Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Modyfikacja 3. 04
Zamawiający modyfikuje zapisy dotyczące komputerów (wymagania dodatkowe punkt 11) usuwa z opisu komputerów wymóg:
• Moduł konstrukcji obudowy w jednostce centralnej komputera powinien pozwalać na demontaż kart rozszerzeń i napędów bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycia wkrętów, śrub motylkowych);
• Obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych)
oraz modyfikuje zapis:
min. 4 złącza SATA 3.0; NCQ;
na
min. 3 złącza SATA 3.0; NCQ;
Wyjaśnienia i modyfikacja 3. 03
Zawiadamia się, że w dniu 31 marca 2017 roku wpłynął wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego na: ,,zakup nowoczesnego sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem i instalacją do pracowni zawodowych i serwerowni w Michalickim Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu pn. ,, Modernizacja i zakup wyposażenia pracowni zawodowych Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym”. Treść wniosku w załączeniu.
Zamawiający informuje, że dołożył wszelkich starań w celu przygotowania właściwego opisu przedmiotu zamówienia. W podmiotowym opisie Zamawiający użył sformułowania
„Np.:” co w żaden sposób nie determinuje konieczności dostarczenia takiego rozwiązania.
Niemniej jednak Zamawiający modyfikuje zapis dotyczący obudowy komputerów:
- Typu MiniTower z obsługą kart PCI Express wyłącznie o pełnym profilu, wyposażona w min.
5 kieszeni: 2 szt. 5,25” zewnętrzna, 1 szt. 3,5” zewnętrzna, 2 szt.3,5” wewnętrzna.
- Zasilacz o mocy minimum 280W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego z aktywnym PFC i efektywności min. 85%.
31.03.2017 r.
Zamawiający doprecyzowuje wyjaśnienie do zaproszenia do składania ofert udzielone w dniu 28 marca 2017 roku
Pytanie 1
Zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ (monitory) Zamawiający wymaga,
aby w zaoferowanych modelach monitorów zastosowano technologię IPS. W takim stanie rzeczy wykonawca zwraca się do Zamawiającego z pytaniem czy wymaganie w postaci technologii IPS Zamawiający uzna za spełnione jeżeli monitory będą wyprodukowany z zastosowaniem technologii PLS przy spełnieniu pozostałych wymagań dla monitora zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, względnie po dokonaniu zmian SIWZ? Zgodnie z ogólnie dostępnymi informacjami (nie wyłączając informacji dostępnych w https://en.wikipedia.org/wiki/IPS_panel) standard PLS jest standardem analogicznym dla standardu IPS, z niewielką przewagą standardu PLS w konkretnych przypadkach.
Zamawiający nie będzie dokonywał zmian w SIWZ, jednakże Zamawiający dopuszcza standard PLS.
Pytanie 2
Zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ ( monitory) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany model monitora był wyposażony w złącza VGA, HDMI oraz DVI.
Czy Zamawiający dopuści rozwiązanie firmy Samsung w postaci monitora model LS24E65UPL/EN spełniające wymagania Zamawiającego, wyposażonego w złącza VGA, HDMI oraz DP?
Zamawiający na etapie postępowania nie może stwierdzić, czy rozwiązanie firmy Samsung
w postaci monitora model LS24E65UPL/EN spełnia wymagania Zamawiającego opisane
w specyfikacji. Oferent ma zaoferować sprzęt, który spełni nasze wymagania opisane
w specyfikacji.
Odpowiadając na powyższe pytanie Zamawiający jedynie zgadza się na złącze DP lub DVI i nie potwierdza, że dopuszcza monitora model LS24E65UPL/EN Firmy Samsung nie znając całej specyfikacji technicznej zaproponowanego modelu. Zamawiający na etapie postępowania nie wskazuje, żadnego Producenta sprzętu poza parametrami jaki ten sprzęt ma spełniać.
Ponadto zawiadamia się, że w dniu 31 marca 2017 roku wpłynął wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego na: ,,zakup nowoczesnego sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem
i instalacją do pracowni zawodowych i serwerowni w Michalickim Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu pn. ,, Modernizacja i zakup wyposażenia pracowni zawodowych Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym”
Treść wniosku:
Proszę o udzielenie odpowiedzi na pytania związane ze sprawą RPO/ZAM/8/2017 dotyczące przełączników sieciowych. Czy pod informacją "Przełącznik 48 port szt. 2 - liczba portów Ethernet 24" należy rozumieć że chodzi o 2 przełączniki 24 portowe, stąd to 48 port
w kolumnie "nazwa i ilość"? W ile portów SFP wyposażony ma być przełącznik, czy tylko 4 porty combo i czy maja być obsadzone.
Zapis:
"Liczba portów Ethernet: 24 (w tym cztery dualne - moduły SFP)
Ilość portów SFP: 4 Ilość slotów Modułu SFP: 4 Ilość słodów na dodatkowe moduły: 2 (obsadzone 2 portami 10G)"
Czy w sumie jeśli chodzi o porty to ma być przełącznik 24 porty Gigabit Ethernet, z których 4 są combo z portami SFP, dodatkowo 2 sloty, oba obsadzone modułami 2-portowymi 10G?
Odpowiedź
Zamawiający wyjaśnia, że oczekuje dwóch przełączników posiadających:
- co najmniej 20 portów uniwersalnych GigaEthernet w standardzie 10/100/1000 BaseT oraz 4 porty typu combo mogące pracować jako 10/100/1000 BaseT oraz 1000BaseX ze stykiem definiowanym przez SFP. 4 porty SFP musza być obsadzone wkładkami LX/LH – światłowód jednodomowy.
- co najmniej 2 gniazda na moduły rozszerzeń obsadzone 2 portami SFP+ 10G
- co najmniej 1 gniazdo na moduł stack – zmawiający wymaga „zestackowania” dostarczonych przełączników przy użyciu redundantnego połączenia.
- Zamawiający wymaga aby przełączniki były wyposażone w moduły wyprodukowane przez tego samego producenta co przełącznik.
Dodatkowo ze względu na wpływające pytania dot. zapisów postępowania i czas na odpowiedź, wydłuża się termin składania ofert do dnia 5 kwietnia 2017 r. do godz. 11.00
Miejsce i sposób składania ofert
1) Ofertę należy złożyć do dnia 05.04.2017 r. do godziny 1100 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro). Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, nie będą brane pod uwagę.
2) Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferenci mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
3) UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
Forma składania ofert:
1) Oferty w formie pisemnej w zamkniętej kopercie należy składać w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro).
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Monika Subik
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
,,Zakup nowoczesnego sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem
i instalacją do pracowni zawodowych i serwerowni w Michalickim Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu pn. ,, Modernizacja i zakup wyposażenia pracowni zawodowych Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym”.
Zakup nowoczesnego sprzętu informatycznego obejmuje, w szczególności:
zestawy komputerowe, laptopy wraz z oprogramowaniem i instalacją do pracowni zawodowych i serwerowni w Michalickim Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym.
Zakup niezbędnego wyposażenia dydaktycznego umożliwi efektywniejszą
i atrakcyjniejszą realizację podstawy programowej w szkolnych pracowniach.
Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
Wszystkie elementy składowe przedmiotu niniejszego zamówienia winny być zgodnie z obowiązującymi normami i certyfikacjami adekwatnymi do przedmiotu zamówienia.
Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30200000-1 – Urządzenia komputerowe,
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC),
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
W przypadku użycia w zapytaniu ofertowym lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dalej „SOPZ” powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w SOPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w zapytaniu ofertowym lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SOPZ. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Użycie w zapytaniu ofertowym lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
Użycie w zapytaniu ofertowym lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w SOPZ, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Sprzęt IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podkarpackie
Powiat:
krośnieński
Miejscowość:
Miejsce Piastowe
Cel zamówienia
,,Zakup nowoczesnego sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem
i instalacją do pracowni zawodowych i serwerowni w Michalickim Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu pn. ,, Modernizacja i zakup wyposażenia pracowni zawodowych Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym”.
Zakup nowoczesnego sprzętu informatycznego obejmuje, w szczególności:
zestawy komputerowe, laptopy wraz z oprogramowaniem i instalacją do pracowni zawodowych i serwerowni w Michalickim Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym.
Zakup niezbędnego wyposażenia dydaktycznego umożliwi efektywniejszą
i atrakcyjniejszą realizację podstawy programowej w szkolnych pracowniach.
Przedmiot zamówienia
,,Zakup nowoczesnego sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem
i instalacją do pracowni zawodowych i serwerowni w Michalickim Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu pn. ,, Modernizacja i zakup wyposażenia pracowni zawodowych Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym”.
Zakup nowoczesnego sprzętu informatycznego obejmuje, w szczególności:
zestawy komputerowe, laptopy wraz z oprogramowaniem i instalacją do pracowni zawodowych i serwerowni w Michalickim Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym.
Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
W przypadku użycia w zapytaniu ofertowym lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dalej „SOPZ” powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w SOPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne".W przypadku, gdy w zapytaniu ofertowym lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w SOPZ. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Użycie w zapytaniu ofertowym lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
Użycie w zapytaniu ofertowym lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w SOPZ, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
Kod CPV
30200000-1
Nazwa kodu CPV
Urządzenia komputerowe
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30200000-1 – Urządzenia komputerowe,
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC),
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia:
1) Rozpoczęcie prac: 01 lipca 2017 roku.
2) Zakończenie prac: 30 lipca 2017 roku.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu wg załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego.
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego.
Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu wg załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu wg załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu wg załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego.
Dodatkowe warunki
Warunki udziału i podstawy wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia.
1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
c) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu wg załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego.
2) Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym wg załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego.
W sytuacji wystąpienia powiązania, o którym mowa w pkt. 2) powyżej Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
3) Podstawy wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawcę, który:
a) w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
b) bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
c) wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
d) wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
e) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);
f) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
g) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. podstaw wykluczenia wg załącznika nr 4 do Zapytania Ofertowego.
4) Zamawiający wykluczy wykonawców, którzy:
a) nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu,
b) nie wykażą braku podstaw wykluczenia,
c) wobec których zachodzą podstawy wykluczenia.
5) Oferty wykonawców, którzy wykażą spełnianie wymaganych warunków i brak podstaw wykluczenia zostaną dopuszczone do badania i oceny. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Wykonawca, który nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucony w postępowaniu.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
a) Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w zapytaniu ofertowym lub dokumentach zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany, o ile nie prowadzą one do zmiany charakteru umowy,
b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
d) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- na podstawie postanowień umownych, o których mowa w lit. a,
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców,
e) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 5 225 000 euro w przypadku zamówień na roboty budowlane lub 209 000 euro w przypadku zamówień na dostawy i usługi, i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane, jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
f) nastąpi zmiana terminu realizacji zadania objętego projektem – w takim przypadku dopuszcza się możliwość zmiany terminu Umowy z uwzględnieniem terminu zakończenia projektu zatwierdzonego przez Instytucję Zarządzającą;
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1) Wypełniony formularz oferta stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.
2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
3) Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań
w imieniu Wykonawcy
( upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania Wykonawcy).
4) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego.
5) Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
6) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:
1.Cena - 95 %
Sposób oceny:
Lp = Cn / Cb x 95% x 100
gdzie:
Lp – liczba punktów
Cn- najniższa cena wśród ofert
Cb – cena badanej oferty
Z tytułu kryterium ,,cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 95 pkt.
2. Wydłużony okres gwarancji– 5%
W kryterium ,,wydłużony okres gwarancji” punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Gwarancja zgodna z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5
- 0 punktów
Gwarancja wydłużona o co najmniej 6 miesięcy od gwarancji wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 - 5 punktów.
Z tytułu kryterium ,,wydłużony okres gwarancji” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 5 pkt.
Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:
Ilość punktów = cena + wydłużony okres gwarancji
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
Wykluczenia
1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
c) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu wg załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego.
2) Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym wg załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego.
W sytuacji wystąpienia powiązania, o którym mowa w pkt. 2) powyżej Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
3) Podstawy wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawcę, który:
a) w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
b) bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
c) wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
d) wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
e) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);
f) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
g) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. podstaw wykluczenia wg załącznika nr 4 do Zapytania Ofertowego.
4) Zamawiający wykluczy wykonawców, którzy:
a) nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu,
b) nie wykażą braku podstaw wykluczenia,
c) wobec których zachodzą podstawy wykluczenia.
5) Oferty wykonawców, którzy wykażą spełnianie wymaganych warunków i brak podstaw wykluczenia zostaną dopuszczone do badania i oceny. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Wykonawca, który nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucony w postępowaniu.
Nazwa
ZGROMADZENIE ŚWIĘTEGO MICHAŁA ARCHANIOŁA
Adres
al. marsz. Józefa Piłsudskiego 248/252
05-270 Marki
mazowieckie
, wołomiński
Numer telefonu
22 781 14 90
Fax
22 771 34 56
NIP
1250493547
Tytuł projektu
Modernizacja i zakup wyposażenia pracowni zawodowych Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym.
Numer projektu
RPPK.06.04.02-18-0009/16-00
Inne źródła finansowania
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Jako najkorzystniejsza wybrana została oferta Wykonawcy: ,,E- Service” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Rudnickiego 2, 35- 225 Rzeszów za kwotę 651 129,96 zł.
Data wpłynięcia oferty: 31.03.2017 rok godz.: 10:00