Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1) Ofertę należy złożyć do dnia 05.10.2017 r. do godziny 1100 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro). Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, nie będą brane pod uwagę.
2) Otwarcie ofert jest jawne. Otwarcie ofert odbędzie się 05.10.2017 roku o godz. 11:05. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferenci mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
3) UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
11. Forma składania ofert:
1) Oferty w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z oznaczeniem ,,Oferta - NIE OTWIERAĆ PRZED 05.10.2017r godz. 11:05” należy składać w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro).
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Monika Subik
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1) zorganizowanie kursu/szkolenia z zakresu technika druku offsetowego w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.
2) Grupa: 26 osób.
3) Miejsce szkolenia: MZSP Miejsce Piastowe.
4) Wymagany termin realizacji: Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć i zakończyć szkolenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego – zakończenie najpóźniej do dnia 30 listopada 2017 roku (szczegółowe terminy do uzgodnienia z Zamawiającym).
5) Wykonawca jest zobowiązany do przesłania Zamawiającemu szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia celem jego akceptacji.
6) Odbiór wykonanej usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu programu kursu, list obecności, zapisami w dzienniku kursu, potwierdzaniem odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników kursu, protokołu z przeprowadzonego egzaminu potwierdzającego przeprowadzenie egzaminu (przed i po zakończeniu kursu), potwierdzeniem otrzymania przez uczestników certyfikatów o ukończeniu szkolenia z wyszczególnieniem ilości godzin, raportu końcowego z przeprowadzonego kursu.
7) Wykonawca zobowiązuje się oznaczać wszystkie dokumenty i materiały dla osób i podmiotów uczestniczących w Projekcie tj. logo Unii Europejskiej, znak Funduszy Europejskich zgodnie z Księgą Znaku udostępnioną na stronie internetowej RPO WP.
8) Program szkolenia:
• I dzień: przygotowalnia, naświetlanie form drukowanych , sposób rastowania - 3 godz., standaryzacja druku - 3 godz.
• II dzień: druk UV - 3 godz., uszlachetnianie druków - 3 godz.
9) Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy:
a) sprawdzenie wiedzy i ocena uczestników przed rozpoczęciem kursu i po jego zakończeniu na podstawie opracowanych kryteriów oceny;
b) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu raportu końcowego
z przeprowadzonego kursu zawierającego porównanie uzyskanych wyników
z przeprowadzonej oceny z przyjętymi wymaganiami określonymi w programie szkolenia.
c) uczestnicy szkolenia mają mieć dostęp do wszystkich materiałów, urządzeń oraz możliwość praktycznego udziału w szkoleniu - ,,żywe szkolenie”;
d) mobilne laboratorium – obowiązkowo dla każdego uczestnika szkolenia.
e) Wykonawca w celu realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia ma zapewnić maszyny oraz wszelkie inne materiały dla każdego uczestnika szkolenia;
f) W ramach zamówienia Wykonawca udostępni wszystkim uczestnikom szkolenia materiały w postaci cyfrowej (wszystkie wykorzystane prezentacje). Podczas szkolenia będą użyte urządzenie z zakresu kontroli form drukowych, barwy, urządzenia pozwalające na duże powiększenie i ocenę druków gotowych. Zostaną również zabrane inne urządzenia, które można transportować i nie są nadmiernie ciężkie miedzy innymi połyskomierz, rubtester.
g) W zakresie przygotowalni zostaną omówione m.in. formy drukowe, ich rodzaje, sposoby rastrowania, zależności wielkości punktu na formie drukowej
w odniesieniu do przyrostu na odbitce.
h) W zakresie standaryzacji szkolenie będzie rozbudowane o porównanie standardów obowiązujących do 2015 roku i po 2015 roku. Jest to o tyle ważne, gdyż część drukarń pracuje w jednym standardzie a część w drugim. Omówienie, co to jest standard w odniesieniu do farb specjalnych oraz farb triadowych.
i) Druk UV zasada, omówienie wszystkich trzech rodzajów i typów druku UV, zagadnienia problemowe, aspekt FOOD Safety, zastosowań w odniesieniu do podłoży.
j) Uszlachetnianie czyli omówienie, po co stosujemy uszlachetnianie, jakie mamy sposoby uszlachetnień, gdzie nie możemy uniknąć uszlachetniania, efekt końcowy w zależności od rodzaju i jakości podłoża drukowego;
k) Nawilżanie w druku offsetowym
10) Certyfikat powinien zawierać: temat szkolenia, imię i nazwisko osoby, dla której został wystawiony, informację o szkoleniu: ilość godzin, podpisy instruktora/trenera i Zamawiającego, miejscowość i datę.
11) Wykonawca jest zobowiązany przenieść na Zamawiającego w ramach otrzymanego wynagrodzenia wszelkie prawa autorskie związane z materiałami szkoleniowymi przygotowanymi na realizacje usługi szkoleniowej oraz
do wszelkiej dokumentacji wytworzonej przez siebie w trakcie i w związku
z realizacją kursu na następujących polach eksploatacji:
1) wprowadzanie do pamięci komputera;
2) dokonywanie zmian i modyfikacji;
3) utrwalanie na wszelkich nośnikach i zwielokrotnianie.
Przeniesienie praw opisanych powyżej nie jest ograniczone czasowo ani terytorialnie.
12) Na zakończenie szkolenia zaplanowano test sprawdzający – praktyczny.
13) Miejsce szkolenia: szkolenie powinno odbyć się w Michalickim Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym. Wykonawca powinien zadbać
o pełne niezbędne wyposażenie do realizacji tematyki szkolenia.
14) Wymagania dotyczące kadry wykładowczej: Wykonawca zadba o kadrę wykładowczą zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa poniżej.
Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
80500000-9 - usługi szkoleniowe
80530000-8 – usługi szkolenia zawodowego
Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podkarpackie
Powiat:
krośnieński
Cel zamówienia
zorganizowanie kursu/szkolenia z zakresu technika druku offsetowego w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.
Przedmiot zamówienia
1) zorganizowanie kursu/szkolenia z zakresu technika druku offsetowego w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.
2) Grupa: 26 osób.
3) Miejsce szkolenia: MZSP Miejsce Piastowe.
4) Wymagany termin realizacji: Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć i zakończyć szkolenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego – zakończenie najpóźniej do dnia 30 listopada 2017 roku (szczegółowe terminy do uzgodnienia z Zamawiającym).
5) Wykonawca jest zobowiązany do przesłania Zamawiającemu szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia celem jego akceptacji.
6) Odbiór wykonanej usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu programu kursu, list obecności, zapisami w dzienniku kursu, potwierdzaniem odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników kursu, protokołu z przeprowadzonego egzaminu potwierdzającego przeprowadzenie egzaminu (przed i po zakończeniu kursu), potwierdzeniem otrzymania przez uczestników certyfikatów o ukończeniu szkolenia z wyszczególnieniem ilości godzin, raportu końcowego z przeprowadzonego kursu.
7) Wykonawca zobowiązuje się oznaczać wszystkie dokumenty i materiały dla osób i podmiotów uczestniczących w Projekcie tj. logo Unii Europejskiej, znak Funduszy Europejskich zgodnie z Księgą Znaku udostępnioną na stronie internetowej RPO WP.
8) Program szkolenia:
• I dzień: przygotowalnia, naświetlanie form drukowanych , sposób rastowania - 3 godz., standaryzacja druku - 3 godz.
• II dzień: druk UV - 3 godz., uszlachetnianie druków - 3 godz.
9) Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy:
a) sprawdzenie wiedzy i ocena uczestników przed rozpoczęciem kursu i po jego zakończeniu na podstawie opracowanych kryteriów oceny;
b) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu raportu końcowego
z przeprowadzonego kursu zawierającego porównanie uzyskanych wyników
z przeprowadzonej oceny z przyjętymi wymaganiami określonymi w programie szkolenia.
c) uczestnicy szkolenia mają mieć dostęp do wszystkich materiałów, urządzeń oraz możliwość praktycznego udziału w szkoleniu - ,,żywe szkolenie”;
d) mobilne laboratorium – obowiązkowo dla każdego uczestnika szkolenia.
e) Wykonawca w celu realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia ma zapewnić maszyny oraz wszelkie inne materiały dla każdego uczestnika szkolenia;
f) W ramach zamówienia Wykonawca udostępni wszystkim uczestnikom szkolenia materiały w postaci cyfrowej (wszystkie wykorzystane prezentacje). Podczas szkolenia będą użyte urządzenie z zakresu kontroli form drukowych, barwy, urządzenia pozwalające na duże powiększenie i ocenę druków gotowych. Zostaną również zabrane inne urządzenia, które można transportować i nie są nadmiernie ciężkie miedzy innymi połyskomierz, rubtester.
g) W zakresie przygotowalni zostaną omówione m.in. formy drukowe, ich rodzaje, sposoby rastrowania, zależności wielkości punktu na formie drukowej
w odniesieniu do przyrostu na odbitce.
h) W zakresie standaryzacji szkolenie będzie rozbudowane o porównanie standardów obowiązujących do 2015 roku i po 2015 roku. Jest to o tyle ważne, gdyż część drukarń pracuje w jednym standardzie a część w drugim. Omówienie, co to jest standard w odniesieniu do farb specjalnych oraz farb triadowych.
i) Druk UV zasada, omówienie wszystkich trzech rodzajów i typów druku UV, zagadnienia problemowe, aspekt FOOD Safety, zastosowań w odniesieniu do podłoży.
j) Uszlachetnianie czyli omówienie, po co stosujemy uszlachetnianie, jakie mamy sposoby uszlachetnień, gdzie nie możemy uniknąć uszlachetniania, efekt końcowy w zależności od rodzaju i jakości podłoża drukowego;
k) Nawilżanie w druku offsetowym
12) Na zakończenie szkolenia zaplanowano test sprawdzający – praktyczny.
13) Miejsce szkolenia: szkolenie powinno odbyć się w Michalickim Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym. Wykonawca powinien zadbać o pełne niezbędne wyposażenie do realizacji tematyki szkolenia.
Kod CPV
80000000-4
Nazwa kodu CPV
Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
80500000-9 - usługi szkoleniowe
80530000-8 – usługi szkolenia zawodowego
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: do 30 listopada 2017 roku
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej ;
c) zdolności technicznej lub zawodowej t.j. dysponują osobami, które będą
wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów
do udostępnienia tych osób w tym: przynajmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie zawodowe w szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia minimum 2 lata– warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 5 do Zaproszenia.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia.
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.
Potencjał techniczny
) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej ;
c) zdolności technicznej lub zawodowej t.j. dysponują osobami, które będą
wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów
do udostępnienia tych osób w tym: przynajmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie zawodowe w szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia minimum 2 lata– warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 5 do Zaproszenia.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia.
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej ;
c) zdolności technicznej lub zawodowej t.j. dysponują osobami, które będą
wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów
do udostępnienia tych osób w tym: przynajmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie zawodowe w szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia minimum 2 lata– warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 5 do Zaproszenia.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia.
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej ;
c) zdolności technicznej lub zawodowej t.j. dysponują osobami, które będą
wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów
do udostępnienia tych osób w tym: przynajmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie zawodowe w szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia minimum 2 lata– warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 5 do Zaproszenia.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia.
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie dotyczące :
1) terminu realizacji umowy w razie zaistnienia następujących okoliczności:
- konieczność i podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć , zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi,
- przyczyn organizacyjnych,
2) niezależnych od stron awarii sprzętu lub zasilania,
3) zmiany liczby osób biorących udział w szkoleniu.
4) zmiany, która nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie
następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których
zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie,
5) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy
wykonawca:
a)w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji
lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy
wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego
podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian
umowy,
b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem
jego podwykonawców,
6) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest
mniejsza niż 209 000 euro w przypadku zamówień na dostawy i usługi, i jednocześnie jest
mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku
zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane,
jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokołu konieczności i określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę .
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności .
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1) Wypełniony formularz oferta;
2) Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym;
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w którym wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5) Wykaz wykonanych usług zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców;
6) Życiorysy/ CV trenera;
7) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy ;
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:
1. Cena - 90 %
Sposób oceny:
Lp = Cn / Cb x 90% x 100
gdzie:
Lp – liczba punktów
Cn- najniższa cena wśród ofert
Cb – cena badanej oferty
Z tytułu kryterium ,,cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 90 pkt.
2. Kryterium społeczne – 2 %
Zatrudnianie przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby niepełnosprawnej, odpowiedzialnej za pracę związaną z przygotowaniem szkolenia.
Punkty w kryterium społecznym będą przyznawane w następujący sposób:
- zatrudnianie przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej, o której mowa w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. 2011, Nr 127, poz. 721), w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy
o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca lub podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – 2 pkt
- brak zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby niepełnosprawnej,
o której mowa w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. 2011, Nr 127, poz. 721), w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca lub podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – 0 pkt
Wykonawca obowiązany jest udokumentować fakt zatrudniania osoby, tj. przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie określające, że osoba wykonująca pracę związaną
z przygotowaniem szkolenia posiada status osoby niepełnosprawnej. W oświadczeniu wskazuje się imię i nazwisko osoby.
Zamawiający zastrzega, że na jego żądanie wykonawca będzie musiał przedłożyć do wglądu dokumenty świadczące o zatrudnieniu osoby, wraz z zakresem obowiązków wykonywanych przez tą osobę. W przypadku gdy wykonawca nie przedstawi wymaganych dokumentów do wglądu Zamawiający postąpi zgodnie
z obowiązującymi przepisami ww. zakresie.
W niniejszym kryterium oferta może uzyskać max 2 pkt.
3. Doświadczenie trenera w organizacji szkoleń objętych zamówieniem – 8%
Ilość zrealizowanych przez trenera szkoleń objętych zamówieniem (wskazanych w załączniku nr 6 do zaproszenia) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
L.p Ilość zrealizowanych szkoleń (wskazanych w załączniku nr 6 do zaproszenia)
Ilość punktów
1. 0 szkoleń 0
2. 1 szkolenie 2
3. 2 szkolenia 4
4. 3 szkolenia 6
5 4 szkolenia i więcej 8
Z tytułu kryterium ,,doświadczenie” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 8 pkt.
Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:
Ilość punktów = cena + kryterium społeczne+ doświadczenie
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena, kryterium społeczne oraz doświadczenie.
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZGROMADZENIE ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA MICHALICKI ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM. KS. BR. MARKIEWICZA
Adres
Księdza Bronisława Markiewicza 25b
38-430 Miejsce Piastowe
podkarpackie
, krośnieński
Numer telefonu
+48134353070
Fax
+48134353070
NIP
6842240015
Tytuł projektu
Młodzi zawodowcy na START
Numer projektu
RPPK.09.04.00-18-0055/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Jako najkorzystniejsza wybrana została oferta Wykonawcy: Robert Kuczera, ul. Sobieskiego 41, 05-410 Józefów za cenę 21 428,00 zł. , data wpływu: 5.10.2017 r. godz. 10:55