Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej.
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania
wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik
nr 1 do specyfikacji.
2. Próbki oferowanych wyrobów w ilościach określonych w Rozdz. XI SIWZ, pakiet
nr 1.
Wskazane jest, aby próbki złożono osobno w trwale zamkniętym
opakowaniu oraz aby oferta nie została złożona w opakowaniu zawierającym
próbki. Na opakowaniu zawierającym próbki należy umieścić dokładny opis jak w
punkcie 8.13 specyfikacji + napis „próbki”.
3. Oświadczenia wymienione w rozdziale 5.1-5.4 specyfikacji.
4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do
reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba
reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest
wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub
ewidencji działalności gospodarczej.
Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w Sekretariacie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej, Blok C, I piętro, ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, nie później niż do dnia 07.07.2017 r. godz. 10:00. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Kontakt w sprawach związanych z wyjaśnianiem treści specyfikacji: Sabina Steczek, Agnieszka Hajdyła, Agnieszka Pajerska .
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
tel. (33) 872-33-23
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów na potrzeby wykonywania badań na
potrzeby wykonywania badań w ramach projektu :„Pro life! Program profilaktyki raka jelita
grubego dla osób z terenu powiatu suskiego” nr RPMP.08.06.02-12-0243/16 w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 8
Oś Priorytetowa Rynek pracy, Działanie 8.6 Wsparcie na rzecz wydłużenia aktywności
zawodowej, Poddziałanie 8.6.2 Programy zdrowotne, z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Opis ten należy
odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem
udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
małopolskie
Powiat:
suski
Miejscowość:
Sucha Beskidzka
Cel zamówienia
Dostawa materiałów na potrzeby wykonywania badań w ramach projektu :„Pro life! Program profilaktyki raka jelita grubego dla osób z terenu powiatu suskiego” nr RPMP.08.06.02-12-0243/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 8 Oś Priorytetowa Rynek pracy, Działanie 8.6 Wsparcie na rzecz wydłużenia aktywności zawodowej, Poddziałanie 8.6.2 Programy zdrowotne, z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów na potrzeby wykonywania badań na
potrzeby wykonywania badań w ramach projektu :„Pro life! Program profilaktyki raka jelita
grubego dla osób z terenu powiatu suskiego” nr RPMP.08.06.02-12-0243/16 w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 8
Oś Priorytetowa Rynek pracy, Działanie 8.6 Wsparcie na rzecz wydłużenia aktywności
zawodowej, Poddziałanie 8.6.2 Programy zdrowotne, z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Opis ten należy
odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem
udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Kod CPV
33140000-3
Nazwa kodu CPV
Materiały medyczne
Harmonogram realizacji zamówienia
od podpisania umowy sukcesywnie do 28.02.2019r.
Załączniki
Brak załączników
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Potencjał techniczny
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Warunki zmiany umowy
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony
w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art.144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
a) nastąpiło obniżenie ceny jednostkowej asortymentu,
b) nastąpiła zmiana numeru katalogowego produktu
c) nastąpiła zmiana sposobu konfekcjonowania
d) liczby opakowań
e) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową.
f) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT związanej z przedmiotem umowy – w tym
przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto
pozostanie niezmienna,
g) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana
stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, a
w przypadku zmiany stawek celnych wystąpienie o zmianę wymaga
udokumentowanej formy pisemnej i zgody Zamawiającego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Pakiet nr 1
Cena 60%
Jakość 40%
11.2.Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów.
a) Cena oferty
Cn x 100 ptk. = C x Ranga
Ck
Wszelkie upusty i rabaty będą odliczone od wartości końcowej oferty
gdzie : Cn - najniższa cena złożona w całości zamówienia
Ck - cena proponowana przez danego oferenta
C - ilość punktów uzyskanych przez oferenta
A. Cena oferty Cn x 100 ptk. = C x Ranga (60%)
Ck
Wszelkie upusty i rabaty będą odliczone od wartości końcowej oferty
gdzie : Cn - najniższa cena złożona w całości zamówienia
Ck - cena proponowana przez danego oferenta
C - ilość punktów uzyskanych przez oferenta
B. Jakość
Przedstawiony w ofercie asortyment musi bezwzględnie spełniać warunki graniczne określone w pakietach, ich niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty.
Dalszej ocenie będzie poddawany asortyment spełniający te warunki.
Celem sprawdzenia jakości Zamawiający żąda złożenia próbek w ilości umożliwiającej przetestowanie (po 2 sztuki z każdej pozycji), które należy dostarczyć do zamawiającego.
Próbki opisane numerem i pozycją pakietu wraz z wykazem należy dostarczyć wraz z ofertą.
• Wytrzymałość na uszkodzenia mechaniczne 0-50 pkt.
• Łatwość użycia i rozłożenia 0-25 pkt.
• Walory użytkowe 0-25 pkt
Pakiet nr 2
Cena 60%
Termin dostawy 10%
Termin ważności 30%
Wg wzoru
a) Cena oferty
Cn x 100 ptk. = C x Ranga
Ck
Wszelkie upusty i rabaty będą odliczone od wartości końcowej oferty
gdzie : Cn - najniższa cena złożona w całości zamówienia
Ck - cena proponowana przez danego oferenta
C - ilość punktów uzyskanych przez oferenta
b) Termin dostawy o wadze 10%
Maksymalny wymagany termin dostawy wynosi 5 dni roboczych. Krótszy zaoferowany termin będzie oceniany wg wzoru: od 1-4 dni roboczych- 1 pkt, 5 dni roboczych -0 pkt.
Wartość punktowa oferowanego terminu dostawy x 100 pkt x 10%
c) Termin ważności o wadze 30%
Minimalny wymagany termin ważności wynosi 12 miesięcy. Dłuższy zaoferowany termin będzie oceniany wg wzoru: termin ważności powyżej 1 roku- 1 pkt, termin ważności 1 rok- 0 pkt.
Wartość punktowa oferowanego terminu ważności x 100 pkt x 30%
Wykluczenia
Wykluczeniu podlegają wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 ustawy pzp art. 24 ust. 5 pkt. 1
Nazwa
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
Adres
34-200 Sucha Beskidzka
małopolskie
, suski
Numer telefonu
338723316
Fax
33 8723 101
NIP
5521274352
Tytuł projektu
Pro life! Program profilaktyki raka jelita grubego dla osób z terenu powiatu suskiego
Numer projektu
RPMP.08.06.02-12-0243/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Pakiet nr 1
oferta nr 1- Konsorcjum: Citonet-Kraków S.A
ul. Gromadzka 52, 30-719 Kraków Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A Ul. Żółkiewskiego 20/26,
87-100 Toruń, data wpłynięcia 06.07.2017r. wartość- 6 650,64zł
oferta Nr 2 Zarys International Group sp. zo.o. sp.k. Ul. Pod Borem 18 41-808 Zabrze data wpłynięcia 06.07.2017r. wartość:
3 891,89 zł
Pakiet nr 2
Oferta Nr 2 Zarys International Group sp. zo.o. sp.k. Ul. Pod Borem 18 41-808 Zabrze data wpłynięcia 06.07.2017r. wartość 307,80 zł