Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
W związku z pytaniem zadanym przez potencjalnego oferenta:
„bardzo proszę o wyjaśnienie, czy kryteria oceny będą liczone 70% cena i 30% doświadczenie, czy 60% cena i 30% doświadczenie ?
Poza tym, czy zamieszczone dokumenty do pobrania to ostateczne wersja ?
Pytam, ponieważ zawierają "robocze" komentarze” wyjaśniamy:
I. Zgodnie z kryteriami oceny oferty będą liczone wg następujących kryteriów:
Kryterium 1 (K1)- Cena oferty - 70%
Kryterium 2 (K2)- Doświadczenie w badaniach kwestionariuszowych wśród podmiotów branży turystycznej - 30%
Oferty będą podlegały ocenie zgodnie z następującymi kryteriami:
1. K1 - Cena
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:
K1 = (Cmin:C) x 70% (nastąpiła zmiana z 60%)
K1 – liczba punktów uzyskana za kryterium ceny
Cmin – cena najniższa spośród ważnych ofert
C – cena badanej oferty
Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
2. K2 – Doświadczenie 30%
W zapytaniu ofertowym zamieszczonym w dniu 24.09.2017. nastąpiła rozbieżność pomiędzy przyjętymi kryteriami a wzorem oceny ofert.
Wyjaśniamy, iż ocena będzie wg następującego wzoru: K1 = (Cmin:C)x70%.
W związku z tym zmieniono treść zapytania ofertowego:
• Str. 5 - Oferty będą podlegały ocenie zgodnie z następującymi kryteriami – pkt. 2
W związku z powstałą rozbieżnością wydłużono termin składania ofert do dnia 03.10.2017r. Zmiana ta została uwzględniona w zapytaniu ofertowym na str. 6 pkt. h
Nowa treść zapytania została zamieszczona w załączniku: Zapytanie ofertowe.
II. W związku z zadanym pytaniem wyjaśniamy:
Umieszczone w załącznikach dokumenty są wersjami ostatecznymi, widok wersji roboczej został usunięty (komentarz dotyczył pkt. a załącznika nr 4 – posiadanie 5 % udziałów lub akcji.
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać za pomocą:
e-mail (wymagany skan podpisanych dokumentów) na adres: w.burzynski@itk.krakow.pl. Ofertę zawierającą dużą liczbę załączników należy skompresować, tak, aby całość oferty nie przekroczyła wielkości 10 MB.
Drogą pocztową/kurierem/osobiście na adres: ul. Zamknięta 10/2.13, 30-554 Kraków. Ofertę należy dostarczyć w zamkniętej kopercie. Na kopercie należy umieścić napis: „Oferta dot. badania opinii firm turystycznych w zakresie potrzeb edukacyjnych w turystyce, nr zapytania ofertowego: PARP/2.12.0/SRT/1/2017”.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
w.burzynski@itk.krakow.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Wojciech Burzyński
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
124236690
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zapytanie dotyczy usługi: badanie opinii firm turystycznych w zakresie potrzeb edukacyjnych w turystyce.
Celem tego badania jest diagnoza kwalifikacji i kompetencji (tj. kompetencje ogólne i specjalistyczne, umiejętności pracownika, kompetencje społeczne) pracowników turystyki (wg. rodzajów działalności określonych w dalszej części zapytania).
Zamówienie realizowane jest przez Partnera projektu odpowiedzialnego za realizację usługi opisanej w zapytaniu ofertowym nr PARP/2.12.0/SRT/1/2017
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi badawcze
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
cała Polska
Powiat:
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór wykonawcy usług badawczych w ramach projektu.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Badanie opinii firm turystycznych w zakresie potrzeb edukacyjnych w turystyce.
Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:
KOD CPV usługi:
79311200-9 – Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
W ramach niniejszego zamówienia zadania Wykonawcy obejmują:
1. Wybór próby badawczej.
Badanie musi zostać przeprowadzone wśród podmiotów branży turystycznej w następujących sektorach:
A. Biura podróży
B. Zakwaterowanie
3. Gastronomia
4. Piloci, przewodnicy
5. Informacja turystyczna
6. Turystyka prozdrowotna (Welles&Spa, uzdrowiska)
Do każdej kategorii musi zostać wytypowanych 280 podmiotów co daje razem próbę liczącą 1 680 podmiotów.
Podmioty do próby muszą pochodzić z terenu całej Polski przy zachowaniu następujących minimalnych wymagań:
- próba musi obejmować wszystkie województwa w ramach każdego sektora wskazanego powyżej
- minimalny udział podmiotów z jednego województwa to 5 podmiotów
Przed rozpoczęciem badań Wykonawca przedstawi Zamawiającemu bazę podmiotów wybranych do badania do akceptacji. Baza musi być przygotowana w sposób umożliwiający weryfikację liczby podmiotów w danym sektorze (6 sektorów wymienionych powyżej) oraz liczbę podmiotów z danego województwa.
Wykonawca opracuje wyniki ankiet w formie raportu zbiorczego. Ze względu na obszerną próbę badawczą wyniki przedstawione w raporcie muszą być podzielone na sektory określone w próbie badawczej tj. A. Biura podróży, B. Zakwaterowanie, 3. Gastronomia, 4. Piloci, przewodnicy, 5. Informacja turystyczna, 6. Turystyka prozdrowotna (Welles&Spa, uzdrowiska).
Raport stanowi pisemne opracowanie składające się (m.in. z części opisowej, analitycznej, wniosków) oraz zwierać elementy liczbowe, graficzne i wykresy. Wyniki prezentowane w zestawieniach tabelarycznych powinny być opracowane edytowalne w programie MS Word i MS Excel. Wykresy zamieszczane w Raporcie, powinny być opracowane w programie MS Excel. Wykresy i tabele prezentowane w Raporcie powinny być opracowane i udostępnione na osobnym nośniku (CD).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania od Wykonawcy uzupełniających analiz na podstawie zebranego materiału empirycznego w sytuacji, gdy będzie to uzasadnione metodologicznie i przyczyni się do pogłębienia analizy badanej problematyki.
Raport z badań zostanie przekazany Zamawiającemu w formie elektronicznej w formacie MS Word oraz PDF-a do upowszechnienia na stronie Zamawiającego oraz stronie projektu: „Sektorowa Rada ds. Kompetencji Turystyki”.
Raport musi zawierać minimum 120 stron. (6 podsektorów x min. 20 str. każdy).
Kod CPV
79311200-9
Nazwa kodu CPV
Usługi przeprowadzania badań ankietowych
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Określone szczegółowo w zapytaniu ofertowym załączonym do ogłoszenia oraz załącznikach do zapytania ofertowego
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji usługi: Usługa powinna zostać zrealizowana do 15 grudnia 2017 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Określone szczegółowo w zapytaniu ofertowym załączonym do ogłoszenia oraz załącznikach do zapytania ofertowego
Wiedza i doświadczenie
Określone szczegółowo w zapytaniu ofertowym załączonym do ogłoszenia oraz załącznikach do zapytania ofertowego
Potencjał techniczny
Określone szczegółowo w zapytaniu ofertowym załączonym do ogłoszenia oraz załącznikach do zapytania ofertowego
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Określone szczegółowo w zapytaniu ofertowym załączonym do ogłoszenia oraz załącznikach do zapytania ofertowego
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Nie dotyczy
Dodatkowe warunki
Określone szczegółowo w zapytaniu ofertowym załączonym do ogłoszenia oraz załącznikach do zapytania ofertowego
Warunki zmiany umowy
Określone szczegółowo w zapytaniu ofertowym załączonym do ogłoszenia oraz załącznikach do zapytania ofertowego
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Określone szczegółowo w zapytaniu ofertowym załączonym do ogłoszenia oraz załącznikach do zapytania ofertowego
Zamówienia uzupełniające
Określone szczegółowo w zapytaniu ofertowym załączonym do ogłoszenia oraz załącznikach do zapytania ofertowego
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Oferta każdego Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu zostanie następnie oceniona wg. następujących kryteriów:
Kryterium 1 (K1)- Cena oferty - 70%
Kryterium 2 (K2)- Doświadczenie w badaniach kwestionariuszowych wśród podmiotów branży turystycznej - 30%
Oferty będą podlegały ocenie zgodnie z następującymi kryteriami:
1. K1 - Cena
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:
K1 = (Cmin:C)x70%
K1 – liczba punktów uzyskana za kryterium ceny
Cmin – cena najniższa spośród ważnych ofert
C – cena badanej oferty
Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
2. K2 – Doświadczenie 30%
Ilość punktów za spełnienie kryterium będzie przyznawana w następujący sposób:
i. Wykazanie 4 – 10 badań (minimum 3 usługi muszą być wykazane zgodnie z wymogami z pkt. 4 niniejszego zapytania) -30 punktów
ii. Wykazanie 11-15 badań – 60 punktów
iii. Wykazanie 16-20 badań - 90 punktów
iv. Wykazanie powyżej 20 badań – 100 punktów
K2 –liczba punktów w tym kryterium x 30%
Ostateczna ilość punktów (K) będzie obliczana wg następującego wzoru:
K = K1 + K2
Wykluczenia
Z postępowania wykluczone są podmioty/osoby powiązane kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania
Nazwa
ZWIĄZEK PRACODAWCÓW TURYSTYKI LEWIATAN
Adres
00-727 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
696042598
Fax
225599910
NIP
5262504649
Tytuł projektu
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Turystyki
Numer projektu
POWR.02.12.00-00-0010/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Wybrany wykonawca
Michał Cichoń PRO STUDIO,
ul. Łokietka 344, 31-334 Kraków
Data wpływu: 02.10.2017 r.