Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Tak, w załączeniu ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. W ogłoszeniu zmieniono pakiet nr 2, który został podzielony na dwie części: pakiet nr 2 i 2a
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać w Sekretariacie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej, Blok C, I piętro, ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, nie później niż do dnia 16.06.2017 r. godz. 10:00. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Sabina Steczek, Agnieszka Hajdyła, Agnieszka Pajerska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
tel. (33) 872-33-23.
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, materiałów i leków na potrzeby
wykonywania badań na potrzeby wykonywania badań w ramach projektu :„Pro life!
Program profilaktyki raka jelita grubego dla osób z terenu powiatu suskiego” nr
RPMP.08.06.02-12-0243/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 8 Oś Priorytetowa Rynek pracy, Działanie
8.6 Wsparcie na rzecz wydłużenia aktywności zawodowej, Poddziałanie 8.6.2 Programy
zdrowotne, z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie zostało podzielone na 10 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Opis ten należy
odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem
udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
małopolskie
Powiat:
suski
Miejscowość:
Sucha Beskidzka
Cel zamówienia
Dostawa sprzętu, materiałów i leków na potrzeby
wykonywania badań na potrzeby wykonywania badań w ramach projektu :„Pro life!
Program profilaktyki raka jelita grubego dla osób z terenu powiatu suskiego” nr
RPMP.08.06.02-12-0243/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 8 Oś Priorytetowa Rynek pracy, Działanie
8.6 Wsparcie na rzecz wydłużenia aktywności zawodowej, Poddziałanie 8.6.2 Programy
zdrowotne, z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, materiałów i leków na potrzeby
wykonywania badań na potrzeby wykonywania badań w ramach projektu :„Pro life!
Program profilaktyki raka jelita grubego dla osób z terenu powiatu suskiego” nr
RPMP.08.06.02-12-0243/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 8 Oś Priorytetowa Rynek pracy, Działanie
8.6 Wsparcie na rzecz wydłużenia aktywności zawodowej, Poddziałanie 8.6.2 Programy
zdrowotne, z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie zostało podzielone na 10 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Opis ten należy
odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem
udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Kod CPV
33140000-3
Nazwa kodu CPV
Materiały medyczne
Harmonogram realizacji zamówienia
od podpisania umowy sukcesywnie do 28.02.2019r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są uprawnieni do sprzedaży produktów leczniczych Zamawiającemu, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami)- dotyczy pakietu nr 1
W pozostałych pakietach zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Potencjał techniczny
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Warunki zmiany umowy
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony
w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art.144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
a) nastąpiło obniżenie ceny jednostkowej asortymentu,
b) nastąpiła zmiana numeru katalogowego produktu
c) nastąpiła zmiana sposobu konfekcjonowania
d) liczby opakowań
e) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową.
f) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT związanej z przedmiotem umowy – w tym
przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto
pozostanie niezmienna,
g) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana
stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, a
w przypadku zmiany stawek celnych wystąpienie o zmianę wymaga
udokumentowanej formy pisemnej i zgody Zamawiającego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego:
1.1. Oświadczenie, że oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania
na terenie Polski.
1.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnienia do sprzedaży
produktów leczniczych Zamawiającemu ( dotyczy pakietu nr 1):
• Podmioty określone w art. 72 ustawy Prawo farmaceutyczne (hurtownie, składy konsygnacyjne i składy celne) - Kopia ważnego aktu administracyjnego (koncesji, zezwolenia) wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF, MZ) uprawniającego do prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, składu konsygnacyjnego, składu celnego lub kopia równoważnego dokumentu wydanego przez właściwe organy państw członkowskich UE, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i środki odurzające - odpowiednio wymagane zezwolenie.
• Podmioty określone w art. 24 art. 1 ustawy Prawo farmaceutyczne (podmioty odpowiedzialne) - Kopia ważnego pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydanego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Radę Unii Europejskiej albo Komisję Europejską na wniosek podmiotu odpowiedzialnego.
• Podmioty określone w art. 42 ustawy Prawo farmaceutyczne (wytwórcy) - Kopia ważnego pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydanego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Radę Unii Europejskiej albo Komisję Europejską na wniosek podmiotu odpowiedzialnego zawierającego w wykazie wytwórców, u których następuje zwolnienie serii, nazwę i adres Wykonawcy.
2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Oceniane kryteria i ich ranga w ocenie.
Pakiet nr 1, 7
Cena 100%
Wg wzoru
a) Cena oferty
Cn x 100 ptk. = C x Ranga
Ck
gdzie : Cn - najniższa cena złożona w całości zamówienia
Ck - cena proponowana przez danego oferenta
C - ilość punktów uzyskanych przez oferenta
Pakiet nr 2, 4, 5, 8,9,10
Cena
60%
Termin dostawy 10%
Termin ważności 30%
a) Cena oferty
Cn x 100 ptk. = C x Ranga
Ck
gdzie : Cn - najniższa cena złożona w całości zamówienia
Ck - cena proponowana przez danego oferenta
C - ilość punktów uzyskanych przez oferenta
b) Termin dostawy o wadze 10%
Maksymalny wymagany termin dostawy wynosi 5 dni roboczych. Krótszy zaoferowany termin będzie oceniany wg wzoru: od 1-4 dni roboczych- 1 pkt, 5 dni roboczych -0 pkt.
Wartość punktowa oferowanego terminu dostawy x 100 pkt x 10%
c) Termin ważności o wadze 30%
Minimalny wymagany termin ważności wynosi 12 miesięcy. Dłuższy zaoferowany termin będzie oceniany wg wzoru: termin ważności powyżej 1 roku- 1 pkt, termin ważności 1 rok- 0 pkt.
Wartość punktowa oferowanego terminu ważności x 100 pkt x 30%
Pakiet nr 3,6
Cena 60%
Jakość 40%
a) Cena oferty
Cn x 100 ptk. = C x Ranga
Ck
gdzie : Cn - najniższa cena złożona w całości zamówienia
Ck - cena proponowana przez danego oferenta
C - ilość punktów uzyskanych przez oferenta
A. Cena oferty Cn x 100 ptk. = C x Ranga (60%)
Ck
gdzie : Cn - najniższa cena złożona w całości zamówienia
Ck - cena proponowana przez danego oferenta
C - ilość punktów uzyskanych przez oferenta
B. Jakość
Przedstawiony w ofercie asortyment musi bezwzględnie spełniać warunki graniczne określone w pakietach, ich niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty.
Dalszej ocenie będzie poddawany asortyment spełniający te warunki.
Celem sprawdzenia jakości Zamawiający żąda złożenia próbek w ilości umożliwiającej przetestowanie (po 2 sztuki z każdej pozycji), które należy dostarczyć do zamawiającego.
Próbki opisane numerem i pozycją pakietu wraz z wykazem należy dostarczyć wraz z ofertą.
Pakiet nr 3
• Wytrzymałość na uszkodzenia mechaniczne 0-50 pkt.
• Łatwość użycia i rozłożenia 0-25 pkt.
• Walory użytkowe 0-25 pkt
Pakiet nr 6
• Efektywność zastosowania- Zestawy posiadające najlepszą efektywność zastosowania otrzymają 50 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej.
• Oznakowanie miejsca otwarcia pakietu, zakładki umożliwiające aseptyczne otwarcie pakietu (dotyczy poz. 2-4)- Produkty z oznakowaniem kierunku otwarcia pakietu otrzymają i zakładką umożliwiającą aseptyczne otwarcie pakietu 25 pkt., pozostałe 0 pkt.
• Dla waty celulozowej- ( poz. 1)- Wata o największej chłonności otrzyma 13 pkt pozostałe proporcjonalnie mniej; Wata nie wykazująca cech pylenia otrzyma 12 pkt., wykazująca cechy pylenia 0 pkt.;.
Analiza parametrów ocenianych, którym jest przypisana punktacja określona wyżej oceniana będzie wg wzoru.
Tk = T * 100* Ranga (40%)
Tn
Gdzie:
Tn – maksymalna ilość punktów uzyskana w kryterium „parametry”
Tk – ilość punktów uzyskana przez danego oferenta za „parametry”
T – ilość punktów uzyskanych przez oferenta za „parametry”
Wykluczenia
Wykluczeniu podlegają wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1
Nazwa
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
Adres
34-200 Sucha Beskidzka
małopolskie
, suski
Numer telefonu
338723316
Fax
33 8723 101
NIP
5521274352
Tytuł projektu
Pro life! Program profilaktyki raka jelita grubego dla osób z terenu powiatu suskiego
Numer projektu
RPMP.08.06.02-12-0243/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Pakiet nr 1
Ofertę złożyła firma:
Konsorcjum Firm: PGF Urtica Sp. z o.o. 54-613 Wrocław, ul. Krzemieniecka 120
PGF SA 91-342 Łódź ul. Zbąszyńska 3
Data wpłynięcia oferty: 16.06.2017r.
Wartość oferty brutto: 34 435,34 zł
Pakiet nr 2
Ofertę złożyła firma:
1. CZM Cezal SA Wrocław Oddział Kraków ul. Balicka 117, 30-149 Kraków
Data wpłynięcia oferty: 14.06.2017r.
Wartość oferty brutto: 4 817,02 zł
Pakiet nr 2a
Ofertę złożyła firma:
1. CZM Cezal SA Wrocław Oddział Kraków ul. Balicka 117, 30-149 Kraków
Data wpłynięcia oferty: 14.06.2017r.
Wartość oferty brutto: 152,52 zł
Pakiet nr 4
Ofertę złożyła firma:
1. Skamex sp. z o.o. sp.k. ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź
Data wpłynięcia oferty: 16.06.2017r.
Wartość oferty brutto: 12 169,33 zł
Pakiet nr 5
Ofertę złożyła firma:
1. Varimed Sp. z o.o. ul. Powstańców Śląskich 5, 53-332 Wrocław
Data wpłynięcia oferty: 16.06.2017r.
Wartość oferty brutto: 8 582,76 zł
Pakiet nr 6
Ofertę złożyła firma:
1. Konsorcjum: Citonet-Kraków S.A ul. Gromadzka 52, 30-719 Kraków Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A Ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń
Data wpłynięcia oferty: 14.06.2017r.
Wartość oferty brutto: 1 348,81 zł
Pakiet nr 7
Ofertę złożyła firma:
Mar-Four Marian Siekierski ul. Kilińskiego 185,
90-348 Łódź
Data wpłynięcia oferty: 14.06.2017r.
Wartość oferty brutto: 496,80 zł
Pakiet nr 8
Ofertę złożyła firma:
1. Beryl Med. LTD1 st Floor , 26 Fouberts Place, London W1F7PP, UK
Adres do korespondencji 05-410 Józefów Ul. Sadowa 14
Data wpłynięcia oferty; 14.06.2017r.
Wartość oferty brutto: 3 434,40 zł
Pakiet nr 10
Ofertę złożyła firma:
1. Bowa International Sp. z o.o. Sp.k. Złotkowo, ul. Obornicka 10, 62-002 Sucha Las
Data wpłynięcia oferty: 16.06.2017r.
Wartość oferty brutto: 272,16 zł