Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć pisemnie w siedzibie Urzędu Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1 pokój nr 101 osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Urząd Miasta Nowy Targ
Sekretariat Burmistrza pok. nr 101
ul. Krzywa 1
34-400 Nowy Targ
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
mgr inż. Krzysztof Iskra
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
182611244
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa i rozbudowa dawnej oficyny hotelu Herza w Nowym Targu i utworzenie Muzeum Drukarstwa”.
2. Wykonanie robót budowlanych polega na rozbiórce, przebudowie i nadbudowie budynku przy ul. Jana III Sobieskiego nr 4 i budynku Rynek Nr 6 w zakresie:
1/ robót budowlanych obejmujących:
a) roboty rozbiórkowe i ziemne,
b) roboty fundamentowe, ścian piwnic i stropu nad piwnicami,
c) roboty murarskie parteru, piętra i poddasza,
d) więźbę i dach,
e) stolarkę okienną i drzwiową zewnętrzną i wewnętrzną,
f) windę osobową,
g) roboty wykończeniowe, tynki, okładziny ścienne i roboty malarskie,
h) podłoża i posadzki,
i) wyposażenie pomieszczeń,
j) elewację budynku,
l) roboty instalacyjne wewnętrzne wod-kan, c. o., klimatyzację i wentylację mechaniczną,
l) przebudowę kotłowni gazowej,
ł) sieci zewnętrzne kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz wodociągowej,
2/ robót teletechnicznych obejmujących:
a) przebudowę sieci telekomunikacyjnej zewnętrznej,
b) odbudowę chodnika z kostki betonowej,
3/ robót elektrycznych obejmujących:
a) instalacje elektryczne wewnętrzne,
b) instalacje teletechniczne wewnętrzne,
c) instalacje domofonu,
d) przebudowę sieci kablowej nN i złącza kablowego.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
małopolskie
Powiat:
nowotarski
Miejscowość:
Nowy Targ
Cel zamówienia
Ochrona dziedzictwa kulturowego i zwiększenie dostępności do unikatowych zabytków techniki na pograniczu polsko-słowackim
dla mieszkańców i turystów
Cele szczegółowe projektu
Nazwa celu szczegółowego
Rozszerzenie wspólnej oferty kulturowej dla rozwoju i
promocji pogranicza polsko-słowackiego
Podniesienie atrakcyjności turystycznej pogranicza polsko-słowackiego
III.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa i rozbudowa dawnej oficyny hotelu Herza w Nowym Targu i utworzenie Muzeum Drukarstwa”.
2. Wykonanie robót budowlanych polega na rozbiórce, przebudowie i nadbudowie budynku przy ul. Jana III Sobieskiego nr 4 i budynku Rynek Nr 6 w zakresie:
1/ robót budowlanych obejmujących:
a) roboty rozbiórkowe i ziemne,
b) roboty fundamentowe, ścian piwnic i stropu nad piwnicami,
c) roboty murarskie parteru, piętra i poddasza,
d) więźbę i dach,
e) stolarkę okienną i drzwiową zewnętrzną i wewnętrzną,
f) windę osobową,
g) roboty wykończeniowe, tynki, okładziny ścienne i roboty malarskie,
h) podłoża i posadzki,
i) wyposażenie pomieszczeń,
j) elewację budynku,
l) roboty instalacyjne wewnętrzne wod-kan, c. o., klimatyzację i wentylację mechaniczną,
l) przebudowę kotłowni gazowej,
ł) sieci zewnętrzne kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz wodociągowej,
2/ robót teletechnicznych obejmujących:
a) przebudowę sieci telekomunikacyjnej zewnętrznej,
b) odbudowę chodnika z kostki betonowej,
3/ robót elektrycznych obejmujących:
a) instalacje elektryczne wewnętrzne,
b) instalacje teletechniczne wewnętrzne,
c) instalacje domofonu,
d) przebudowę sieci kablowej nN i złącza kablowego.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez mgr inż. arch. Pawła Luberdę Architekt Luberda, os. W. Witosa 15/1, 34‑400 Nowy Targ, mgr inż. Marka Krauzowicza Usługi Projektowe, ul. Św. Anny 100, 34‑400 Nowy Targ, mgr inż. Roberta Smreczyńskiego F.U.H., ul. Szaflarska 72/6, 34‑400 Nowy Targ, inż. Jana Solarczyka P.H.U. Elektrosol, Wróblówka 54, 34‑470 Czarny Dunajec, mgr inż. Stefana Rapacza ul. Polna 28A, 34-700 Rabka Zdrój.
Kod CPV
45212313-3
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane w zakresie muzeów
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Przedmioty pomocnicze CPV 45111300-1 – roboty rozbiórkowe, CPV 45230000-8 – roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównanie terenu, CPV 45232300-5 – roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych, CPV 45232332-8 – telekomunikacyjne roboty dodatkowe, CPV 45231400-9 – roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, CPV 45310000-3 – roboty instalacyjne elektryczne.
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia.
- rozpoczęcie - od daty podpisania umowy
- zakończenie – do 31 lipca 2018r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Wiedza i doświadczenie
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia lub podobne roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł (dwa miliony złotych) oraz wykaże że przynajmniej dwie z tych robót budowlanych zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,
Potencjał techniczny
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie przy realizacji niniejszego zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. osobą/ osobami:
─ na stanowisko kierownika budowy, posiadającą wykształcenie techniczne
i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
─ z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
─ z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
lub odpowiadające powyższym uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Dodatkowe warunki
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust 1 i 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust 1 i 2 zawierające informacje o tych podmiotach.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust 2 w zakresie dotyczącym podwykonawców.
4. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia.
5. Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie (jeżeli postępowanie nie zostanie unieważnione) zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności o których mowa w art. 144 ust. 1, 2, 3, 4, 5 i 6 ustawy.
W związku z art. 144 ustawy zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach:
1/ zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie – na pisemny wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody,
2/ zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy na pisemny, udokumentowany wniosek wykonawcy w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a/ wstrzymanie robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie zamawiającego,
b/ działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w należyty sposób,
c/ wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonawcy wykonanie robót.
d/ opóźnienie w przekazaniu terenu robót,
e/ w przypadku wystąpienia kolizji między elementami wykonywanych robót a niezinwentaryzowanymi obiektami budowlanymi,
f/ w przypadku wystąpienia obiektów archeologicznych, geologicznych lub przyrodniczych podlegających obowiązkowi badania i ochrony na podstawie właściwych przepisów,
g/ w przypadku wystąpienia niewypałów i niewybuchów oraz substancji niebezpiecznych dla zdrowia i życia osób wykonujących budowę.
4/ zmiany danych teleadresowych wykonawcy, nazwy wykonawcy, osób reprezentujących firmę, - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego,
5/ zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego,
6/ rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy - na wniosek wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego,
7/ ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu - jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę,
8/ ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu - jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę,
9/ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu - jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ,
2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ,
3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty /wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ/,
4. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami /według załącznika nr 7 do SIWZ/,
5. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
6. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
7. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
8. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wypełniony i podpisany załącznik nr 9 do SIWZ.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający informuje, iż nie przewiduje możliwości udzielenia wskazanych zamówień.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena - 60 %
2. Okres rękojmi i gwarancji - 30 %
3. Doświadczenie zawodowe kierownika budowy
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - 10 %
1/Kryterium cena.
W kryterium cena (C), w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Cn
zdobytych (C) = ----------- x 100 pkt x waga kryterium 60%
punktów Cb
Gdzie:
Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
60 % – procentowe znaczenie kryterium ceny
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.
2/ Kryterium okres rękojmi i gwarancji.
W kryterium okres rękojmi i gwarancji (G), w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (okres), zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Gb
zdobytych (G) = ----------- x 100 pkt x waga kryterium 40%
punktów Gmax
Gdzie:
Gb – okres rękojmi i gwarancji oferty badanej wśród ofert nie odrzuconych
Gmax – najdłuższy okres rękojmi i gwarancji wskazany przez wykonawcę w latach
40 % – procentowe znaczenie kryterium okresu rękojmi i gwarancji
Uwaga:
Minimalny okres rękojmi i gwarancji, jaki może wskazać wykonawca wynosi 5 lat.
Maksymalny okres rękojmi i gwarancji, jaki może wskazać wykonawca wynosi 7 lat. Jeżeli wykonawca wskaże okres gwarancji dłuższy niż 7 lat, zamawiający przyjmie do wyliczeń okres gwarancji 7 lat. W przypadku podania okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 5 lat zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy jako niezgodną ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
W ofercie okres rękojmi i gwarancji należy podać w latach.
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie długości okresu rękojmi i gwarancji oferty badanej wśród ofert nieodrzuconych przez najdłuższy okres rękojmi i gwarancji wskazany przez wykonawcę i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagę kryterium, którą ustalono na 30%.
3/ Kryterium doświadczenie zawodowe kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Gdzie:
D – doświadczenie zawodowe kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oferty badanej wśród ofert nie odrzuconych
a) doświadczenie zawodowe to jest pełnienie funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej na 1 budowie – 0 pkt,
b) doświadczenie zawodowe to jest pełnienie funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej na 2 lub 3 budowach – 50 pkt,
c) doświadczenie zawodowe to jest pełnienie funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej na 4 i więcej budowach – 100 pkt
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez pomnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, którą ustalono na 10%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów liczoną według wzoru:
Liczba zdobytych punktów = C + G + D
Gdzie:
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
G - liczba punktów uzyskanych w kryterium okres rękojmi i gwarancji
D – liczba punktów uzyskanych w kryterium doświadczenie zawodowe kierownika budowy
Nazwa
GMINA MIASTO NOWY TARG
Adres
34-400 Nowy Targ
małopolskie
, nowotarski
Numer telefonu
004818261
Fax
004818266
NIP
7350014012
Tytuł projektu
Śladem zabytków techniki z Podhala na Liptów
Numer projektu
PLSK.01.01.00-12-0026/16-00
Inne źródła finansowania
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 oraz budżetu Gminy Miasto Nowy Targ