Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Składanie ofert
Wykonawca składa ofertę albo przesyłając ją na adres:
Zrzeszenie Właścicieli i Zarządców Domów
ul. Sowińskiego 1, 37 - 700 Przemyśl
albo osobiście w siedzibie Zrzeszenia w Przemyślu przy ul. Sowińskiego 1 I piętro,
od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00
Termin złożenia oferty upływa w dniu 30 sierpnia 2017 r. o godz. 11.00 (dotyczy także ofert składanych drogą pocztową).
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Każda strona powinna być ponumerowana oraz podpisana (za popis przyjmuje się parafkę i opieczętowanie pieczątką imienną) przez osobę upoważnioną, miejsca zmian należy parafować przez osobę podpisującą ofertę. Cała oferta powinna być zszyta, zbindowana lub złączona trwale w inny sposób.
Ofertę należy umieścić w kopercie zaadresowanej na adres:
Zrzeszenie Właścicieli i Zarządców Domów
ul. Sowińskiego 1, 37 - 700 Przemyśl
oraz opisanej: „Termomodernizacja budynków mieszkalnych w Przemyślu”
Nie otwierać przed dniem: 30 sierpnia 2017 r. do godz. 12.00
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Konsekwencje nieprawidłowego zaadresowania oferty będą obciążały Wykonawcę (w tym konsekwencje zapoznania się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert w sytuacji, gdy na skutek braku oznaczenia koperty zostanie ona rozpieczętowana i pracownicy zapoznają się z jej treścią nie wiedząc o tym, że jest to oferta złożona w postępowaniu).
Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone na adres wskazany w zapytaniu ofertowym na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem: „Zmiana oferty” lub „Wycofanie oferty”.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty. Zamawiający w żadnym wypadku nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów, niezależnie od przebiegu czy wyniku postępowania.
Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Osobami uprawnionymi do informacji i porozumiewania się z Wykonawcami są: członkowie Zarządu Zrzeszenia – pan Marian Oziembłowski tel. 16 678 32 95, pan Bogusław Kotek tel. 16 678 32 95, adres e-mail: zrzeszenie_przemysl@poczta.onet.pl
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
16 678 32 95
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje termomodernizację 5 budynków wielomieszkaniowych wraz z podłączeniem do sieci ciepłowniczej MPEC na terenie miasta Przemyśla zgodnie z podanymi poniżej zakresami.
Remont każdego z obiektów stanowi odrębną część zamówienia.
Budynek mieszkalny przy ulicy Barska 3
Zakres remontu:
1 WYKONANIE IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH I CIEPLNYCH PRZYZIEMIA
2 DOCIEPLENIE ŚCIAN OD WEWNĄTRZ OD ULICY I OD POŁUDNIA
3 MALOWANIE POMIESZCZEŃ W LOKALACH PO DOCIEPLENIU WEWNĘTRZNYM
4 DOCIEPLENIE ELEWACJI OD PODWÓRZA I ŚCIANY SZCZYTOWEJ
5 REMONT ELEWACJI BUDYNKU OD ULICY I OD POŁUDNIA
6 PRACE DOCIEPLAJĄCE NA STRYCHU
7 WYMIANA I REMONT STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ
8 ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA WĘZEŁ CIEPLNY
9 WYKONANIE części wspólnych instalacji odbiorczej co i cwu WRAZ ZE STACJAMI CIEPLNYMI (LOGOTERMAMI)
10 PRACE REMONTOWE KLATKI SCHODOWEJ w zakresie poprawek po pracach instalacyjnych
11 ROBOTY BUDOWLANE DLA POTRZEB INSTALACJI
12 ROBOTY związane ze zmianami w instalacjach wod-kan i elektrycznych związanych z podłączeniem węzła cieplnego oraz w wyniku kolizji istniejących instalacji z instalacją co i cwu
13 REMONT BALKONÓW LIKWIDACJA MOSTKÓW CIEPLNYCH
Budynek mieszkalny przy ulicy Chopina 2A
Zakres remontu:
1 WYKONANIE IZOLACJI PRZECWWILGOCI OWEJ I CIEPLNEJ PRZYZIEMIA
2 IZOLACJA POZIOMA - NA SKLEPIENIU W LOKALACH POSADOWIONYCH NA GRUNCIE ORAZ NAD OSTATNIĄ KONDYGNACJĄ
3 PRACE PRZY ELEWACJACH -REMONT
4 DOCIEPLENIE ŚCIAN OD WEWNĄTRZ
5 MALOWANIE POMIESZCZEŃ W LOKALACH PO DOCIEPLENIU WEWNĘTRZNYM
6 REMONT BALKONU
7 PRACE NA STRYCHU DOCIEPLENIE OSTATNIEJ KONDYGNACJI
8 ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA WĘZEŁ CIEPLNY
9 WYMIANA I REMONT STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ
10 WYKONANIE części wspólnych instalacji odbiorczej co i cwu WRAZ ZE STACJAMI CIEPLNYMI (LOGOTERMAMI)
11 PRACE REMONTOWE KLATKI SCHODOWEJ w zakresie poprawek po pracach instalacyjnych
12 ROBOTY BUDOWLANE DLA POTRZEB INSTALACJI
13 ROBOTY związane ze zmianami w instalacjach wod kan i elektrycznych związanych z podłączeniem węzła cieplnego oraz w wyniku kolizji istniejących instalacji z instalacją co i cwu
Budynek mieszkalny przy ulicy Frankowskiego 2
Zakres remontu:
1. WYKONANIE IZOLACJI PRZECWWILGOCIOWEJ I CIEPLNEJ PRZYZIEMIA
2. DOCIEPLENIE POZIOME - NA SKLEPIENIU W LOKALACH NA PARTERZE
3. DOCIEPLENIE ELEWACJI OD PODWÓRZA I ŚCIANY SZCZYTOWEJ
4. REMONT ELEWACJI OD UL.FRANKOWSKIEGO I TARNAWSKIEGO
5. DOCIEPLENIE ŚCIAN OD WEWNĄTRZ OD UL.FRANKOWSKIEGO I TARNAWSKIEGO
6. MALOWANIE POMIESZCZEŃ W LOKALACH PO DOCIEPLENIU WEWNĘTRZNYM
7. REMONT BALKONU - LIKWIDACJA MOSTKÓW CIEPLNYCH
8. PRACE NA STRYCHU DOCIEPLENIE NAD OSTATNIĄ KONDYGNACJĄ
9. WYMIANA I REMONT STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ
10. ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA WĘZEŁ CIEPLNY
11. WYKONANIE części wspólnych instalacji odbiorczej co i cwu WRAZ ZE STACJAMI CIEPLNYMI (LOGOTERMAMI)
12. PRACE REMONTOWE KLATKI SCHODOWEJ w zakresie poprawek po pracach instalacyjnych
13. ROBOTY BUDOWLANE DLA POTRZEB INSTALACJI
14. ROBOTY związane ze zmianami w instalacjach wod - kan i elektrycznych związanych z podłączeniem węzła cieplnego oraz w wyniku kolizji istniejących instalacji z instalacją co i cwu
Budynek mieszkalny przy ulicy Kazimierza Wielkiego 12
Zakres remontu:
1 WYKONANIE IZOLACJI PRZECWWILGOCI OWEJ I CIEPLNEJ PRZYZIEMIA
2 DOCIEPLENIE POZIOME - NA SKLEPIENIU W LOKALACH NA PARTERZE
3 DOCIEPLENIE ELEWACJI OD PODWÓRZA I ŚCIANY SZCZYTOWEJ
4 REMONT ELEWACJI OD UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO
5 DOCIEPLENIE ŚCIAN OD WEWNĄTRZ OD UL.KAZIMIERZA WIELKIEGO
6 MALOWANIE POMIESZCZEŃ W LOKALACH PO DOCIEPLENIU WEWNĘTRZNYM
7 REMONT BALKONU - LIKWIDACJA MOSTKÓW CIEPLNYCH
8 PRACE NA STRYCHU DOCIEPLENIE NAD OSTATNIĄ KONDYGNACJĄ
9 WYMIANA I REMONT STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ
10 ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA WĘZEŁ CIEPLNY
11 WYKONANIE części wspólnych instalacji odbiorczej co i cwu WRAZ ZE STACJAMI CIEPLNYMI (LOGOTERMAMI)
12 PRACE REMONTOWE KLATKI SCHODOWEJ w zakresie poprawek po pracach instalacyjnych
13 ROBOTY BUDOWLANE DLA POTRZEB INSTALACJI
14 ROBOTY związane ze zmianami w instalacjach wod - kan i elektrycznych związanych z podłączeniem węzła cieplnego oraz w wyniku kolizji istniejących instalacji z instalacją co i cwu
Budynek mieszkalny przy ulicy Traugutta 3
Zakres remontu:
1 WYKONANIE IZOLACJI PRZECWWILGOCI OWEJ I CIEPLNEJ PRZYZIEMIA
2 DOCIEPLENIE POZIOME - NA SKLEPIENIU W LOKALACH NA PARTERZE
3 DOCIEPLENIE I REMONT ELEWACJI
4 REMONT BALKONU - LIKWIDACJA MOSTKÓW CIEPLNYCH
5 PRACE NA STRYCHU DOCIEPLENIE NAD OSTATNIĄ KONDYGNACJĄ
6 WYMIANA I REMONT STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ
7 ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA WĘZEŁ CIEPLNY
8 WYKONANIE części wspólnych instalacji odbiorczej co i cwu WRAZ ZE STACJAMI 0CIEPLNYMI (LOGOTERMAMI)
9 PRACE REMONTOWE KLATKI SCHODOWEJ w zakresie poprawek po pracach instalacyjnych
10 ROBOTY BUDOWLANE DLA POTRZEB INSTALACJI
11 ROBOTY związane ze zmianami w instalacjach wod kan i elektrycznych związanych z podłączeniem węzła cieplnego oraz w wyniku kolizji istniejących instalacji z instalacją co i cwu
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podkarpackie
Powiat:
Przemyśl
Miejscowość:
Miasto Przemyśl
Cel zamówienia
Celem głównym projektu jest poprawa efektywności energetycznej 5 wielorodzinnych budynków mieszkalnych zlokalizowanych na terenie Przemyśla przy ul. Barskiej 3 (wybud. w 1895 r. o pow. 818,05 m2 netto), ul. Frankowskiego 2 (wpisany do ewidencji zabytków – wybud. w 1910 r. o pow. 702,20 m2 netto), ul. Kazimierza Wielkiego 12 (wpisany do ewidencji zabytków - (wybud. w 1900 r. o pow. 578,39 m2 netto), ul. Traugutta 3 (wybud. w 1920 r. o pow. 475,64 m2 netto), ul. Chopina 2a (wybud. w 1880 r. o pow. 372,80 m2 netto). Projekt jest odpowiedzią na potrzeby mieszkańców, które wiążą się ze poprawą funkcjonalności obiektów tj. zwiększeniem efektywności energetycznej budynków.
Planowane prace modernizacyjne spowodują zmniejszenie zużycia energii elektrycznej oraz energii cieplnej, co będzie miało pozytywny wpływ na środowisko naturalne, komfort użytkowania budynków oraz redukcje kosztów ich utrzymania.
Planowane prace modernizacyjne (głęboka modernizacja energetyczna) spowodują zmniejszenie zużycia energii elektrycznej oraz energii cieplnej, co będzie miało pozytywny wpływ na środowisko naturalne, komfort użytkowania budynków oraz redukcje kosztów ich utrzymania. W wyniku realizacji projektu zakłada się, iż obliczeniowe zapotrzebowanie na energię zmniejszy się średnio o 68,64 %. Będzie miało to wpływ na spadek (szacowany) emisji gazów cieplarnianych o 319,30 tony ekwiwalentu CO2/rok (rok 2019).
Przedmiot zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje termomodernizację 5 budynków wielomieszkaniowych na terenie miasta Przemyśla wraz z podłączeniem do sieci ciepłowniczej Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Przemyślu.
Każdy z obiektów stanowi odrębną część zamówienia.
W zakres projektu wchodzą następujące obiekty:
- budynek mieszkalny przy ulicy Barska 3
- budynek mieszkalny przy ulicy Chopina 2A
- budynek mieszkalny przy ulicy Frankowskiego 2
- budynek mieszkalny przy ulicy Kazimierza Wielkiego 12
- budynek mieszkalny przy ulicy Traugutta 3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określa Załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego tj.:
- dokumentacja projektowa;
- przedmiary robót;
Powyższa dokumentacja została zamieszczona na stronie Zamawiającego www.zrzeszenieprzemysl.pl oraz jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 14.00 w siedzibie zamawiającego tj. Zrzeszenia Właścicieli i Zarządców Domów przy ul. Sowińskiego 1 w Przemyślu.
Kod CPV
45000000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia
Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: w dniu przekazania placu budowy.
Termin zakończenia realizacji zamówienia nie później niż w dniu 31 lipca 2018 r.
Wykonawcy, których oferta zostanie wybrana będą musieli przed podpisaniem umowy przedłożyć wypełniony załącznik nr 4 - HARMONOGRAM RZECZOWO-FINANSOWY realizacji zamówienia pn.: „Termomodernizacja budynków mieszkalnych w Przemyślu”
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w pkt 6.3 zapytania ofertowego.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) osoby zdolne do wykonania zamówienia (zdolności zawodowe),
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że dla każdej części zamówienia, na którą składa ofertę, dysponuje lub będzie dysponował odrębną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (wg załącznika nr 3 do zapytania ofertowego).
Zamawiający wymaga, że dla każdej części zamówienia należy przypisać inną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy. W związku z powyższym, jeżeli oferent składa ofertę na 5 części zamówienia musi przedstawić, że dysponuje lub będzie dysponował 5 osobami, które będą pełnić funkcje kierownika budowy i odpowiednio dołączyć do oferty 5 załączników nr 3 (odrębny załącznik nr 3 dla każdej z osób z przypisaniem jej do konkretnej części zamówienia).
W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do przedstawionych powyżej zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane w związku z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.) lub art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1946 z późn. zm.).
2) Wykonawca w okresie ostatnich 24 miesięcy liczonych do dnia ogłoszenia postępowania wykonywał prace polegające na termomodernizacji na 2 obiektach z czego co najmniej jeden był obiektem wpisanym indywidualnie do rejestru zabytków.
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże się odpowiednimi referencjami lub protokołami odbioru robót. W referencjach powinna zostać ujęta informacja o wpisie do rejestru zabytków. Jeżeli Wykonawca dokumentuje warunek protokołem odbioru powinien załączyć dokument potwierdzający wpis obiektu do rejestru zabytków. Zamawiający odrzuci referencje w których pojawi się zapis ogólny o termomodernizacji obiektu bez szczegółowego podania zakresu wykonanych robót. Ponieważ w skład robót termomodernizacyjnych na obiektach wchodzą następujące zakresy prac:
- izolacja i docieplenie ścian fundamentowych,
- izolacja wewnętrzna i zewnętrzna ścian,
- izolacja stropów,
- wymiana stolarki,
- podłączenie do sieci MPEC,
zamawiający aby uznać referencje, wymaga aby termomodernizacja objęta referencjami obejmowała minimum 2 zakresy z podanych powyżej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określone powyżej warunki udziału w postępowaniu uzna się za spełnione, jeżeli spełnia je chociaż jeden z Wykonawców.
Wykonawca lub Wykonawcy nie spełniający w/w warunków udziału w postępowaniu będą podlegać wykluczeniu z postępowania.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Osoby zdolne do wykonania zamówienia (zdolności zawodowe),
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że dla każdej części zamówienia, na którą składa ofertę, dysponuje lub będzie dysponował odrębną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (wg załącznika nr 3 do zapytania ofertowego).
Zamawiający wymaga, że dla każdej części zamówienia należy przypisać inną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy. W związku z powyższym, jeżeli oferent składa ofertę na 5 części zamówienia musi przedstawić, że dysponuje lub będzie dysponował 5 osobami, które będą pełnić funkcje kierownika budowy i odpowiednio dołączyć do oferty 5 załączników nr 3 (odrębny załącznik nr 3 dla każdej z osób z przypisaniem jej do konkretnej części zamówienia).
W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do przedstawionych powyżej zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane w związku z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.) lub art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1946 z późn. zm.).
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta winna zawierać następujące dokumenty:
1) wypełniony formularz oferty (wg załącznika nr 1 do zapytania ofertowego);
2) oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (wg załącznika nr 2 do zapytania ofertowego);
3) wykaz osób - odrębna osoba dla każdej części zamówienia, na którą Wykonawca złożył ofertę cenową (załącznika nr 3 do zapytania ofertowego wypełniony oddzielnie dla każdej z osób z przypisaniem jej do odpowiedniego zadania);
4) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy)
5) Kosztorys ofertowy w wersji papierowej opracowany przez Wykonawcę zgodny z dokumentacją techniczną obejmujący zakres z zapytania ofertowego, na podstawie wizji lokalnej na obiekcie i przykładowego kosztorysu, metodą kalkulacji uproszczonej wraz ze szczegółowym zestawieniem materiałów przyjętych do kosztorysu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 roku w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80 poz. 867 z późn. zmianami)
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) Cena ( waga 75 pkt) - Wykonawca podaje powyższe kryterium osobno dla każdej części zamówienia.
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-75 obliczone według wzoru:
„Pc” = Najniższa cena oferowana brutto za całość zamówienia /Cena oferty badanej brutto za całość zamówienia x 75 pkt
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
2) Termin zakończenia inwestycji (waga 15 pkt) - Wykonawca określa powyższe kryterium osobno dla każdej części zamówienia, na którą złożył ofertę cenową.
Kryterium – „Termin zakończenia inwestycji” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za skrócenie okresu wykonywania prac w skali od 0-15 pkt obliczone według wzoru:
- zakończenie prac do dnia 31.07.2018 roku - 0 pkt
- zakończenie prac do dnia 15.07.2018 roku - 5 pkt
„Pt” : - zakończenie prac do dnia 30.06.2018 roku - 10 pkt
- zakończenie prac do dnia 15.06.2018 roku - 15 pkt
Pt – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Termin zakończenia inwestycji”
Zamawiający do oceny kryterium „Termin zakończenia inwestycji” pobierze dane z oferty Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie terminu zakończenia inwestycji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie jest zdolny zakończyć inwestycji w podanym terminie i ofertę odrzuci.
3) Okres gwarancji (waga 10 pkt) – nie może być on krótszy niż 36 miesięcy i dłuższy niż 72 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca określa powyższe kryterium w pełnych miesiącach liczonych od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego osobno dla każdej części zamówienia, na którą złożył ofertę cenową. (Wymagany minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy).
Kryterium – „Okres gwarancji” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za okres gwarancji w skali od 0-10 pkt obliczone według wzoru:
„Pc” = Okres gwarancji badanej oferty dla danej części zamówienia/Najdłuższy okres oferowanej gwarancji dla danej części zamówienia x 10 pkt
Pg – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „okres gwarancji”
Zamawiający do oceny kryterium „okres gwarancji” pobierze dane z oferty Wykonawcy.
UWAGA! W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 72 miesiące zamawiający na potrzeby niniejszej oferty przyjmie, że udzielona gwarancja wynosi 72 miesiące. W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci.
4) Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pg + Pt
P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
Pg – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Okres gwarancji”
Pt – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Termin zakończenia inwestycji”
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
Opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie kryterium oceny oferty
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku. Gdyby wyniki dwóch lub większej liczby ofert okazały się takie same, zamawiający nie zastosuje zaokrągleń, chyba że działanie takie nie będzie mogło przynieść zróżnicowania wyników.
Wykluczenia
Informacja na temat zakresu wykluczenia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w następujących okolicznościach:
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa powyżej musi zostać wykazany przez każdego z Wykonawców.
Istnienie powiązania pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, , o którym mowa powyżej będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Nazwa
ZRZESZENIE WŁASCICIELI I ZARZADCÓW DOMÓW
Adres
Generała Józefa Sowińskiego 1
37-700 Przemyśl
podkarpackie
, Przemyśl
Numer telefonu
166783295
Fax
16 6760007
NIP
7951732835
Tytuł projektu
Termomodernizacja budynków mieszkalnych w Przemyślu
Numer projektu
RPPK.03.02.00-18-0163/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Najkorzystniejsze oferty w zakresie poszczególnych części zostały złożone przez:
część I - budynek przy ul. Barskiej 3.
Konsorcjum Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Kopernika 58, 37-700 Przemyśl i firmy „SYLBUD” Usługi Budowlane Dariusz Kiernozek, ul. Tarnawskiego 8/3, 37-700 Przemyśl
data złożenia oferty 30.08.2017 roku
cena oferty brutto 667 306,71 zł
część II - budynek przy ul. Chopina 2A.
Zakład Usługowy Remontowo-Budowlany Antoni Bar, ul. Władycze 16/5, 37-700 Przemyśl
data złożenia oferty 30.08.2017 roku
cena oferty brutto 482 997,37 zl
część III - budynek przy ul. Frankowskiego 2.
Zakład Usługowy Remontowo-Budowlany Antoni Bar, ul. Władycze 16/5, 37-700 Przemyśl
data złożenia oferty 30.08.2017 roku
cena oferty brutto 799 249,56 zł
część IV - budynek przy ul. Kazimierza Wielkiego 12.
Konsorcjum Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Kopernika 58, 37-700 Przemyśl i firmy „SYLBUD” Usługi Budowlane Dariusz Kiernozek, ul. Tarnawskiego 8/3, 37-700 Przemyśl
data złożenia oferty 30.08.2017 roku
cena oferty brutto 565 613,95 zł
część V - budynek przy ul. Traugutta 3
Konsorcjum Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Kopernika 58, 37-700 Przemyśl i firmy „SYLBUD” Usługi Budowlane Dariusz Kiernozek, ul. Tarnawskiego 8/3, 37-700 Przemyśl
data złożenia oferty 30.08.2017 roku
cena oferty brutto 391 227,92 zł