Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
- w formie pisemnej - ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego - Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty, ul. Szymanowskiego 17, 78-230 Karlino (w sekretariacie), lub
- drogą elektroniczną, lub
- w formie faksu: (+48) 943 117 116.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
zmigdp@parseta.org.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Monika Drabowicz
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
(+ 48) 943 117 247
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego t.j. świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia usług projektowych, dostaw kontenerów oraz robót budowlanych dla inwestycji prowadzonych w ramach realizacji projektu „Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty”.
Przedmiot zamówienia określony został w projekcie umowy oraz w opisie przedmiotu zamówienia
(w załączeniu).
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
zachodniopomorskie
Powiat:
Miejscowość:
Na terenie Gminy Borne Sulinowo, Gminy Karlino, Gminy Gościno, Gminy Grzmiąca, Gminy Dygowo, Gminy Siemyśl, Gminy Ustronie Morskie, Gminy Szczecinek, Miasta Szczecinek, Gminy Postomino, Miasta Białogard, Miasta Kołobrzeg.
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór wykonawcy na wykonanie usług kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji prowadzonych w ramach realizacji projektu „Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty” w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego t.j. świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia usług projektowych, dostaw kontenerów oraz robót budowlanych dla inwestycji prowadzonych w ramach realizacji projektu „Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty”.
Przedmiot zamówienia określony został w projekcie umowy oraz w opisie przedmiotu zamówienia
(w załączeniu).
Kod CPV
71247000-1
Nazwa kodu CPV
Nadzór nad robotami budowlanymi
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Dodatkowe kody CPV:
71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: do dnia 31.12.2019r. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie ze względu na ewentualne zmiany terminów realizacji prac związanych z budowami punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych, przez poszczególnych zamawiających tych prac.
Wykaz zadań (elementów) objętych usługą nadzoru inwestorskiego i planowane terminy ich realizacji:
1. Miasto Białogard: opracowanie dokumentacji projektowej, budowa PSZOK oraz dostawa kontenerów 1.08.2017r. - 31.12.2018r.
2. Gmina Siemyśl: opracowanie dokumentacji projektowej, budowa PSZOK oraz dostawa kontenerów 1.09.2018r. - 31.12.2019r.
3. Gmina Ustronie Morskie: opracowanie dokumentacji projektowej, budowa PSZOK oraz dostawa kontenerów 1.01.2018r.- 31.12.2018r.
4. Gmina Szczecinek: opracowanie dokumentacji projektowej, budowa PSZOK oraz dostawa kontenerów 1.10.2017r. - 30.09.2018r.
5. Gmina Borne Sulinowo: opracowanie dokumentacji projektowej, budowa PSZOK oraz dostawa kontenerów 1.09.2017r. - 30.06.2018r,
6. Gmina Dygowo: opracowanie dokumentacji projektowej, budowa PSZOK oraz dostawa kontenerów 1.09.2017r. - 31.08.2018r.
7. Gmina Grzmiąca: opracowanie dokumentacji projektowej, budowa PSZOK oraz dostawa kontenerów 1.09.2017r. - 31.12.2017r.
8. Gmina Gościno: budowa PSZOK oraz dostawa kontenerów 1.08.2017r. - 30.06.2018r.
9. Gmina Karlino: opracowanie dokumentacji projektowej, budowa PSZOK oraz dostawa kontenerów 1.10.2017r. - 30.06.2018r.
10. Gmina Postomino: budowa PSZOK oraz dostawa kontenerów 1.09.2017r. - 30.11.2018r.
11. Miasto Kołobrzeg: zaprojektowanie i wybudowanie półpodziemnych gniazd na odpady komunalne oraz dostawa kontenerów 1.10.2017r. - 31.12.2018r.
12. Miasto Szczecinek: zaprojektowanie i wybudowanie półpodziemnych gniazd na odpady komunalne oraz dostawa kontenerów 1.08.2017r. - 30.09.2018r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy usługi polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy, kierownika robót budowlanych lub inspektora nadzoru robót budowlanych, przy realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu obiektów budowlanych.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zachowaniem wysokości wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie poszczególnych usług określonych w formularzu cenowym, w szczególności w przypadku:
1) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy - termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o czas działania siły wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia skutków tej siły;
2) jeżeli opóźnieniu ulegną prace niezbędne do realizacji zamówienia na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych określonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania opóźnionych prac;
3) gdy prace objęte umowami na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych zostaną wstrzymane przez właściwe organy, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, co uniemożliwia terminowe wykonanie przedmiotu umowy - termin wykonania przedmiotu umowy będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych organów;
4) zmiany terminów wszczęcia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych;
5) zmiany terminów wykonania przedmiotowych robót budowlanych;
6) zmiany wykonawców przedmiotowych robót budowlanych;
7) zmiany osoby pełniącej obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego;
8) zmian w stosunku do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji możliwości usprawnienia realizacji przedmiotu umowy;
9) zmian umowy związanych ze zmianą stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanego przedmiotu umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu jego wykonania przez wykonawcę;
10) innych istotnych zmian umowy w zakresie, którego nie można przewidzieć na etapie publikacji ogłoszenia o zamówieniu - w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej okoliczności, której nie można było przewidzieć na etapie publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a która spowoduje, że prawidłowe wykonanie zamówienia będzie uzależnione od tej zmiany.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Wypełniony formularz oferty - wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie cenę brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia (podając ją w zapisie liczbowym), stanowiącą sumę cen ryczałtowych brutto poszczególnych usług określonych w formularzu cenowym oraz ceny ryczałtowe brutto za wykonanie poszczególnych usług określonych w formularzu cenowym, uwzględniające podatek od towarów i usług w stawce właściwej na dzień złożenia oferty.
2. W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu wykonawcy muszą dostarczyć wykaz (wzór w załączeniu) wykonanych zamówień, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane.
3. Zamawiający może wezwać wykonawców, którzy nie złożyli odpowiednich oświadczeń lub dokumentów, do ich złożenia oraz może wezwać wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, w wyznaczonym przez siebie terminie.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny (waga 100%).
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający może udzielić zamówienia kolejnemu wykonawcy w sytuacji kiedy zarówno wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza jak i kolejny wykonawca uchylają się od zawarcia umowy.
4. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.
5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia wyboru wykonawcy bez podania przyczyn.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Nazwa
ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY
Adres
78-230 Karlino
zachodniopomorskie
, białogardzki
Numer telefonu
94 311 72 73
Fax
94 311 71 16
NIP
6721041877
Tytuł projektu
Budowa Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty
Numer projektu
POIS.02.02.00-00-0002/16-00
Nierozstrzygnięte – Inne
Opis
Karlino, dnia 27.7.2017r.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr ZDP.II.271.2.14.2017
Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty z siedzibą w Karlinie, jako zamawiający, informuje, że unieważnia postępowanie na wykonanie usług kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji prowadzonych w ramach realizacji projektu „Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty” w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, bez podania przyczyn.
Przewodniczący Zarządu
Waldemar Miśko