Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawę sprzętu, materiałów i leków na potrzeby wykonywania badań w ramach projektu :„Pro life! Program profilaktyki raka jelita grubego dla osób z terenu powiatu suskiego” nr RPMP.08.06.02-12-0243/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 8 Oś Priorytetowa Rynek pracy, Działanie 8.6 Wsparcie na rzecz wydłużenia aktywności zawodowej, Poddziałanie 8.6.2 Programy zdrowotne, z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Data publikacji: 06.06.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 16-06-2017

Numer ogłoszenia

1037616

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Tak, w załączeniu ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. W ogłoszeniu zmieniono pakiet nr 2, który został podzielony na dwie części: pakiet nr 2 i 2a

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy składać w Sekretariacie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej, Blok C, I piętro, ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, nie później niż do dnia 16.06.2017 r. godz. 10:00. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Sabina Steczek, Agnieszka Hajdyła, Agnieszka Pajerska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

tel. (33) 872-33-23.

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, materiałów i leków na potrzeby
wykonywania badań na potrzeby wykonywania badań w ramach projektu :„Pro life!
Program profilaktyki raka jelita grubego dla osób z terenu powiatu suskiego” nr
RPMP.08.06.02-12-0243/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 8 Oś Priorytetowa Rynek pracy, Działanie
8.6 Wsparcie na rzecz wydłużenia aktywności zawodowej, Poddziałanie 8.6.2 Programy
zdrowotne, z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie zostało podzielone na 10 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Opis ten należy
odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem
udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: małopolskie Powiat: suski Miejscowość: Sucha Beskidzka

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Dostawa sprzętu, materiałów i leków na potrzeby
wykonywania badań na potrzeby wykonywania badań w ramach projektu :„Pro life!
Program profilaktyki raka jelita grubego dla osób z terenu powiatu suskiego” nr
RPMP.08.06.02-12-0243/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 8 Oś Priorytetowa Rynek pracy, Działanie
8.6 Wsparcie na rzecz wydłużenia aktywności zawodowej, Poddziałanie 8.6.2 Programy
zdrowotne, z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, materiałów i leków na potrzeby
wykonywania badań na potrzeby wykonywania badań w ramach projektu :„Pro life!
Program profilaktyki raka jelita grubego dla osób z terenu powiatu suskiego” nr
RPMP.08.06.02-12-0243/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 8 Oś Priorytetowa Rynek pracy, Działanie
8.6 Wsparcie na rzecz wydłużenia aktywności zawodowej, Poddziałanie 8.6.2 Programy
zdrowotne, z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie zostało podzielone na 10 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Opis ten należy
odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem
udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.

Kod CPV

33140000-3

Nazwa kodu CPV

Materiały medyczne

Harmonogram realizacji zamówienia

od podpisania umowy sukcesywnie do 28.02.2019r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są uprawnieni do sprzedaży produktów leczniczych Zamawiającemu, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami)- dotyczy pakietu nr 1
W pozostałych pakietach zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie

Potencjał techniczny

Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie

Warunki zmiany umowy

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony
w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art.144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
a) nastąpiło obniżenie ceny jednostkowej asortymentu,
b) nastąpiła zmiana numeru katalogowego produktu
c) nastąpiła zmiana sposobu konfekcjonowania
d) liczby opakowań
e) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową.
f) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT związanej z przedmiotem umowy – w tym
przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto
pozostanie niezmienna,
g) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana
stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, a
w przypadku zmiany stawek celnych wystąpienie o zmianę wymaga
udokumentowanej formy pisemnej i zgody Zamawiającego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego:
1.1. Oświadczenie, że oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania
na terenie Polski.
1.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnienia do sprzedaży
produktów leczniczych Zamawiającemu ( dotyczy pakietu nr 1):
• Podmioty określone w art. 72 ustawy Prawo farmaceutyczne (hurtownie, składy konsygnacyjne i składy celne) - Kopia ważnego aktu administracyjnego (koncesji, zezwolenia) wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF, MZ) uprawniającego do prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, składu konsygnacyjnego, składu celnego lub kopia równoważnego dokumentu wydanego przez właściwe organy państw członkowskich UE, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i środki odurzające - odpowiednio wymagane zezwolenie.
• Podmioty określone w art. 24 art. 1 ustawy Prawo farmaceutyczne (podmioty odpowiedzialne) - Kopia ważnego pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydanego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Radę Unii Europejskiej albo Komisję Europejską na wniosek podmiotu odpowiedzialnego.
• Podmioty określone w art. 42 ustawy Prawo farmaceutyczne (wytwórcy) - Kopia ważnego pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydanego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Radę Unii Europejskiej albo Komisję Europejską na wniosek podmiotu odpowiedzialnego zawierającego w wykazie wytwórców, u których następuje zwolnienie serii, nazwę i adres Wykonawcy.
2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Oceniane kryteria i ich ranga w ocenie.

Pakiet nr 1, 7
Cena 100%
Wg wzoru
a) Cena oferty
Cn x 100 ptk. = C x Ranga
Ck
gdzie : Cn - najniższa cena złożona w całości zamówienia
Ck - cena proponowana przez danego oferenta
C - ilość punktów uzyskanych przez oferenta


Pakiet nr 2, 4, 5, 8,9,10

Cena

60%
Termin dostawy 10%
Termin ważności 30%
a) Cena oferty
Cn x 100 ptk. = C x Ranga
Ck
gdzie : Cn - najniższa cena złożona w całości zamówienia
Ck - cena proponowana przez danego oferenta
C - ilość punktów uzyskanych przez oferenta

b) Termin dostawy o wadze 10%
Maksymalny wymagany termin dostawy wynosi 5 dni roboczych. Krótszy zaoferowany termin będzie oceniany wg wzoru: od 1-4 dni roboczych- 1 pkt, 5 dni roboczych -0 pkt.
Wartość punktowa oferowanego terminu dostawy x 100 pkt x 10%
c) Termin ważności o wadze 30%
Minimalny wymagany termin ważności wynosi 12 miesięcy. Dłuższy zaoferowany termin będzie oceniany wg wzoru: termin ważności powyżej 1 roku- 1 pkt, termin ważności 1 rok- 0 pkt.
Wartość punktowa oferowanego terminu ważności x 100 pkt x 30%

Pakiet nr 3,6

Cena 60%
Jakość 40%

a) Cena oferty
Cn x 100 ptk. = C x Ranga
Ck
gdzie : Cn - najniższa cena złożona w całości zamówienia
Ck - cena proponowana przez danego oferenta
C - ilość punktów uzyskanych przez oferenta


A. Cena oferty Cn x 100 ptk. = C x Ranga (60%)
Ck

gdzie : Cn - najniższa cena złożona w całości zamówienia
Ck - cena proponowana przez danego oferenta
C - ilość punktów uzyskanych przez oferenta
B. Jakość
Przedstawiony w ofercie asortyment musi bezwzględnie spełniać warunki graniczne określone w pakietach, ich niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty.
Dalszej ocenie będzie poddawany asortyment spełniający te warunki.
Celem sprawdzenia jakości Zamawiający żąda złożenia próbek w ilości umożliwiającej przetestowanie (po 2 sztuki z każdej pozycji), które należy dostarczyć do zamawiającego.
Próbki opisane numerem i pozycją pakietu wraz z wykazem należy dostarczyć wraz z ofertą.
Pakiet nr 3
• Wytrzymałość na uszkodzenia mechaniczne 0-50 pkt.
• Łatwość użycia i rozłożenia 0-25 pkt.
• Walory użytkowe 0-25 pkt

Pakiet nr 6

• Efektywność zastosowania- Zestawy posiadające najlepszą efektywność zastosowania otrzymają 50 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej.
• Oznakowanie miejsca otwarcia pakietu, zakładki umożliwiające aseptyczne otwarcie pakietu (dotyczy poz. 2-4)- Produkty z oznakowaniem kierunku otwarcia pakietu otrzymają i zakładką umożliwiającą aseptyczne otwarcie pakietu 25 pkt., pozostałe 0 pkt.
• Dla waty celulozowej- ( poz. 1)- Wata o największej chłonności otrzyma 13 pkt pozostałe proporcjonalnie mniej; Wata nie wykazująca cech pylenia otrzyma 12 pkt., wykazująca cechy pylenia 0 pkt.;.
Analiza parametrów ocenianych, którym jest przypisana punktacja określona wyżej oceniana będzie wg wzoru.

Tk = T * 100* Ranga (40%)
Tn
Gdzie:
Tn – maksymalna ilość punktów uzyskana w kryterium „parametry”
Tk – ilość punktów uzyskana przez danego oferenta za „parametry”
T – ilość punktów uzyskanych przez oferenta za „parametry”

Wykluczenia

Wykluczeniu podlegają wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W SUCHEJ BESKIDZKIEJ

Adres

Szpitalna 22

34-200 Sucha Beskidzka

małopolskie , suski

Numer telefonu

338723316

Fax

33 8723 101

NIP

5521274352

Tytuł projektu

Pro life! Program profilaktyki raka jelita grubego dla osób z terenu powiatu suskiego

Numer projektu

RPMP.08.06.02-12-0243/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Pakiet nr 1
Ofertę złożyła firma:
Konsorcjum Firm: PGF Urtica Sp. z o.o. 54-613 Wrocław, ul. Krzemieniecka 120
PGF SA 91-342 Łódź ul. Zbąszyńska 3
Data wpłynięcia oferty: 16.06.2017r.
Wartość oferty brutto: 34 435,34 zł
Pakiet nr 2
Ofertę złożyła firma:
1. CZM Cezal SA Wrocław Oddział Kraków ul. Balicka 117, 30-149 Kraków
Data wpłynięcia oferty: 14.06.2017r.
Wartość oferty brutto: 4 817,02 zł

Pakiet nr 2a
Ofertę złożyła firma:
1. CZM Cezal SA Wrocław Oddział Kraków ul. Balicka 117, 30-149 Kraków
Data wpłynięcia oferty: 14.06.2017r.
Wartość oferty brutto: 152,52 zł

Pakiet nr 4
Ofertę złożyła firma:
1. Skamex sp. z o.o. sp.k. ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź
Data wpłynięcia oferty: 16.06.2017r.
Wartość oferty brutto: 12 169,33 zł

Pakiet nr 5
Ofertę złożyła firma:
1. Varimed Sp. z o.o. ul. Powstańców Śląskich 5, 53-332 Wrocław
Data wpłynięcia oferty: 16.06.2017r.
Wartość oferty brutto: 8 582,76 zł
Pakiet nr 6
Ofertę złożyła firma:
1. Konsorcjum: Citonet-Kraków S.A ul. Gromadzka 52, 30-719 Kraków Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A Ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń
Data wpłynięcia oferty: 14.06.2017r.
Wartość oferty brutto: 1 348,81 zł

Pakiet nr 7
Ofertę złożyła firma:
Mar-Four Marian Siekierski ul. Kilińskiego 185,
90-348 Łódź
Data wpłynięcia oferty: 14.06.2017r.
Wartość oferty brutto: 496,80 zł

Pakiet nr 8
Ofertę złożyła firma:
1. Beryl Med. LTD1 st Floor , 26 Fouberts Place, London W1F7PP, UK
Adres do korespondencji 05-410 Józefów Ul. Sadowa 14
Data wpłynięcia oferty; 14.06.2017r.
Wartość oferty brutto: 3 434,40 zł
Pakiet nr 10
Ofertę złożyła firma:
1. Bowa International Sp. z o.o. Sp.k. Złotkowo, ul. Obornicka 10, 62-002 Sucha Las
Data wpłynięcia oferty: 16.06.2017r.
Wartość oferty brutto: 272,16 zł
Liczba wyświetleń: 839