Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/2017/RPOWL ZGODNIE Z ZASADĄ KONKURENCYJNOŚCI NA SUKCESYWNE DOSTARCZANIE ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO PRZYGOTOWYWANIA WYŻYWIENIA DLA DZIECI W ZESPOLE PRZEDSZKOLI I ŻŁOBKÓW GWIAZDECZKA W RAMACH PROJEKTU „MAŁY CZŁOWIEK DUŻE MOŻLIWOŚCI”

Data publikacji: 01.08.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 08-08-2017

Numer ogłoszenia

1047386

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

W dniu 02.08.2017 r. zmieniono Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. W załączniku nr 2 (Formularz cenowy) w CZĘŚCI I poz. 2 (Jajka M) w kolumnie „Jedn. miary” poprawiono oczywistą omyłkę pisarską, a mianowicie zamieniono kg na szt. Powyższa zmiana nie spowoduje zmiany terminu składania ofert.

Miejsce i sposób składania ofert

Termin składania ofert wyznaczono do 8 sierpnia 2017 r. do godziny 23:59 (wiążąca jest data wpływu Oferty do siedziby Zamawiającego lub na elektroniczną skrzynkę pocztową). Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Ofertę można składać:
Osobiście lub pocztą w siedzibie Zamawiającego: ul. Mieszka I 16, 23-200 Kraśnik (w godzinach pracy biura Wnioskodawcy tj. 8:00 – 18:00)
E-mailem na adres: ulas70@op.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

ulas70@op.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Urszula Smołecka

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 509584343

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie artykułów spożywczych do przygotowywania wyżywienia dla dzieci w Zespole Przedszkoli i Żłobków Gwiazdeczka w okresie od 01.09.2017r do 31.08.2018 r. w ramach projektu pt.. „Mały człowiek duże możliwości ” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.1 Edukacja przedszkolna

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: kraśnicki Miejscowość: Kraśnik

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zapytania jest wyłonienie Wykonawców, którzy przedstawią najkorzystniejsze warunki dostawy artykułów spożywczych, na które składana jest oferta.
W związku z tym, że oferty złożone na różne części zamówienia są oceniane odrębnie postępowanie może zakończyć się wyborem jednego Wykonawcy – jeśli złoży on ofertę najkorzystniejszą w każdej części zamówienia (oceniane odrębnie) lub kilku Wykonawców – jeśli w każdej części zamówienia jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta złożona przez innego Wykonawcę.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie 6 rodzajów artykułów spożywczych, takich jak: artykuły ogólnospożywcze, mięso, mrożonki, owoce i warzywa, pieczywo, oraz nabiał asortymentowo i ilościowo wymienionych w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego na potrzeby Zespołu Przedszkoli Przedszkoli i Żłobków Gwiazdeczka w w ramach projektu pt.. „Mały człowiek duże możliwości ” okresie od 01.09.2017 r do 31.08.2018 r.
Przedmiot zamówienia ze względu na rodzaje dostarczanych artykułów został podzielony na 4 części:
-Część I- Artykuły ogólnospożywcze, mrożonki i mięso
-Część II- Warzywa i owoce
-Część III- Pieczywo
-Część IV- Nabiał
Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze sukcesywnie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień składanych telefonicznie z 3 dniowym wyprzedzeniem.
Artykuły spożywcze będą dostarczane w terminach, asortymencie i w ilości wynikających z bieżących zamówień Zamawiającego, aż do osiągnięcia zamówienia nie przekraczającego całkowitej wartości poszczególnych części zamówienia. Przy czym, dostawa musi być zrealizowana w terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Dostawy przedmiotu zamówienia dokonywane będą do kuchni przedszkola mieszczącej się w Zespole Przedszkoli i Żłobków Gwiazdeczka w Kraśniku, ul. Grunwaldzka 4 z następująca częstotliwością:
- artykuły ogólnospożywcze, mrożonki, mięso, warzywa i owoce: 1-2 razy w tygodniu w godzinach przedpołudniowych
- nabiał: 3 razy w tygodniu w tygodniu (poniedziałek, środa , piątek)- przed południem
-pieczywo: codziennie rano, do godz. 7.00

Kod CPV

15000000-8

Nazwa kodu CPV

Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia: od 01.09.2017 r do 31.08.2018 r
Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego wynikających z bieżącego zużycia. Terminy realizacji kolejnych dostaw będą zgłaszane telefonicznie.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia zgodnie z obowiązującymi wymaganiami .
Weryfikacja na podstawie Załącznika nr 3 do Zapytania ofertowego.

Wiedza i doświadczenie

O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie.
Weryfikacja na podstawie Załącznika nr 3 do Zapytania ofertowego.

Potencjał techniczny

O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia.
Weryfikacja na podstawie Załącznika nr 3 do Zapytania ofertowego.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Weryfikacja na podstawie Załącznika nr 3 do Zapytania ofertowego.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
Weryfikacja na podstawie Załącznika nr 3 do Zapytania ofertowego.

Dodatkowe warunki

Zamieszczono w zapytaniu ofertowym.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, omyłek pisarskich, wystąpienia sytuacji losowych. O zmianach Zamawiający powiadomi Wykonawcę w terminie nie późniejszym niż 7 dni kalendarzowych. Zmiany zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy lub wystąpienia okoliczności będących działaniem siły wyższej.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Załącznik nr 1 -Formularz ofertowy
2. Załącznik nr 2- Formularz cenowy
3. Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy
4. Załącznik nr 4 -Oświadczenie dotyczące kryterium
5. Załącznik nr 5- Projekt umowy
6. Odpis z rejestru przedsiębiorców KRS lub zaświadczenie z CEIDG Wykonawcy
7. Pełnomocnictwo- w przypadku ustanowienia pełnomocnika

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria wyboru oferty:
Kryterium 1: Cena (wartość brutto realizacji zamówienia) – waga punktowa 90%.
Kryterium 2: Klauzule społeczne – waga punktowa 10%.
Sposób obliczenia oceny oferty:
Ocena Ofert będzie dokonywana według następujących zasad:
Kryterium 1: Cena (C) – 90 pkt
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę obejmującą wykonanie poszczególnych części zamówienia otrzyma 90 pkt., natomiast pozostali Wykonawcy zdobędą odpowiednią liczbę punktów wynikającą z poniższego wyliczenia:
C= (cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej) x 90
Cena ofertowa jest to cena podana w złotych za wykonanie poszczególnych części zamówienia w określonym terminie wraz z podatkiem i innymi obciążeniami. Cena powinna uwzględniać wszystkie prace i czynności oraz koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Każdy Wykonawca może podać tylko jedną cenę dla każdej części zamówienia.

Kryterium 2:Klauzule społeczne (KS) –10 pkt
Punkty za kryterium Klauzule społeczne zostaną przyznane w następujący sposób:
Oferta, która będzie spełniała kryterium otrzyma 10 pkt.
Oferta, która nie będzie spełniała kryterium otrzyma 0 pkt.
Spełnienie kryterium klauzule społeczne oznacza, że Wykonawca na czas realizacji zamówienia zatrudni w wymiarze czasu pracy co najmniej ½ etatu, co najmniej jedną osobę:
-bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy; lub
- młodocianą, o której mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego;lub
- niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;.
Kryterium będzie weryfikowane na podstawie Oświadczenia dotyczącego klauzuli społecznych stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.
Łącznie badana Oferta otrzyma punkty według następującego wzoru: SP = C + KS
SP – suma punktów Oferty w oparciu o ustalone kryteria,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium Ceny oferty,
KS – liczba punktów uzyskanych w kryterium Klauzule społeczne.

Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w oparciu o wszystkie kryteria i wyliczenia, o których mowa powyżej.
Oferty złożone na różne części zamówienia są oceniane odrębnie. Oznacza to, że postępowanie może zakończyć się wyborem jednego Wykonawcy – jeśli złoży on ofertę najkorzystniejszą w każdej części zamówienia (oceniane odrębnie) lub kilku Wykonawców – jeśli w każdej części zamówienia jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta złożona przez innego Wykonawcę.

Wykluczenia

Z możliwości składania oferty i realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZESPÓŁ PRZEDSZKOLI I ŻŁOBKÓW GWIAZDECZKA URSZULA SMOŁECKA

Adres

Mieszka I 16

23-200 Kraśnik

lubelskie , kraśnicki

Numer telefonu

509584343

Fax

818250546

NIP

7151463115

Tytuł projektu

Mały człowiek duże możliwości

Numer projektu

RPLU.12.01.00-06-0005/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Cz. I- KAOLA Sp. z o.o. ul. Lubelska 76, 23-200 Kraśnik. Data otrzymania oferty: 08.08.2017 r. Cena oferty: 66472,67 zł
Część II -Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „WARZYWKO” Jakub Czerwiec, ul. Kolejowa 12, 23-200 Kraśnik. Data otrzymania oferty: 08.08.2017 r. Cena oferty: 11595,40 zł
Część III- Wyrób i sprzedaż pieczywa Kazimierz Wojcieszyn , ul. Rybna 4, 23-200 Kraśnik. Data otrzymania oferty: 08.08.2017 r. Cena oferty: 13083,83 zł
Część IV- BESTMILK Sp. z o.o. , ul. Twarda 18/11, 00-195 Warszawa. Data otrzymania oferty: 08.08.2017 r. Cena oferty: 9298,46 zł.
Liczba wyświetleń: 698