Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 27 lipca 2017 r. do godziny 14.00 (liczy się data i godzina wpływu do Zamawiającego):
a) ofertę można złożyć drogą tradycyjną w Biurze Związku Powiatów Polskich w Nowym Sączu ul. Długosza 63/2, 33-300 Nowy Sącz (liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego). W takim przypadku oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy oraz zawierającą formułę „Zapytanie ofertowe na wybór eksperta na stanowisko: Moderatora Tematycznej Grupy Roboczej - Drogownictwo i Transport oraz Moderatora Grupy Wymiany Doświadczeń – komunikacja miejska i pozamiejski transport zbiorowy” – nie otwierać przed dniem 27 lipca 2017 r. godz. 14.15.
b) ofertę można złożyć w formie elektronicznej przesyłając ją na adres kl@zpp.pl. Tytuł e-maila powinien być oznaczony: Zapytanie ofertowe na wybór eksperta na stanowisko: Moderatora Tematycznej Grupy Roboczej - Drogownictwo i Transport oraz Moderatora Grupy Wymiany Doświadczeń – komunikacja miejska i pozamiejski transport zbiorowy. Sama oferta winna był złożona w załączniku do e-maila. W przypadku złożenia oferty drogą elektroniczną Zamawiający nie odpowiada za problemy wynikające z niepoprawności działania systemu informatycznego, skutkiem których może być brak wpływu oferty do Zamawiającego. W takim przypadku zalecamy kontakt telefoniczny celem potwierdzenia wpływu oferty.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
kl@zpp.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Katarzyna Liszka-Michałka
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
18 477 86 00 (łączy sekretariat)
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór eksperta na stanowisko: Moderatora Tematycznej Grupy Roboczej - Drogownictwo i Transport oraz Moderatora Grupy Wymiany Doświadczeń – komunikacja miejska i pozamiejski transport zbiorowy w ramach projektu „System monitorowania usług publicznych – koncepcja SMUP”.
Istotne warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku – Istotne postanowienia przyszłej umowy.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi badawcze
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
Powiat:
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór eksperta na stanowisko: Moderatora Tematycznej Grupy Roboczej - Drogownictwo i Transport oraz Moderatora Grupy Wymiany Doświadczeń – komunikacja miejska i pozamiejski transport zbiorowy w ramach projektu „System monitorowania usług publicznych – koncepcja SMUP”.
Celem budowy Systemu Monitorowania Usług Publicznych jest optymalizacja świadczonych usług w oparciu o wysokiej jakości dane, pozyskane w wyniku integracji wielu rozproszonych obecnie źródeł. Celem głównym Projektu, w horyzoncie do końca 2018 r, jest stworzenie koncepcji SMUP.
Zadaniem Tematycznych Grup Roboczych (TGR) jest kompleksowe opracowanie poszczególnych obszarów usług publicznych. W Projekcie TGR – Drogownictwo i transport odpowiada za:
1) przygotowanie i weryfikację szczegółowego podejścia do analizy usług publicznych w obszarze merytorycznym – drogownictwo i transport;
2) dookreślenie ram i charakterystykę poszczególnych obszarów usług (OU);
3) wybór i opis usług publicznych (UP) z OU do monitorowania oraz;
4) opracowanie wskaźników służących pomiarowi ilości, jakości, dostępności i efektywności kosztowej poszczególnych UP (w tym określanie sposobu ich obliczania i interpretacji), wraz ze wskazaniem trwałych źródeł danych, potrzebnych do obliczenia wskaźników, którymi docelowo będzie zasilany SMUP.
Grupy Wymiany Doświadczeń (GWD) to gremia ekspertów-praktyków posiadających wieloletnie doświadczenie samorządowe związane ze świadczeniem usług publicznych. Zasadniczym celem pracy GWD jest zdefiniowanie potrzeb informacyjnych lokalnych dostawców i odbiorców usług (w tym JST i przedsiębiorców) oraz testowanie rozwiązań wypracowanych przez Tematyczne Grupy Robocze. W szczególności, członkowie GWD przedyskutują cele systemu i sformułują swoje oczekiwania wobec niego, pomogą w przygotowaniu skutecznych mechanizmów zbierania i analizy danych, przeprowadzą pilotażowe testy zaproponowanych rozwiązań.
Przedmiot zamówienia
Do zadań Eksperta w część dotyczącej moderowania TGR należeć będzie:
- prowadzenie 6 jednodniowych spotkań TGR (szacowany czas pracy potrzebny do przeprowadzania 1 spotkania TGR 3 dni w tym: 1 dzień na przygotowanie, 1 dzień udział w spotkaniu, 1 dzień podsumowanie spotkania);
- synteza materiałów definiujących obszar usług w zakresie drogownictwa i transportu (szacowany czas pracy potrzebny do wykonania zadania 2 dni);
- synteza materiałów opisujących metodologię analizy obszaru usług w zakresie drogownictwa i transportu (szacowany czas pracy potrzebny do wykonania zadania 2 dni);
- synteza wniosków wynikających z badania dostępności danych (szacowany czas pracy potrzebny do wykonania zadania 2 dni);
- integracja wiedzy wynikającej z przygotowanych opisów dobrych praktyk (szacowany czas pracy potrzebny do wykonania zadania 2 dni);
- synteza raportów z analizy usług oraz wyciągnięcie wniosków dotyczących przetestowanej metodologii (szacowany czas pracy potrzebny do wykonania zadania 3 dni);
- komunikacja z członkami grupy, przekazywanie materiałów, współpraca z członkami grupy (szacowany czas pracy potrzebny do wykonania zadania 5 dni);
Do zadań Eksperta w części dotyczącej moderowania GWD należeć będzie:
- merytoryczne przygotowanie GWD (szacowany czas pracy potrzebny do wykonania zadania 4 dni);
- prowadzenie i podsumowanie 5 dwudniowych sesji GWD (szacowany czas pracy potrzebny do przeprowadzania 1 sesji GWD 4 dni w tym: 1 dzień na przygotowanie, 2 dni moderowanie, 1 dzień przygotowanie sprawozdania);
- opis obszaru usług (szacowany czas pracy potrzebny do wykonania zadania 6 dni);
- przygotowanie metody oceny usług (szacowany czas pracy potrzebny do wykonania zadania 6 dni);
- przeprowadzenie diagnozy dostępności danych (szacowany czas pracy potrzebny do wykonania zadania 8 dni);
- przygotowanie analizy i raportu z oceny usług (szacowany czas pracy potrzebny do wykonania zadania 8 dni);
- przygotowanie planów usprawnień w jednostkach samorządu terytorialnego (szacowany czas pracy potrzebny do wykonania zadania 6 dni);
- ocena metody analizy obszaru usług (szacowany czas pracy potrzebny do wykonania zadania 4 dni);
- nadzór nad przygotowaniem pięciu opisów dobrych praktyk (szacowany czas pracy potrzebny do wykonania zadania 2,5 dnia);
- podsumowanie cyklu (szacowany czas pracy potrzebny do wykonania zadania 3 dni);
Szacowany jeden dzień pracy jest równy 8 godzinom.
Łączna maksymalna kwota jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 52 780 zł brutto (w tym moderowanie GWD 66,5%, moderowanie TGR 33,5%). Zamawiający nie przewiduje zwiększenia kwoty planowanej na realizację zamówienia. Oferty przekraczające tę wartość nie będą podlegały dalszej ocenie. Cena ma obejmować wszelkie koszty realizacji zamówienia (w szczególności koszty dojazdu) oraz obciążania o charakterze publiczno-prywatnym (podatki, składki na ubezpieczeni zdrowotne społeczne i inne o podobnym charakterze, w tym składki do odprowadzania których zobowiązany jest Zamawiający). W przypadku spotkań 2-dniowych Zamawiający zapewni Wykonawcy nocleg oraz wyżywienie w zakresie w jakim zapewni to wyżywienie pozostałym uczestnikom spotkania.
Kod CPV
73000000-2
Nazwa kodu CPV
Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
Harmonogram realizacji zamówienia
sierpień 2017 – marzec 2018 r.
Szczegółowy harmonogram realizacji zamówienia zostanie uzgodniony z Wykonawcą i będzie uwzględniał specyfikę pracy przyjętą w Projekcie. Przedmiot zamówienia będzie realizowane w formule ciągłej (tzn. nie będzie dopuszczalna np. kumulacja pracy w wybranych przez Wykonawcę miesiącach czy kumulacja w tym samym czasie kilku spotkań TGR/GWD).
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający odstępuje od stawiania wymogów w tym zakresie.
Wiedza i doświadczenie
Od Wykonawców, którzy osobiście będą świadczyli usługę będącą przedmiotem zamówienia wymaga się spełnienia łącznie następujących wymogów minimalnych:
1) posiadanie wykształcenia wyższego,
2) posiadanie doświadczenia zawodowego (wystarczy spełnienie jednego z trzech warunków):
- posiadanie co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym w administracji publicznej/jednostkach należących do administracji publicznej w zakresie czynności którego mieścił się co najmniej jeden z następujących obszarów usług publicznych: zarządzaniem drogami/zarządzaniem ruchem/planowanie lub zarządzanie publicznym transportem zbiorowym lub
- posiadanie co najmniej 2 letniego doświadczenia w zakresie prowadzenia działalności doradczej/konsultacyjnej lub o podobnym charakterze na rzecz administracji publicznej/jednostek należących do administracji publicznej w obszarach usług publicznych: zarządzaniem drogami/zarządzaniem ruchem/planowanie lub zarządzanie publicznym transportem zbiorowym (liczy się faktyczne prowadzenie merytorycznej działalności doradczej/konsultacyjnej lub o podobnym charakterze) lub
- co najmniej 2-letnie zatrudnienie na uczelni wyższej na stanowisku związanym z prowadzeniem badań naukowych w co najmniej jednym z następujących obszarów usług publicznych: zarządzaniem drogami/zarządzaniem ruchem/planowanie lub zarządzanie publicznym transportem zbiorowym;
Doświadczenie zawodowe winno być nabyte w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert.
3) opracowanie lub współudział w opracowaniu co najmniej jednego dokumentu o charakterze strategicznym/planistycznym/usprawniającym zarządzanie usługami publicznymi na rzecz jednostek samorządu terytorialnego w zakresie zarządzania publicznym transportem zbiorowym.
Spełnienie warunków do udziału w postępowaniu będzie badane na podstawie oświadczenia (oświadczenie składane w ofercie) Wykonawcy składanego wraz z ofertą. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji, przed zawarciem umowy z Wykonawcą, deklarowanego przez Wykonawcę wykształcenia i doświadczenia zawodowego w szczególności poprzez wezwanie do złożenia CV, złożenie referencji, zaświadczeń lub dokumentów o podobnym charakterze.
Potencjał techniczny
Zamawiający odstępuje od stawiania wymogów w tym zakresie.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca, który w ofercie wskaże, że nie będzie osobiście świadczył usługi winien wykazać, że będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia spełniającą warunki, o których mowa w punkcie ”wiedza i doświadczenie”. Osoba wskazana przez Wykonawcę w ofercie będzie osobiście wykonywała usługę będącą przedmiotem zamówienia przez cały okres trwania umowy. Procedura zmiany tej osoby została opisana w warunkach zmiany umowy.
Dodatkowe warunki
Wykonawca zaangażowany jako personel projektu w rozumieniu Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 w całym okresie realizacji umowy będzie zobowiązany do przestrzegania zasad wynikających z tych Wytycznych a dotyczących w szczególności ograniczeń godzinowych w zakresie łącznego zaangażowania godzinowego czy obowiązków w zakresie sporządzania protokołów celem rozliczenia czasu pracy w Projekcie. Możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w związku z ograniczeniami wynikającymi z Rozdziału 6.16 pkt 8 lit. a i b Zamawiający zweryfikuje przed zawarciem umowy, na podstawie oświadczenia składanego przez Wykonawcę.
Warunki zmiany umowy
1) Zmiana innych niż istotne postanowienia umowy w rozumieniu Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 jest dopuszczalna w każdym czasie za zgoda obu stron;
2) Zmiana istotnych postanowień umowy jest możliwa za zgodą obu stron w każdym czasie na warunkach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020;
3) Dodatkowe przypadki w których możliwa będzie zmiana umowy:
- zmiana wskazanej w ofercie osoby zdolnej do realizacji zamówienia – co do zasady zmiana takiej osoby jest niedopuszczalna. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy konieczność zmiany osoby wskazanej przez Wykonawcę wyniknie z siły wyższej (np. śmierć tej osoby, sytuacja zdrowotna). Nie stanowi siły wyższej zakończenie współpracy pomiędzy Wykonawcą a osobą wskazaną w złożonej przez niego ofercie na podstawie czynności prawnej (np. rozwiązanie umowy, wypowiedzenie przez jedną ze stron). W przypadku spełnienia wskazanych wyżej warunków zmiana osoby wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego, i jest możliwa wyłącznie w przypadku, gdy kolejna wskazana przez Wykonawcę osoba spełnia minimalne warunki określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz dodatkowe warunki, które uzasadniały przyznanie Wykonawcy punktów w kryteriach pozacenowych.
Obowiązek wykazania, że ziściły się warunki do zmiany osoby wskazanej w ofercie spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli warunki opisane wyżej nie zostaną zachowane Zamawiający będzie uprawniony do rozwiązania umowy bez wypowiedzenia.
- przedłużenie realizacji przedmiotu umowy będzie możliwe, jeżeli taka konieczność zaistnieje w związku z realizacją Projektu, w szczególności w przypadku konieczności koordynacji przez realizatorów Projektu różnych zadań i działań. Przedłużenie realizacji przedmiotu umowy o 2 miesiące nie będzie wymagało zgody Wykonawcy. Ponieważ przedłużenie realizacji przedmiotu umowy nie będzie wiązało się ze zwiększeniem po stronie Wykonawcy zakresu obowiązków, Wykonawcy nie będzie z tego tytułu przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie. Wysokość wynagrodzenia pozostałego do wypłaty zostanie rozłożona proporcjonalnie do przedłużonego terminu realizacji umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta wraz z oświadczeniami.
Zamówienia uzupełniające
Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny ofert:
1) Cena – wartość kryterium 50%
2) Doświadczenie zawodowe w zakresie wykraczającym poza minimum określone w warunkach udziału w postępowaniu – wartość kryterium 20%
3) Doświadczenie w moderowaniu spotkań – wartość kryterium 20%
4) Publikacja naukowa w obszarze tematycznym związanym ze świadczeniem usług publicznych w zakresie drogownictwa i transportu – wartość kryterium 10%
Kryteria oceny 2-4 odnoszą się do Wykonawcy w przypadku zobowiązania się w ofercie do osobistego świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia a w przypadku pozostałych Wykonawców do osoby wskazanej w ofercie jako osoba zdolna do realizacji zamówienia, która następnie będzie osobiście realizować przedmiot zamówienia.
Sposób oceny ofert:
1) kryterium cena: cena najniższa / cena badanej oferty x 50 punktów
2) doświadczenie zawodowe w zakresie wykraczającym poza minimum określone w warunkach udziału w postępowaniu.
Doświadczenie zawodowe winno być nabyte w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert. Maksymalna liczba punktów 20:
10 pkt - posiadanie doświadczenia zawodowego (wystarczy spełnienie jednego z trzech warunków):
- posiadanie co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym w administracji publicznej/jednostkach należących do administracji publicznej w zakresie czynności którego mieścił się co najmniej jeden z następujących obszarów usług publicznych: zarządzaniem drogami/zarządzaniem ruchem/planowanie lub zarządzanie publicznym transportem zbiorowym lub
- posiadanie co najmniej 3-letniego doświadczenia w zakresie prowadzenia działalności doradczej/konsultacyjnej lub o podobnym charakterze na rzecz administracji publicznej/jednostek należących do administracji publicznej w obszarach usług publicznych: zarządzaniem drogami/zarządzaniem ruchem/planowanie lub zarządzanie publicznym transportem zbiorowym (liczy się faktyczne prowadzenie merytorycznej działalności doradczej/konsultacyjnej lub o podobnym charakterze) lub
- co najmniej 3-letnie zatrudnienie na uczelni wyższej na stanowisku związanym z prowadzeniem badań naukowych w co najmniej jednym z następujących obszarów usług publicznych: zarządzaniem drogami/zarządzaniem ruchem/planowanie lub zarządzanie publicznym transportem zbiorowym;
20 pkt - posiadanie doświadczenia zawodowego (wystarczy spełnienie jednego z trzech warunków):
- posiadanie co najmniej 4-letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym w administracji publicznej/jednostkach należących do administracji publicznej w zakresie czynności którego mieścił się co najmniej jeden z następujących obszarów usług publicznych: zarządzaniem drogami/zarządzaniem ruchem/planowanie lub zarządzanie publicznym transportem zbiorowym lub
- posiadanie co najmniej 4 - letniego doświadczenia w zakresie prowadzenia działalności doradczej/konsultacyjnej lub o podobnym charakterze na rzecz administracji publicznej/jednostek należących do administracji publicznej w obszarach usług publicznych: zarządzaniem drogami/zarządzaniem ruchem/planowanie lub zarządzanie publicznym transportem zbiorowym (liczy się faktyczne prowadzenie merytorycznej działalności doradczej/konsultacyjnej lub o podobnym charakterze) lub
- co najmniej 4-letnie zatrudnienie na uczelni wyższej na stanowisku związanym z prowadzeniem badań naukowych w co najmniej jednym z następujących obszarów usług publicznych: zarządzaniem drogami/zarządzaniem ruchem/planowanie lub zarządzanie publicznym transportem zbiorowym;
3) Doświadczenie w moderowaniu spotkań (Maksymalna liczba punktów 20)
10 – punktów – Moderowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jednego spotkania zespołu/grupy roboczej/warsztatu/konferencji poświęconego realizacji zadań publicznych z udziałem przedstawicieli administracji publicznej albo
20 – punktów – Moderowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jednego spotkania zespołu/grupy roboczej/warsztatu/konferencji poświęconego realizacji zadań publicznych z udziałem przedstawicieli administracji publicznej w obszarze drogownictwa lub transportu;
4) Publikacja naukowa w obszarze tematycznym związanym ze świadczeniem usług publicznych w zakresie drogownictwa lub transportu (Maksymalna liczba punktów 10):
5 punktów – jedna publikacja naukowa w obszarze tematycznym drogownictwo i transport;
10 punktów – co najmniej dwie publikacje naukowe w obszarze tematycznym drogownictwo i transport.
Spełnienie warunków uzasadniających przyznanie punktów w kryteriach 2-4 będzie badane na podstawie oświadczenia (oświadczenie składane w ofercie) Wykonawcy składanego wraz z ofertą. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji, przed zawarciem umowy z Wykonawcą, deklarowanego przez Wykonawcę wykształcenia i doświadczenia zawodowego w szczególności poprzez wezwanie do złożenia CV, złożenie referencji, zaświadczeń lub dokumentów o podobnym charakterze, wskazania numerów ISBN publikacji.
Wykluczenia
Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, który:
- nie spełnił warunków udziału w postępowaniu, w szczególności nie złożył wymaganych oświadczeń albo którego doświadczenia i wykształcenia nie udało się zweryfikować przed podpisaniem umowy.
- złożył ofertę niezgodną z treścią ogłoszenia o zamówieniu.
Nazwa
ZWIĄZEK POWIATÓW POLSKICH
Adres
00-901 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
226566334
Fax
226566333
NIP
5262353297
Tytuł projektu
System monitorowania usług publicznych - koncepcja SMUP
Numer projektu
POWR.02.18.00-00-0095/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
W związku z postępowaniem ofertowym realizowanym przez Związek Powiatów Polskich z siedzibą w Warszawie, Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wybór eksperta na stanowisko: Moderatora Tematycznej Grupy Roboczej - Drogownictwo i Transport oraz Moderatora Grupy Wymiany Doświadczeń – komunikacja miejska i pozamiejski transport zbiorowy wybrana została oferta: Michała Wolańskiego na kwotę 51 900 zł brutto, złożona 27 lipca 2017 r. o godz. 12:52.