Strona główna
Logo unii europejskiej

Opracowanie dokumentacji projektowej prototypu pogłębiarki ssącej

Data publikacji: 01.06.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 12-06-2017

Numer ogłoszenia

1036386

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Sposób przygotowania oferty:
a) oferta powinna być napisana czytelnie po polsku,
b) oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną(e) do występowania w imieniu Wykonawcy w tym postępowaniu,
c) wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być spięte w sposób zapobiegający jej dekompletacji,
d) wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę lub przez osobę upoważnioną.
3. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w jednej z wybranych form, tj.:
a) wersja papierowa – Małachowo 16, 63-140 DOLSK,
b) wersja elektroniczna – biuro@zwir-kop.pl .
4. Termin składania ofert upływa w dniu 12 czerwca 2017r. o godz. 12.00.
5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
6. Oferty dostarczone Zamawiającemu po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane i oceniane. Skuteczne złożenie oferty oznacza otrzymanie oferty przez Zamawiającego przed terminem składania ofert.
7. Po upłynięciu terminu składania ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert. W trakcie oceny ofert Zamawiający może wzywać Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych przez nich ofert.
8. Wykonawca może przed terminem składania ofert zmienić, uzupełnić lub wycofać swoją ofertę.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@zwir-kop.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Bartosz Nowakowski

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 508-362-394

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej prototypu pogłębiarki ssącej.
W skład zadania wchodzi usługa wykonania dokumentacji projektowej maszyny urządzenia pływającego – pogłębiarki ssącej, zgodnie z wymogami Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2006/87/WE z dnia 12 grudnia 2006 r. ustanawiającej wymogi techniczne dla statków żeglugi śródlądowej i uchylającej dyrektywę Rady 82/714/EWG (Dz.U. L 389 z dnia 30.12.2016, s.1). wraz z zatwierdzeniem dokumentacji jednostki przez towarzystwo klasyfikacyjne. Jednostka ma spełniać wymagania do operowania w 2, 3 rejonie żeglugi.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: śremski Miejscowość: Małachowo

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem projektu jest przeprowadzenie prac rozwojowych dotyczących pogłębiarki ssącej. W ramach zadania planowana jest budowa prototypu maszyny, która pozwoli na wykonywanie pogłębiania wg zadanego parametru, wizualizacji ukształtowania powierzchni oraz twardości dna, zdalnego dostępu do aktualnych parametrów pracy urządzenia, autonomicznej pracy urządzenia.
Niniejsze postępowanie obejmuje pierwszy etap projektu, tj. opracowanie dokumentacji projektowej prototypu pogłębiarki ssącej wraz z zatwierdzeniem dokumentacji jednostki przez towarzystwo klasyfikacyjne. Jednostka ma spełniać wymagania do operowania w 2, 3 rejonie żeglugi.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej prototypu pogłębiarki ssącej.
Usługę wykonania dokumentacji projektowej maszyny urządzenia pływającego – pogłębiarki ssącej, należy wykonać zgodnie z wymogami Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2006/87/WE z dnia 12 grudnia 2006 r. ustanawiającej wymogi techniczne dla statków żeglugi śródlądowej i uchylającej dyrektywę Rady 82/714/EWG (Dz.U. L 389 z dnia 30.12.2016, s.1).

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) projektowana jednostka ma spełniać wymagania do prowadzenia żeglugi w 2, 3 rejonie żeglugi,
b) wykonanie projektu technicznego dla jednostki pływającej dwukadłubowej z rozłączanymi kadłubami oraz możliwością montażu w części dziobowej pontonów roboczych wraz odpowiednimi wymaganymi przepisami zatwierdzeniami lub uzgodnieniami, na którą składają się:
- budowa statku i jego kadłubów w szczególności ich wytrzymałości i stateczności, maszynowni i zasobników paliwa,
- prześwit bezpieczny, wolna burta, w tym minimalna wolna burta oraz znaki i podziałki zanurzenia, informacja o stateczności dla kapitana,
- sterówka,
- budowa maszyn,
- urządzenia elektryczne,
- spełnienie wymagań bezpieczeństwa dotyczących ochrony wód, powietrza lub ochrony przed hałasem,
- spełnienie wymagań technicznych w zakresie bezpieczeństwa w miejscu pracy,
- pomieszczenia dla załogi.
c) planowane parametry techniczne prototypu pogłębiarki ssącej:
- maksymalna siła ssąca – 20 m,
- maksymalna długość – 30 m,
- szerokość – minimum 6 m,
- maksymalna wysokość burty kadłuba – 1,5 m,
- wysokość przelotowa – 2,3 - 3,5 m,
- waga – około 36 ton,
- zanurzenie w przedziale 70 - 120 cm,
- wydajność – minimum 700 m3/h,
- odległość tłoczenia – minimum 400 m,
- wysokość podawania pulpy od lustra wody – minimum 8 m,
- zasilanie za pomocą agregatu prądotwórczego,
d) na komplet dokumentów składać się będzie: projekt techniczny, kosztorys / wycena budowy jednostki oraz szczegółowy wykaz materiałów niezbędnych do etapu budowy jednostki.

Kod CPV

71240000-2

Nazwa kodu CPV

Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

71.24.20.00-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia – do 30 października 2017 roku.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają m.in. następujący warunek:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia – za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisane oświadczenie – zał. nr 2 do zapytania ofertowego.

Wiedza i doświadczenie

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają m.in. następujący warunek:
2) posiadają wiedzę i doświadczenie – za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej 2 szt. usługi związanej z wykonaniem na zlecenie inwestora dokumentacji projektowej jednostki pływającej – dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku będzie podpisane oświadczenie – zał. nr 2 do zapytania ofertowego oraz wypełnione i podpisane oświadczenie – zał. nr 3 do zapytania ofertowego.

Potencjał techniczny

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają m.in. następujący warunek:
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym – za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisane oświadczenie – zał. nr 2 do zapytania ofertowego.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają m.in. następujący warunek:
3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisane oświadczenie – zał. nr 2 do zapytania ofertowego.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają m.in. następujący warunek:
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia – za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisane oświadczenie – zał. nr 2 do zapytania ofertowego.

Dodatkowe warunki

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają m.in. następujący warunek:
5) nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo – za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenie dot. braku powiązań - zał. nr 4 do zapytania ofertowego.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub są związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z Zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Zamawiającego,
e) pozostawaniu, przed upływem trzech lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku pracy lub zlecenia z Zamawiającym lub były członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Zamawiającego,
f) pozostawaniu z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności.

Warunki zmiany umowy

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Odstąpienie od umowy przysługiwać będzie Zamawiającemu w przypadku dostarczenia dokumentacji, która nie spełnia wymagań zawartych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz złożonej przez Wykonawcę ofercie. Odstąpienie to wiąże się również ze zwrotem przez Wykonawcę otrzymanej zaliczki.
3. Zmiany istotnych warunków umowy o zamówienie dopuszczalne są w niżej wymienionych przypadkach (z uwzględnieniem zapisów dotyczących dokonywania istotnych zmian zawartej umowy opisanych w roz. 2.9.3. Wytycznych Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2014-2020 w sprawie kwalifikowalności kosztów objętych dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – Uchwała Zarządu Województwa Wielkopolskiego nr 3113/2017 z dnia 12 stycznia 2017 r.):
a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
b) zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy,
c) zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę lub Zamawiającego,
d) zmiany terminu realizacji zadania i dostarczenia dokumentacji z powodów niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było wcześniej przewidzieć.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy, bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa.
5. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zmawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach i będzie zwolniony od zapłaty kary.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty, informacje i materiały:
a) wypełniony formularz oferty (stanowiący załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5 do zapytania ofertowego),
b) dokument uprawniający osobę do podpisania oferty, np. upoważnienie, pełnomocnictwo, wypis z KRS lub CEiDG, itp.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Przed dokonaniem oceny ofert, wszystkie oferty zostaną sprawdzone w celu stwierdzenia, czy spełniają wymagania określone w dokumentach zapytania ofertowego.

2. Wyłącznie zakwalifikowane oferty (spełniające wszystkie wymogi formalne i merytoryczne) będą oceniane na podstawie danych przedstawionych w ofercie. Zostanie wyliczona suma punktów przyznanych dla danego kryterium, korygowana „Wagą” (znaczeniem), wg następujących wzorów:

• C – kryterium ceny (waga 80 %):
C= (najniższa oferowana cena brutto / cena brutto badanej oferty) x 100 x 80 %
Skala od 0 - 80 punktów
Oferent w swojej ofercie jest zobowiązany określić prawidłowo podatek VAT.
W przypadku złożenia oferty w walucie innej niż PLN, przedstawione kwoty zostaną przeliczone na PLN zgodnie ze średnim kursem ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski w dniu roboczym poprzedzającym dzień, w którym upłynął termin składania ofert, tzn. wg kursu z dnia 9 czerwca 2017r.
Ocena oferty odbędzie się zgodnie z podanym wyżej wzorem, na podstawie ceny brutto oferty zawartej na załączniku nr 5 do zapytania ofertowego.

• T – kryterium terminu wykonania zadania (waga 20 %):
a) termin zakończenia realizacji zadania do 30 października 2017r. - 0 punktów
b) termin zakończenia realizacji zadania do 16 października 2017r. - 10 punktów
c) termin zakończenia realizacji zadania do 2 października 2017r. - 20 punktów
Skala od 0 - 20 punktów
Termin wykonania należy podać w określonym dniu kalendarzowym.
W celu umożliwienia oceny kryterium Wykonawca winien odpowiednio wypełnić zał. nr 5 („oferta”) do zapytania ofertowego.

3. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta oferta, której suma punktów przyznanych w kryteriach „cena” oraz „termin wykonania zadania” będzie najwyższa. Obliczenia wykonane zostaną wg następującego wzoru:

SUMA = C + T
gdzie:
SUMA - łączna suma przyznanych punktów
C – liczba punktów przyznana w kryterium „cena”
T – liczba punktów przyznana w kryterium „termin wykonania zadania”

4. W razie równej liczby punktów przyznanej więcej niż jednej ofercie, jako najkorzystniejsza uznana zostanie oferta o najniższej cenie.

Wykluczenia

1. Każdą ofertę nie spełniającą warunków formalnych (zawartych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz załącznikach) odrzuca się.
2. Odrzuceniu podlegają także oferty, które zawierają wykonanie dokumentacji niezgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (pkt. V zapytania ofertowego).
3. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia” – na podstawie złożonych dokumentów.
4. Z postępowania wykluczeni zostaną również Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
5. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub są związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z Zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Zamawiającego,
e) pozostawaniu, przed upływem trzech lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku pracy lub zlecenia z Zamawiającym lub były członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Zamawiającego,
f) pozostawaniu z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności.
6. Wyłączeniu z postępowania podlegają osoby wykonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli ubiegają się o udzielenie tego zamówienia lub zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
7. Wykonawca nie spełniający warunków szczegółowo opisanych w punkcie VII zapytania ofertowego albo powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym zostaje wykluczony, a jego oferta odrzucona.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ŻWIR-KOP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

63-140 Małachowo

wielkopolskie , śremski

Numer telefonu

508362394

NIP

7851798125

Tytuł projektu

Prace rozwojowe związane z pogłębiarką ssącą z możliwością rozpoznawania lokalizacji złoża w rejonie II i III w firmie Żwir-Kop w Małachowie

Numer projektu

RPWP.01.02.00-30-0005/16-00

Inne źródła finansowania

nie dotyczy

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Firma ANCHOR Wojciech Popławski
ul. Fordońska 156
85-752 BYDGOSZCZ
Data wpływu oferty: 12 czerwca 2017r.
Cena netto: 159.000,00 PLN
Cena brutto: 195.570,00 PLN
Liczba wyświetleń: 1018