Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferty należy składać zgodnie ze wzorem Formularza oferty wraz z wszystkimi załącznikami.
2. Oferta wraz z wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta. Jeżeli upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych, Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo.
3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
4. Oferty można składać do dnia 10.07.2017r. w Biurze Projektu: ZZG JSW S.A. „Zofiówka” ul. Rybnicka 6, 44-335 Jastrzębie-Zdrój (osobiście w godzinach pracy biura od 09.00 do 13.00) lub poprzez operatora pocztowego lub kurierem - liczy się data wpływu przesyłki nie później niż 10.07.2017 r. do godz. 13.00 - na adres: ZWIĄZEK ZAWODOWY GÓRNIKÓW JASTRZĘBSKIEJ SPÓŁKI WĘGLOWEJ S.A. "ZOFIÓWKA" Ul. Rybnicka 6 44-335 Jastrzębie-Zdrój
5. Oferty złożone po terminie nie będą podlegać ocenie.
6. Ofertę należy dostarczyć w zamkniętej kopercie. Na kopercie należy umieścić napis „Oferta na przeprowadzenie kursów zawodowych i kompetencyjnych dla uczestników projektu „Wysokie kwalifikacje – szansa na nowe życie zawodowe” RPSL.07.04.02-24-03D6/15.
7. Koperta powinna zawierać pieczęć Wykonawcy (jeśli Wykonawca taką posiada).
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Marcin Gołębiowski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
502 059 390 w dni robocze w godz. od 9.00 do 13:00
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kompetencyjnych:
- Kurs podstawowy spawania gazowego i elektrycznego- 5 osób, 280godz.
-Kurs specjalistyczny przed dopuszczeniem do pracy na stanowisku górnika rabunkarza – 5 osób, 16godz.
-Podstawowy kurs specjalistyczny techniki strzałowej w zakresie metod strzelania – 5 osób, 57 godz.
-Kurs cieśli górniczego – 4 osoby, 30 godz.
-Kurs specjalistyczny operatora samojezdnych maszyn przodkowych w zakresie obsługi ładowarek samojezdnych – 4 osoby, 36 godz.
-Naprawa i obsługa przenośników taśmowych i zgrzebłowych – 3 osoby, 5 dni.
-Kurs napraw i konserwacji pomp głównego i pomocniczego odwadniania – 3 osoby, 2 dni.
-Kurs w zakresie kotwienia górotworu dla osób wykonujących – 3 osoby, 3 dni.
-Kurs księgowości – 3 osoby, 100 godz.
-Kurs "Kadry i płace" – 3 osoby, 80godz.
-Kurs "Projektowanie komputerowe z wykorzystaniem AUTOCAD" – 1 osoba, 30godz.
-Kurs wykonywania torkretu i obsługi urządzeń do torkretowania – 4 osoby, 18godz.
-Kurs - odnowa biologiczna z masażem – 1 osoba, 80godz.
-Kurs - Operator CNC/Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie – 2 osoby, 90 godz.
-Kurs "Obsługa klienta i technik sprzedaży" – 2 osoby, 40 godz.
Wykonawca zapewni zakończenie szkoleń egzaminami przeprowadzonymi przez podmiot zewnętrzny posiadający uprawnienia do egzaminowania w danym zakresie przyznane na podstawie akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej. Uczestnikom zostaną wydane certyfikaty poświadczające nabyte kwalifikacje.
Zamawiający dopuszcza możliwość zaangażowania przez Wykonawcę podwykonawców.
Doradztwem zawodowym zostanie objętych:
48 Uczestników/czek Projektu.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
śląskie
Powiat:
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest uzyskanie przez uczestników projektu kwalifikacji umożliwiających szybkie znalezienie zatrudnienia przez 48 pracowników (20% kobiet, 80% mężczyzn) z województwa śląskiego znajdujących się w okresie wypowiedzenia lub tych, którzy utracili pracę z przyczyn związanych z zakładem pracy w ciągu ostatnich 6 miesięcy do końca czerwca 2018 r.
Przedmiot zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kompetencyjnych:
- Kurs podstawowy spawania gazowego i elektrycznego- 5 osób, 280godz.
-Kurs specjalistyczny przed dopuszczeniem do pracy na stanowisku górnika rabunkarza – 5 osób, 16godz.
-Podstawowy kurs specjalistyczny techniki strzałowej w zakresie metod strzelania – 5 osób, 57 godz.
-Kurs cieśli górniczego – 4 osoby, 30 godz.
-Kurs specjalistyczny operatora samojezdnych maszyn przodkowych w zakresie obsługi ładowarek samojezdnych – 4 osoby, 36 godz.
-Naprawa i obsługa przenośników taśmowych i zgrzebłowych – 3 osoby, 5 dni.
-Kurs napraw i konserwacji pomp głównego i pomocniczego odwadniania – 3 osoby, 2 dni.
-Kurs w zakresie kotwienia górotworu dla osób wykonujących – 3 osoby, 3 dni.
-Kurs księgowości – 3 osoby, 100 godz.
-Kurs "Kadry i płace" – 3 osoby, 80godz.
-Kurs "Projektowanie komputerowe z wykorzystaniem AUTOCAD" – 1 osoba, 30godz.
-Kurs wykonywania torkretu i obsługi urządzeń do torkretowania – 4 osoby, 18godz.
-Kurs - odnowa biologiczna z masażem – 1 osoba, 80godz.
-Kurs - Operator CNC/Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie – 2 osoby, 90 godz.
-Kurs "Obsługa klienta i technik sprzedaży" – 2 osoby, 40 godz.
Wykonawca zapewni zakończenie szkoleń egzaminami przeprowadzonymi przez podmiot zewnętrzny posiadający uprawnienia do egzaminowania w danym zakresie przyznane na podstawie akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej. Uczestnikom zostaną wydane certyfikaty poświadczające nabyte kwalifikacje.
Zamawiający dopuszcza możliwość zaangażowania przez Wykonawcę podwykonawców.
Doradztwem zawodowym zostanie objętych:
• 48 Uczestników/czek Projektu.
Kod CPV
80000000-4
Nazwa kodu CPV
Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Harmonogram realizacji zamówienia
lipiec 2017 - marzec 2018 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
1. Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
a) posiadają aktualne uprawnienia do prowadzenia kursów będących przedmiotem zamówienia i/lub będzie posiadać kierunkowe wykształcenie i/lub co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe dotyczące kursu wchodzącego w zakres zamówienia – adekwatnie do przepisów odnoszących się do prowadzenia danego kursu.
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, których dot. Przedmiotowe zamówienie.
b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia uwag do metodyki nauczania oraz zawartości merytorycznej zajęć w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedmiotem umowy i indywidualnymi potrzebami uczestnika, braku rzetelności i uchybień ze strony Wykonawcy.
c) Oferent składając ofertę jednocześnie zobowiązuje się do rzetelnej i terminowej, zgodnej z wymogami projektowymi realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenia dokumentacji, w szczególności:
- sporządzania sprawozdań, prowadzenia list obecności; z potwierdzeniami odbytych godzin szkolenia/wykładu.
- prawidłowej i efektywnej realizacji powierzonych zadań w okresie trwania umowy;
- co miesięcznego przekazywania dokumentacji sprawozdawczej z wykonanych działań wraz z wystawieniem faktury VAT/rachunku;
- informowania uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz realizacji projektu „Wysokie kwalifikacje – szansa na nowe życie zawodowe” RPSL.07.04.02-24-03D6/15
- sporządzania i przekazywania Zamawiającemu comiesięcznej ewidencji godzin i zadań wynikających z wszystkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności stosunku pracy, umów cywilnoprawnych i własnej działalności gospodarczej.
d) Wykonawca nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. braku powiązań osobowych i kapitałowych.
d)Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne.
e)Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych i informacji podanych przez oferenta oraz zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty w całości w przypadku podania nieprawdziwych danych.
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
posiadają aktualne uprawnienia do prowadzenia kursów będących przedmiotem zamówienia i/lub będzie posiadać kierunkowe wykształcenie i/lub co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe dotyczące kursu wchodzącego w zakres zamówienia – adekwatnie do przepisów odnoszących się do prowadzenia danego kursu.
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, których dot. Przedmiotowe zamówienie.
Dodatkowe warunki
1. W niniejszym postępowaniu zostanie odrzucona oferta Wykonawcy który:
a. złoży ofertę niezgodną z treścią i wzorem formularza ofertowego do niniejszego zapytania ofertowego
b. złoży ofertę niekompletną, tj. nie zawierającą oświadczeń i dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu;
c. przedstawi nieprawdziwe informacje;
d. nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykluczenia Wykonawcy z powodu zaproponowania rażąco niskiej ceny za realizację przedmiotu zamówienia. Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert to Zamawiający w celu ustalenia czy oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia zwraca się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień, nie złoży ich w wyznaczonym do tego terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę stosunku do przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
3. Nieprzedłożenie kompletu w/w dokumentów będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Dokumenty, których żąda Zamawiający, muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii. W przypadku, gdy Wykonawca dołączy do oferty kopie dokumentu, każda kopiowana strona powinna być opatrzona klauzulą „za zgodność z oryginałem”, podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną i opatrzona imienną pieczątką (w przypadku jej braku konieczny jest czytelny podpis). Oferent ma prawo jednokrotnego uzupełnienia dokumentów.
4.Zamawiający ma prawo odrzucić oferty o wartości niewspółmiernie niskiej w stosunku do średnich cen za tego typu usługi.
5. Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę, której łączna cena przekracza wartość przeznaczoną w budżecie projektu na wykonanie zadania.
6. W związku z wykluczeniem Wykonawcy lub odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługuje mu prawo do odwołania.
Warunki zmiany umowy
1. W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie w celu właściwej realizacji zamówienia publicznego zastrzega się możliwość dokonania niniejszych zmian w drodze aneksu do umowy.
Zakres zmian może dotyczyć:
a. okresu i harmonogramu realizacji umowy,
b. ostatecznej liczby osób objętych doradztwem .
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego Formularz ofertowy Wykonawcy
Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego Wykaz doświadczenia w zakresie wykonywania kursów zawodowych i kompetencyjnych
w okresie ostatnich dwóch latach od daty ogłoszenia zmówienia
Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego OŚWIADCZENIE
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego Oświadczenie o niepowiązaniu z Zamawiającym
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1.Podstawowe kryteria oceny ofert
Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert w oparciu o następujące kryteria:
a) Cena – 60%,
b) Doświadczenie – 40%
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów, wyliczoną wg następującej formuły:
X = Ax60% +Bx40%
gdzie:
X – suma punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę,
A- ilość punktów przyznanych za kryterium cena
B- Doświadczenie w zakresie prowadzenia kursów zawodowych i kompetencyjnych
a) Kryterium Cena - waga 60%(A)
Maksymalna liczba punktów za kryterium A wynosi 100 pkt., otrzyma ją Oferent, który zaproponuje najniższą cenę natomiast pozostali Oferenci otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z powyższym wzorem:
A=(Amin: Aoc)x100 pkt
Gdzie:
A- liczba punktów za kryterium cena
Amin- najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert
Aoc- cena oferty ocenianej
Ceny w ofercie przetargowej wpisane do Oferty muszą obejmować wszystkie koszty oraz zobowiązania publicznoprawne. Ceny powinny być podawane w wartości brutto.
Obliczenie punktów: Uzyskane punkty zostaną pomnożone przez wagę (60%) kryterium.
b) Kryterium – Doświadczenie w zakresie prowadzenia kursów zawodowych - waga 40% (B)
Maksymalna liczba punktów za kryterium A wynosi 100 pkt., otrzyma ją Oferent, który wykaże się największym doświadczeniem w zakresie prowadzenia kursów zawodowych i kompetencyjnych
Pozostali Oferenci otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z powyższym wzorem:
B=(Boc:Bmax)x100 pkt
Gdzie:
B- liczba punktów za kryterium doświadczenie w zakresie prowadzenia kursów zawodowych i kompetencyjnych
Bmax- liczba przeprowadzonych godzin prowadzenia kursów zawodowych i kompetencyjnych wskazana w najwyższej ofercie
Boc- liczba przeprowadzonych godzin prowadzenia kursów zawodowych i kompetencyjnych wskazana oferty ocenianej
Obliczenie punktów: Uzyskane punkty zostaną pomnożone przez wagę (40%) kryterium.
Komisja Oceny Ofert dokona oceny doświadczenia oferentów w zakresie wykonywania prowadzenia kursów zawodowych i kompetencyjnych na podstawie informacji przekazanej w ofercie . Maksymalna liczba punktów w kryterium B wynosi 100 pkt. otrzyma ją Oferta, która zdobędzie największą liczbę punktów za doświadczenie Wykonawcy
Natomiast Oferenci pozostali otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie ze wzorem:
B= (Boc:Bmax)x 100 pkt
Gdzie:
B- liczba punktów za kryterium doświadczenie wskazane w ofercie
Bmax- liczba przeprowadzonych godzin prowadzenia kursów zawodowych i kompetencyjnych wskazana w najwyższej ofercie
Boc- liczba przeprowadzonych godzin prowadzenia kursów zawodowych i kompetencyjnych wskazana w ofercie ocenianej
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku, stosując punktową skalę oceny od 1,00 do 100,00 pkt. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów spośród ofert przedstawiających wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego, przedstawionymi w niniejszym zapytaniu.
3.Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
4.Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Nazwa
ZWIĄZEK ZAWODOWY GÓRNIKÓW JSW S.A. ZOFIÓWKA
Adres
44-335 Jastrzębie-Zdrój
śląskie
, Jastrzębie-Zdrój
NIP
6332196568
Tytuł projektu
Wysokie kwalifikacje - szansa na nowe życie zawodowe
Numer projektu
RPSL.07.04.02-24-03D6/15-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Ad Acta Sp. z o.o., 44-240 Żory, ul. Węglowa 11; wpływ oferty: 10.07.2017r. godz. 9.30
Złożona oferta spełnia wszystkie warunki zawarte w zapytaniu. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów.