Strona główna
Logo unii europejskiej

Nadzór inwestorski nad zadaniem „Termomodernizacja budynków mieszkalnych w Przemyślu”

Data publikacji: 03.08.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 11-08-2017

Numer ogłoszenia

1046213

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert

Termin składania ofert do dnia 11 sierpnia 2017 do godz. 11.00 bezpośrednio w siedzibie zamawiającego
Zrzeszenie Właścicieli i Zarządców Domów
ul. Sowińskiego 1
37-700 Przemyśl
lub za pośrednictwem poczty lub kuriera najpóźniej do godz. 11.00 w dniu 11 sierpnia 2017 r.

W przypadku przesyłania oferty Pocztą Polską bądź firmą kurierską decyduje data i godzina wpływu oferty na adres:
Zrzeszenie Właścicieli i Zarządców Domów
ul. Sowińskiego 1
37-700 Przemyśl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Bogusław Kotek tel. 16 678 32 95 Marian Oziembłowski tel. 16 678 32 95 email: zrzeszenie_przemysl@poczta.onet.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

tel. 16 678 32 95

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w tym pełnienie funkcji inspektora nadzoru:
– w zakresie nadzoru nad robotami ogólnobudowlanymi
– w zakresie nadzoru nad robotami instalacyjnymi,
zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane przy realizacji zadania pn.: „Termomodernizacja budynków mieszkalnych w Przemyślu” obejmującego 5 budynków na terenie miasta Przemyśla. Inwestor dla wszystkich obiektów posiada ostateczne decyzje na prowadzenie prac.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: Przemyśl Miejscowość: Przemyśl

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jako przedstawiciel Zamawiającego upoważniony będzie do pełnienia obowiązków zgodnie z ustawą Prawo budowlane, działając w jego imieniu w zakresie przekazanych uprawnień i obowiązków umownych dotyczących sprawowania kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami Umowy.
Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie między innymi sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego dla całego procesu inwestycyjnego, w zakresie wynikającym z przepisów ustawy Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych

Przedmiot zamówienia

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Termomodernizacja budynków mieszkalnych w Przemyślu”. Zadanie obejmuje 5 budynków na terenie miasta Przemyśla.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w tym pełnienie funkcji inspektora nadzoru:
– w zakresie nadzoru nad robotami ogólnobudowlanymi
– w zakresie nadzoru nad robotami instalacyjnymi,
zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane. Inwestor dla wszystkich obiektów posiada ostateczne decyzje na prowadzenie prac.
Podstawowe obowiązki i prawa Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jako przedstawiciel Zamawiającego upoważniony jest do pełnienia obowiązków zgodnie z ustawą Prawo budowlane, działając w jego imieniu w zakresie przekazanych uprawnień i obowiązków umownych dotyczących sprawowania kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami Umowy.
Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należy między innymi sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego dla całego procesu inwestycyjnego, w zakresie wynikającym z przepisów ustawy Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych, poprzez:
- reprezentowanie Zamawiającego na budowie i nadzorowanie robót,
- organizowanie oraz przewodniczenie naradom, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację inwestycji stron oraz inne zainteresowane osoby,
- przekazanie wraz z Zamawiającym terenu budowy,
- rozwiązywanie problemów powstałych w trakcie realizacji robót,
- reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją inwestycji, a w szczególności współpracy z mieszkańcami,
- wizytowanie budowy, monitorowanie postępu robót, egzekwowanie jakości robót i materiałów zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, dokonywanie i sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót (zanikających i ulegających zakryciu),
- sprawdzanie i odbieranie oznakowania i zabezpieczenia robót w czasie budowy i kontrola przestrzegania wszystkich mających zastosowanie przepisów bezpieczeństwa,
- zatwierdzenie materiałów do wbudowania (deklaracji zgodności, atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów),
- kontrola dokumentów roszczeniowych wykonawcy robót,
- analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych – informowanie Zamawiającego o problemach,
- rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu,
- egzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót,
- kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego,
- sprawdzanie i zatwierdzenie do wypłaty kosztorysów wykonawców robót, sprawdzanie wszystkich dokumentów związanych z wystawieniem dokumentów do płatności przejściowych jak i końcowej, oraz zgłaszanie Zamawiającemu gotowości do zakończenia robót, organizowanie narad technicznych, udział w komisjach oraz uczestnictwo w odbiorze inwestycji,
- obecność na budowie minimum w dwóch dniach w tygodniu oraz dodatkowo na wezwanie Inwestora lub wykonawcy robót. Każdorazowo obecność na budowie powinna być potwierdzona wpisem w dzienniku budowy,
- przygotowanie do odbioru częściowego i ostatecznego, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót, poświadczenie terminu zakończenia robót,
- zatwierdzanie wartości wykonanych robót,
- rozliczanie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia,
- po zakończeniu robót Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, po uzgodnieniu z zamawiającym, wystawi świadectwo przejęcia – zakończenia robót.

Kod CPV

71520000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi nadzoru budowlanego

Harmonogram realizacji zamówienia

Czas realizacji
Czas realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.08.2018 roku (protokół końcowy).

Przewiduje się, że Inspektor Nadzoru będzie pełnił swoje funkcje od dnia podpisania umowy do dnia określonego jako termin zakończenia robót budowlanych dla wykonawcy tych robót, tj. nie krócej niż do dnia sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót.

W stosunku do terminu określonego jako zakończenie robót budowlanych dla wykonawcy robót przyjęto dodatkowe 30 dni na dokonanie odbiorów oraz innych czynności związanych z odbiorem i rozliczeniem tych robót.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu przyznawania punktacji
Najkorzystniejsza oferta spośród ofert złożonych przez wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostanie wybrana w oparciu o ustalone kryteria oceny.

Lp. Nazwa kryterium Maksymalna ilość
punktów
1 Cena 85
2 Doświadczenie 15
Razem 100

Kryterium: 1 – Cena brutto – Waga 85 punktów:
a. Cena oferty powinna zawierać informację o wszystkich kosztach, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w związku z przedmiotem zamówienia.
b. Cena brutto za całość oferty powinna być wyrażona jako % od wartości kosztorysowych prac wykonanych na nadzorowanych obiektach.
c. Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
d. Cena podlegająca ocenie będzie ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
e. Punkty w przedmiotowym kryterium zostaną przyznane na podstawie ceny brutto podanej w formularzu oferty.
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 85 pkt.

Lp. Nazwa kryterium Sposób oceny
1 Cena Pc = najniższa cena oferowana brutto/cena badanej oferty x 85 punktów

Kryterium: 2 – Doświadczenie – Waga 15 punktów:
Kryterium – „Doświadczenie” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za prace na obiektach wpisanych do rejestru zabytków w okresie od 01.01.2014 roku do dnia ogłoszenia postępowania w skali od 0-15 pkt obliczone według wzoru:

- 1 obiekt - 5 pkt
„Pd” - 2-3 obiektów – 10 pkt
- 4 i więcej obiektów - 15 pkt

Pd – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Doświadczenie”
Zamawiający do oceny kryterium „Doświadczenie” pobierze dane z oferty Wykonawcy na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę referencji. Brak referencji będzie skutkował przyznaniem powyższym kryterium 0 pkt.

Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pd
P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
Pd – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Doświadczenie”

W postępowaniu ofertowym zwycięży oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZRZESZENIE WŁASCICIELI I ZARZADCÓW DOMÓW

Adres

Generała Józefa Sowińskiego 1

37-700 Przemyśl

podkarpackie , Przemyśl

Numer telefonu

166783295

Fax

16 6760007

NIP

7951732835

Tytuł projektu

Termomodernizacja budynków mieszkalnych w Przemyślu

Numer projektu

RPPK.03.02.00-18-0163/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Biuro Obsługi Inwestycyjnej spółka z o.o., ul. Okrzei 2, 37-700 Przemyśl. Cena oferty wynosi 44 280 zł brutto.
Liczba wyświetleń: 805