Strona główna
Logo unii europejskiej

Natura

Data publikacji: 07.06.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 27-06-2017

Numer ogłoszenia

1037902

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Teks który należy zmienić:
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert 27.06.2017
W ogłoszeniu powinno być: Miejsce i sposób składania ofert : 15. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert. 15.1 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj.: Związku Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego ul. Piaskowa 6, 78-520 Złocieniec, sekretariat, w terminie do dnia 27.06.2017 r. do godziny 13:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.06.2017 r., o godzinie 13:30 w siedzibie Związku. 15.2 Oferta złożona w terminie składania ofert będzie podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Koperta lub inne opakowanie, w którym będzie złożona oferta zostanie opatrzona numerem według kolejności składania ofert oraz terminem jej złożenia. 15.3 Otwarcie ofert jest jawne. 15.4 Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia na poszczególne części. 15.5 Podczas otwierania ofert Zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny oferty, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 15.6 Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania zgodnie z art. 84 ust.2 ustawy Pzp. 15.7 W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. 15.8 Zamawiający poprawi oczywiste pomyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny i inne omyłki niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 15.9 Zamawiający przyzna zamówienie na każdą część Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą na podstawie ustalonych kryteriów oceny ofert. 15.10 Jeżeli w ofercie wykonawca poda cenę napisaną słownie inną niż cenę napisaną cyfrowo, podczas otwarcia ofert zostanie podana cena napisana słownie. 15.11 Zgodnie z art. 86 ust. 5 Pzp niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie każdej części zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, termin wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 16. Opis sposobu obliczenia ceny. 16.1 Wykonawca sporządza kalkulację ceny oferty przy uwzględnieniu wszystkich niezbędnych kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy wprost lub pośrednio określonych w SIWZ i Wzorze Umowy. 16.2 Podstawą do obliczenia ceny zgodnie z §4 ust.3 są: projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. Dz. U. nr 202 poz. 2072 ze zm.). Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym i Wykonawca powinien wycenić wszystkie składniki Przedmiaru robót. Nie będą dokonywane jakiekolwiek odrębne płatności za pozycje, których cena nie została podana w wycenionym Przedmiarze Robot. Pozycje takie będą uznane za włączone do innych pozycji przedmiaru robót. Wykonawca nie ma obowiązku załączania wycenionego przedmiaru robót wraz z ofertą. 16.3 Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 16.4 Cena oferty winna uwzględnić obowiązujący (na dzień składania Ofert) podatek VAT. Wykonawca obowiązany będzie do wystawiania faktury VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 16.5 Cena oferty jest ceną w rozumieniu art. 3 ust.1 pkt 1 i ust 2 ustawy z dnia 9 maja 2014r. roku o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U. z 2014 r poz.915). 16.6 Cena oferty jest wynagrodzeniem ryczałtowym (w znaczeniu i ze skutkami opisanymi w art. 632 Kodeksu cywilnego).

Miejsce i sposób składania ofert

15. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert. 15.1 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj.: Związku Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego ul. Piaskowa 6, 78-520 Złocieniec, sekretariat, w terminie do dnia 27.06.2017 r. do godziny 13:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.06.2017 r., o godzinie 13:30 w siedzibie Związku. 15.2 Oferta złożona w terminie składania ofert będzie podlegać rejestracji przez Zamawiającego. Koperta lub inne opakowanie, w którym będzie złożona oferta zostanie opatrzona numerem według kolejności składania ofert oraz terminem jej złożenia. 15.3 Otwarcie ofert jest jawne. 15.4 Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia na poszczególne części. 15.5 Podczas otwierania ofert Zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny oferty, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 15.6 Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania zgodnie z art. 84 ust.2 ustawy Pzp. 15.7 W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. 15.8 Zamawiający poprawi oczywiste pomyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny i inne omyłki niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 15.9 Zamawiający przyzna zamówienie na każdą część Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą na podstawie ustalonych kryteriów oceny ofert. 15.10 Jeżeli w ofercie wykonawca poda cenę napisaną słownie inną niż cenę napisaną cyfrowo, podczas otwarcia ofert zostanie podana cena napisana słownie. 15.11 Zgodnie z art. 86 ust. 5 Pzp niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie każdej części zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, termin wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 16. Opis sposobu obliczenia ceny. 16.1 Wykonawca sporządza kalkulację ceny oferty przy uwzględnieniu wszystkich niezbędnych kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy wprost lub pośrednio określonych w SIWZ i Wzorze Umowy. 16.2 Podstawą do obliczenia ceny zgodnie z §4 ust.3 są: projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. Dz. U. nr 202 poz. 2072 ze zm.). Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym i Wykonawca powinien wycenić wszystkie składniki Przedmiaru robót. Nie będą dokonywane jakiekolwiek odrębne płatności za pozycje, których cena nie została podana w wycenionym Przedmiarze Robot. Pozycje takie będą uznane za włączone do innych pozycji przedmiaru robót. Wykonawca nie ma obowiązku załączania wycenionego przedmiaru robót wraz z ofertą. 16.3 Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 16.4 Cena oferty winna uwzględnić obowiązujący (na dzień składania Ofert) podatek VAT. Wykonawca obowiązany będzie do wystawiania faktury VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 16.5 Cena oferty jest ceną w rozumieniu art. 3 ust.1 pkt 1 i ust 2 ustawy z dnia 9 maja 2014r. roku o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U. z 2014 r poz.915). 16.6 Cena oferty jest wynagrodzeniem ryczałtowym (w znaczeniu i ze skutkami opisanymi w art. 632 Kodeksu cywilnego).

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Roman Matuszak, Robert Stanek, Agnieszka Gutowicz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

943633055

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiot niniejszego zamówienia publicznego podzielony jest na części: 1.1 Część I zad. Nr 8 Modernizacja sieci ogólnospławnej w ulicach Zaułek-Orzeszkowa, Mickiewicza, I Dywizji Wojska Polskiego w Złocieńcu o długości: ul. Zaułek – Orzeszkowa – 314,6 mb DN 150 - DN400, ul. Mickiewicza – 137,1 mb DN150, DN400, ul. I Dywizji Wojska Polskiego – 182,7 mb DN150 – DN250. Ponadto Zamawiający informuje, że w trakcie wykonywania robót budowlanych w ul. Orzeszkowej inny Wykonawca Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Złocieńcu na swojej sieci kanalizacyjnej wykona trzy odgałęzienia kanalizacji sanitarnej o długości 23,5 mb. Wykonawca części I będzie zobowiązany do udostępnienia placu budowy dla ZWiK Sp. z o.o. Złocieniec. 1.2. Część II zad. Nr 2 Modernizacja ujęcia i stacji wodociągowej w m. Stare Drawsko w Gminie Czaplinek. Zamawiający całość robót podzielił na pięć osobnych przedmiarów z uwagi na podział zadania na koszty kwalifikowalne i niekwalifikowalne: - przedmiar zawierający 13 pozycji – koszty kwalifikowalne (branża budowlana) - przedmiar zawierający 72 pozycje – koszty niekwalifikowalne (branża budowlana) - przedmiar zawierający 117 pozycji – koszty kwalifikowalne (branża technologiczna) - przedmiar zawierający 16 pozycji – koszty niekwalifikowalne (branża technologiczna) - przedmiar zawierający 111 pozycji – koszty kwalifikowalne (branża elektryczna) Zamawiający wymaga podziału kosztorysu ofertowego na koszty kwalifikowalne i niekwalifikowalne. Suma kosztorysów ofertowych na roboty kwalifikowalne i niekwalifikowalne stanowić będzie cenę netto i brutto, którą Wykonawca wpisze do Załącznika nr 2 (formularz ofertowy).

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: zachodniopomorskie Powiat: drawski Miejscowość: Złocieniec, Czaplinek

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

zad. Nr 8 Modernizacja sieci ogólnospławnej w Złocieńcu
zad. Nr 2 Modernizacja ujęcia i stacji wodociągowej w m. Stare Drawsko w Gminie Czaplinek.

Przedmiot zamówienia

zad. Nr 8 Modernizacja sieci ogólnospławnej w Złocieńcu
Modernizacja sieci ogólnospławnej w ulicach Zaułek-Orzeszkowa, Mickiewicza, I Dywizji Wojska Polskiego w Złocieńcu o długości: ul. Zaułek – Orzeszkowa – 314,6 mb DN 150 - DN400, ul. Mickiewicza – 137,1 mb DN150, DN400, ul. I Dywizji Wojska Polskiego – 182,7 mb DN150 – DN250. Ponadto Zamawiający informuje, że w trakcie wykonywania robót budowlanych w ul. Orzeszkowej inny Wykonawca Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Złocieńcu na swojej sieci kanalizacyjnej wykona trzy odgałęzienia kanalizacji sanitarnej o długości 23,5 mb. Wykonawca części I będzie zobowiązany do udostępnienia placu budowy dla ZWiK Sp. z o.o. Złocieniec.
zad. Nr 2 Modernizacja ujęcia i stacji wodociągowej w m. Stare Drawsko w Gminie Czaplinek.
Modernizacja ujęcia i stacji wodociągowej w m. Stare Drawsko w Gminie Czaplinek. Zamawiający całość robót podzielił na pięć osobnych przedmiarów z uwagi na podział zadania na koszty kwalifikowalne i niekwalifikowalne: - przedmiar zawierający 13 pozycji – koszty kwalifikowalne (branża budowlana) - przedmiar zawierający 72 pozycje – koszty niekwalifikowalne (branża budowlana) - przedmiar zawierający 117 pozycji – koszty kwalifikowalne (branża technologiczna) - przedmiar zawierający 16 pozycji – koszty niekwalifikowalne (branża technologiczna) - przedmiar zawierający 111 pozycji – koszty kwalifikowalne (branża elektryczna) Zamawiający wymaga podziału kosztorysu ofertowego na koszty kwalifikowalne i niekwalifikowalne. Suma kosztorysów ofertowych na roboty kwalifikowalne i niekwalifikowalne stanowić będzie cenę netto i brutto, którą Wykonawca wpisze do Załącznika nr 2 (formularz ofertowy).

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia dla poszczególnych zadań: (zgodnie z warunkami Kontraktowymi FIDIC).
Część I do 30.11.2017 r.
Część II do 30.11.2017 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ
Informacje dodatkowe Wykonawca składa wydruk z Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej lub z Krajowego Rejestru Sądowego.

Potencjał techniczny

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: 1. Wykonawca wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwa zmówienia polegające na budowie Kanalizacji sanitarnej/deszczowej/wodociągu o długości co najmniej 2000 m, w tym jedna z robót wykonana w ramach inwestycji realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne dotyczy części I i II. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca musi zawrzeć odpowiednie oświadczenie w części IV sekcja C pkt. 1a) oświadczenia własnego - wypełnionego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, które należy wpisać do oświadczenia własnego w części IV sekcja C pkt. 2: - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wymagany wykaz osób – tzn. Zespołu Kluczowego Personelu dla części II osoby wymienione w podpunkcie 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 a dla pozostałych części osoby wymienione w podpunkcie 2.1, 2.3, 2.5 i wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował nimi: 2.1 jedną osobą na stanowisko Kierownik Kontraktu (Ekspert nr 1), która posiada: - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu lub koordynacji procesu inwestycyjnego na stanowisku Dyrektora Kontraktu/Kierownika Kontraktu lub Przedstawiciela Wykonawcy, w tym na co najmniej dwóch robotach budowlanych w tym jedna z robót wykonana w ramach inwestycji w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne; 2.2 jedną osobą na stanowisko Kierownika Budowy tylko dla części II (Ekspert nr 2), która posiada: — uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz — co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownik robót konstrukcyjnych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych 2.3 jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót w zakresie robót sanitarnych dla części II (Ekspert nr 3), Kierownika budowy w zakresie robót sanitarnych dla części I (Ekspert nr 3), która posiada: — uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz — co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie infrastruktury wod-kan o wartości co najmniej 1 mln PLN; 2.4 jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych (Ekspert nr 4) tylko dla części II, która posiada: — uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, — co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych; 2.5 jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót drogowych (Ekspert nr 5), która posiada: — uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami drogowymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, — co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót drogowych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych;

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej dla wszystkich części jeżeli wykaże, że: 1. osiągnął roczny obrót rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży w każdym z ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres działalności był krótszy, to w tym okresie, nie mniejszy niż 1 400 000,00 zł w każdym roku obrotowym – na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej dla części II i 2 000 000,00 zł w każdym roku obrotowym - na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej dla części I, oraz w każdym z ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie osiągnęli następujące wartości wymienionych wskaźników: 1) Dodatnia rentowność sprzedaży netto (wynik netto) / (przychody netto ze sprzedaży) 2) Płynność finansowa będąca stosunkiem bieżących aktywów do bieżących zobowiązań - (aktywa obrotowe) / (zobowiązania krótkoterminowe +rozliczenia bierne krótkoterminowe) - nie mniejszy niż 1,10 3) Wskaźnik zadłużenia długoterminowego będący stosunkiem (zobowiązań długoterminowych) / (kapitał własny) nie większy niż 0,60; 2. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł – na potwierdzenie sytuacji finansowej dla każdej części; 3. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł – na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej dla każdej części. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca musi zawrzeć odpowiednie oświadczenie w części IV sekcja B oświadczenia własnego – wypełnionego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

Warunki zmiany umowy

Kontrakt zawierający istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowi Część II niniejszego SIWZ. 21.2 Zgodnie z art. 144 ust. 1 u. pzp., Zamawiający zastrzega sobie możliwości zmian w umowie w stosunku do złożonej oferty w następujących okolicznościach i na następujących warunkach poza zmianami uregulowanymi Warunkami Ogólnymi oraz Warunkami Szczegółowymi (Część II SIWZ). a) każda zmiana i uzupełnienie Umowy, wymaga aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści Umowy zmiany Umowy będą mogły być wprowadzone w związku z zaistniałymi okolicznościami, których wystąpienia Zamawiający ani Wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili zawierania Umowy. Wskazane powyżej okoliczności nie mogą być wywołane ani przez Zamawiającego ani przez Wykonawcę , ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykona wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę Zamawiającego bądź Wykonawcy lub niemożności osiągniecia celu umowy. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, powszechnej niedostępności surowców, konieczności uwzględnienia wpływów ewentualnych robót podobnych, dodatkowych i zamiennych na realizację przedmiotu Umowy. Niezależnie od powyższego Strony dopuszczają wprowadzenie zmian do umowy w następujących sytuacjach:  konieczność dokonania zmian projektowych, które są niezbędne dla prawidłowego wykonania Kontraktu, wprowadzonych w trybie nadzoru autorskiego przeprowadzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego lub usuwania błędów w tej dokumentacji;  wystąpienie możliwości zastosowania nowoczesnych rozwiań technologicznych (konieczności dokonania zmian AKPiA wynikającej z powyższego),  wystąpienia i konieczności usunięcia kolizji z uzbrojeniem podziemnym powstałych na skutek nie ujawnienia infrastruktury w zasobach geodezyjnych,  konieczność zmiany technologii wykonania Robót,  zmiany decyzji administracyjnych od których uzależnione jest prowadzenie Robót,  wystąpienie możliwości podłączenia nowych obiektów, które powstały po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej oraz robót towarzyszących związanych z tą czynnością,  zmian technologii realizacji robót drogowych,  wycinki drzew znajdujących się w pasie prowadzonych robót wraz z nasadzeniami rekompensacyjnymi,  konieczność zmiany technologii oczyszczania odorów (biofiltrów),  konieczność zmiany ryzyk ubezpieczeniowych i/lub sum gwarancyjnych w umowach ubezpieczeniowych , b) w takiej sytuacji, zamawiający i wykonawca, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasad równości stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania przedmiotu Umowy, określają w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki, c) niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwości zmian redakcyjnych Umowy ora zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrze publicznym, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności przyśpieszając realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu Umowy. W tej sytuacji Zamawiający i Wykonawca wprowadza do umowy stosowne zmiany weryfikujące dotychczasowe jego brzmienie bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu Umowy, określą zmiany z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy. d) Wszelkie zmiany wprowadzone do niniejszej Umowy dokonane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 Prawa zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
8.19 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 8.19.1 informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.19.2 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 8.19.3 zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 8.19.4 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawy Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.19.5 oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 8.19.6 oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 8.19.7 oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 8.19.8 oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień podobnych, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp do wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego na warunkach zawartych w umowie podstawowej.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena oferty (z podatkiem VAT) 60%
Doświadczenie Kierownika Robót sanitarnych 20%
Gwarancja jakości 20%

Wykluczenia

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) i (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MIAST I GMIN POJEZIERZA DRAWSKIEGO

Adres

Piaskowa 6

78-520 Złocieniec

zachodniopomorskie , drawski

Numer telefonu

94 363-30-55

Fax

94 363-30-55

NIP

2530299373

Tytuł projektu

Gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gmin Złocieniec, Czaplinek i Drawsko Pomorskie - Natura

Numer projektu

POIS.02.03.00-00-0225/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Część II zadanie Nr 2 „Modernizacja ujęcia i stacji wodociągowej w m. Stare Drawsko w Gminie Czaplinek”
Oferta nr 1 Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiska EkoWodrol Sp. z o.o., ul. Słowiańska 13, 75-846 Koszalin oferta wpłynęła w terminie składania ofert tj. w dniu 27.06.2017r o godz. 9:44. Cena oferty 909.954 zł brutt
Część I zadanie Nr 8 „Modernizacja sieci ogólnospławnej w ulicach Zaułek-Orzeszkowa, Mickiewicza, I Dywizji Wojska Polskiego w Złocieńcu” nie została złożona żadna oferta. Postępowanie o udzielnie zamówienia Część I zostaje unieważnione.
Liczba wyświetleń: 889