Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr 1 z dn. 06.07.2017 Doradztwo/usługi

Data publikacji: 06.07.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 14-07-2017

Numer ogłoszenia

1042914

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych, ul. Bukowska 27/29, 60-501 Poznań. Termin składania ofert upływa 14.07.2017 o godz. 12:00. Oferty należy składać wyłącznie w wersji papierowej. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysyłki decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

doradztwo@wrk.org.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Justyna K. Ochędzan

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

61 85 30 930

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

W związku z realizacją projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej” w ramach Poddziałania 7.3.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO 2014+) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty dotyczącej pełnienia funkcji w 10 częściach:
1) doradztwo prawne i/lub,
2) doradztwo księgowo-podatkowe i/lub,
3) doradztwo osobowe i/lub,
4) doradztwo finansowe i/lub,
5) doradztwo marketingowe i/lub,
6) mentoring/tutoring i/lub,
7) life coaching i/lub,
8) usługi prawne i/lub,
9) usługi księgowe i/lub,
10) usługi marketingowe:
obszar I marketing wizerunkowy i/lub,
obszar II marketing IT związany z promocją w mediach elektronicznych,
w celu utworzenia bazy ekspertów.
Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą „Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 06.07.2017”

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: Poznań Miejscowość: Poznań

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

W związku z realizacją projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej” w ramach Poddziałania 7.3.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO 2014+) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty dotyczącej pełnienia funkcji w 10 częściach:
1) doradztwo prawne i/lub,
2) doradztwo księgowo-podatkowe i/lub,
3) doradztwo osobowe i/lub,
4) doradztwo finansowe i/lub,
5) doradztwo marketingowe i/lub,
6) mentoring/tutoring i/lub,
7) life coaching i/lub,
8) usługi prawne i/lub,
9) usługi księgowe i/lub,
10) usługi marketingowe:
obszar I marketing wizerunkowy i/lub,
obszar II marketing IT związany z promocją w mediach elektronicznych,
w celu utworzenia bazy ekspertów.
Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą „Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 06.07.2017”

Przedmiot zamówienia

Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą „Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 06.07.2017”

Kod CPV

79400000-8

Nazwa kodu CPV

Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

CPV: 79410000-7
CPV: 66171000-9
CPV: 79412000-5
CPV: 79100000-5
CPV: 79342000-3
CPV: 79000000-4
CPV: 79211000-6
CPV: 79414000-9

Harmonogram realizacji zamówienia

Od dnia podpisania umowy nie później niż do dnia 31.08.2018 roku

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą „Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 06.07.2017”

Wiedza i doświadczenie

Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą „Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 06.07.2017”

Potencjał techniczny

Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą „Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 06.07.2017”

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą „Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 06.07.2017”

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Szczegółowa specyfikacja zamówienia określona jest w załączniku pod nazwą „Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 06.07.2017”

Warunki zmiany umowy

1. Informacje dotyczące przedmiotu zapytania:
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie przekazana Oferentom niezwłocznie w formie pisemnej (e-mail), jak również zostanie opublikowana na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz stronie Zamawiającego: www.wrk.org.pl. Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru Wykonawcy do każdej z 10 części zamówienia odrębnie.
d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany miesięcznego wolumenu godzin pracy Oferenta - Zamawiający ze swojej strony przy opisywaniu przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności, jednakże wskazany powyżej element opisu jest niezależny od Zamawiającego, działającego w ramach projektu i na rzecz Beneficjenta projektu. Tym samym Zamawiający wyraźnie zastrzega, iż wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie z przyczyn od niego niezależnych, a wynikających z rzeczywistych potrzeb Beneficjenta projektu.
e) W sytuacji wystąpienia zmiany parametru wskazanego przez Zamawiającego, a mającego wpływ na wartość oferty (ilość godzin), przed podpisaniem umowy znajdzie on swe odzwierciedlenie w stosownych zapisach przedłożonej do podpisu Wykonawcy umowy. W przypadku zmiany po podpisaniu umowy, zmiana taka będzie przedmiotem stosownego aneksu.
2. Informacje dotyczące umowy:
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bądź jego części bez podania przyczyny.
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany warunków umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia Zapytania Ofertowego, w wyniku zmian w akredytacji, w projekcie, zmian w wytycznych, informacji uzyskanych w wyniku ewaluacji działań i innych przesłanek, które wpłyną korzystnie na realizację projektu.
c) Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
– wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie,
– zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
– powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.
3. Zamawiający na podstawie zapisów Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 zastrzega sobie możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy, wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności, zamówień publicznych uzupełniających o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego, bez konieczności ponownego stosowania zasady konkurencyjności.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wymagania odnośnie kwalifikowalności wynagrodzenia Wykonawcy, które mogą ulec zmianie i muszą być zgodne ze statusem prawnym na dzień podpisania z nimi umów.
5. Zamawiający przewiduje karę umowną, m.in. w przypadku nie wykonywania przez Wykonawcę zlecenia w sposób zgodny z postanowieniami umowy oraz bez zachowania należytej staranności (w szczególności nieuwzględniania dodatkowych wymagań Zamawiającego zgłaszanych podczas doradztwa), dotyczących m.in. indywidualnych potrzeb uczestnika, programu, zawartości merytorycznej i sposobu ich prowadzenia, jakichkolwiek nieuzasadnionych opóźnień w dostarczaniu dokumentacji oraz informowaniu o nieobecnościach.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość potrącenia naliczonych kar umownych z wadium i wynagrodzenia Wykonawcy.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia zawartości merytorycznej programu doradztwa w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedmiotem umowy i indywidualnymi potrzebami uczestnika, braku rzetelności i uchybień ze strony Wykonawcy.
8. Złożenie oferty w ramach Zapytania Ofertowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji cenowych z Oferentem.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę na wybrane przez siebie części zapytania.
2. Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 (Część A i Część B) – uwaga przedstawiona wcześniej w kontekście nazwy załączników) do niniejszego zapytania. Oświadczenia zawarte w Części B załącznika oraz kserokopie dokumentów poświadczających spełnienie kryteriów oraz inne wymagane załączniki są integralną częścią oferty i ich nie złożenie razem z ofertą skutkuje odrzuceniem oferty.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze lub odręcznie drukowanymi literami, niebieskim lub granatowym kolorem oraz powinna zawierać datę sporządzenia, miejsce oraz czytelny podpis Oferenta.
4. Nie jest dopuszczalne składanie ofert wariantowych lub uzupełniających.
5. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych w poszczególnych częściach odpowiadających zakresom merytorycznym, tj.
1) doradztwo prawne i/lub,
2) doradztwo księgowo-podatkowe i/lub,
3) doradztwo osobowe i/lub,
4) doradztwo finansowe i/lub,
5) doradztwo marketingowe i/lub,
6) mentoring/tutoring i/lub,
7) life coaching i/lub,
8) usługi prawne i/lub,
9) usługi księgowe i/lub,
10) usługi marketingowe:
obszar I marketing wizerunkowy i/lub,
obszar II marketing IT związany z promocją w mediach elektronicznych.
6. W przypadku złożenia przez Oferenta oferty na kilka części zapytania ocena kryterium doświadczenia będzie odnosiła się do doświadczenia w każdej ze wskazanych części.
7. Każda oferta musi zawierać imię i nazwisko, nazwę (jeśli dotyczy), tel./fax, e-mail, NIP i adres Oferenta. W przypadku działalności gospodarczej oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną lub upoważnioną do występowania w imieniu Oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony pieczęcią imienną, a do oferty musi zostać dołączony dokument wykazujący umocowanie takiej osoby do występowania w imieniu Oferenta.
8. Podpisane oferty należy złożyć w wersji papierowej w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego lub wysłać na adres siedziby: Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych, ul. Bukowska 27/29, 60-501 Poznań, z dopiskiem: „Doradztwo/usługi specjalistyczne”.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Cena brutto za godzinę/miesiąc świadczenia doradztwa/usługi: 90 pkt/90%;
2. Praca na własnym sprzęcie i programach podczas wykonywania zamówienia: 10 pkt/10%;
Szczegółowy opis kryteriów oceny i opisu sposobu przyznawania punktacji dla poszczególnych części zapytania znajduje się w załączniku o nazwie: „Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 06.07.2017”

Wykluczenia

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału:
1. Oferenci, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
– uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
– posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
– pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
– pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Oferenci, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania:
– wyrządzili Zamawiającemu szkodę przez to, że nie wykonali lub nienależycie wykonali zobowiązanie chyba, że było to następstwem okoliczności, za które Oferent nie ponosił odpowiedzialności,
– uchylili się od podpisania umowy z Zamawiającym pomimo wyboru ich oferty,
– rozwiązali umowę z Zamawiającym.
3. Wykonawca nie może być osobą zatrudnioną w instytucjach uczestniczących w realizacji WRPO, tj. Instytucji Zarządzającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie (co zostanie ocenione przez Zamawiającego).

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

WIELKOPOLSKA RADA KOORDYNACYJNA ZWIĄZEK ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH

Adres

Bukowska 27/29

60-501 Poznań

wielkopolskie , Poznań

Numer telefonu

618530930

Fax

618530930

NIP

7781127985

Tytuł projektu

Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej

Numer projektu

RPWP.07.03.02-30-0001/15-02

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

WOJCIECH WYSZYŃSKI
KANCELARIA PRAWNA WOJCIECH WYSZYŃSKI
ul. Sowińskiego 6, 62-050 Mosina
Data wpływu oferty: 13.07.2017 r., godzina 16:45
Oferta na części: 1) oraz 8)
Cena, część 1): 109 zł brutto;
Cena, część 8): 109 zł brutto;

MACIEJ WYPYCH
BIURO DORADCZE MACIEJ WYPYCH
ul. Krasińskiego 8/2, 66-620 Gubin
Data wpływu oferty: 14.07.2017 r., godzina 10:15
Oferta na części: 1) oraz 8)
Cena, część 1): w wyniku negocjacji, 120 zł brutto;
Cena, część 8): w wyniku negocjacji, 120 zł brutto;
Liczba wyświetleń: 871