Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2017/RPOWL ZGODNIE Z ZASADĄ KONKURENCYJNOŚCI NA ZAKUP I DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA DO NIEPUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA GWIAZDECZKA W RAMACH PROJEKTU „MAŁY CZŁOWIEK DUŻE MOŻLIWOŚCI”

Data publikacji: 05.06.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 12-06-2017

Numer ogłoszenia

1037570

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Termin składania ofert wyznaczono do 12 czerwca 2017 r. do godziny 23:59 (wiążąca jest data wpływu Oferty do siedziby Zamawiającego lub na elektroniczną skrzynkę pocztową). Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Ofertę można składać: Osobiście lub pocztą w siedzibie Zamawiającego: ul. Mieszka I 16, 23-200 Kraśnik (w godzinach pracy biura Wnioskodawcy tj. 8:00 – 18:00) E-mailem na adres: ulas70@op.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

ulas70@op.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Urszula Smołecka

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 509584343

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Niepublicznego Przedszkola Gwiazdeczka w ramach projektu pt.. „Mały człowiek duże możliwości ” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.1 Edukacja przedszkolna.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: kraśnicki Miejscowość: Kraśnik

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zapytania jest wyłonienie Wykonawców, którzy przedstawią najkorzystniejsze warunki dostawy wyposażenia, opisanego w części zamówienia, na które składana jest oferta.
W związku z tym, że oferty złożone na różne części zamówienia są oceniane odrębnie postępowanie może zakończyć się wyborem jednego Wykonawcy – jeśli złoży on ofertę najkorzystniejszą w każdej części zamówienia (oceniane odrębnie) lub kilku Wykonawców – jeśli w każdej części zamówienia jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta złożona przez innego Wykonawcę.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia przedszkola obejmującego wyposażenie sal
przedszkolnych, szatni i łazienek , tj.:mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu, zgodnie z zakresem określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
-Część I- Dostawa mebli i wyposażenia łazienek, bhp i ppoż
-Część II- Dostawa zabawek
-Część III- Dostawa pomocy dydaktycznych
-Część IV- Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego

Kod CPV

37000000-8

Nazwa kodu CPV

Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

Harmonogram realizacji zamówienia

Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia do 31.07.2017 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Weryfikowane na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz przedłożonego odpisu z rejestru przedsiębiorców KRS lub zaświadczenia z CEIDG Wykonawcy.

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia. Weryfikowane na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

Potencjał techniczny

Wykonawca posiada potencjał techniczny lub posiada dostęp do potencjału technicznego, pozwalającego na realizację przedmiotu zamówienia. Weryfikowane na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do realizację przedmiotu zamówienia. Weryfikowane na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Podmiot znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Weryfikowane na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

Dodatkowe warunki

Opisane w zapytaniu.

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, omyłek pisarskich, wystąpienia sytuacji losowych. O zmianach Zamawiający powiadomi Wykonawcę w terminie nie późniejszym niż 7 dni kalendarzowych. Zmiany zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy lub wystąpienia okoliczności będących działaniem siły wyższej.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Załącznik nr 2 -Formularz ofertowy
2. Załącznik nr 3- Formularz cenowy
3. Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy
4. Załącznik nr 5- Projekt umowy
5. Odpis z rejestru przedsiębiorców KRS lub zaświadczenie z CEIDG Wykonawcy

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Kryteria wyboru oferty:
Kryterium 1:
Cena (wartość brutto realizacji zamówienia) – waga punktowa 90%.
Kryterium 2:
Okres gwarancji – waga punktowa 10%.

2. Sposób obliczenia oceny oferty:
Ocena Ofert będzie dokonywana według następujących zasad:
Kryterium 1: Cena (C) – 90 pkt
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę obejmującą wykonanie poszczególnych części zamówienia otrzyma 90 pkt., natomiast pozostali Wykonawcy zdobędą odpowiednią liczbę punktów wynikającą z poniższego wyliczenia:
C= (cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej) x 90
Cena ofertowa jest to cena podana w złotych za wykonanie poszczególnych części zamówienia w określonym terminie wraz z podatkiem i innymi obciążeniami. Cena powinna uwzględniać wszystkie prace i czynności oraz koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Każdy Wykonawca może podać tylko jedną cenę dla każdej części zamówienia.

Kryterium 2: Okres gwarancji (OG) –10 pkt
Kryterium będzie weryfikowane na podstawie złożonej w treści oferty deklaracji Oferenta o
terminie na jaki udziela gwarancji dostarczanego wyposażenia.
Ilość punktów za spełnienie tego kryterium będzie przyznawana według następującego wzoru:
OG= (okres gwarancji oferty badanej / najdłuższy okres gwarancji) x 10

Łącznie badana Oferta otrzyma punkty według następującego wzoru: SP = C + OG
SP – suma punktów Oferty w oparciu o ustalone kryteria,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium Ceny oferty,
OG – liczba punktów uzyskanych w kryterium Okres gwarancji.

Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w oparciu o wszystkie kryteria i wyliczenia, o których mowa powyżej.
W przypadku, gdy dwie lub więcej Ofert uzyska jednakową największą liczbę punktów Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który przedstawił niższą cenę. W przypadku gdy Oferty najkorzystniejsze okażą się równoważne cenowo Zamawiający zwróci się do Oferentów o przedstawienie Ofert dodatkowych w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

Oferty złożone na różne części zamówienia są oceniane odrębnie. Oznacza to, że postępowanie może zakończyć się wyborem jednego Wykonawcy – jeśli złoży on ofertę najkorzystniejszą w każdej części zamówienia (oceniane odrębnie) lub kilku Wykonawców – jeśli w każdej części zamówienia jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta złożona przez innego Wykonawcę.

Wykluczenia

Z możliwości składania oferty i realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZESPÓŁ PRZEDSZKOLI I ŻŁOBKÓW GWIAZDECZKA URSZULA SMOŁECKA

Adres

Mieszka I 16

23-200 Kraśnik

lubelskie , kraśnicki

Numer telefonu

509584343

Fax

818250546

NIP

7151463115

Tytuł projektu

Mały człowiek duże możliwości

Numer projektu

RPLU.12.01.00-06-0005/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Część I - Wyposażenie obiektów Dominik Rej, ul. Mieszka I 16 , 23-200 Kraśnik. Data otrzymania oferty: 12.06.2017 r. , Cena oferty: 25532,79zł zł.
Część II -Nowa Szkoła Sp. z o. o. ul. POW 25, 90-248 Łódź. Data otrzymania oferty: 12.06.2017 r. Cena oferty: 22800,77zł.
Część III- Nowa Szkoła Sp. z o. o. ul. POW 25, 90-248 Łódź. Data otrzymania oferty: 12.06.2017 r. Cena oferty: 19700,12 zł.
Część IV- Instalnet Szabat, Rydzewski Spółka Jawna, ul. Wyszyńskiego 2, 23-210 Kraśnik. Data otrzymania oferty: 12.06.2017 r. Cena oferty: 28414,59zł zł.
Liczba wyświetleń: 883