Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 02/09/2017 Badania Symulacyjne

Data publikacji: 07.09.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 19-09-2017

Numer ogłoszenia

1054036

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Niniejsze postępowanie toczy się w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności, w związku z realizacją projektu w ramach działania 1.2 Działalność badawczo-rozwojowa przedsiębiorstw Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską. Celem jest dostarczenie usług badawczych polegających na badaniach symulacyjnych dla poszczególnych elementów chassis mikropojazdów elektrycznych. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.

Miejsce i sposób składania ofert

elektronicznie na adres: bartlomiej.czerniak@zieta.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

bartlomiej.czerniak@zieta.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Bartłomiej Czerniak

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 609 772 154

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Usługi symulacyjne w ramach badań deformacji cienkich membran blaszanych i łączeń wykonanych elementów oraz usługi dotyczące badań wytrzymałościowych dla wybranych profili i kompletnych chassis mikropojazdów.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: Wrocław Miejscowość: Wrocław

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem jest dostarczenie usług badawczych polegających na badaniach symulacyjnych dla poszczególnych elementów chassis mikropojazdów elektrycznych.
Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Przedmiot zamówienia

• Usługa badawcza obejmująca badania symulacyjne w zakresie:

Symulacji procesu wytwarzania elementów w technologii FIDU z uwzględnieniem anizotropii materiału wyjściowego dla dwóch wskazanych materiałów i w sumie 10 modeli elementów konstrukcyjnych o zdefiniowanych i dostarczonych przez zamawiającego geometriach w tym 6 jednoosiowych i 4 dwuosiowych oraz 64 modeli złożonych elementów konstrukcyjnych o zdefiniowanych i dostarczonych przez zamawiającego geometriach o rozmiarach od 1200x400mm do 3000x1500mm.

• Badania symulacyjne w zakresie stateczności, wytrzymałości doraźnej i właściwości dynamicznych elementów konstrukcyjnych wykonanych w technologii FIDU o zdefiniowanych i dostarczonych przez zamawiającego geometriach w sumie 70 sztuk, w tym 4 jedno- i dwuosiowych i 66 złożonych o rozmiarach od 1200x400mm do 3000x1500mm.

Badania należy wykonać dla dwóch wskazanych przez zamawiającego materiałów.

• Porównawcze badania symulacyjne w zakresie technik łączenia elementów konstrukcyjnych ram wykonanych w technologii FIDU. Przedmiotem badań będą porównawcze analizy numeryczne połączeń m.in. klejowych, zgrzewanych i spawanych z uwzględnieniem ich sztywności i nośności. Maksymalna ilość to 20 analiz.

• Porównawcze badania symulacyjne dotyczące stateczności, sztywności, wytrzymałości doraźnej i właściwości dynamicznych 16 chassis mikropojazdów na podstawie geometrii i obciążeń dostarczonych przez zamawiającego.

Kod CPV

73000000-2

Nazwa kodu CPV

Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Harmonogram realizacji zamówienia

20 miesięcy, grudzień 2019 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

Oferent powinien wykazać się wiedzą i doświadczeniem w zakresie tematyki opisanej w przedmiocie zamówienia. Podstawowy zakres wymagań odnośnie wiedzy i doświadczenia Oferenta usługi badawczej:
1) zaangażowanie do projektu co najmniej dwóch osób ze stopniem doktora posiadających doświadczenie w zakresie dyscypliny i specjalności naukowej obejmującej tematykę opisaną w przedmiocie zamówienia oraz posiadających minimum 5 publikacji naukowych związanych z przedmiotem zamówienia, opublikowanych w ciągu ostatnich 5 lat.
2) Udokumentowany dorobek w zakresie współpracy z przemysłem, min. 3 zlecenia przemysłowe, w zakresie dyscypliny i specjalności naukowej obejmującej tematykę opisaną w przedmiocie zamówienia, w okresie ostatnich 5 lat.
Oferent powinien udokumentować posiadanie odpowiedniej kadry, wiedzy i doświadczenia w formie zestawienia dorobku zespołu zaangażowanego w realizację usługi badawczej – załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

Potencjał techniczny

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał techniczny umożliwiający realizację zakresu usługi badawczej opisanej w przedmiocie zamówienia. Podstawowy zakres wymagań odnośnie potencjału technicznego Oferenta usługi badawczej:
1) aparatura naukowo-badawcza wymagana do realizacji zakresu usługi badawczej.
Oferent powinien udokumentować w formie zestawienia posiadanego potencjału technicznego niezbędnego do realizacji usługi badawczej – załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał techniczny umożliwiający realizację zakresu usługi badawczej opisanej w przedmiocie zamówienia. Podstawowy zakres wymagań odnośnie potencjału technicznego Oferenta usługi badawczej:
1) aparatura naukowo-badawcza wymagana do realizacji zakresu usługi badawczej.
Oferent powinien udokumentować w formie zestawienia posiadanego potencjału technicznego niezbędnego do realizacji usługi badawczej – załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferenci biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej oferty.

Dodatkowe warunki

Zamawiający podpisze umowę z Oferentem, który przedłożył najkorzystniejszą ofertę z zastrzeżeniem, że warunkiem wejścia w życie umowy z wybranym Oferentem będzie:
-Dla uczelni publicznej, państwowego instytutu badawczego, instytutu PAN lub innej jednostki naukowej będącej organizacją prowadzącą badania i upowszechniającą wiedzę, o której mowa w art. 2 pkt 83 rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r., która podlega ocenie jakości działalności naukowej lub badawczo-rozwojowej jednostek naukowych, o której mowa w art. 41 ust. 1 pkt 1 i art. 42 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki (Dz. U. z 2014 r., poz. 1620) posiadanie co najmniej oceny B;
-Dla pozostałych podmiotów uzyskanie przez Zamawiającego pisemnej zgody Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w Warszawie na zlecenie oferentowi wykonania części merytorycznej projektu

Postanowienia ogólne:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
3. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania.
4. Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Oferenta o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
5. W toku dokonywania oceny złożonych wniosków Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów.
6. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Oferenta do jego uzupełnienia.
7. Zamawiający rezerwuje prawo do nagrywania dźwięku podczas spotkań technicznych z dostawcami. Przesłanie oferty będzie traktowane jako udzielenie zgody na nagrywanie spotkań.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Oferentem, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Oferenta przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta, w przypadku ziszczenia się konieczności zmiany wskazanego w ofercie/umówionego zakresu robót wynikającej z:
1. Koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia;
2. konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych;
3. ograniczeń finansowych po stronie Zamawiającego powodujących konieczność ograniczenia zakresu prac ujętych w ofercie.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem będą dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zamawiający wymaga od Oferenta oprócz przedstawienia wypełnionego formularza ofertowego (zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania) przedstawienia następujących dokumentów:
1) Oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków – załącznik nr 2 do oferty.
2) Oświadczenie w przedmiocie powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym - załącznik nr 3 do oferty.
3) Zestawienie dorobku zespołu zaangażowanego w realizację usługi badawczej oraz potencjału technicznego niezbędnego do realizacji usługi badawczej - załącznik nr 4 do oferty.
4) Zakres opisowy oferty - opis wyzwań / zagadnień technologicznych oraz ryzyk / zagrożeń związanych z planowanymi usługami badawczymi w odniesieniu do badań przemysłowych oraz eksperymentalnych prac rozwojowych przewidzianych w ramach projektu- załącznik nr 5 do oferty.
Inne dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) Kopię pełnomocnictwa oraz pozostałych dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta dla osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych.

Zamówienia uzupełniające

Nie wyklucza się udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Oferentem, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium oceny ofert: Kryterium WAGA (%)

Cena oferty (50%)
Termin realizacji zamówienia (30%)
Opis wyzwań / zagadnień technologicznych oraz ryzyk / zagrożeń związanych
z planowanymi usługami badawczymi w odniesieniu do badań przemysłowych w ramach projektu (20%)
Sposób oceny ofert:
Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium – cena
P=Cn/Cob x[50]
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Oferentowi za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Kryterium – termin realizacji zamówienia
R=Tn/Tob x[30]
gdzie:
R – liczba punktów przyznanych Oferentowi za termin realizacji zamówienia
TN – najkrótszy termin zaoferowany w postępowaniu (liczony w dniach kalendarzowych)
TOB – termin zaoferowany w ofercie badanej (liczony w dniach kalendarzowych)
Kryterium - opis wyzwań / zagadnień technologicznych oraz ryzyk / zagrożeń związanych z planowanymi usługami badawczymi w odniesieniu do badań przemysłowych oraz eksperymentalnych prac rozwojowych przewidzianych w ramach projektu.

Opisu należy dokonać wedle wskazówek podanych w załączniku nr 5 do zapytania ofertowego. Ocena kryterium będzie dokonywana przez członków Komisji utworzonej przez Zamawiającego pod kątem:
-adekwatności opisu do celu i zakresu usługi badawczej;
-kompletności i szczegółowości opisu;
-spójności i logiczności opisu.
Możliwa do uzyskania punktacja w tym kryterium wynosi 20.
Maksymalna łączna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Suma poszczególnych kryteriów (1+2+3) będzie stanowiła wynik końcowy każdego z Oferentów. Wygrywa oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.

Wykluczenia

Zamawiający ma prawo odrzucenia oferty złożonej przez Oferenta niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub jeśli oferta jest niezgodna z niniejszym zapytaniem.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZIETA PROZESSDESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Stanisława Moniuszki 29/2

51-610 Wrocław

dolnośląskie , Wrocław

Numer telefonu

693 969 063

NIP

8982176666

Tytuł projektu

Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym

Numer projektu

POIR.01.02.00-00-0328/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Wyniki postępowania ofertowego nr 02/09/2017 Badania symulacyjne

Szanowni Państwo,
pragniemy poinformować o zakończeniu procedury wyboru wykonawcy w ramach zapytania ofertowego nr 02/09/2017 Badania symulacyjne dotyczącego realizacji usługi badawczej na rzecz projektu badawczego
dla Zieta Prozessdesign Sp. z o.o.

Wyłoniona w toku postępowania oferta została złożona przez podmiot:
Nobo Solutions
al. Kasztanowa 3a-5
53-125 Wrocław, Polska
Liczba wyświetleń: 949