Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe ŚZGiP.042.24.2017 na wybór dwóch ekspertów na stanowisko "SPECJALISTA DS. USŁUG PUBLICZNYCH W OBSZARZE INWESTYCJE I BUDOWNICTWO"

Data publikacji: 21.04.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 04-05-2017

Numer ogłoszenia

1030914

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć na załączonym druku „OFERTA CENOWA” wraz z pozostałymi drukami stanowiącymi integralne załączniki do niniejszego zapytania.

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej stosując jedną z poniższych opcji:
a) pocztą tradycyjną lub osobiście w siedzibie Zamawiającego (adres: Śląski Związek Gmin i Powiatów, 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 43/5, III piętro) wówczas oferta powinna być dostarczona w zamkniętej nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej nazwą zadania i informacją „oferta, nie otwierać przed dniem otwarcia ofert”
b) przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: iklosowicz@silesia.org.pl z informacją „oferta, nie ujawniać przed dniem otwarcia ofert”.

Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 4 maja 2017 r. do godz. 12.00. O dochowaniu wskazanego terminu decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Oferentom.

W przypadku złożenia oferty cenowej drogą elektroniczną Oferent zobowiązany jest do telefonicznego potwierdzenia otrzymania oferty przez Zamawiającego. Zamawiający nie odpowiada za problemy wynikające z niepoprawności działania systemu informatycznego, skutkiem których może być nieotrzymanie oferty przez Zamawiającego.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

iklosowicz@silesia.org.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Iwona Kłosowicz, Witold Magryś

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

(32) 25 11 021

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zapytania ofertowego jest wybór dwóch ekspertów na stanowisko SPECJALISTA DS. USŁUG PUBLICZNYCH W OBSZARZE INWESTYCJE I BUDOWNICTWO w ramach projektu „System Monitorowania Usług Publicznych – koncepcja SMUP” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zapytania przedstawiony został w załączniku pn. Zapytanie ofertowe, który został załączony do niniejszego ogłoszenia.

3. Zasady realizacji przedmiotu zapytania, jak również zasady rozliczeń, określone zostały w załączniku pn. zapytanie ofertowe oraz w załącznikach 3a-b – wzór umowy - załączonych do niniejszego ogłoszenia.

4. Termin realizacji przedmiotu zapytania: do dnia 31 grudnia 2018 r.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: cała Polska Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zapytania ofertowego jest wybór dwóch ekspertów na stanowisko SPECJALISTA DS. USŁUG PUBLICZNYCH W OBSZARZE INWESTYCJE I BUDOWNICTWO w ramach projektu „System Monitorowania Usług Publicznych – koncepcja SMUP” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zapytania jest świadczenie usług eksperckich w projekcie „System Monitorowania Usług Publicznych – koncepcja SMUP” realizowanym w ramach Działania 2.18 POWER, polegających na:
1) udziale w pracach Tematycznej Grupy Roboczej (TGR) w obszarze Inwestycje i budownictwo powołanej w ramach projektu, w tym:
a. udział w spotkaniach TGR (6 spotkań),
b. integracja wiedzy wynikającej z przygotowanych opisów dobrych praktyk w obszarze Inwestycje i budownictwo,
c. synteza raportów z analizy usług w obszarze Inwestycje i budownictwo oraz wyciągnięcie wniosków dot. przetestowanej metodologii,
d. synteza materiałów definiujących obszar usług dot. inwestycji i budownictwa,
e. synteza materiałów opisujących metodologię analizy obszaru usług w obszarze Inwestycji i budownictwa,
f. synteza wniosków wynikających z badania dostępności danych,
g. współpraca z innymi członkami TGR,
2) udziale i moderowaniu prac dwóch Grup Wymiany Doświadczeń (GWD) „Inwestycje i budownictwo” (GWD nr 1, GWD nr 2) powołanych w ramach projektu, w tym:
a. przygotowanie materiałów na spotkania GWD
b. prowadzenie spotkań GWD oraz raport/podsumowanie pracy GWD we wskazanym obszarze (10 spotkań dwudniowych)
3) analizie i opracowaniu merytorycznym dokumentów w obszarze Inwestycje i budownictwo obejmujące:
a. opis obszaru usług,
b. metoda oceny usług,
c. diagnoza dostępności danych,
d. analiza i raport z oceny usług,
e. plany usprawnień w jst,
f. ocena metody analizy obszaru usług,
g. nadzór nad przygotowaniem dobrych praktyk,
h. podsumowanie cyklu,
4) udziale eksperta GWD w spotkaniach Tematycznych Grup Roboczych:
a. przygotowanie prezentacji materiałów wypracowanych w GWD w obszarze Inwestycje i budownictwo
b. udział w spotkaniach TGR (tożsame ze spotkaniami opisanymi w pkt I, ppkt 1. lit. a )

Podział ww. obowiązków nastąpi pomiędzy dwóch wybranych w niniejszym postępowaniu ekspertów:
1a) moderator TGR i moderator GWD nr 1 w obszarze Inwestycje i budownictwo,
1b) ekspert sektorowy TGR i moderator GWD nr 2 w obszarze Inwestycje i budownictwo.

Kod CPV

73000000-2

Nazwa kodu CPV

Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania przedmiotu zapytania: do dnia 31 grudnia 2018 r.

Dokładny harmonogram realizacji poszczególnych elementów niniejszego zapytania będzie uzgadniany na bieżąco z Zleceniobiorcą po podpisaniu umowy, w trakcie realizacji projektu.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1) ofertę cenową na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 a-b do zapytania:
1a - dla Oferentów składających ofertę na stanowisko moderatora TGR i moderatora GWD nr 1 w obszarze Inwestycje i budownictwo,
1b – dla Oferentów składających ofertę na stanowisko eksperta sektorowego TGR i moderatora GWD nr 2 w obszarze Inwestycje i budownictwo,
2) oświadczenie o spełnieniu stawianych wymagań – załącznik nr 2 do zapytania,
3) życiorys (CV) eksperta (zawierający klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu wyłonienia eksperta, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 Nr 101 poz. 926 z późn. zm)”).
4) oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym – załącznik nr 4 do zapytania.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 pkt. (100% = 100 pkt.):

dla oferentów aplikujących na stanowisko:
1a) moderator TGR i moderator GWD nr 1 w obszarze Inwestycje i budownictwo,
1b) ekspert sektorowy TGR i moderator GWD nr 2 w obszarze Inwestycje i budownictwo.

1) cena – 70% (70 pkt.)
2) doświadczenie i wykształcenie eksperta – 30% (30 pkt.)


Wzór obliczeń:

1) cena
cena najniższa / cena badanej oferty x 70 pkt.

2) doświadczenie i wykształcenie eksperta (maksymalnie 30 pkt.)
Doświadczenie i wykształcenie eksperta punktowane jest na podstawie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań w proporcji:
- uczestnictwo w projekcie dot. poprawy efektywności urzędu w zakresie inwestycji i budownictwa w jst lub standardów obsługi klienta w zakresie inwestycji i budownictwa w jst za każdy projekt 5 punktów (maksymalnie 10 punktów),
- doświadczenie w realizacji usług eksperckich/doradczych/konsultingowych dla jst – za każdą usługę 2 punkty (maksymalnie 10 punktów),
- ukończone studia podyplomowe na kierunku: budownictwo lub gospodarka przestrzenna lub tożsame (10 pkt.)

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ŚLĄSKI ZWIĄZEK GMIN I POWIATÓW

Adres

Tadeusza Kościuszki 43/5

40-048 Katowice

śląskie , Katowice

Numer telefonu

322511021

Fax

322510985

NIP

6341087850

Tytuł projektu

System monitorowania usług publicznych - koncepcja SMUP

Numer projektu

POWR.02.18.00-00-0095/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

1) Moderator TGR i moderator GWD nr 1 w obszarze Inwestycje i budownictwo – p. Piotr Janik, Ruda Śląska, data wpłynięcia oferty: 4 maja 2017 r., kwota: 48.500,00
2) Ekspert sektorowy TGR i moderator GWD nr 2 w obszarze Inwestycje i budownictwo – brak rozstrzygnięcia ze względu na brak ofert (do Zamawiającego nie wypłynęła żadna oferta na ww. stanowisko).
Liczba wyświetleń: 1065