Strona główna
Logo unii europejskiej

Indywidualne poradnictwo psychologiczne - zamawiający: AGENCJA ROZWOJU INNOWACJI SA

Data publikacji: 24.10.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 31-10-2017

Numer ogłoszenia

1063671

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferta powinna być złożona (pocztą, kurierem lub osobiście; decyduje data wpływu) do dnia 31.10.2017 r. do godziny 13:00 w formie pisemnej w biurze Zamawiającego Agencja Rozwoju Innowacji SA ul. Sokolnicza 5/46, 53-676 Wrocław, lub biurze projektu: ul. Nowa 2a, 42-242 Rędziny w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na prowadzenie zajęć indywidualnego poradnictwa psychologicznego” lub w formie elektronicznej na adres e-mail: lepszaprzyszlosc@aridotacje.pl.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

lepszaprzyszlosc@aridotacje.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Anna Wysoczańska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

514877504

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie:
Indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla 50 uczestników/ uczestniczek projektu po 4 godz./UP,
W ramach projektu „Lepsza Przyszłość” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Poddziałanie 7.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia osób poszukujących pracy i pozostających bez zatrudnienia).
Projekt jest skierowany do 100 osób, które spełniają łącznie następujące kryteria:
a) są osobami o niskich kwalifikacjach, czyli posiadającymi wykształcenie maksymalnie na poziomie ISCED 3.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: częstochowski Miejscowość: powiaty: częstochowski, myszkowski, kłobucki.

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla 50 uczestników/ uczestniczek projektu po 4 godz./UP w ramach projektu "Lepsza Przyszłość".

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie:
Indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla 50 uczestników/ uczestniczek projektu po 4 godz./UP,
W ramach projektu „Lepsza Przyszłość” współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS Poddzia. 7.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia osób poszukujących pracy i pozostających bez zatrudnienia).
Projekt jest skierowany do 100 os., które spełniają łącznie następujące kryteria:
a) są osobami o niskich kwalifikacjach, czyli posiadającymi wykształcenie maksymalnie na poziomie ISCED 3, zgodnie z definicją ujętą w §2 pkt 1 niniejszego regulaminu;
b) są osobami w wieku 30 lat i więcej;
c) są osobami bezrobotnymi lub biernymi zawodowo;
d) są osobami zamieszkującymi na terenie woj. śląskiego w powiatach częstochowskim, myszkowskim, kłobuckim. (w rozumieniu przepisów KC).
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje zajęcia/konsultacje o charakterze indywid.

Indywid. poradnictwo psycholg.
Zakres przedmiot.: określenie i eliminacja barier utrudniających wybór dalszej ścieżki zawodowej, określenie potencjału zawodowego.
Wsparcie psycholog. powinno zawierać:
- przeprowadzenie wstępnej indywidualnej rozmowy z uczest. proj., mającej na celu zebranie niezbędnych inf.nt. indywid. potrzeb i potencjałów UP,
- przeprowadzenie kolejnych indywid. rozmów z UP,
- w ramach spotkań będzie stosował narzędzia służące badaniu poziomu zachodzących przemian,
- weryfikacja i modyfikacja form wsparcia dla poszczególnych UP z uwzględnieniem mocnych i słabych stron UP mając na względzie zwiększenie szansy poszczególnych UP na podjęcie uczestnictwa w kursach i szkole., podjęcie stażu, pracy,
- prowadzenie spotkań o charakterze motywującym i obrazującym korzyści ze zmiany swojej sytuacji społ.– zawod.,
- przepracowywanie stereotypów dotyczących płci,
- stosowanie w czasie spotkań technik mających na celu poprawę samooceny i wiary w siebie,
- prowadzenie spotkań w godzinach dogodnych dla UP,
- prowadzenie dokumentacji zgodnej z wymaganiami Zamawiaj.
Psych. podczas wykonywania swoich obowiązków zobowiązany będzie do:
 zapoznawania się z kluczowymi danymi istotnymi dla rozpoznania sytuacji społeczno - zawodowej uczestnika proj.,
 bazowania podczas swojej pracy na przeprowadzonej diagnozie potrzeb uczestnika proj. (ewentualnie weryfikacji IPD),
 wspierania procesu jego aktywizacji społ.- zawod. określonej w indywidualnej ścieżce dojścia do poprawy jego sytuacji społ. – zawod.j,
 motywowania uczestnika do samodzielności w podejmowaniu działań w zakresie aktywizacji społ. – zawod.,
 monitorowania aktywność uczestnika w zakresie podejmowania aktywności społeczno – zawodowej.
 zabezpieczania i zachowania w poufności danych osobowych osób korzystających z usług diagnozy i poradnictwa psychologicznego świadczonych przez Wykonawcę, tj. wykorzystywania tych danych wyłącznie na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia i związanej z tym sprawozdawczości.

Liczba h doradztwa: 200/proj.; 4h/os. (4 spotkania po 1h).

Dokumentacja, tj.:
a) Karta usług poradnictwa psycholog.,
b) Potwierdzenie wykonania usług porad. psycholog. ,
c) Opinia o uczestniku.

Przeprowadzenie indywidualnego porad. psycholog. w rozum. ustawy z dnia 19 .08.1994 r. o ochronie zdrowia psych.(Dz. U. z 2011 r. Nr 231, poz. 1375)
Wsparcie realizowane z zachowaniem standardów określonych w Ustawie o prom. zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 149 z późn. zm.), rozporządzeń wykonawczych do Ustawy oraz Reg Konkursu. Materiały zostaną dopasowane do potrzeb OzN UP. Spotkania, w których zidentyf. z. 149 z późn. zm.), rozporządzeń Wykonawczych do Ustawy oraz Reg Konkursu. Zad. ma na celu „promowanie równości” tj. przyczynienie się do zwiększenia trwałego udziału K i M w zatrudnieniu i rozwoju ich kariery, ograniczenia segregacji na rynku pracy, zwalczania stereotypów, podejmowania lepiej płatnych stanowisk. Przedstawianie i zachęcanie Kobiet do podejmowania pracy i godzenia ról zawodowych z rodzinnymi.

Kod CPV

85121270-6

Nazwa kodu CPV

Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

brak

Harmonogram realizacji zamówienia

Przedmiot zamówienia będzie realizowany od dnia 2 listopada 2017 r. do 28 lutego 2018 r. w poszczególne dni wskazane przez Zamawiającego w szczegółowym harmonogramie

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia w szczególności:
I. W odniesieniu do doradztwa /grupowego poradnictwa zawodowego:
1. Posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. psycholog wskazany w ofercie musi spełniać poniższe minimalne wymagania:
a. wykształcenie wyższe, w kierunku psychologii, albo podobne albo ukończone odpowiednie studia podyplomowe (wymagane CV – załącznik nr 3 wraz z kopią dyplomu magisterskiego, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych i in. dokumenty potwierdzające kwalifikacje)
b. co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami bezrobotnymi/biernymi
zawodowo/poszukującymi pracy
c. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem złożenia oferty, posiadali doświadczenie z zakresu prowadzenia indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla minimum 100 osób, w łącznym wymiarze co najmniej 200 godzin (wymagany opis doświadczenia wg wzoru z załącznika nr 4 do niniejszego Zapytania)
d. posiedli znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2014, nr 99, poz. 1001 z późniejszymi zmianami), znajomość Kodeksu Pracy, wiedza z zakresu poradnictwa zawodowego z uwzględnieniem znajomości potrzeb grupy docelowej projektu.
e. przedstawienie metod pracy pozwalających na osiągnięcie celi i oczekiwanych rezultaty w kontekście przedmiotu zamówienia. Wyjaśnienie ryzyk i założeń mających wpływ na realizację zamówienia przedstawienie planu pracy zapewniający wysoką jakość zamówienia przy jednoczesnym dotrzymaniu określonego terminu ww. ofercie. Przedstawienie struktury/sposobu zarządzania procesem po stronie Wykonawcy.

Opis weryfikacji spełnienia warunku: CV osoby wskazanej w ofercie (załącznik nr 3) wraz z kopią dyplomu magisterskiego, doświadczenie osoby wskazanej w ofercie (załącznik nr 4), opis metody realizacji zadania (Załącznik nr 5), oświadczenie Wykonawcy o ww. potencjale (Załącznik nr 6).

Wykonawcy nie spełniający ww. warunków zostaną odrzuceni.
Dodatkowe warunki
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 700zł.
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych tj.:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Beneficjenta projektu – Związku Pracodawców Innowacyjni:
Nazwa banku Bank Zachodni WBK
nr konta: 82 1090 1522 0000 0001 3454 5052
lub w gotówce, wpłaty gotówkowej należy dokonać w kasie w siedzibie Zamawiającego lub w biurze projektu z oznaczeniem: wadium – zapytanie ofertowe nr 2/7.1/ZPI/2017
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony zapytaniu ofertowym spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia w szczególności:
I. W odniesieniu do doradztwa /grupowego poradnictwa zawodowego:
1. Posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. psycholog wskazany w ofercie musi spełniać poniższe minimalne wymagania:
a. wykształcenie wyższe, w kierunku psychologii, albo podobne albo ukończone odpowiednie studia podyplomowe (wymagane CV – załącznik nr 3 wraz z kopią dyplomu magisterskiego, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych i in. dokumenty potwierdzające kwalifikacje)
b. co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami bezrobotnymi/biernymi
zawodowo/poszukującymi pracy
c. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem złożenia oferty, posiadali doświadczenie z zakresu prowadzenia indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla minimum 100 osób, w łącznym wymiarze co najmniej 200 godzin (wymagany opis doświadczenia wg wzoru z załącznika nr 4 do niniejszego Zapytania)
d. posiedli znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2014, nr 99, poz. 1001 z późniejszymi zmianami), znajomość Kodeksu Pracy, wiedza z zakresu poradnictwa zawodowego z uwzględnieniem znajomości potrzeb grupy docelowej projektu.
e. przedstawienie metod pracy pozwalających na osiągnięcie celi i oczekiwanych rezultaty w kontekście przedmiotu zamówienia. Wyjaśnienie ryzyk i założeń mających wpływ na realizację zamówienia przedstawienie planu pracy zapewniający wysoką jakość zamówienia przy jednoczesnym dotrzymaniu określonego terminu ww. ofercie. Przedstawienie struktury/sposobu zarządzania procesem po stronie Wykonawcy.

Potencjał techniczny

Oceniane na podstawie załącznika nr 6.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia w szczególności:
I. W odniesieniu do doradztwa /grupowego poradnictwa zawodowego:
1. Posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. psycholog wskazany w ofercie musi spełniać poniższe minimalne wymagania:
a. wykształcenie wyższe, w kierunku psychologii, albo podobne albo ukończone odpowiednie studia podyplomowe (wymagane CV – załącznik nr 3 wraz z kopią dyplomu magisterskiego, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych i in. dokumenty potwierdzające kwalifikacje)
b. co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami bezrobotnymi/biernymi
zawodowo/poszukującymi pracy
c. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem złożenia oferty, posiadali doświadczenie z zakresu prowadzenia indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla minimum 100 osób, w łącznym wymiarze co najmniej 200 godzin (wymagany opis doświadczenia wg wzoru z załącznika nr 4 do niniejszego Zapytania)
d. posiedli znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2014, nr 99, poz. 1001 z późniejszymi zmianami), znajomość Kodeksu Pracy, wiedza z zakresu poradnictwa zawodowego z uwzględnieniem znajomości potrzeb grupy docelowej projektu.
e. przedstawienie metod pracy pozwalających na osiągnięcie celi i oczekiwanych rezultaty w kontekście przedmiotu zamówienia. Wyjaśnienie ryzyk i założeń mających wpływ na realizację zamówienia przedstawienie planu pracy zapewniający wysoką jakość zamówienia przy jednoczesnym dotrzymaniu określonego terminu ww. ofercie. Przedstawienie struktury/sposobu zarządzania procesem po stronie Wykonawcy.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Brak wymagań

Dodatkowe warunki

Brak wymagań

Warunki zmiany umowy

Brak

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTEPUJĄCE ELEMENTY:

1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym,
3. Załącznik nr 3 - CV dokumentujące doświadczenie zawodowe psychologa wraz z kserokopią dyplomu magisterskiego,
4. Załącznik nr 4 – doświadczenie psychologa,
5. Załącznik nr 5 – opis metodyki wsparcia dla Uczestnika projektu,
6. Załącznik nr 6 – oświadczenie o posiadaniu potencjału do realizacji zamówienia,
7. Pozostałe, niżej wymienione załączniki:
wymagane jest złożenie wraz z ofertą wszelkich dokumentów mających znaczenie dla oceny oferty potwierdzonych za zgodność z oryginałem:
 kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie,
 podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych Oferenta i osób uczestniczących w realizacji zamówienia,
 podpisane oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb postępowania dot. zapytania ofertowego nr nr 2/7.1/ZPI/2017w projekcie „Lepsza Przyszłość”, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002, nr 101, poz. 926 ze zm).”
 innych dokumentów kluczowych dla postępowania.
8. Wadium w wysokości 700 złotych potwierdzenie dokonania

Złożenie oferty po terminie oraz w innej formie skutkować będzie jej odrzuceniem.
Oferty niekompletne nie będą podlegały ocenie.
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.

Zamówienia uzupełniające

Brak

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria wyboru oferty to: cena, kwalifikacje zawodowe, wynik testu wiedzy.

1. Kryterium - cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - waga 55%:
Kryterium oznacza najniższą cenę brutto za wykonanie całości zamówienia. Oferta o najniższej cenie otrzymuje automatycznie 100 punktów, każda następna oceniana jest jako wartość proporcji w stosunku do ceny najniższej wg wzoru:

C = X min./X ofert x 100 x 55%
gdzie:
C – oznacza liczbę punktów za kryterium.
X min. – oznacza najniższą cenę ze złożonych ofert dla przedmiotu postępowania,
X ofert. – oznacza cenę rozpatrywanej oferty dla przedmiotu postępowania

Punkty przyznane w kryterium pomnożone przez wagę stanowić będą ocenę, jaką Wykonawca uzyska w tym kryterium.

2. Metoda i organizacja realizacji zamówienia (M) – 45 %

Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana na podstawie opracowania pt. „Metoda i organizacja realizacji zamówienia” załączonego do oferty. Wykonawca winien odnieść się w sposób wyczerpujący do każdego z poniższych zagadnień. Za opis każdego zagadnienia Zamawiający przyzna punkty w skali 0-4.

Lp Podkryteria Ilość punktów
1 Przedstawienie metod pracy pozwalających na osiągnięcie celi i oczekiwanych rezultaty w kontekście przedmiotu zamówienia 0-4
2 Wyjaśnienie ryzyk i założeń mających wpływ na realizację zamówienia 0-4
3 przedstawienie planu pracy zapewniający wysoką jakość zamówienia przy jednoczesnym dotrzymaniu określonego terminu ww. ofercie 0-4
4 Przedstawienie struktury/sposobu zarządzania procesem po stronie Wykonawcy 0-4

Skala ocen w każdym podkryterium (0-4), przy założeniu, że oferta spełnia minimalne wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia powinna być rozumiana w sposób następujący:

4 pkt – propozycja w dużym stopniu spełnia oczekiwania wyrażone w ocenianym podkryterium;
0 pkt – propozycja nie spełnia oczekiwań wyrażonych w ocenianym podkryterium.
W ramach powyższej skali zastrzega się możliwość przyznawania punktów ułamkowych do jednego miejsca po przecinku. Maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów do uzyskania w kryterium „Metoda i organizacja realizacji zamówienia” wynosi 16.
Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
M = nx/16 *100 *45%
gdzie:
M - liczba punktów uzyskanych przez rozpatrywaną ofertę w kryterium „Metoda i organizacja realizacji zamówienia”;
nx - łączna liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium „Metoda i organizacja realizacji zamówienia”;
16 - maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów w kryterium „Metoda i organizacja realizacji zamówienia”
45%- waga kryterium „Metoda i organizacja realizacji zamówienia”

3. Ostateczna ocena punktowa

Ocena punktowa danej oferty będzie wynikała z zsumowania liczby punktów otrzymanych przez tę ofertę za poszczególne kryteria i obliczona według wzoru:
Pi = PC+PM
gdzie:
Pi – liczba punktów otrzymanych przez ofertę „i”,
PC – liczba punktów, które otrzyma oferta „i” za kryterium „Cena”,
PM – liczba punktów, które otrzyma oferta „i” za kryterium „Metoda i organizacja realizacji zamówienia”.

Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do popisania stosownego oświadczenia, określonego w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
Oferenci, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzuceni.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK PRACODAWCÓW INNOWACYJNI

Adres

Ostródzka 38

54-116 Wrocław

dolnośląskie , Wrocław

Numer telefonu

71 354 07 93

Fax

71 712 71 40

NIP

8981912927

Tytuł projektu

Lepsza Przyszłość

Numer projektu

RPSL.07.01.03-24-0564/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Joanna Kubacka ul. Kopernika 23 m8, 39-400 Tarnobrzeg
oferta złożona w dniu 31.10.2017 - godz. 10:35 osobiście w biurze projektu
Cena: 100 zł brutto/h
Liczba wyświetleń: 778