Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy przesyłać drogą elektroniczną na adres: dorota.jastrzebska@ore.edu.pl w terminie do dnia 5 października 2017 r.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
dorota.jastrzebska@ore.edu.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Dorota Jastrzębska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
22 570 83 43
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Ośrodek Rozwoju Edukacji, jako Beneficjent projektu pozakonkursowego „Wsparcie jednostek samorządu terytorialnego w zarządzaniu oświatą ukierunkowanym na rozwój szkół i kompetencji kluczowych uczniów” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Priorytetu II, Działanie 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty POWER
poszukuje autora/zespołu autorów, z którym zostanie zawarta umowa na wykonanie dzieła polegającego na opracowaniu materiałów szkoleniowych w postaci publikacji poświęconej roli JST w rozwoju szkół i kompetencji kluczowych uczniów w podległych szkołach i placówkach
Zadaniem autora/zespołu autorów będzie przygotowanie publikacji poświęconej roli JST w rozwoju szkół i kompetencji kluczowych uczniów; która m. in. powinna zwierać;
• Wstęp – uzasadniający potrzebę i ważność podjęcia tematu (w tym w szczególności dla środowiska samorządowego);
• Omówienie kompetencji kluczowych ( wskazanie dokumentów unijnych oraz dokumentów polskich, w tym podstawy programowej);
• Proces wspomagania szkół a kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów ( rola JST);
• Omówienie warunków i innych czynników mających wpływ na rozwój szkół i kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów ( tworzenie warunków, finansowanie doskonalenia nauczycieli/ procesu wspomagania, organizacja wspomagania, inne)
• Przykłady dobrych praktyk samorządowych.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
cała Polska
Powiat:
Cel zamówienia
Zadaniem autora/zespołu autorów będzie przygotowanie publikacji poświęconej roli JST w rozwoju szkół i kompetencji kluczowych uczniów; która m. in. powinna zwierać;
• Wstęp – uzasadniający potrzebę i ważność podjęcia tematu (w tym w szczególności dla środowiska samorządowego);
• Omówienie kompetencji kluczowych ( wskazanie dokumentów unijnych oraz dokumentów polskich, w tym podstawy programowej);
• Proces wspomagania szkół a kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów ( rola JST);
• Omówienie warunków i innych czynników mających wpływ na rozwój szkół i kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów ( tworzenie warunków, finansowanie doskonalenia nauczycieli/ procesu wspomagania, organizacja wspomagania, inne)
• Przykłady dobrych praktyk samorządowych.
Przedmiot zamówienia
Ośrodek Rozwoju Edukacji, jako Beneficjent projektu pozakonkursowego „Wsparcie jednostek samorządu terytorialnego w zarządzaniu oświatą ukierunkowanym na rozwój szkół i kompetencji kluczowych uczniów” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Priorytetu II, Działanie 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty POWER
poszukuje autora/zespołu autorów, z którym zostanie zawarta umowa na wykonanie dzieła polegającego na opracowaniu materiałów szkoleniowych w postaci publikacji poświęconej roli JST w rozwoju szkół i kompetencji kluczowych uczniów w podległych szkołach i placówkach.
Zadaniem autora/zespołu autorów będzie przygotowanie publikacji poświęconej roli JST w rozwoju szkół i kompetencji kluczowych uczniów; która m. in. powinna zwierać;
• Wstęp – uzasadniający potrzebę i ważność podjęcia tematu (w tym w szczególności dla środowiska samorządowego);
• Omówienie kompetencji kluczowych ( wskazanie dokumentów unijnych oraz dokumentów polskich, w tym podstawy programowej);
• Proces wspomagania szkół a kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów ( rola JST);
• Omówienie warunków i innych czynników mających wpływ na rozwój szkół i kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów ( tworzenie warunków, finansowanie doskonalenia nauczycieli/ procesu wspomagania, organizacja wspomagania, inne)
• Przykłady dobrych praktyk samorządowych.
Zamawiający przewiduje, że dwa ostatnie podpunkty zostaną najbardziej rozbudowane i zaprezentowane w publikacji z myślą o wykorzystaniu ich w praktyce samorządowej.
Zamawiający oczekuje, że publikacja zostanie przygotowana w sposób atrakcyjny zawierający wizualizację zebranych wniosków w formie rysunków, schematów, grafów, infografik, zdjęć itp., ułatwiających lekturę oraz praktyczne wykorzystanie jej na spotkaniach/szkoleniach /seminariach dla samorządowców.
Oprócz publikacji, Wykonawca przygotuje prezentację zbierającą najważniejsze wnioski zwarte w publikacji. Prezentacja powinna zostać przygotowana w sposób atrakcyjny zawierający wizualizację zebranych wniosków w formie rysunków, schematów, grafów, infografik, zdjęć itp., ułatwiających praktyczne wykorzystanie jej na spotkaniach/szkoleniach /seminariach dla samorządowców.
Zamawiający oczekuje od autora/zespołu autorów współpracy z kierownikiem projektu oraz do udziału w minimum dwóch spotkaniach roboczych dotyczących omówienia merytorycznej zawartości opracowywanego dzieła.
Zamawiający dopuszcza uwzględnienie uwag i propozycji Wykonawcy, których celem będzie bardziej przejrzyste czy bardziej atrakcyjne dla odbiorców zaprezentowanie wskazanego tematu.
Kod CPV
80000000-4
Nazwa kodu CPV
Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Planowany termin przekazania wykonanego dzieła: 6 listopada 2017 roku
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Dodatkowe warunki
Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wyłonienia autora/Wykonawcy – bez podawania przyczyny.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji przedmiotu zamówienia w wyniku konsultacji przeprowadzonych z Wykonawcą.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Formularz Zgłoszenia
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający przewiduje wykonanie dzieła przez jednego autora lub zespół autorów. W przypadku zespołu konieczne jest wyznaczenie redaktora prowadzącego, który składa zgłoszenie i przedstawia niezbędne informacje na temat zespołu autorów,.
W przypadku, kiedy oferentem jest zespół autorów każda z osób wchodzących w skład zespołu wypełnia Formularz zgłoszenia osobno. Punkty w ramach wymienionych poniżej kryteriów naliczane są odrębnie dla każdego kandydata wchodzącego w skład zespołu, następnie są dodawane i dzielone przez liczbę osób wchodzących w skład zespołu i podlegających ocenie.
W przypadku złożenia ofert przez firmę, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania zespołu osób, które będą realizować zadanie (z imienia i nazwiska). Każdy z kandydatów wchodzących w skład zgłoszonego zespołu wypełnia Formularz osobno. Punkty w ramach wymienionych poniżej kryteriów naliczane są odrębnie dla każdego kandydata wchodzącego w skład zespołu, następnie są dodawane i dzielone przez liczbę osób wchodzących w skład zespołu i podlegających ocenie.
Kryteria oceny wyboru najkorzystniejszej oferty i sposób przyznawania punktów:
Zamawiający dokonuje wyboru autora/zespołu autorów, spośród zgłoszonych ofert, dokonując ich oceny według kryteriów:
Lp. Kryterium oceny: Maksymalna liczba puktów:
1. Kompetencje i doświadczenie autora/zespołu autorów 50
2. Koncepcja opracowania materiałów i organizacja pracy 30
3. Cena 20
Łączna maksymalna liczba punktów 100
Kryterium: kompetencje i doświadczenie autora/zespołu autorów:
Kryterium to zostanie ocenione na podstawie informacji przedstawionych przez kandydata/kandydatów w Formularzu Zgłoszeniowym. Ocena punktowa w ramach kryterium Kompetencje autora/zespołu autorów zostanie dokonana zgodnie ze wzorem:
Dn
D = ------------------------------------------------------------------ 100 x 50 %., gdzie
Do
Dn – oznacza sumaryczną liczbę punktów przyznanych w kryterium jakościowym przyznanych rozpatrywanej ofercie
Do – oznacza maksymalną liczbę punktów możliwą do osiągnięcia przez kandydatów
D – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie.
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 50 punktów na podstawie analizy treści, zawartych w Formularzu Zgłoszeniowym. Pod uwagę będą brane następujące elementy:
1. znajomość nowego systemu wspomagania szkół i doświadczenie w zakresie praktycznej realizacji działań wspomagających szkoły zgodnie z ww. modelem (diagnoza, realizacja szkoleń, realizacja procesu wspomagania w szkołach) w ciągu ostatnich 3 lat – od 0 do 10 pkt.
2. wiedza dotycząca kompetencji kluczowych uczniów oraz metod pracy nauczyciela służących ich kształtowaniu oraz doświadczenie w realizacji szkoleń/wykładów na ww. temat w ciągu ostatnich 3 lat – od 0 do 10 pkt.
3. bycie autorem/ współautorem publikacji/materiałów szkoleniowych dotyczących systemu wspomagania szkół i/lub kształtowania kompetencji kluczowych uczniów i/lub metod pracy nauczycieli służących ich kształtowaniu w ciągu ostatnich 5 lat – od 0 do 20 pkt.
4. bycie autorem/ współautorem publikacji/ materiałów dla przedstawicieli JST w ciągu ostatnich 5 lat – od 0 do 10 pkt.
Uwaga: Oferenci są zobowiązani do wypełnienia Formularza Zgłoszenia i wskazania w nim elementów podlegających ocenie. Formularz zgłoszeniowy winien być wypełniony zgodnie z przekazanym wzorem.
Kryterium: koncepcja opracowania materiałów i organizacja pracy:
Kryterium to zostanie ocenione na podstawie informacji przedstawionych przez kandydata/kandydatów w Formularzu Zgłoszeniowym. Ocena punktowa w ramach kryterium Koncepcja opracowania materiałów i organizacja pracy zostanie dokonana zgodnie ze wzorem:
Dn
D = ------------------------------------------------------------------ 100 x 30 %., gdzie
Do
Dn – oznacza sumaryczną liczbę punktów przyznanych w kryterium jakościowym przyznanych rozpatrywanej ofercie
Do – oznacza maksymalną liczbę punktów możliwą do osiągnięcia przez kandydatów
D – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie.
Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w skali punktowej od 0 do 30 punktów na podstawie analizy treści, zawartych w Formularzu Zgłoszeniowym. Pod uwagę będą brane następujące elementy:
1. zaproponowanie spójnej koncepcji publikacji (spis treści uwzględniający wskazane w ogłoszeniu elementy) - od 0 do 15 pkt,
2. przedstawienie etapów realizacji zadania oraz przypadających na te etapy, konkretnych działań wraz z terminami ich wykonania – od 0 do 10 pkt.
3. przedstawienie „produktów” pośrednich umożliwiających kontrolę realizacji dzieła oraz jego rozliczalność – od 0 do 5 pkt,
Uwaga: Oferenci są zobowiązani do wypełnienia Formularza Zgłoszenia i wskazania w nim elementów podlegających ocenie. Formularz zgłoszeniowy winien być wypełniony zgodnie z przekazanym wzorem.
Kryterium: Cena
Kryterium to ocenione zostanie na podstawie podanej przez Wykonawcę/ zespól Wykonawców w ofercie ceny brutto wykonania zamówienia. Ocena punktowa w ramach kryterium ceny zostanie dokonana według poniższego wzoru:
Cn
C = ------------------------------------------------------------------ 100 x 20 %, gdzie
Co
Cn – oznacza najniższą cenę zaproponowaną przez kandydatów,
Co – oznacza cenę zaproponowaną w ofercie badanej,
C – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie.
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Wybór oferenta:
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę ofertę, która po zsumowaniu wszystkich kryteriów uzyska maksymalną liczbę punktów. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyłonienia autora Wykonawcy bez podania przyczyny.
Wykluczenia
Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są osoby, które powiązane są z beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta, w tym poprzez pozostawanie w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
OŚRODEK ROZWOJU EDUKACJI
Adres
00-478 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
223453700
Fax
223453700
NIP
7010211452
Tytuł projektu
Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w zarządzaniu oświatą ukierunkowanym na rozwój szkół i kompetencji kluczowych uczniów
Numer projektu
POWR.02.10.00-00-0003/15-00