Strona główna
Logo unii europejskiej

Indywidualne doradztwo zawodowe, grupowe poradnictwo zawodowe oraz pośrednictwo pracy

Data publikacji: 02.10.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 09-10-2017

Numer ogłoszenia

1059247

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferta powinna być złożona (pocztą, kurierem lub osobiście; decyduje data wpływu) do dnia 09.10.2017 r. do godziny 9:00 w formie pisemnej w biurze Zamawiającego Związek Pracodawców Innowacyjni ul. Sokolnicza5/46, 53-676 Wrocław, lub biurze projektu: ul. Nowa 2a, 42-242 Rędziny w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na prowadzenie zajęć indywidualnego doradztwa, grupowego poradnictwa zawodowego, pośrednictwa pracy” lub w formie elektronicznej na adres e-mail: lepszaprzyszlosc@aridotacje.pl.

OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTEPUJĄCE ELEMENTY:

1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym,
3. Załącznik nr 3 - CV dokumentujące doświadczenie zawodowe doradcy zawodowego wraz z kserokopią dyplomu magisterskiego,
4. Załącznik nr 4 – doświadczenie doradcy zawodowego,
5. Załącznik nr 5 – opis metodyki wsparcia dla Uczestnika projektu,
6. Załącznik nr 6 – oświadczenie o posiadaniu potencjału do realizacji zamówienia,
7. Pozostałe, niżej wymienione załączniki:
wymagane jest złożenie wraz z ofertą wszelkich dokumentów mających znaczenie dla oceny oferty potwierdzonych za zgodność z oryginałem:
 kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie,
 podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych Oferenta i osób uczestniczących w realizacji zamówienia,
 podpisane oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb postępowania dot. zapytania ofertowego nr 1/7.1/ZPI/2017 w projekcie „Lepsza Przyszłość”, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002, nr 101, poz. 926 ze zm).”
 innych dokumentów kluczowych dla postępowania.
8. Wadium w wysokości 1500 złotych potwierdzenie dokonania

Złożenie oferty po terminie oraz w innej formie skutkować będzie jej odrzuceniem.
Oferty niekompletne nie będą podlegały ocenie.
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

lepszaprzyszlosc@aridotacje.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Anna Wysoczańska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

514877504

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest indywidualne doradztwo zawodowe, grupowe poradnictwo zawodowe oraz pośrednictwo pracy dla 100 osób, które spełniają łącznie następujące kryteria:
a) są osobami o niskich kwalifikacjach, czyli posiadającymi wykształcenie maksymalnie na poziomie ISCED 3, zgodnie z definicją ujętą w §2 pkt 1 niniejszego regulaminu;
b) są osobami w wieku 30 lat i więcej;
c) są osobami bezrobotnymi lub biernymi zawodowo;
d) są osobami zamieszkującymi na terenie województwa śląskiego w powiatach częstochowskim, myszkowskim, kłobuckim. (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego).

Proj. realizowany będzie na terenie województwa śląskiego w powiatach: częstochowskim, myszkowskim, kłobuckim.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: częstochowski

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego, grupowego poradnictwa zawodowego oraz pośrednictwa pracy dla 100 osób, które spełniają łącznie następujące kryteria:
a) są osobami o niskich kwalifikacjach, czyli posiadającymi wykształcenie maksymalnie na poziomie ISCED 3, zgodnie z definicją ujętą w §2 pkt 1 niniejszego regulaminu;
b) są osobami w wieku 30 lat i więcej;
c) są osobami bezrobotnymi lub biernymi zawodowo;
d) są osobami zamieszkującymi na terenie województwa śląskiego w powiatach częstochowskim, myszkowskim, kłobuckim. (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego).

Przedmiot zamówienia

Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje zajęcia/konsultacje o charakterze indywidualnych (pkt A i C) oraz grupowych (pkt B) spotkań stacjonarnych z podziałem na zadania:
A. Indywidualne doradztwo zawodowe
Zakres przedmiotowy: identyfikacja potrzeb oraz diagnoza możliwości w zakresie doskonalenia zawodowego, w tym identyfikacja stopnia oddalenia od rynku pracy, określenie predyspozycji zawodowych oraz celu zawodowego.
Efektem przeprowadz. indywidual. doradztwa zawodowego będzie Indywidualny Plan Działania (IPD) dla poszczególnych Uczestników Proj. Proces opracowywania IPD powinny objąć następujące etapy:
1. identyfikacja potrzeb i oczekiwań Uczest. proj., mocnych i słabych stron, dokonanie bilansu posiadanych kompetencji, wykształcenia i doświadczenia zawodowego, określenie deficytów Uczest. proj. oraz poznanie jego potencjału zawodowego, określenie celu zawodowego Uczest.
2. ustalenie działań i form pomocy świadczonych Uczest. w ramach proj.
3. ustalenie działań do samodzielnej realizacji przez Uczes. proj.
4. sprecyzowanie terminu i warunków zakończenia realizacji IPD przez uczest.
5. opracowanie ŚCIEŻKI UDZIAŁU W PROJ.dla każdego Uczest. ; na tej podstawie i na podstawie IPD Uczestnicy kierowani będą na szkol. i staż.
W trakcie pracy z Uczest. proj., doradca powinien pracować przy wykorzyst. aktywizujących metod nauczania.
Liczba h doradztwa: 400/proj.; 4h/os. (2 spotkania po 2h).

B. Grupowe poradnictwo zawodowe - warsztaty grupowe
Program: poruszanie się po rynku pracy, zawody, formy zatrudnienia, w tym elastyczne formy zatrudnienia, tworzenie dokument. aplikacyjnych, rozmowa kwalifikacyjna, usługi i instrumenty rynku pracy, negocjacje, motywacja do poszukiwania zatrudnienia, autoprezentacja, komunikacja, planowanie kariery zawodowej, podnoszenie/uzupełnianie kompetencji i kwalifikacji zawodo., wpływ stereotypów na funkcjonowanie zawodowe i społ. kob. i mężcz. , uprzedzenie i dyskryminacja, techniki dyskryminacji na rynku pracy.
Liczba h grup. poradnictwa zawodowego: 200h/proj.; 10gr.x śr.10os.-20h/gr (4h/dzieńx5dni)

C. Pośrednictwo pracy
Zakres przedmiotowy: wybór zawodu zgodnie z kwalifikacjami i kompetencjami, możliwości zatrudnienia, przedstawienie ofert pracy, opracowanie i wysłanie dokumen. aplikacyjnych, nawiązanie kontaktów z pracodawcami. Pośrednictwo pracy będzie miało charakter ciągły i będzie towarzyszyło każdej formie aktywizacji UP i monitorowanie jej postępu w poszukiwaniu pracy.
Program poradnictwa powinien zawierać:
1) Przeanali. opinii doradcy zawod. , w tym dokonanie analizy potrzeb, analizy oczekiwań, analizy możliwych działań, dopasowanie do możliwości UP oraz spotkanie z uczestn. i omówienie ww., przyjęcie planu działań i współpracy na linii pośrednik – UP.
2) Wyszukiwanie ofert pracy oraz dopasowanie ofert pracy do profilu UP
3) Przedstawianie każdemu UP min. 4 ofert pracy (indywidualne spotkania podczas których pośrednik omawia z uczestnikiem oferty pracy, przekazuje je i przygotowuje UP do rozmowy kwalif. u potencjalnego pracodawcy).
4) Marketing UP u pracodawców (rozmowy marketingowe z pracodawcami mające na celu zachęcenie pracodawców do zaproszenia UP na rozmowę kwalifikacyjną, w trakcie rozmowy pokazywane są korzyści z zatrudnienia danej osoby, opisywana jest ścieżka jaką przeszedł uczest. podczas proj. i jakie zasoby może wnieść do firmy w której mógłby pracować).
Dokumentacja, tj.:
a) Karta usług pośrednictwa pracy,
b) Potwierdzenie wykonania usł. pośrednictwa pracy,
c) Potwierdzenie spotkań z pracodawcą,
d) Skierowania na rozmowę kwalif.
Wsparcie realizowane z zachowaniem standardów określonych w Ustawie o prom. zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 149 z późn. zm.), rozporządzeń wykon. do Ustawy oraz Reg Konkursu.

Liczba h pośrednictwa: 1000h/proj.; 10h/os.

Łącznie ilość h zamówienia (w przypadku realizacji zamówienia w całości) to 1600 godzin zegarowych.

W ramach zamówienia, wybranych zostanie 3 doradców.

Kod CPV

80000000-4

Nazwa kodu CPV

Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Harmonogram realizacji zamówienia

08.2017-10.2018 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Nie wymagane

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia w szczególności:
I. W odniesieniu do doradztwa /grupowego poradnictwa zawodowego:
1. Posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. doradca zawodowy wskazany w ofercie musi spełniać poniższe minimalne wymagania:
a. wykształcenie wyższe, w kierunku psychologii, pedagogiki lub doradztwa zawodowego albo podobne albo ukończone odpowiednie studia podyplomowe (wymagane CV – załącznik nr 3 wraz z kopią dyplomu magisterskiego, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych i in. dokumenty potwierdzające kwalifikacje)
b. co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami bezrobotnymi/biernymi
zawodowo/poszukującymi pracy
c. w okresie ostatnich 2 lat przed dniem złożenia oferty, posiadali doświadczenie z zakresu prowadzenia indywidualnego poradnictwa zawodowego dla minimum 100 osób, w łącznym wymiarze co najmniej 200 godzin (wymagany opis doświadczenia wg wzoru z załącznika nr 4 do niniejszego Zapytania)
d. znają i potrafią się posługiwać aktywizującymi metodami nauczania
e. posiedli znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2014, nr 99, poz. 1001 z późniejszymi zmianami), znajomość Kodeksu Pracy, wiedza z zakresu poradnictwa zawodowego z uwzględnieniem znajomości potrzeb grupy docelowej projektu.
f. przedstawienie metod pracy pozwalających na osiągnięcie celi i oczekiwanych rezultaty w kontekście przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności odnośnie efektywności zatrudnieniowej. Wyjaśnienie ryzyk i założeń mających wpływ na realizację zamówienia przedstawienie planu pracy zapewniający wysoką jakość zamówienia przy jednoczesnym dotrzymaniu określonego terminu ww. ofercie. Przedstawienie struktury/sposobu zarządzania procesem po stronie Wykonawcy.

Opis weryfikacji spełnienia warunku: CV osoby wskazanej w ofercie (załącznik nr 3) wraz z kopią dyplomu magisterskiego, doświadczenie osoby wskazanej w ofercie (załącznik nr 4), opis metody realizacji zadania (Załącznik nr 5), oświadczenie Wykonawcy o ww. potencjale (Załącznik nr 6).

Wykonawcy nie spełniający ww. warunków zostaną odrzuceni.

II. W odniesieniu do pośrednika pracy:
1. Osoba realizująca usługi posiada niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. posiada:
a. wykształcenie wyższe magisterskie, w kierunku psychologii, pedagogiki, doradztwa zawodowego albo podobne albo ukończone odpowiednie studia podyplomowe / kursy szkolenia (wymagane CV – załącznik nr 3 wraz z kopią dyplomu magisterskiego, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych i in. dokumenty potwierdzające kwalifikacje)
b. co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami bezrobotnymi/biernymi
zawodowo/poszukującymi pracy
c. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem złożenia oferty, posiadali doświadczenie z zakresu prowadzenia pośrednictwa pracy dla minimum 100 osób, w łącznym wymiarze co najmniej 200 godzin (wymagany opis doświadczenia wg wzoru z załącznika nr 4 do niniejszego Zapytania)
d. znają i potrafią się posługiwać aktywizującymi metodami nauczania
e. posiada znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2014, nr 99, poz. 1001 z późniejszymi zmianami), znajomość Kodeksu Pracy, wiedza z zakresu pośrednictwa pracy z uwzględnieniem znajomości potrzeb grupy docelowej projektu.


Opis weryfikacji spełniania warunku: CV osoby wskazanej w ofercie (załącznik nr 3) wraz z kopią dyplomu magisterskiego, doświadczenie osoby wskazanej w ofercie (załącznik nr 4), opis metody realizacji zadania (Załącznik nr 5), oświadczenie Wykonawcy o ww. potencjale (Załącznik nr 6).

Wykonawcy nie spełniający ww. warunków zostaną odrzuceni

Dodatkowe warunki
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500zł.
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych tj.:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
Nazwa banku Bank Zachodni WBK
nr konta: 82 1090 1522 0000 0001 3454 5052
lub w gotówce, wpłaty gotówkowej należy dokonać w kasie w siedzibie Zamawiającego lub w biurze projektu z oznaczeniem: wadium – zapytanie ofertowe nr 1/7.1/ZPI/2017
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony zapytaniu ofertowym spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

Potencjał techniczny

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Warunek weryfikowany na podstawie załącznika 6 OŚWIADCZENIE o posiadaniu potencjału do realizacji zamówienia

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego CV/ Życiorysu zawodowego - Załącznik nr 4 "DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY".

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej finansowej. Warunek weryfikowany na podstawie załącznika 6 OŚWIADCZENIE o posiadaniu potencjału do realizacji zamówienia

Dodatkowe warunki

ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
1. Wykonawca będzie zobowiązany do oznakowania wszystkich dokumentów przekazywanych Uczestnikom i Zamawiającemu, zgodnie z aktualnie obowiązującymi zasadami Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.
2. Limit zaangażowania personelu projektu /osób prowadzących zajęcia w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym ze środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów nie może przekroczyć 276 godzin miesięcznie zgodnie z treścią obowiązujących Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Przed podpisaniem umowy Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w tym zakresie. Będzie też zobowiązany do jego aktualizacji podczas trwania umowy.
3. Wykonawcą / osobą prowadzącą zajęcia nie może być osoba zatrudniona w instytucji uczestniczącej w realizacji PO (rozumie się IZ PO lub instytucję, do której IZ PO delegowała zadania związane z zarządzaniem PO) na podstawie stosunku pracy chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie (zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020).
4. Wykonawca zaakceptuje klauzulę, że otrzyma wynagrodzenie tylko za zajęcia, które rzeczywiście się odbyły. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na zajęcia a w przypadku gdy uczestnik przerwie zajęcia w trakcie, Wykonawcy będzie przysługiwało częściowe wynagrodzenie, w wysokości proporcjonalnej do ilości godzin jego uczestnictwa w zajęciach.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTEPUJĄCE ELEMENTY:

1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym,
3. Załącznik nr 3 - CV dokumentujące doświadczenie zawodowe doradcy zawodowego wraz z kserokopią dyplomu magisterskiego,
4. Załącznik nr 4 – doświadczenie doradcy zawodowego,
5. Załącznik nr 5 – opis metodyki wsparcia dla Uczestnika projektu,
6. Załącznik nr 6 – oświadczenie o posiadaniu potencjału do realizacji zamówienia,
7. Pozostałe, niżej wymienione załączniki:
wymagane jest złożenie wraz z ofertą wszelkich dokumentów mających znaczenie dla oceny oferty potwierdzonych za zgodność z oryginałem:
 kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie,
 podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych Oferenta i osób uczestniczących w realizacji zamówienia,
 podpisane oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb postępowania dot. zapytania ofertowego nr 1/7.1/ZPI/2017 w projekcie „Lepsza Przyszłość”, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002, nr 101, poz. 926 ze zm).”
 innych dokumentów kluczowych dla postępowania.
8. Wadium w wysokości 1500 złotych potwierdzenie dokonania

Złożenie oferty po terminie oraz w innej formie skutkować będzie jej odrzuceniem.
Oferty niekompletne nie będą podlegały ocenie.
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria wyboru oferty to: cena, kwalifikacje zawodowe, wynik testu wiedzy.

1. Kryterium - cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - waga 55%:
Kryterium oznacza najniższą cenę brutto za wykonanie całości zamówienia. Oferta o najniższej cenie otrzymuje automatycznie 100 punktów, każda następna oceniana jest jako wartość proporcji w stosunku do ceny najniższej wg wzoru:

C = X min./X ofert x 100 x 55%
gdzie:
C – oznacza liczbę punktów za kryterium.
X min. – oznacza najniższą cenę ze złożonych ofert dla przedmiotu postępowania,
X ofert. – oznacza cenę rozpatrywanej oferty dla przedmiotu postępowania

Punkty przyznane w kryterium pomnożone przez wagę stanowić będą ocenę, jaką Wykonawca uzyska w tym kryterium.

2. Metoda i organizacja realizacji zamówienia (M) – 45 %

Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana na podstawie opracowania pt. „Metoda i organizacja realizacji zamówienia” załączonego do oferty. Wykonawca winien odnieść się w sposób wyczerpujący do każdego z poniższych zagadnień. Za opis każdego zagadnienia Zamawiający przyzna punkty w skali 0-4.



1 Przedstawienie metod pracy pozwalających na osiągnięcie celi i oczekiwanych rezultaty w kontekście przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności odnośnie efektywności zatrudnieniowej 0-4
2 Wyjaśnienie ryzyk i założeń mających wpływ na realizację zamówienia 0-4
3 przedstawienie planu pracy zapewniający wysoką jakość zamówienia przy jednoczesnym dotrzymaniu określonego terminu ww. ofercie 0-4
4 Przedstawienie struktury/sposobu zarządzania procesem po stronie Wykonawcy 0-4

Skala ocen w każdym podkryterium (0-4), przy założeniu, że oferta spełnia minimalne wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia powinna być rozumiana w sposób następujący:

4 pkt – propozycja w dużym stopniu spełnia oczekiwania wyrażone w ocenianym podkryterium;
0 pkt – propozycja nie spełnia oczekiwań wyrażonych w ocenianym podkryterium.

W ramach powyższej skali zastrzega się możliwość przyznawania punktów ułamkowych do jednego miejsca po przecinku. Maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów do uzyskania w kryterium „Metoda i organizacja realizacji zamówienia” wynosi 16.
Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
M = nx/16 *100 *45%
gdzie:
M - liczba punktów uzyskanych przez rozpatrywaną ofertę w kryterium „Metoda i organizacja realizacji zamówienia”;
nx - łączna liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium „Metoda i organizacja realizacji zamówienia”;
16 - maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów w kryterium „Metoda i organizacja realizacji zamówienia”
45%- waga kryterium „Metoda i organizacja realizacji zamówienia”

3. Ostateczna ocena punktowa

Ocena punktowa danej oferty będzie wynikała z zsumowania liczby punktów otrzymanych przez tę ofertę za poszczególne kryteria i obliczona według wzoru:
Pi = PC+PM
gdzie:
Pi – liczba punktów otrzymanych przez ofertę „i”,
PC – liczba punktów, które otrzyma oferta „i” za kryterium „Cena”,
PM – liczba punktów, które otrzyma oferta „i” za kryterium „Metoda i organizacja realizacji zamówienia”.

Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu wyłączone są osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do popisania stosownego oświadczenia, określonego w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
Oferenci, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzuceni.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK PRACODAWCÓW INNOWACYJNI

Adres

Ostródzka 38

54-116 Wrocław

dolnośląskie , Wrocław

Numer telefonu

71 354 07 93

Fax

71 712 71 40

NIP

8981912927

Tytuł projektu

Lepsza Przyszłość

Numer projektu

RPSL.07.01.03-24-0564/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

1.Ewelina Wiekiera, zam. ul. Okólna 7, m. 25, 42 - 218 Częstochowa
Oferta wpłynęła pocztą do biura proj. dn. 09.10.2017 r. godz 8:45
Cena:
doradztwo indywidualne - 90/godz
pośrednictwo pracy - 55/godz
grupowe doradztwo zawodowe - 90/godz


2. Monika Znamierowska zam. ul. Kukuczki 20/9, 42-224 Częstochowa
Oferta wpłynęła pocztą do biura poroj. dn 06.10.2017 r, godz 12:20
Cena:
doradztwo indywidualne - 90/godz
pośrednictwo pracy - 55/godz
grupowe doradztwo zawodowe - 90/godz

3. Magdalena Kukulska zam. 39-300 Mielec, Aleja Ducha Św 16/15
Oferta złożona osobiście w biurze proj. - dn. 9.10.2017r. godz. 8:00
Cena:
doradztwo indywidualne - 90/godz
pośrednictwo pracy - 55/godz
grupowe doradztwo zawodowe - 90/godz
Liczba wyświetleń: 1541