Strona główna
Logo unii europejskiej

zapewnienie usługi hotelarskiej, gastronomicznej, transportowej, w ramach organizacji szkoleń dla beneficjentów Programu Interreg V-A Polska-Słowacja

Data publikacji: 22.05.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 01-06-2017

Numer ogłoszenia

1035214

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę cenową na Formularzu ofertowym należy złożyć w terminie do dnia 1 czerwca 2017 r. do godz. 16.15 drogą elektroniczną – skan podpisanej oferty wraz z załącznikami – na adres: ksurma@plsk.eu. W tytule maila proszę wpisać: oferta na przeprowadzenie szkoleń dla beneficjentów INTERREG PL SK

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

ksurma@plsk.eu

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Katarzyna Surma

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

tel. +48 12 444 15 07

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wybranych usług w ramach organizacji szkoleń dla beneficjentów Programu Interreg V-A Polska–Słowacja 2014-2020 (dalej Programu). Szkolenia związane są z wdrażaniem zatwierdzonych projektów w ramach Programu i odbędą się w dwóch krajach Programu, w Polsce i na Słowacji. Szkolenia będą przeprowadzane w formule konferencyjnej (szkolenia dwudniowe). Na szkolenia będzie potrzebna sala konferencyjna

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi hotelarskie

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: Powiat: Miejscowość: Polska : Żywiec; Sanok; Rabka Zdrój. Słowacja: Preszów, Żylina.

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zgodnie z rozporządzeniem Rady (WE) 1303/2013 jednym z obowiązków są działania informacyjne skierowane do potencjalnych beneficjentów i zapewnienie informacji dotyczących możliwości finansowania i rozpoczęcia procesu naboru wniosków o dofinansowanie. Jednocześnie zgodnie z zapisami programowymi WST odpowiada również za wspieranie partnerów podczas realizacji projektów. W celu dotarcia z odpowiednimi informacjami do wnioskodawców i beneficjentów niezbędna jest organizacja szkoleń w regionach objętych wsparciem programu.

Przedmiot zamówienia

Zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym punkt I załączonego Zapytania ofertowego

Kod CPV

55000000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Dodatkowy zakres zamówienia obejmuje (zamówienie opcjonalne):
Dostarczenie materiałów promocyjnych i szkoleniowych do miejsca organizacji każdego ze szkoleń – transport samochodem dostawczym, objętość ładunku do 5 m3. Materiały typu: długopisy, segregatory, pendrive’y, notesy itp.). Zamówienie obejmuje także załadunek i rozładunek oraz przygotowanie kompletów materiałów (konfekcjonowanie). Termin dostawy – w dniu poprzedzającym każde szkolenie do godziny 15:00. Koszty ewentualnego parkowania pojazdu w drodze, opłat drogowych pokrywa Wykonawca
oraz
Transport powrotny niewykorzystanych materiałów promocyjnych z miejsca organizacji każdego szkolenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do siedziby WST w Krakowie, załadunek i rozładunek. Godziny dostawy zostaną szczegółowo ustalone z Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Koszty ewentualnego parkowania pojazdu w drodze, opłat drogowych pokrywa Wykonawca
Kod: CPV: 60000000-8 Usługi transportu

Harmonogram realizacji zamówienia

21-22.06.2017 Żywiec;
4-5.07.2017 Sanok;
11-12.07.2017 Rabka Zdrój.
26-27.06.2017 Preszów,
28-29.06.2017 Żylina

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę aktualnego wpisu do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej 2 usługi, z których każda:
a) trwała co najmniej 2 dni* oraz
b) planowana była dla co najmniej 65 uczestników** oraz
c) polegała co najmniej na zapewnieniu sali konferencyjnej , wyżywienia, zakwaterowania uczestników oraz usługi transportu ***.

* zgodnie z programem/ agendą merytoryczną/ opisem przedmiotu zamówienia,
** chodzi o ogólną planowaną/przewidywaną liczbę uczestników przez zamawiającego usługę (zgodnie z programem/ agendą merytoryczną/ opisem przedmiotu zamówienia), a nie o liczbę osób de facto korzystających z poszczególnych składowych usługi, tj. np. noclegów czy cateringu,
*** zgodnie z programem/ agendą merytoryczną/ opisem przedmiotu zamówienia.

Potencjał techniczny

Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
2) Wykaz usług, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie/wykonywanie usług
3) odpis z Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, opisanego w Pkt. II ppkt. 1a. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:

Kryterium Liczba punktów (znaczenie)
1. Łączna cena brutto zamówienia – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 80.
Najwyższą liczbę punktów – 80, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
Najniższa łączna cena brutto zamówienia
--------------------------------------------------- x 80 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
Łączna cena brutto oferty ocenianej
max. 80 pkt

1. Doświadczenie, co najmniej 1 koordynatora wyznaczonego do realizacji zamówienia, polegających na zorganizowaniu konferencji/ spotkania/ szkolenia/ kongresu dla grupy minimum 65 osób* – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0-20, w następujący sposób:
• Organizacja 8 i więcej konferencji/spotkań/szkoleń/kongresów łącznie – 20 pkt.
• Organizacja 4-7 konferencji/spotkań/szkoleń/kongresów łącznie – 10 pkt.
• Organizacja 0-3 konferencji/spotkań/szkoleń/kongresów łącznie – 0 pkt.

* chodzi o ogólną planowaną/przewidywaną liczbę uczestników przez zamawiającego usługę (zgodnie z programem/ agendą merytoryczną/ opisem przedmiotu zamówienia) max. 20 pkt

Wykluczenia

Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez tego samego Wykonawcę więcej niż jednej oferty, w sposób inny niż określony w Zapytaniu ofertowym lub po terminie, spowoduje jej odrzucenie.

Niespełnienie warunków udziału określonych w rozdziale II Zapytania ofertowego oraz nie przedłożenie dokumentów wymaganych na ich potwierdzenie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy (jego oferta zostanie wówczas odrzucona).

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

CENTRUM PROJEKTÓW EUROPEJSKICH

Adres

Domaniewska 39A

02-672 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

223783100

Fax

222019725

NIP

7010158887

Tytuł projektu

Partnerstwo dla wspólnego rozwoju

Numer projektu

PLSK.04.01.00-00-0003/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Grzegorz Głowacki Fordewind ul. Mazurska 6/11, 11-520 Ryn
Wartości brutto: 148 734,00 PLN;
data złożenia: 01.06.2017
Liczba wyświetleń: 1093