Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
nie
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Bierutowie, ul. Juliusza Słowackiego 2, pokój nr 1, w terminie do dnia 13.10.2017 roku, godz. 13.00 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. 19.10. Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania, zaadresowanym
i opisanym:
Nadawca:
Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć).
Adresat:
Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Bierutowie
OFERTA NA:
Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT
13.10.2017 r. godz. 1300
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Piotr Wika
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
71 314 60 23
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego oraz przeszkolenie personelu z jego obsługi . zamówienie składa się z części :
1) Cześć nr 1 aparat USG wraz z głowicami szt 1
2) Część nr 2 aparat EKG szt 1
3) Część nr 3 aparat KTG szt 1
4) Część nr 4 autoklaw klasy B szt 1
5) Część nr 5 kolposkop szt. 1
6) Część nr 6 aparat do elektrokoagulacji szt 1
7) Część nr 7 aparat do kriokoagulacji szt. 1
O parametrach i funkcjonalnościach opisanych szczegółowo w specyfikacji technicznej , stanowiącej
załącznik nr 1 do SIWZ .
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
oleśnicki
Miejscowość:
Bierutów
Cel zamówienia
Doposażenie ZPZOZ w Bierutowie w sprzęt medyczny , zastąpienie obecnego sprzętu nowym o lepszych parametrach diagnostycznych i jakościowych
Przedmiot zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego oraz przeszkolenie personelu z jego obsługi . zamówienie składa się z części :
1) Cześć nr 1 aparat USG wraz z głowicami szt 1
2) Część nr 2 aparat EKG szt 1
3) Część nr 3 aparat KTG szt 1
4) Część nr 4 autoklaw klasy B szt 1
5) Część nr 5 kolposkop szt. 1
6) Część nr 6 aparat do elektrokoagulacji szt 1
7) Część nr 7 aparat do kriokoagulacji szt. 1
O parametrach i funkcjonalnościach opisanych szczegółowo w specyfikacji technicznej , stanowiącej
załącznik nr 1 do SIWZ .
Kod CPV
33100000-1
Nazwa kodu CPV
Urządzenia medyczne
Dodatkowe przedmioty zamówienia
brak
Harmonogram realizacji zamówienia
Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie
do 10 listopada 2017 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wiedza i doświadczenie
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże wykonanie nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert min. 1 dostawę związaną z przedmiotem zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia;
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 10.000,00 zł brutto;
Zamówienia uzupełniające
nie
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofertprzedstawione w tabeli:
Nazwa kryterium Waga
cena 60
gwarancja 40
Ostatecznie punkty przyznane za kryteria zostaną zsumowane.
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów
w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
Ocena oferty = C + G
Kryterium cena (C ) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia , podanej przez Wykonawcę w ofercie. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru :
C = Cmin/Co x 60 pkt
gdzie C min – cena brutto oferty najtańszej
gdzie C o – cena brutto oferty ocenianej
Kryterium okres obowiązującej gwarancji ( G ) będzie rozpatrywane na podstawie okresu udzielonej gwarancji podanego przez Wykonawcę w ofercie . Zamawiający wymaga podania okresu gwarancji w pełnych miesiącach , przy czym okres ten nie może być krótszy niż 24 miesiące. Podanie krótszego okresu spowoduje odrzucenie oferty . Okres dłuższy niż 60 miesięcy dla potrzeb
obliczenia punktacji będzie traktowany jako 60 miesięcy . Niepodanie w ofercie okresu będzie traktowane jako zaoferowanie 24 miesięcy gwarancji.
Zamawiający przyzna punkty na podstawie poniższego wzoru:
G = Go / G max x 40 pkt
gdzie:
G max - najdłuższy okres wśród badanych ofert
Go - okres w ofercie ocenianej
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę w stosunku, do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 12-23 ustawy Pzp oraz Wykonawcę, który nie spełnia warunków określonych w art. 22 ust. 1b Pzp.
Dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1930 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku, w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615);
2) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał lub nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z Zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzeniem odszkodowania.
Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 24 ust. 7 ustawy Pzp.
Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Nazwa
ZESPÓŁ PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W BIERUTOWIE
Adres
56-420 Bierutów
dolnośląskie
, oleśnicki
Numer telefonu
713146266
Fax
713146266
NIP
9111699350
Tytuł projektu
Wyposażenie w sprzęt medyczny ZPZOZ w Bierutowie.
Numer projektu
RPDS.06.02.00-02-0061/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
1) cześć 1 aparat USG – ProfiMedical Polska Sp.z.o.o ul. Oswobodzenia 1 40-403 Katowice na
kwotę brutto 119 799,00 zł i okres gwarancji 24 m-ce . Oferta wpłynęła 13.10.2017
2) cześć 2 aparat EKG - M4Medical Sp.z.o.o ul. Leszczyńskiego 60 20-068 Lublin na kwotę 5832,00 zł brutto i okres gwarancji 36 m-cy Oferta wpłynęła 12.10.2017
3) cześć 3 aparat KTG – przetarg unieważnia się na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy
Prawo zamówień publicznych ( Dz.u. Z 2017 r. poz 1579 ) - cena najkorzystniejszej oferty
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4) cześć 4 autoklaw Klasy B – zostały złożone 3 oferty : 10 Has-Med Sp.z.o.o ul. Młyńska 20 43-300 Bielsko Biała na kwotę brutto 7 452,00 zł i okres gwarancji 24 m-cy .Oferta wpłynęła 12.10.2017
5) cześć 5 kolposkop – przetarg unieważnia się na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy
Prawo zamówień publicznych ( Dz.u. Z 2017 r. poz 1579 ) - cena najkorzystniejszej oferty
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
6) cześć 6 aparat do elektrokoagulacji – ERBE Polska Sp.z.o.o al. Rzeczypospolitej 14 lok 2.8 02-972 Warszawa na kwotę brutto 7560,00 zł i okres gwarancji 60 m-cy . Oferta wpłynęła 11.10.2017
7) cześć 7 aparat do kriokoagulacji – przetarg unieważnia się na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych ( Dz.u. Z 2017 r. poz 1579 ) - nie złożono żadnej oferty
niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3