się doświadczeniem w przeprowadzeniu szkoleń zawodowych w danej tematyce szkolenia w ostatnich 3 latach, na którą składana jest oferta w zakresie przeprowadzenia szkoleń zawodowych z zakresu część A, B, C w wymiarze 3 i niższej liczbie szkoleń.

Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta w ramach kryterium doświadczenie wykonawcy wynosi 20 pkt.

Punkty uzyskane przez ofertę w zakresie części A, B,C w ocenie oferty w kryterium I Cena oraz kryterium II Doświadczenie wykonawcy zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie oferty.

• Wszystkim Wykonawcom biorącym udział w postępowaniach zostanie również zapewniony jednakowy, równoczesny dostęp do tych samych informacji o zamówieniu.

Wykluczenia

• Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami

upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK PRACODAWCÓW INNOWACYJNI

Adres

Ostródzka 38

54-116 Wrocław

dolnośląskie , Wrocław

Numer telefonu

71 354 07 93

Fax

71 712 71 40

NIP

8981912927

Tytuł projektu

Lepsza Przyszłość

Numer projektu

RPSL.07.01.03-24-0564/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

FIRMA NOEZA Anita SZYMCZUCH
ul. WIEJSKA 51, 39-300 Mielec
data wpłynięcia: 07.11.2017 r., godz. 13:00. Oferta złożona osobiście w biurze projektu.
Cena:
1. Część A:
Cena brutto za jednego uczestnika kursu w zł - 3600,00 zł
Całkowita cena brutto z tytułu realizacji danego kursu w zł - 43 200,00 zł.

2. Część B:
Cena brutto za jednego uczestnika kursu w zł - 3800,00 zł
Całkowita cena brutto z tytułu realizacji danego kursu w zł -30 400,00 zł.

3. Część C:
Cena brutto za jednego uczestnika kursu w zł - 3800,00 zł
Całkowita cena brutto z tytułu realizacji danego kursu w zł -38 000,00 zł.
Liczba wyświetleń: 819