Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie nr 37/WCES/2017 dotyczące wyboru Wykonawcy świadczącego usługi marketingowe dla podmiotów ekonomii społecznej w ramach projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej”, realizowanego w ramach poddziałania 7.3.2 WRPO 2014+

Data publikacji: 18.03.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 29-03-2017

Numer ogłoszenia

1025945

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
2) Oferta musi zawierać:
• wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym zgodny ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego;
• podpisane oświadczenie oferenta stanowiące Załącznik nr 2;
• wykaz doświadczenia w świadczeniu usług marketingowych (w przypadku podmiotów);
• aktualne CV wraz ze szczegółowym opisem wykształcenia i wykazem doświadczenia osoby realizującej usługi określone w opisie przedmiotu zamówienia;
3) Podpisaną ofertę wraz z załącznikami należy przesłać mailem na adres: justyna.gawron@barka.org.pl lub dostarczyć do siedziby Zamawiającego osobiście/listem poleconym/kurierem do dnia 29.03.2017 r. do godziny 23:59. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty, które wpłyną po terminie zostaną odrzucone.
4) Oferty niekompletne lub niezgodne z warunkami udziału w postępowaniu, będą odrzucone.
5) Pytania do niniejszego zapytania należy kierować na adres e-mail: justyna.gawron@barka.org.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

justyna.gawron@barka.org.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Justyna Gawron

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

616682421

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia: Zapytanie nr 37/WCES/2017 dotyczące wyboru Wykonawcy świadczącego usługi marketingowe dla podmiotów ekonomii społecznej w ramach projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej”, realizowanego w ramach poddziałania 7.3.2 WRPO 2014+

Rodzaj i przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV
79342000-3- Usługi marketingowe
Czas trwania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 2018-08-31

Miejsce wykonywania przedmiotu Zamówienia:
- w siedziba Zamawiającego*,
- w siedzibie PES,
- w siedzibie Wykonawcy.

Obszar realizacji zamówienia: Subregion Poznański: miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat śremski, powiat średzki.

Opis: przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług marketingowych dla podmiotów ekonomii społecznej** (PES) mających siedzibę na terenie subregionu Poznańskiego (miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat średzki, powiat śremski) obejmujących w szczególności: analizę potencjału rynkowego i marketingowego PES, a także opracowanie strategii marketingowej/reklamowej dla PES, przeprowadzenie badania rynku oraz konkurentów/potencjalnych partnerów i grup docelowych pod kątem działalności prowadzonej przez PES.

Przez świadczenie usług marketingowych Zamawiający rozumie objęcie wsparciem podmiotów ekonomii społecznej wskazanych przez Zamawiającego obsługą marketingową przez okres od dnia zawarcia umowy do 31.08.2018, w tym:
- 337 godzin w 2017 roku
- 165 godzin w 2018 roku

Łącznie: 502 godziny

Termin realizacji usługi dla PES

Ustalenie zakresu usługi dla danego PES powinno nastąpić w trakcie pierwszego spotkania Usługodawcy z PES najpóźniej 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia zapotrzebowania ze strony PES. Sposób współpracy zostanie wspólnie ustalony przez Usługodawcę z danym PES.

Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności:
1) Dokonanie analizy potencjału PES – z uwzględnieniem profilu działalności, miejsca (pozycji) w sektorze ekonomii społecznej, dokonanie diagnozy stanu obecnego PES pod kątem budowy jego marki;
2) Badanie rynku, weryfikacja konkurentów/potencjalnych partnerów dla PES i grup docelowych pod kątem działalności prowadzonej przez PES;
3) Opracowanie strategii marketingowej/reklamowej dla PES – z uwzględnieniem metod komunikacji z otoczeniem (elementy reklamy i PR) w postaci dokumentu zawierającego konkretne narzędzia i wskazówki dla PES;
4) Opracowanie strategii promowania PES poza realizowanymi przez nie projektami, w tym projektami unijnymi (szukanie i promowanie wartości dodanej PES);
5) Opracowanie identyfikacji wizualnej dla PES rozumianej jako elementy, pozwalające pozytywnie wyróżnić organizację na tle innych podmiotów działających w środowisku lokalnym, tj. m.in.: opracowanie logo/logotypu, kolorystyki, rodzaju stosowanej w dokumentach czcionki, układu graficznego, materiałów informacyjno-promocyjnych (wizytówek, papieru firmowego, wzoru prezentacji, plakatu, ulotki, ogłoszenia itd.)
6) Wykonanie namingu – tworzenie nazw firm, usług i produktów;
7) Projekt budowa i ewentualnie obsługa responsywnej strony www opartej na CMS i przekazanie dla PES wszelkich kluczy, haseł i innych narzędzi umożliwiających edytowanie strony i zarządzanie hostingiem;
8) Zainstalowanie strony we wskazanej usłudze hostingowej lub uruchomienie usługi hostingowej wraz z domeną oraz ewentualna obsługa tych usług.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Zasady świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia określa dodatkowo dokument: Standardy Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej.

*Zamawiający nie zapewnia w swojej siedzibie sprzętu komputerowego i oprogramowania niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania własnym sprzętem komputerowym i oprogramowaniem.
**Podmiot ekonomii społecznej zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014 – 2020.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy świadczącego usługi marketingowe dla Podmiotów Ekonomii Społecznej z terenu subregionu poznańskiego

Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: Zapytanie nr 37/WCES/2017 dotyczące wyboru Wykonawcy świadczącego usługi marketingowe dla podmiotów ekonomii społecznej w ramach projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej”, realizowanego w ramach poddziałania 7.3.2 WRPO 2014+

Rodzaj i przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV
79342000-3- Usługi marketingowe
Czas trwania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 2018-08-31

Miejsce wykonywania przedmiotu Zamówienia:
- w siedziba Zamawiającego*,
- w siedzibie PES,
- w siedzibie Wykonawcy.

Obszar realizacji zamówienia: Subregion Poznański: miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat śremski, powiat średzki.

Opis: przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług marketingowych dla podmiotów ekonomii społecznej** (PES) mających siedzibę na terenie subregionu Poznańskiego (miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat średzki, powiat śremski) obejmujących w szczególności: analizę potencjału rynkowego i marketingowego PES, a także opracowanie strategii marketingowej/reklamowej dla PES, przeprowadzenie badania rynku oraz konkurentów/potencjalnych partnerów i grup docelowych pod kątem działalności prowadzonej przez PES.

Przez świadczenie usług marketingowych Zamawiający rozumie objęcie wsparciem podmiotów ekonomii społecznej wskazanych przez Zamawiającego obsługą marketingową przez okres od dnia zawarcia umowy do 31.08.2018, w tym:
 337 godzin w 2017 roku
 165 godzin w 2018 roku

Łącznie: 502 godziny

Termin realizacji usługi dla PES

Ustalenie zakresu usługi dla danego PES powinno nastąpić w trakcie pierwszego spotkania Usługodawcy z PES najpóźniej 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia zapotrzebowania ze strony PES. Sposób współpracy zostanie wspólnie ustalony przez Usługodawcę z danym PES.

Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności:
1) Dokonanie analizy potencjału PES – z uwzględnieniem profilu działalności, miejsca (pozycji) w sektorze ekonomii społecznej, dokonanie diagnozy stanu obecnego PES pod kątem budowy jego marki;
2) Badanie rynku, weryfikacja konkurentów/potencjalnych partnerów dla PES i grup docelowych pod kątem działalności prowadzonej przez PES;
3) Opracowanie strategii marketingowej/reklamowej dla PES – z uwzględnieniem metod komunikacji z otoczeniem (elementy reklamy i PR) w postaci dokumentu zawierającego konkretne narzędzia i wskazówki dla PES;
4) Opracowanie strategii promowania PES poza realizowanymi przez nie projektami, w tym projektami unijnymi (szukanie i promowanie wartości dodanej PES);
5) Opracowanie identyfikacji wizualnej dla PES rozumianej jako elementy, pozwalające pozytywnie wyróżnić organizację na tle innych podmiotów działających w środowisku lokalnym, tj. m.in.: opracowanie logo/logotypu, kolorystyki, rodzaju stosowanej w dokumentach czcionki, układu graficznego, materiałów informacyjno-promocyjnych (wizytówek, papieru firmowego, wzoru prezentacji, plakatu, ulotki, ogłoszenia itd.)
6) Wykonanie namingu – tworzenie nazw firm, usług i produktów;
7) Projekt budowa i ewentualnie obsługa responsywnej strony www opartej na CMS i przekazanie dla PES wszelkich kluczy, haseł i innych narzędzi umożliwiających edytowanie strony i zarządzanie hostingiem;
8) Zainstalowanie strony we wskazanej usłudze hostingowej lub uruchomienie usługi hostingowej wraz z domeną oraz ewentualna obsługa tych usług.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Zasady świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia określa dodatkowo dokument: Standardy Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej.

Kod CPV

79342000-3

Nazwa kodu CPV

Usługi marketingowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Data publikacji: 2018-03-18
Termin składania oferty: 2017-03-29
Czas trwania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 2018-08-31

Termin realizacji usługi dla PES:
Ustalenie zakresu usługi dla danego PES powinno nastąpić w trakcie pierwszego spotkania Usługodawcy z PES najpóźniej 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia zapotrzebowania ze strony PES. Sposób współpracy zostanie wspólnie ustalony przez Usługodawcę z danym PES.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu.
Przez wykonawcę należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego.

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w szczególności muszą:
- posiadać wyższe wykształcenie;
- posiadać co najmniej 3-letnie udokumentowane doświadczenie w świadczeniu usług marketingowych (3 lata przed terminem składania ofert).

Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
Wykonawca, który nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucony z udziału w postępowaniu.

Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych powyżej wymaga przedłożenia następujących dokumentów:
 CV
 Wykazu doświadczenia

Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia informacji zawartych w dokumentach.
W wypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej Wykonawca powinien posiadać co najmniej 3-letnie udokumentowane doświadczenie w świadczeniu usług marketingowych (3 lata przed terminem składania ofert) oraz winien wskazać w treści oferty osoby do wykonania przedmiotowego zamówienia i osoby te winny spełniać wymogi wskazane w niniejszym zapytaniu (wyższe wykształcenie, 3 letnie doświadczenie), co powinno zostać potwierdzone dokumentacją wskazaną w niniejszym zapytaniu (CV, wykaz doświadczenia).
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
Cena brutto * 60 % 60 pkt
Doświadczenie 40 % 40 pkt

*Cena brutto to cena jaką zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacja niniejszej usługi wraz ze wszystkimi kosztami niezbędnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
1. Cena
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru: liczba punktów = (Cmin/Cof) x 60 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie.

2. Doświadczenie
Punkty za kryterium „doświadczenie” zostaną obliczone na podstawie liczby lat doświadczenia w świadczeniu usług będących przedmiotem niniejszego zapytania (świadczenie usług marketingowych) przy czym liczone będą punkty za lata doświadczenia powyżej wymagane minimum (3 lata doświadczenia przed terminem składania ofert). Zamawiający przyzna 10 pkt za każdy rok doświadczenia przy czym maksymalna liczba punktów wynosi 40 (czyli 4 lat doświadczenia ponad wymagane minimum – 7 lat doświadczenia w ogóle):
10 pkt – 4 lata doświadczenia
20 pkt – 5 lat doświadczenia
30 pkt – 6 lat doświadczenia
40 pkt – 7 lat doświadczenia
Zostanie wybrana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w kategoriach cena i doświadczenie.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

FUNDACJA POMOCY WZAJEMNEJ BARKA

Adres

św. Wincentego 6/9

61-003 Poznań

wielkopolskie , Poznań

Numer telefonu

695338999

Fax

616682416

NIP

7821146599

Tytuł projektu

Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej

Numer projektu

RPWP.07.03.02-30-0001/15-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

EJO-EJO Artur Adamski
ul. gen. Stanisława Maczka 11/9
60-651 Poznań
data 28.03.2017
cena 58,90 zł brutto
Liczba wyświetleń: 620