Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr PARP/2.12.0/SRT/1/2017 - Badanie opinii firm turystycznych w zakresie potrzeb edukacyjnych w turystyce.

Data publikacji: 24.09.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 03-10-2017

Numer ogłoszenia

1057611

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

W związku z pytaniem zadanym przez potencjalnego oferenta:
„bardzo proszę o wyjaśnienie, czy kryteria oceny będą liczone 70% cena i 30% doświadczenie, czy 60% cena i 30% doświadczenie ?
Poza tym, czy zamieszczone dokumenty do pobrania to ostateczne wersja ?
Pytam, ponieważ zawierają "robocze" komentarze” wyjaśniamy:

I. Zgodnie z kryteriami oceny oferty będą liczone wg następujących kryteriów:
 Kryterium 1 (K1)- Cena oferty - 70%
 Kryterium 2 (K2)- Doświadczenie w badaniach kwestionariuszowych wśród podmiotów branży turystycznej - 30%
Oferty będą podlegały ocenie zgodnie z następującymi kryteriami:
1. K1 - Cena
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:
K1 = (Cmin:C) x 70% (nastąpiła zmiana z 60%)
K1 – liczba punktów uzyskana za kryterium ceny
Cmin – cena najniższa spośród ważnych ofert
C – cena badanej oferty
Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.

2. K2 – Doświadczenie 30%
W zapytaniu ofertowym zamieszczonym w dniu 24.09.2017. nastąpiła rozbieżność pomiędzy przyjętymi kryteriami a wzorem oceny ofert.
Wyjaśniamy, iż ocena będzie wg następującego wzoru: K1 = (Cmin:C)x70%.

W związku z tym zmieniono treść zapytania ofertowego:
• Str. 5 - Oferty będą podlegały ocenie zgodnie z następującymi kryteriami – pkt. 2

W związku z powstałą rozbieżnością wydłużono termin składania ofert do dnia 03.10.2017r. Zmiana ta została uwzględniona w zapytaniu ofertowym na str. 6 pkt. h
Nowa treść zapytania została zamieszczona w załączniku: Zapytanie ofertowe.

II. W związku z zadanym pytaniem wyjaśniamy:
Umieszczone w załącznikach dokumenty są wersjami ostatecznymi, widok wersji roboczej został usunięty (komentarz dotyczył pkt. a załącznika nr 4 – posiadanie 5 % udziałów lub akcji.

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy składać za pomocą:
 e-mail (wymagany skan podpisanych dokumentów) na adres: w.burzynski@itk.krakow.pl. Ofertę zawierającą dużą liczbę załączników należy skompresować, tak, aby całość oferty nie przekroczyła wielkości 10 MB.
 Drogą pocztową/kurierem/osobiście na adres: ul. Zamknięta 10/2.13, 30-554 Kraków. Ofertę należy dostarczyć w zamkniętej kopercie. Na kopercie należy umieścić napis: „Oferta dot. badania opinii firm turystycznych w zakresie potrzeb edukacyjnych w turystyce, nr zapytania ofertowego: PARP/2.12.0/SRT/1/2017”.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

w.burzynski@itk.krakow.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Wojciech Burzyński

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

124236690

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zapytanie dotyczy usługi: badanie opinii firm turystycznych w zakresie potrzeb edukacyjnych w turystyce.
Celem tego badania jest diagnoza kwalifikacji i kompetencji (tj. kompetencje ogólne i specjalistyczne, umiejętności pracownika, kompetencje społeczne) pracowników turystyki (wg. rodzajów działalności określonych w dalszej części zapytania).
Zamówienie realizowane jest przez Partnera projektu odpowiedzialnego za realizację usługi opisanej w zapytaniu ofertowym nr PARP/2.12.0/SRT/1/2017

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: cała Polska Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór wykonawcy usług badawczych w ramach projektu.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Badanie opinii firm turystycznych w zakresie potrzeb edukacyjnych w turystyce.
Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:
KOD CPV usługi:
79311200-9 – Usługi przeprowadzania badań ankietowych
79311300-0 - Usługi analizy ankiet
W ramach niniejszego zamówienia zadania Wykonawcy obejmują:
1. Wybór próby badawczej.
Badanie musi zostać przeprowadzone wśród podmiotów branży turystycznej w następujących sektorach:
A. Biura podróży
B. Zakwaterowanie
3. Gastronomia
4. Piloci, przewodnicy
5. Informacja turystyczna
6. Turystyka prozdrowotna (Welles&Spa, uzdrowiska)

Do każdej kategorii musi zostać wytypowanych 280 podmiotów co daje razem próbę liczącą 1 680 podmiotów.
Podmioty do próby muszą pochodzić z terenu całej Polski przy zachowaniu następujących minimalnych wymagań:
- próba musi obejmować wszystkie województwa w ramach każdego sektora wskazanego powyżej
- minimalny udział podmiotów z jednego województwa to 5 podmiotów
Przed rozpoczęciem badań Wykonawca przedstawi Zamawiającemu bazę podmiotów wybranych do badania do akceptacji. Baza musi być przygotowana w sposób umożliwiający weryfikację liczby podmiotów w danym sektorze (6 sektorów wymienionych powyżej) oraz liczbę podmiotów z danego województwa.
Wykonawca opracuje wyniki ankiet w formie raportu zbiorczego. Ze względu na obszerną próbę badawczą wyniki przedstawione w raporcie muszą być podzielone na sektory określone w próbie badawczej tj. A. Biura podróży, B. Zakwaterowanie, 3. Gastronomia, 4. Piloci, przewodnicy, 5. Informacja turystyczna, 6. Turystyka prozdrowotna (Welles&Spa, uzdrowiska).

Raport stanowi pisemne opracowanie składające się (m.in. z części opisowej, analitycznej, wniosków) oraz zwierać elementy liczbowe, graficzne i wykresy. Wyniki prezentowane w zestawieniach tabelarycznych powinny być opracowane edytowalne w programie MS Word i MS Excel. Wykresy zamieszczane w Raporcie, powinny być opracowane w programie MS Excel. Wykresy i tabele prezentowane w Raporcie powinny być opracowane i udostępnione na osobnym nośniku (CD).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania od Wykonawcy uzupełniających analiz na podstawie zebranego materiału empirycznego w sytuacji, gdy będzie to uzasadnione metodologicznie i przyczyni się do pogłębienia analizy badanej problematyki.
Raport z badań zostanie przekazany Zamawiającemu w formie elektronicznej w formacie MS Word oraz PDF-a do upowszechnienia na stronie Zamawiającego oraz stronie projektu: „Sektorowa Rada ds. Kompetencji Turystyki”.
Raport musi zawierać minimum 120 stron. (6 podsektorów x min. 20 str. każdy).

Kod CPV

79311200-9

Nazwa kodu CPV

Usługi przeprowadzania badań ankietowych

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Określone szczegółowo w zapytaniu ofertowym załączonym do ogłoszenia oraz załącznikach do zapytania ofertowego

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji usługi: Usługa powinna zostać zrealizowana do 15 grudnia 2017 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Określone szczegółowo w zapytaniu ofertowym załączonym do ogłoszenia oraz załącznikach do zapytania ofertowego

Wiedza i doświadczenie

Określone szczegółowo w zapytaniu ofertowym załączonym do ogłoszenia oraz załącznikach do zapytania ofertowego

Potencjał techniczny

Określone szczegółowo w zapytaniu ofertowym załączonym do ogłoszenia oraz załącznikach do zapytania ofertowego

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Określone szczegółowo w zapytaniu ofertowym załączonym do ogłoszenia oraz załącznikach do zapytania ofertowego

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Nie dotyczy

Dodatkowe warunki

Określone szczegółowo w zapytaniu ofertowym załączonym do ogłoszenia oraz załącznikach do zapytania ofertowego

Warunki zmiany umowy

Określone szczegółowo w zapytaniu ofertowym załączonym do ogłoszenia oraz załącznikach do zapytania ofertowego

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Określone szczegółowo w zapytaniu ofertowym załączonym do ogłoszenia oraz załącznikach do zapytania ofertowego

Zamówienia uzupełniające

Określone szczegółowo w zapytaniu ofertowym załączonym do ogłoszenia oraz załącznikach do zapytania ofertowego

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Oferta każdego Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu zostanie następnie oceniona wg. następujących kryteriów:
 Kryterium 1 (K1)- Cena oferty - 70%
 Kryterium 2 (K2)- Doświadczenie w badaniach kwestionariuszowych wśród podmiotów branży turystycznej - 30%

Oferty będą podlegały ocenie zgodnie z następującymi kryteriami:
1. K1 - Cena

Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:
K1 = (Cmin:C)x70%
K1 – liczba punktów uzyskana za kryterium ceny
Cmin – cena najniższa spośród ważnych ofert
C – cena badanej oferty
Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.

2. K2 – Doświadczenie 30%

Ilość punktów za spełnienie kryterium będzie przyznawana w następujący sposób:

i. Wykazanie 4 – 10 badań (minimum 3 usługi muszą być wykazane zgodnie z wymogami z pkt. 4 niniejszego zapytania) -30 punktów
ii. Wykazanie 11-15 badań – 60 punktów
iii. Wykazanie 16-20 badań - 90 punktów
iv. Wykazanie powyżej 20 badań – 100 punktów
K2 –liczba punktów w tym kryterium x 30%

Ostateczna ilość punktów (K) będzie obliczana wg następującego wzoru:
K = K1 + K2

Wykluczenia

Z postępowania wykluczone są podmioty/osoby powiązane kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK PRACODAWCÓW TURYSTYKI LEWIATAN

Adres

Zbyszka Cybulskiego 3

00-727 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

696042598

Fax

225599910

NIP

5262504649

Tytuł projektu

Sektorowa Rada ds. Kompetencji Turystyki

Numer projektu

POWR.02.12.00-00-0010/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Wybrany wykonawca
Michał Cichoń PRO STUDIO,
ul. Łokietka 344, 31-334 Kraków
Data wpływu: 02.10.2017 r.
Liczba wyświetleń: 974