Strona główna
Logo unii europejskiej

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad Projektem pn. „Gospodarka wodno-ściekowa na terenie gminy Złocieniec, Czaplinek, Drawsko Pomorskie – Natura”

Data publikacji: 23.06.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 05-07-2017

Numer ogłoszenia

1040730

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Miejsce i sposób składania ofert
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert 13.1 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj.: Związku Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego ul. Piaskowa 6, 78-520 Złocieniec, sekretariat, w terminie do dnia 05.07.2017 r. do godziny 9:30. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.07.2017 r., o godzinie 10:00 w siedzibie Związku. 13.2 Oferta złożona w terminie składania ofert będzie podlegać rejestracji przez zamawiającego. Koperta lub inne opakowanie, w którym będzie złożona oferta zostanie opatrzona numerem według kolejności składania ofert oraz terminem jej złożenia. 13.3 Otwarcie ofert jest jawne. 13.4 Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. 13.5 Podczas otwierania ofert Zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny oferty. 13.6 Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania niezwłocznie. 13.7 W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. 13.8 Zamawiający poprawi oczywiste pomyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 13.9 Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą na podstawie ustalonych kryteriów oceny ofert. 13.10 Jeżeli w ofercie wykonawca poda cenę napisaną słownie inną niż cenę napisaną cyfrowo, podczas otwarcia ofert zostanie podana cena napisana słownie. 13.11 Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Pzp niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Potencjał techniczny
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi, polegające na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu/Inwestora Zastępczego (lub równoważnej) w zakresie: - dwie usługi: budowy sieci: kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej, tłocznej)/deszczowej/wodociągu o długości co najmniej 2000 m w tym jedna z sieci w swoim zakresie zawiera budowę przepompowni oraz jedna z robót wykonana w ramach inwestycji realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne. - dwie usługi: budowy, przebudowy, modernizacji stacji uzdatniania wody (SUW) o wydajności min. 20 m3/h, w tym jedna z robót wykonana w ramach inwestycji realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne, z podaniem jej daty wykonania i podmiotu na rzecz którego została wykonana.

Miejsce i sposób składania ofert

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert 13.1 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj.: Związku Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego ul. Piaskowa 6, 78-520 Złocieniec, sekretariat, w terminie do dnia 05.07.2017 r. do godziny 9:30. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.07.2017 r., o godzinie 10:00 w siedzibie Związku. 13.2 Oferta złożona w terminie składania ofert będzie podlegać rejestracji przez zamawiającego. Koperta lub inne opakowanie, w którym będzie złożona oferta zostanie opatrzona numerem według kolejności składania ofert oraz terminem jej złożenia. 13.3 Otwarcie ofert jest jawne. 13.4 Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. 13.5 Podczas otwierania ofert Zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny oferty. 13.6 Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania niezwłocznie. 13.7 W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. 13.8 Zamawiający poprawi oczywiste pomyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 13.9 Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą na podstawie ustalonych kryteriów oceny ofert. 13.10 Jeżeli w ofercie wykonawca poda cenę napisaną słownie inną niż cenę napisaną cyfrowo, podczas otwarcia ofert zostanie podana cena napisana słownie. 13.11 Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Pzp niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Roman matuszak, Robert Stanek, Agnieszka Gutowicz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

943633055

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla Projektów pn. „Gospodarka wodno-ściekowa na terenie gminy Złocieniec, Czaplinek, Drawsko Pomorskie – Natura” z podziałem na zadania: 3.1.1 Zadanie nr I - „Modernizacja sieci ogólnospławnej w ulicach: Zaułek-Orzeszkowa, Mickiewicza, I Dywizji Wojska Polskiego w Złocieńcu”, 3.1.2. Zadanie nr II - „Modernizacja ujęcia i stacji wodociągowej w m. Stare Drawsko w Gminie Czaplinek”, 3.1.3 Zadanie nr III - „Budowa sieci kanalizacji do m. Kołomąt, gm. Czaplinek”, 3.1.4 Zadanie nr IV – „Budowa przepompowni technologicznej pneumatycznej do napowietrzania ścieków w m. Stare Drawsko na istniejącym systemie kanalizacyjnym”, 3.1.5 Zadanie nr V - „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z odnogami bocznymi, sieci wodociągowej z odnogami bocznymi na osiedlu domów jednorodzinnych w rejonie ulic Gdyńska – Zakopiańska w Drawsku Pomorskim”, 3.1.6 Zadanie nr VI – „Budowa sieci kanalizacji deszczowej od Pl. Gdańskiego do separatora przy ul. Gajowej w Drawsku Pomorskim - odcinek w Pl. Gdańskim”, 3.1.7 Zadanie nr VII – „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Orzeszkowej, Okrzei, Stary Rynek w Złocieńcu”. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, który swym zakresem obejmuje:  zarządzanie projektami,  nadzorowanie projektów,  rozliczenie projektów. 3.2 Opis przedmiotu i zakresu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do umowy – Opisie przedmiotu zamówienia.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: zachodniopomorskie Powiat: drawski Miejscowość: Złocieniec, Stare Drawsko, Kołomąt, Drawsko Pomorskie

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad Projektem pn. „Gospodarka wodno-ściekowa na terenie gminy Złocieniec, Czaplinek, Drawsko Pomorskie – Natura”

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla Projektów pn. „Gospodarka wodno-ściekowa na terenie gminy Złocieniec, Czaplinek, Drawsko Pomorskie – Natura” z podziałem na zadania: 3.1.1 Zadanie nr I - „Modernizacja sieci ogólnospławnej w ulicach: Zaułek-Orzeszkowa, Mickiewicza, I Dywizji Wojska Polskiego w Złocieńcu”, 3.1.2. Zadanie nr II - „Modernizacja ujęcia i stacji wodociągowej w m. Stare Drawsko w Gminie Czaplinek”, 3.1.3 Zadanie nr III - „Budowa sieci kanalizacji do m. Kołomąt, gm. Czaplinek”, 3.1.4 Zadanie nr IV – „Budowa przepompowni technologicznej pneumatycznej do napowietrzania ścieków w m. Stare Drawsko na istniejącym systemie kanalizacyjnym”, 3.1.5 Zadanie nr V - „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z odnogami bocznymi, sieci wodociągowej z odnogami bocznymi na osiedlu domów jednorodzinnych w rejonie ulic Gdyńska – Zakopiańska w Drawsku Pomorskim”, 3.1.6 Zadanie nr VI – „Budowa sieci kanalizacji deszczowej od Pl. Gdańskiego do separatora przy ul. Gajowej w Drawsku Pomorskim - odcinek w Pl. Gdańskim”, 3.1.7 Zadanie nr VII – „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Orzeszkowej, Okrzei, Stary Rynek w Złocieńcu”. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, który swym zakresem obejmuje:  zarządzanie projektami,  nadzorowanie projektów,  rozliczenie projektów. 3.2 Opis przedmiotu i zakresu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do umowy – Opisie przedmiotu zamówienia.

Kod CPV

71520000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi nadzoru budowlanego

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia: zakończenie: 30.09.2017r

Załączniki

Brak załączników

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI pkt 6.1 SIWZ.

Potencjał techniczny

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi, polegające na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu/Inwestora Zastępczego (lub równoważnej) w zakresie: - dwie usługi: budowy sieci: kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej, tłocznej)/deszczowej/wodociągu o długości co najmniej 2000 m w tym jedna z sieci w swoim zakresie zawiera budowę przepompowni oraz jedna z robót wykonana w ramach inwestycji realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne. - dwie usługi: budowy, przebudowy, modernizacji stacji uzdatniania wody (SUW) o wydajności min. 20 m3/h, w tym jedna z robót wykonana w ramach inwestycji realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne, z podaniem jej daty wykonania i podmiotu na rzecz którego została wykonana.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca musi zawrzeć odpowiednie oświadczenie w części IV sekcja C pkt. 1b) Oświadczenia Własnego - wypełnionego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, które należ wpisać do oświadczenia własnego w części IV sekcja C pkt. 2:: 1. jedną osobą na stanowisko Inżyniera Rezydenta, która posiada:  wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu lub nadzorowaniu inwestycji, na stanowisku Inżyniera Rezydenta/ Dyrektora Kontraktu /Kierownika Zespołu/ Kierownika Kontraktu/ Koordynator Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w tym, na co najmniej dwóch inwestycjach związanych z gospodarką wodno - ściekową o wartości 3 mln zł brutto każda, w tym jedna z inwestycji wykonana w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne; — funkcję Inżyniera Rezydenta nie można łączyć z innymi osobami funkcyjnymi wymaganymi przy realizacji Projektu, — od Inżyniera Rezydenta wymagana będzie znajomość Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 2. jedną osobą na stanowisko inspektora nadzoru w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, która posiada: — uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie infrastruktury wod-kan o wartości co najmniej 1 mln zł brutto każda; lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz minimum 15-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie infrastruktury wod-kan o wartości co najmniej 1 mln zł brutto każda; 3. jedną osobę na stanowisko inspektora w zakresie robót instalacyjnych sanitarnych, która posiada: — uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, — minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót w zakresie branży sanitarnej, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie infrastruktury wod-kan o wartości co najmniej 1 mln zł brutto każda; 4. jedną osobą na stanowisko inspektora nadzoru w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która posiada: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, — minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót w zakresie branży sanitarnej, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie infrastruktury wod-kan o wartości co najmniej 0,5 mln zł brutto każda; 5. jedną osobą na stanowisko inspektora nadzoru robót drogowych, która posiada: — uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami drogowymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, — minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub/i nadzorowaniu robót drogowych na co najmniej dwóch inwestycjach o wartości robót nie mniejszych niż 0,5 mln zł brutto każda; 6. co najmniej 1 osobą na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń, która posiada:  wykształcenie wyższe,  doświadczenie zawodowe w rozliczeniu przynajmniej dwóch zakończonych inwestycji o wartości nie mniejszej niż 3 mln zł brutto każda . Od specjalisty ds. rozliczeń wymagana będzie znajomość Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że: 1) Wykonawca osiągnął minimalny roczny obrót, w przedmiocie świadczenia usług związanych z zarządzaniem i nadzorem projektami inwestycyjnymi, w wysokości nie mniejszej niż 500 tyś. PLN (pięćset tysięcy złotych), za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres. 2) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 tys. PLN, 3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 250 tyś PLN. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca musi zawrzeć odpowiednie oświadczenie w części IV sekcja B Oświadczenia Własnego - wypełnionego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

Warunki zmiany umowy

Zmiany treści umowy § 18 1. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, jedynie w sytuacjach i na zasadach wskazanych poniżej, których nie można było przewiedzieć w chwili zawarcia Umowy. 2. Zmiany postanowień zawartej Umowy, o których mowa w pkt 1 mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) Terminy, w następujących przypadkach: a) wydłużenie procedur udzielania zamówień publicznych na dostawy/roboty dla Projektu, b) podpisanie aneksu z Wykonawcą Robót przedłużającego termin wykonania umów na Roboty, c) podpisanie aneksu do umowy o dofinansowanie ww. inwestycji z Programu Infrastruktura i Środowisko, zmieniającego zasady i terminy jej realizacji, d) z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego, e) na skutek konieczności wprowadzenia zmian zakresu przedmiotu zamówienia, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, f) wystąpienia siły wyższej, g) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, pod warunkiem, że działania te nie są konsekwencja winy którejkolwiek ze Stron. 2) Wynagrodzenie, płatności w zakresie: a) stawki podatku od towarów i usług [VAT], jeżeli jest ona wynikiem, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług [ VAT], b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3 -5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki ubezpieczenia społecznego lun zdrowotne. Zmiana wynagrodzenia będzie dotyczyła tylko tej części, która pozostała do wykonani. d) zmiany kolejności wykonania części umowy bądź rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, 3) Zmiana Zespołu Kluczowych Specjalistów wykonawcy oraz zmiana podwykonawców, 3. Zmiany mogą być wprowadzone jedną z następujących metod: 1) Wykonawca może zaproponować zmianę, przez złożenie pisemnej propozycji zmian, które zdaniem Wykonawcy w razie przyjęcia pozwolą skrócić okres realizacji umowy lub obniżą koszty realizacji umowy lub w inny sposób będą korzystne dla Zamawiającego. 2) Zamawiający może przedłożyć propozycję zmian, jeżeli ich wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji Przedsięwzięcia - także takie, które w razie przyjęcia pozwolą skrócić okres realizacji umowy - obniżą koszty realizacji umowy, w inny sposób będą korzystne dla Zamawiającego lub jeżeli konieczności ich wprowadzenia wynika ze zmiany prawa powszechnie obowiązującego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej np. prawa podatkowego, decyzji krajowych lub zagranicznych instytucji zarządzających i monitorujących realizację Przedsięwzięcia, lub ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 4. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmian spełniającą wymogi określone w wraz z tą propozycją przedłoży: 1) opis proponowanych zmian, 2) propozycję dotyczącą jakichkolwiek koniecznych modyfikacji w harmonogramie świadczenia usług i szacunek w jaki sposób zakładane zmiany wpłyną na termin realizacji przedmiotu umowy, oraz 3) szacunki dotyczące wpływu zmian na wynagrodzenie należne Wykonawcy 4) uzasadnienie. 5. Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 14 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmian przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmian spełniającą wymogi opisane ust. 4. 6. W przypadku upływu terminu podanego w ust.5 i nie uzyskania jednej z odpowiedzi tam opisanych, traktuje się iż propozycja wprowadzenia zmian została odrzucona. 7. Do przesłanych zmodyfikowanych propozycji zmian mają zastosowanie postanowienia ust. 3-6. 8. Każda zmiana do umowy wymaga dla swojej ważności formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do umowy - Aneksu. Zmiana umowy- Aneks nie może być podpisana później niż 14 dni przed upływem daty zakończenia. 9. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowień ust. 1- 8 jest nieważna. 10. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2015 poz. 2164 ze zm.) zmiana danych adresowych oraz zmiany osób reprezentujących Strony wskazanych w dziale Przepływ informacji.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

6.15 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy PZP, Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (DZ. U. z 2017 poz. 229). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w oryginale w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 6.18 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 6.18.1 informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.18.2 zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.18.3 zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.18.4 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.18.5 oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6.18.6 oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 6.18.7 oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 6.18.8 oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Zamówienia uzupełniające

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień podobnych, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium Cena oferty (z podatkiem VAT) /C/ znaczenie 60%
Kryterium Doświadczenie Inżyniera Rezydenta znaczenie 40%

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MIAST I GMIN POJEZIERZA DRAWSKIEGO

Adres

Piaskowa 6

78-520 Złocieniec

zachodniopomorskie , drawski

Numer telefonu

94 363-30-55

Fax

94 363-30-55

NIP

2530299373

Tytuł projektu

Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gmin Złocieniec, Czaplinek i Drawsko Pomorskie - Natura

Numer projektu

POIS.02.03.00-00-0225/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Rejonowy Zarząd Inwestycji Człuchów Sp. z o.o. ul. Średnia 12, 77-300 Człuchów. Oferta wpłynęła w dniu 05.07.2017r. Cena oferty 269.985,00 zł brutto.
Liczba wyświetleń: 804