Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2017/RPOWL ZGODNIE Z ZASADĄ KONKURENCYJNOŚCI NA DOSTAWĘ I MONTAŻ WYPOSAŻENIA PLACU ZABAW W NIEPUBLICZNYM PRZEDSZKOLU GWIAZDECZKA W RAMACH PROJEKTU „MAŁY CZŁOWIEK DUŻE MOŻLIWOŚCI”

Data publikacji: 10.05.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 17-05-2017

Numer ogłoszenia

1033397

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Termin składania ofert wyznaczono do 17 maja 2017 r. do godziny 23:59 (wiążąca jest data wpływu Oferty do siedziby Zamawiającego lub na elektroniczną skrzynkę pocztową). Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Ofertę można składać:
Osobiście lub pocztą w siedzibie Zamawiającego: ul. Mieszka I 16, 23-200 Kraśnik
(w godzinach pracy biura Wnioskodawcy tj. 8:00 – 18:00)
E-mailem na adres: ulas70@op.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

ulas70@op.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Urszula Smołecka

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 509584343

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia placu zabaw dla dzieci w Niepublicznym Przedszkolu Gwiazdeczka ul. Mieszka I 16, 23-200 Kraśnik w ramach projektu pn. „Mały człowiek duże możliwości ” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.1 Edukacja przedszkolna.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: kraśnicki Miejscowość: Kraśnik

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na dostawę i montaż wyposażenia placu zabaw w siedzibie Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia

1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2) Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, nieuszkodzone, pełnowartościowe oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone elementy nie spełniają powyższych wymogów, Zamawiający odmówi ich odbioru, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru.
3) Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadają dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi.
4) Wykonawca dla elementów zabawowych przedstawi Certyfikat Zgodności wystawiony przez akredytowaną Jednostkę Certyfikująca z możliwością identyfikacji wyrobu/ów oraz aktualnym terminem ważności.
5) Wszystkie urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw należy instalować zgodnie z PN-EN1176-1:2008, PN-EN1176-7:2009 oraz instrukcją producenta w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
6) Podane parametry sprzętu określone w zapytaniu ofertowym określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego, a pokazane ilustracje i określone nazwy elementów wyposażenia placu zabaw mają charakter poglądowy i obrazują elementy jakie spodziewa się uzyskać Zamawiający.
7) Urządzenia składane lub o bardziej skomplikowanej budowie powinny posiada instrukcje użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach.
8) Wykonawca zapewni min. 24 miesięczny okres gwarancji wraz z bezpłatnym serwisem.
9) Wykonawca dostarczy własnym transportem zakupione urządzenia łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, montażem na koszt własny i ryzyko w godzinach i dniach pracy uzgodnionych z Zamawiającym.
10) Wszystkie wymienione urządzenia montowane będą bezpośrednio na podłożu trawiastym (w gruncie) przygotowanym przez Zleceniodawcę.
11) Wykonanie usługi będzie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym potwierdzającym dostarczenie i odpowiednie zamontowanie sprzętu.

Kod CPV

37535200-9

Nazwa kodu CPV

Wyposażenie placów zabaw

Harmonogram realizacji zamówienia

Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia do 25.06.2017 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Podmiot posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Wiedza i doświadczenie

Podmiot posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiada dostęp do potencjału technicznego i osób zdolnych wykonania zamówienia.

Potencjał techniczny

Podmiot posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiada dostęp do potencjału technicznego i osób zdolnych wykonania zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Podmiot posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiada dostęp do potencjału technicznego i osób zdolnych wykonania zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Podmiot znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Dodatkowe warunki

Opisane w zapytaniu

Warunki zmiany umowy

1. W przypadku gdy nie jest możliwe zrealizowanie przedmiotu zamówienia w określonym w umowie terminie z przyczyn nie wynikających bezpośrednio z winy Wykonawcy – Zamawiający może wydłużyć termin realizacji umowy . 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, omyłek pisarskich, wystąpienia sytuacji losowych. O zmianach Zamawiający powiadomi Wykonawcę w terminie nie późniejszym niż 7 dni kalendarzowych. Zmiany zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy lub wystąpienia okoliczności będących działaniem siły wyższej.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Załącznik nr 2 -Formularz ofertowy
2. Załącznik nr 3- Oświadczenie Wykonawcy
3. Załącznik nr 4- Projekt umowy
4. Odpis z rejestru przedsiębiorców KRS lub zaświadczenie z CEIDG Wykonawcy
5. Karty katalogowe lub zdjęcia oferowanych urządzeń

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Kryteria wyboru oferty:
Kryterium 1:
Cena (wartość brutto realizacji zamówienia) – waga punktowa 80%.
Kryterium 2:
Gwarancja i serwis – waga punktowa 20%.

2. Sposób obliczenia oceny oferty:
Ocena Ofert będzie dokonywana według następujących zasad:
Kryterium 1: Cena (C) – 80 pkt
Wykonawca, który zaproponuje najniższą łączną cenę obejmującą wykonanie zamówienia otrzyma 80 pkt., natomiast pozostali Wykonawcy zdobędą odpowiednią liczbę punktów wynikającą z poniższego wyliczenia:
C= (cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej) x 80
Cena ofertowa jest to cena podana w złotych za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w określonym terminie wraz z podatkiem i innymi obciążeniami. Cena powinna uwzględniać wszystkie prace i czynności oraz koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Każdy Wykonawca może podać tylko jedną cenę, oferty z cenami wariantowymi będą odrzucone.

Kryterium 2: Gwarancja i bezpłatny serwis (GS) –20 pkt
Kryterium będzie weryfikowane na podstawie złożonej w treści oferty deklaracji Oferenta o
terminie na jaki udziela gwarancji i zapewnia bezpłatny serwis dostarczanego sprzętu.
Ilość punktów za spełnienie tego kryterium będzie przyznawana w następujący sposób:
a) Za udzielenie gwarancji i bezpłatnego serwisu na okres 2–3 lat– 10 pkt
b) Za udzielenie gwarancji i bezpłatnego serwisu na okres powyżej 3 lat –20 pkt

Łącznie badana Oferta otrzyma punkty według następującego wzoru: SP = C + GS
SP – suma punktów Oferty w oparciu o ustalone kryteria,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium Ceny oferty,
GS – liczba punktów uzyskanych w kryterium Gwarancja i bezpłatny serwis.

Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w oparciu o wszystkie kryteria i wyliczenia, o których mowa powyżej.

Wykluczenia

Z możliwości składania oferty i realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZESPÓŁ PRZEDSZKOLI I ŻŁOBKÓW GWIAZDECZKA URSZULA SMOŁECKA

Adres

Mieszka I 16

23-200 Kraśnik

lubelskie , kraśnicki

Numer telefonu

509584343

Fax

818250546

NIP

7151463115

Tytuł projektu

Mały człowiek duże możliwości

Numer projektu

RPLU.12.01.00-06-0005/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Zakład Kształtowania Terenów Zielonych DOL-EK Kazimierz Doleciński, ul. Sióstr Służebniczek 17, 33-100 Tarnów, Data otrzymania oferty: 17.05.2017 r. , Cena oferty: 24 390,90 zł.
Liczba wyświetleń: 804