Strona główna
Logo unii europejskiej

„Wykonanie usługi Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu (MAO) Związku Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego ”.

Data publikacji: 28.09.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 06-10-2017

Numer ogłoszenia

1058450

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę można złożyć:
a) osobiście w siedzibie Związku Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego, ul. Piaskowa 6, 78-520 Złocieniec, pokój 20 w zamkniętej kopercie z dopiskiem Wykonanie usługi Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu (MAO) Związku Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego ”
b) listownie na adres: Związek Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego, ul. Piaskowa 6, 78-520 Złocieniec, pokój 20, z dopiskiem Wykonanie usługi Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu (MAO) Związku Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego .
Uwaga! Liczy się data i godzina wpływu oferty do miejsca wyznaczonego w siedzibie Zamawiającego

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Mariusz Łapuć, tel. 94 36 33 055 wew. 103, Agnieszka Gutowicz tel. 94 36 330 55, wew. 105

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

tel. 94 36 33 055

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zmówienia obejmuje „Wykonanie usługi Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu (MAO) Związku Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego ”.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: zachodniopomorskie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Realizacja Projektów zgodnie z Umową o dofinansowanie i jej załącznikami oraz obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego,

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zmówienia obejmuje „Wykonanie usługi Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu (MAO) Związku Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego ”.
2. Zakres obowiązków Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu (MAO) Związku Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego
1) Realizacja Projektów zgodnie z Umową o dofinansowanie i jej załącznikami oraz obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego,
2) Stosowanie wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego w wersji obowiązującej na dzień dokonywania odpowiedniej czynności lub operacji związanej z realizacją Projektów,
3) Przedstawiania na żądanie Instytucji Wdrażającej dokumentów służących monitorowaniu postępów realizacji Projektów,
4) W porozumieniu z główną księgową nadzorowanie płatnościami na rachunku Projektów w imieniu i na rzecz Związku,
5) Terminowe naliczanie i występowanie do Instytucji Wdrażającej z wnioskami o płatność, przekazanie środków dotacji rozwojowej zgodnie z porozumieniami dotyczącymi ponoszenia wydatków kwalifikowanych, zgodnie z Umową o Dofinansowanie oraz Harmonogramem Realizacji Projektów, Planem Finansowania Projektów, Planem wystąpień o środki dotacji rozwojowej,
6) Sporządzanie, systematyczna i bieżąca aktualizacja Harmonogramów Realizacji Projektów, Planu finansowania Projektów, Planu wystąpień o środki dotacji rozwojowej, Zestawienia wskaźników do monitorowania Projektów i Opisu Projektów, uzgadnianie ich z Instytucją Wdrażającą oraz sporządzanie, bieżąca aktualizacja wszystkich załączników wynikających z podpisanych aneksów do umowy o dofinansowanie,
7) Przygotowanie SIWZ-ów na potrzeby Związku Miast i Gmin, zgodnie z przepisami prawa oraz wzorami i zaleceniami Instytucji Wdrażającej,
8) Poddawanie się kontroli Instytucji Wdrażającej, umożliwienie dokonania przez Instytucję Wdrażającą kontroli poszczególnych postępowań o udzielenie zamówienia, zgodnie z zasadami i w formach określonych w wytycznych, czynny udział w pracach w zakresie przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,
9) Odpowiedzialność za terminowe przekazywanie do Instytucji Wdrażającej dokumentów rozliczeniowych w terminach i w sposób określony w wytycznych.
10) Wspólnie z pracownikiem ds. zamówień publicznych przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań dotyczących zamówień publicznych wynikających z terminowej realizacji kontraktów określonych w Harmonogramie Realizacji Projektów,
11) Nadzór nad realizacją prac budowlanych zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC (czerwony, żółty), z polskim prawem budowlanym oraz zgodnie z Harmonogramem Realizacji Projektów,
12) Zapewnienie właściwego nadzoru nad realizacją projektów, w tym przez współpracę z Inżynierem Kontraktu zgodnie z postanowieniami odpowiednich Umów z Wykonawcą,
13) Nadzór i udział w przeprowadzanych próbach rozruchowych, rozruchach i odbiorach częściowych i końcowych części lub całości realizowanych kontraktów,
14) Prawidłowe prowadzenie dokumentacji, zapewnienie dostępu do dokumentacji oraz zapisów rachunkowych związanych z realizacją Projektów oraz poddanie się prowadzonym kontrolom przez Instytucje Wdrażające, IP, IZ, IC, Instytucje Audytowe, Komisje Europejską, Europejski Trybunał Obrachunkowy oraz inne właściwe krajowe organy kontroli,
15) Odpowiedzialność nad kompletnością dokumentacji przetargowej i umów na usługi i roboty budowlane związane z realizacją Projektów,
16) Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji i procedur wdrażania Projektów zgodnie z Wytycznymi.
17) Wykonywanie zadań związanych z realizacja projektów Związku Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego zgadnie ze stopniem kwalifikowalności określonym procentowo dla każdego z realizowanych projektów.
18) Wykonywanie innych poleceń przełożonych.

Kod CPV

71000000-8

Nazwa kodu CPV

Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia: umowa na świadczenie usługi zostanie zawarta na okres do 24 miesięcy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

I. Warunki udziału w postępowaniu.
1. Niezbędne wymagania
1) ofertę mogą złożyć obywatel polski oraz obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadający znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z skarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
5) wykształcenie wyższe o kierunku: inżynieria sanitarna, budownictwo, ochrona środowiska
6) znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami oraz min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu (MAO) w tym w zakresie stosowania procedur dotyczących zamówień publicznych.
2. Dodatkowe wymagania
1) umiejętność obsługi komputera,
2) zdolność do organizacji pracy własnej i pracy w zespole.
3) znajomość procedur zarządzania według FIDIC,

Wiedza i doświadczenie

min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu (MAO) w tym w zakresie stosowania procedur dotyczących zamówień publicznych.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

I. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Najniższe wynagrodzenie brutto miesięczne – znaczenie 60%
2. Doświadczenie Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu (MAO) określona w latach - znaczenie 40%

II. Opis sposobu przyznawania punktacji za dane kryterium oceny ofert
1) Najniższe wynagrodzenie brutto miesięcznie. W kryterium, tym Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z poniższym wzorem:
(najniższe wynagrodzenie brutto [zł]/ wynagrodzenie badanej oferty brutto [zł]) x 60% x 100 = Liczba punktów

2) Doświadczenie MAO w latach:
1 rok – 0 pkt
2 lata – 10 pkt
3 lata – 20 pkt
4 lata – 30 pkt
5 lat – 40 pkt
Liczba punktów 1) + Liczba punktów 2) = Suma punktów

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MIAST I GMIN POJEZIERZA DRAWSKIEGO

Adres

Piaskowa 6

78-520 Złocieniec

zachodniopomorskie , drawski

Numer telefonu

94 363-30-55

Fax

94 363-30-55

NIP

2530299373

Tytuł projektu

Modernizacja oczyszczalni ścieków w Drawsku Pomorskim - Wodnik

Numer projektu

POIS.02.03.00-00-0060/16-01

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Roman Matuszak, ul. Rzeczna 7d, 78-400 Szczecinek. Oferta wpłynęła w dniu 05.10.2017r. Oferta została złożona na kwotę 5.200 zł brutto/miesiąc
Liczba wyświetleń: 722