Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę cenową na Formularzu ofertowym należy złożyć w terminie do dnia 1 czerwca 2017 r. do godz. 16.15 drogą elektroniczną – skan podpisanej oferty wraz z załącznikami – na adres: ksurma@plsk.eu. W tytule maila proszę wpisać: oferta na przeprowadzenie szkoleń dla beneficjentów INTERREG PL SK
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
ksurma@plsk.eu
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Katarzyna Surma
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
tel. +48 12 444 15 07
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wybranych usług w ramach organizacji szkoleń dla beneficjentów Programu Interreg V-A Polska–Słowacja 2014-2020 (dalej Programu). Szkolenia związane są z wdrażaniem zatwierdzonych projektów w ramach Programu i odbędą się w dwóch krajach Programu, w Polsce i na Słowacji. Szkolenia będą przeprowadzane w formule konferencyjnej (szkolenia dwudniowe). Na szkolenia będzie potrzebna sala konferencyjna
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi hotelarskie
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
Powiat:
Miejscowość:
Polska : Żywiec; Sanok; Rabka Zdrój. Słowacja: Preszów, Żylina.
Cel zamówienia
Zgodnie z rozporządzeniem Rady (WE) 1303/2013 jednym z obowiązków są działania informacyjne skierowane do potencjalnych beneficjentów i zapewnienie informacji dotyczących możliwości finansowania i rozpoczęcia procesu naboru wniosków o dofinansowanie. Jednocześnie zgodnie z zapisami programowymi WST odpowiada również za wspieranie partnerów podczas realizacji projektów. W celu dotarcia z odpowiednimi informacjami do wnioskodawców i beneficjentów niezbędna jest organizacja szkoleń w regionach objętych wsparciem programu.
Przedmiot zamówienia
Zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym punkt I załączonego Zapytania ofertowego
Kod CPV
55000000-0
Nazwa kodu CPV
Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Dodatkowy zakres zamówienia obejmuje (zamówienie opcjonalne):
Dostarczenie materiałów promocyjnych i szkoleniowych do miejsca organizacji każdego ze szkoleń – transport samochodem dostawczym, objętość ładunku do 5 m3. Materiały typu: długopisy, segregatory, pendrive’y, notesy itp.). Zamówienie obejmuje także załadunek i rozładunek oraz przygotowanie kompletów materiałów (konfekcjonowanie). Termin dostawy – w dniu poprzedzającym każde szkolenie do godziny 15:00. Koszty ewentualnego parkowania pojazdu w drodze, opłat drogowych pokrywa Wykonawca
oraz
Transport powrotny niewykorzystanych materiałów promocyjnych z miejsca organizacji każdego szkolenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do siedziby WST w Krakowie, załadunek i rozładunek. Godziny dostawy zostaną szczegółowo ustalone z Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Koszty ewentualnego parkowania pojazdu w drodze, opłat drogowych pokrywa Wykonawca
Kod: CPV: 60000000-8 Usługi transportu
Harmonogram realizacji zamówienia
21-22.06.2017 Żywiec;
4-5.07.2017 Sanok;
11-12.07.2017 Rabka Zdrój.
26-27.06.2017 Preszów,
28-29.06.2017 Żylina
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę aktualnego wpisu do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej 2 usługi, z których każda:
a) trwała co najmniej 2 dni* oraz
b) planowana była dla co najmniej 65 uczestników** oraz
c) polegała co najmniej na zapewnieniu sali konferencyjnej , wyżywienia, zakwaterowania uczestników oraz usługi transportu ***.
* zgodnie z programem/ agendą merytoryczną/ opisem przedmiotu zamówienia,
** chodzi o ogólną planowaną/przewidywaną liczbę uczestników przez zamawiającego usługę (zgodnie z programem/ agendą merytoryczną/ opisem przedmiotu zamówienia), a nie o liczbę osób de facto korzystających z poszczególnych składowych usługi, tj. np. noclegów czy cateringu,
*** zgodnie z programem/ agendą merytoryczną/ opisem przedmiotu zamówienia.
Potencjał techniczny
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
2) Wykaz usług, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie/wykonywanie usług
3) odpis z Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, opisanego w Pkt. II ppkt. 1a. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium Liczba punktów (znaczenie)
1. Łączna cena brutto zamówienia – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 80.
Najwyższą liczbę punktów – 80, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
Najniższa łączna cena brutto zamówienia
--------------------------------------------------- x 80 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
Łączna cena brutto oferty ocenianej
max. 80 pkt
1. Doświadczenie, co najmniej 1 koordynatora wyznaczonego do realizacji zamówienia, polegających na zorganizowaniu konferencji/ spotkania/ szkolenia/ kongresu dla grupy minimum 65 osób* – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0-20, w następujący sposób:
• Organizacja 8 i więcej konferencji/spotkań/szkoleń/kongresów łącznie – 20 pkt.
• Organizacja 4-7 konferencji/spotkań/szkoleń/kongresów łącznie – 10 pkt.
• Organizacja 0-3 konferencji/spotkań/szkoleń/kongresów łącznie – 0 pkt.
* chodzi o ogólną planowaną/przewidywaną liczbę uczestników przez zamawiającego usługę (zgodnie z programem/ agendą merytoryczną/ opisem przedmiotu zamówienia) max. 20 pkt
Wykluczenia
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez tego samego Wykonawcę więcej niż jednej oferty, w sposób inny niż określony w Zapytaniu ofertowym lub po terminie, spowoduje jej odrzucenie.
Niespełnienie warunków udziału określonych w rozdziale II Zapytania ofertowego oraz nie przedłożenie dokumentów wymaganych na ich potwierdzenie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy (jego oferta zostanie wówczas odrzucona).
Nazwa
CENTRUM PROJEKTÓW EUROPEJSKICH
Adres
02-672 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
223783100
Fax
222019725
NIP
7010158887
Tytuł projektu
Partnerstwo dla wspólnego rozwoju
Numer projektu
PLSK.04.01.00-00-0003/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Grzegorz Głowacki Fordewind ul. Mazurska 6/11, 11-520 Ryn
Wartości brutto: 148 734,00 PLN;
data złożenia: 01.06.2017