Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę wraz z wszelkimi załącznikami należy umieścić w nieprzezroczystym opakowaniu/kopercie oznaczonej w następujący sposób:
Nazwa i adres Zamawiającego
OFERTA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
„Nadzór budowlany przy przygotowaniu i prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego
pn. Budowa punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla gminy
Chocianów, Grębocice, Przemków i Radwanice”
znak postępowania: GO.7011.9.2017
Nie otwierać przed: 03/11/2017 r., godz. 10:30
Kopertę należy opatrzyć nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy. Oferta powinna być złożona w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Daniel Trzebiatowski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
76 840 14 95
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru budowalnego przy przygotowaniu i prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla gminy Chocianów, Grębocice, Przemków i Radwanice”.
W ramach realizacji ww. usługi nadzoru budowlanego do obowiązków Inżyniera kontraktu należeć będzie kompleksowa obsługa inwestycji wraz z jej rozliczeniem rzeczowo-finansowym i przekazaniem obiektu do użytku. Inżynier kontraktu będzie sprawował usługę nadzoru budowlanego z należytą starannością, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r., o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz.U.2016.1570 ze zm.), ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 1579 ze zm.) i innymi obowiązującymi przepisami prawa.
Inżynier kontraktu działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego. W ramach wykonywanych czynności Inżynier kontraktu nie ma prawa do podpisywania w imieniu Zamawiającego umów i zaciągania żadnych zobowiązań finansowych wobec podmiotów związanych z realizacją inwestycji.
Wspólny słownik zamówień CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
polkowicki
Miejscowość:
Chocianów, Grębocice, Przemków i Radwanice.
Cel zamówienia
Przez nabycie usługi nadzoru budowlanego zostanie zrealizowany cel Zamawiającego w postaci realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla gminy Chocianów, Grębocice, Przemków i Radwanice" w wyznaczonym terminie, wykonanego w najwyższym standardzie oraz z zachowaniem optymalizacji kosztów budowy i eksploatacji.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru budowalnego przy przygotowaniu i prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla gminy Chocianów, Grębocice, Przemków i Radwanice”. Do obowiązków Inżyniera kontraktu, w ramach realizacji niniejszej umowy należeć będzie kompleksowa obsługa inwestycji wraz z jej rozliczeniem rzeczowo-finansowym i przekazaniem obiektu do użytku, a w szczególności realizacja usług określonych w projekcie umowy (przede wszystkim w § 1) stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Szacowana wartość realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla gminy Chocianów, Grębocice, Przemków i Radwanice"
wynosi: 4.727.414,20 zł brutto, tj.:
- dla punktu selektywnego zbierania odpadów dla gminy Chocianów: 1.254.256,90 zł brutto,
- dla punktu selektywnego zbierania odpadów dla gminy Grębocice: 1.146.521,20 zł brutto,
- dla punktu selektywnego zbierania odpadów dla gminy Przemków: 1.158.513,70 zł brutto,
- dla punktu selektywnego zbierania odpadów dla gminy Radwanice: 1.168.122,40 zł brutto,
Zadanie inwestycyjne pn. „Budowa punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla gminy Chocianów, Grębocice, Przemków i Radwanice” szczegółowo opisane zostały w PFU (Program Funkcjonalno-Użytkowy będący załącznikiem nr 2, 3, 4 i 5 do niniejszego zapytania ofertowego).
Kod CPV
71520000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi nadzoru budowlanego
Harmonogram realizacji zamówienia
Objęte przedmiotem zamówienia usługi nadzoru budowlanego będą świadczone przez Inżyniera kontraktu od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia i rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji, jednak nie dłużej niż do 31.12.2018 r. z zastrzeżeniem § 1 ust. 2 pkt 37 oraz § 11 ust. 1 pkt 8 umowy stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Przewidywany termin zakończenia i rozliczenia inwestycji – 30 września 2018 r.
W przypadku wydłużenia czasu prowadzenia robót budowlanych ponad czas określony powyżej, Inżynier kontraktu będzie realizował przedmiot umowy również w okresie wydłużenia bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże należytą realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji nadzoru budowlanego (lub tożsamego, np. inwestora zastępczego, Inżyniera Kontraktu) przy realizacji inwestycji realizowanej w formule zaprojektuj i wybuduj o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zapytania ofertowego, o wartości co najmniej 2 000 000 zł brutto, gdzie jednym z obowiązków Wykonawcy w ramach nadzoru budowlanego było przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie konkurencyjnym na wykonanie robót budowlanych, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Informacja musi zawierać:
- przedmiot zamówienia,
- wartość brutto,
- datę wykonania,
- odbiorcę,
- referencje / poświadczenia potwierdzające realizację ww. usług.
Potencjał techniczny
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże możliwość dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia, tj. minimum:
- jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
Wykonawca wyznaczy spośród wskazanych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego „Koordynatora Zespołu”.
Informacja musi zawierać:
- imię i nazwisko,
- kwalifikacje zawodowe / uprawnienia,
- zakres wykonywanych czynności
- informacja o podstawie do dysponowania wskazanymi osobami.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Dodatkowe warunki
Przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu:
- kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000,00 zł wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy. W przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy oświadczenie mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. Ubezpieczenie OC musi obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich Podwykonawców,
- wyjaśnienia / uzupełnienia oferty w przypadku wątpliwości Zamawiającego.
Warunki zmiany umowy
Warunki zmiany umowy zostały określone w § 11 umowy stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wykonawca, składając ofertę oprócz formularza ofertowego, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego obowiązany jest do złożenia dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia (referencje / poświadczenie) oraz referencje / poświadczenie wskazujące na należytą realizację w okresie ostatnich trzech lat usługi polegającej na pełnieniu funkcji nadzoru budowlanego o największej wartości - Kryterium oceny i opisu sposobu przyznawania punktacji - K3 – doświadczenie – 30 %. Ponadto Wykonawca, którego oferta okaże się najkorzystniejsza obowiązany będzie do przedłożenia przed podpisaniem umowy dokumentów potwierdzających ubezpieczenie.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Ocena oferty = K1 + K2 + K3
K1- kryterium ceny – 60 %
cena ryczałtowa brutto najtańsza
K1= --------------------------------------------------- x 60 pkt
cena ryczałtowa brutto badana
K2 – termin płatności – 10 %
Maksymalną liczbę 10 punktów w kryterium „termin płatności” (K2) otrzyma Wykonawca, który zaoferuje najdłuższy termin płatności (14, 21 lub 30 dni).
- 14 dni – 1 punkt,
- 21 dni – 5 punktów,
- 30 dni – 10 punktów.
K3 – doświadczenie – 30 %
Maksymalną liczbę 30 punktów w kryterium „doświadczenie” (K3) otrzyma Wykonawca, który wykaże należytą realizację w okresie ostatnich trzech lat usługi polegającej na pełnieniu funkcji nadzoru budowlanego (lub tożsamego np. inwestora zastępczego, Inżyniera kontraktu) przy realizacji inwestycji o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zapytania ofertowego o największej wartości:
- wartość nadzorowanej inwestycji brutto do 1.000.000,00 zł - 5 punktów,
- wartość nadzorowanej inwestycji brutto od 1.000.000,00 do 2.000.000,00 zł - 10 punktów,
- wartość nadzorowanej inwestycji brutto od 2.000.000,00 do 3.000.000,00 zł - 20 punktów,
- wartość nadzorowanej inwestycji brutto powyżej 3.000.000,00 zł - 30 punktów.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, tj. uzyskała najwyższą liczbę punktów
Wykluczenia
Zamawiający wykluczy z ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy:
1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym,
2) w wyznaczonym terminie nie uzupełnili lub nie wyjaśnili dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu,
3) złożyli ofertę:
- niezgodną z niniejszym zapytaniem ofertowym,
- zawierającą rażąco niską cenę,
- zawierającą błędy w obliczeniu ceny,
4) w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w niniejszym postępowaniu.
Nazwa
ZWIĄZEK GMIN ZAGŁĘBIA MIEDZIOWEGO
Adres
59-100 Polkowice
dolnośląskie
, polkowicki
Numer telefonu
768401490
Fax
768401499
NIP
6921120943
Tytuł projektu
Budowa punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla gmin Chocianów, Grębocice, Przemków i Radwanice
Numer projektu
POIS.02.02.00-00-0008/16-00
Nierozstrzygnięte – Inne
Opis
Zamawiający, tj. Związek Gmin Zagłębia Miedziowego, 59-100 Polkowice, ul. Mała 1, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia na realizację zadania pn. Nadzór budowlany przy przygotowaniu i prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla gminy Chocianów, Grębocice, Przemków i Radwanice”.
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta. Ofertę złożyło Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Piotr Owsiński, ul. Dekoracyjna 3 P5/2, 65-722 Zielona Góra z ceną ryczałtową oferty brutto: 96.555,00 zł brutto. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę: 46.986,00 zł brutto.
W związku z powyższym oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.