Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Skrócony opis przedmiotu zamówienia został uzupełniony o zapisy:
Zamówienie nie jest objęte przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamówienie udzielane jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określonej w „Wytycznych programowych w zakresie kwalifikowalności wydatków objętych dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020”
Miejsce i sposób składania ofert
• Ofertę należy sporządzić zgodnie z formularzem oferty (zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ).
• Oferent może złożyć jedną ofertę. Ofertę pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej, treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
• Do oferty powinny być załączone w wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. XV niniejszej specyfikacji.
• Oferta winna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej co najmniej cenie oferty.
• Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
• Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi.
• Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
• Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta powinna być oznaczona nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowana na adres Zamawiającego z zaznaczeniem: Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU KOŚCIOŁA PRZY UL.MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 44 W WOŁOMINIE”
• Oferent może wprowadzać zmiany, poprawki i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu składania ofert.
• Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych wymagań, jak składana oferta tj. w kopertach odpowiednio oznakowanych, zaopatrzonych dodatkowo dopiskiem „ZMIANA”. Koperty oznaczone dopiskiem „ZMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian zostaną dołączone do oferty.
• Oferent ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (według takich samych zasad, jak wprowadzenie zmian i poprawek) z dopiskiem na kopercie zewnętrznej „WYCOFANIE”. Koperty oznaczone dopiskiem „WYCOFANIE” będą otwierane w pierwszej kolejności, a po stwierdzeniu zgodności ze złożonymi ofertami, koperty wewnętrzne ofert wycofywanych nie będą otwierane.
• MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
ul. Williama Heerleina Lindleya 12; 02 - 005 Warszawa, 24.05.2017 r. do godz. 10.00
• MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT
ul. Williama Heerleina Lindleya 12; 02 - 005 Warszawa 24.05.2017 r. o godz. 10.30
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Jacek Pawlicki
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
607613972
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie Roboty budowlane polegające na Termomodernizacji istniejącego budynku kościoła przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 44 w Wołominie, składającej się z następujących działań:
- docieplenie ścian styropianem
- docieplenie stropu nad halą kościoła wełną mineralną
- dodanie okien termoizolacyjnych od strony zewnętrznej
- wykonanie uszczelnienia drzwi
- wykonanie instalacji solarnej dla CWU
- wykonanie wentylacji mechanicznej
- wymiana źródeł oświetlenia na LEDowe
W ramach inwestycji konieczne będzie wykonanie rusztowania wokół ścian zewnętrznych kościoła (etapowo). Konieczna będzie również częściowa rozbiórka poszycia dachowego celem transportu urządzeń wentylacji mechanicznej.
Roboty będą realizowane na podstawie: Projektu budowlanego Termomodernizacji istniejącego budynku kościoła przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 44 w Wołominie, opracowanego przez: MAZAT INVEST Marek Zatorski, 02-786 Warszawa, ul. ZWM 14/16, zatwierdzonego Decyzją Starosty Wołomińskiego o pozwoleniu na budowę Nr 1435p/2016 z dnia 22.12.2016 r.
Zamówienie nie jest objęte przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamówienie udzielane jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określonej w „Wytycznych programowych w zakresie kwalifikowalności wydatków objętych dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020”
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
mazowieckie
Powiat:
wołomiński
Miejscowość:
Wołomin
Cel zamówienia
Głównym celem interwencji realizowanej w ramach działania jest zwiększenie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej należącym do Zgromadzenia Zakonnego Małe Dzieło Boskiej Opatrzności - Orioniści Prowincja Polska"
Cele szczegółowe:
• Zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych;
• Zmniejszenie rocznego zużycia energii pierwotnej;
• Zmniejszenie zużycia energii elektrycznej.
Podstawowym celem inwestycji jest optymalizacja zużycia energii.
Inwestycja swoim zakresem obejmuje:
• propozycje rozwiązań w modernizacyjnych pozwalających na zmniejszenie zużycia energii cieplnej
• procedurę wyboru optymalnego przedsięwzięcia modernizacyjnego.
Realizacja inwestycji ma prowadzić do zmniejszenia zużycia energii elektrycznej i energii cieplnej.
Projekt jest spójny z założeniami programów na szczeblu krajowym, regionalnym oraz planowanymi działaniami Wnioskodawcy na szczeblu lokalnym.
W ramach projektu zostanie zrealizowane:
Kościół Rzymskokatolicki św. Józefa Robotnika, ul. Piłsudskiego 44, 05-200 Wołomin.
• Ocieplenie dachu;
• Ocieplenie ścian budynku;
• Modernizacja systemu ciepłej wody użytkowej;
• Instalacja wentylacji mechanicznej;
• Wymiana starych okien, zamontowanie dodatkowych okien, docieplenie drzwi;
• Montaż kolektorów słonecznych;
• Instalacja elektryczna – wymiana opraw na źródła energooszczędne LED.
Przedmiot zamówienia
Wykonanie Roboty budowlane polegające na Termomodernizacji istniejącego budynku kościoła przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 44 w Wołominie, składającej się z następujących działań:
- docieplenie ścian styropianem
- docieplenie stropu nad halą kościoła wełną mineralną
- dodanie okien termoizolacyjnych od strony zewnętrznej
- wykonanie uszczelnienia drzwi
- wykonanie instalacji solarnej dla CWU
- wykonanie wentylacji mechanicznej
- wymiana źródeł oświetlenia na LEDowe
W ramach inwestycji konieczne będzie wykonanie rusztowania wokół ścian zewnętrznych kościoła (etapowo). Konieczna będzie również częściowa rozbiórka poszycia dachowego celem transportu urządzeń wentylacji mechanicznej.
Roboty będą realizowane na podstawie: Projektu budowlanego Termomodernizacji istniejącego budynku kościoła przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 44 w Wołominie, opracowanego przez: MAZAT INVEST Marek Zatorski, 02-786 Warszawa, ul. ZWM 14/16, zatwierdzonego Decyzją Starosty Wołomińskiego o pozwoleniu na budowę Nr 1435p/2016 z dnia 22.12.2016 r.
Kod CPV
45215000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
Harmonogram realizacji zamówienia
Zamówienie będzie realizowane w od 01.06.2017 do 15.10.2017 roku na podstawie niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Załączniki
Brak załączników
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która nadzorowała co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące budowę, rozbudowę, przebudowę remont obiektu budowlanego o kubaturze co najmniej 25 000 m3 każdy,
w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń,
w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń;
posiadające uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. – w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. – o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2016, poz. 65 z późn. zm.) oraz posiadające aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji, w przypadku osób, które posiadają uprawnienia w dwóch lub trzech ww. specjalnościach.
Oferent nie może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferent, który wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych obejmujących budowę, rozbudowę, przebudowę remont obiektu budowlanego o kubaturze co najmniej 25 000 m3 każdy.
Oferent nie może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która nadzorowała co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące budowę, rozbudowę, przebudowę remont obiektu budowlanego o kubaturze co najmniej 25 000 m3 każdy,
w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń,
w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń;
posiadające uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. – w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. – o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2016, poz. 65 z późn. zm.) oraz posiadające aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji, w przypadku osób, które posiadają uprawnienia w dwóch lub trzech ww. specjalnościach.
Oferent nie może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Dodatkowe warunki
O udzielenie zamówienia określonego w rozdziale II niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
• wpłacą na rzecz zamawiającego wadium w wysokości 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych).
• Wzięli udział w wizji lokalnej ustalonej przez Zamawiającego
Wadium przetargowe w wysokości 50.000,00 zł powinno być wniesione w pieniądzu na konto Zamawiającego, nr rachunku: 73 1600 1127 1841 7763 4000 0011 z dopiskiem określającym przedmiot przetargu. Oferta, która nie będzie zawierać dowodu wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
• Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
• Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
Oferent w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,
Oferent, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
• Niewniesienie wadium w terminie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy, spowoduje odrzucenie oferty.
• Zamawiający zwraca wadium wszystkim Oferentom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
• Oferentowi, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wizję lokalną wyznacza się na dzień 16.05.2017. Brak udziału w wizji lokalnej spowoduje automatyczne odrzucenie oferty przez Zamawiającego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
• Wypełniony druk „Oferta” (zał. 1),
• Oświadczenie oferenta (zał. 2),
• Oświadczenie o zwrocie wadium (zał.3),
• Potwierdzenie wpłaty wadium,
• Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS,
• Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości,
• Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
• Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej Oferenta, minimum na 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) w formie uwierzytelnionej kserokopii.
• Dokumenty poświadczające posiadanie uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia,
• Pełnomocnictwa lub upoważnienia określające sposób i zakres reprezentacji Oferenta w przypadku wystąpienia w jego imieniu innych osób, niż umocowane do jego reprezentacji.
• Kserokopia uprawnień kierownika budowy do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i uprawnień branżowych oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteriami, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty są cena i okres gwarancji
jakości – wyrażony w miesiącach i liczony od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia – w tym:
cena – 70 %
okres gwarancji jakości dla robót budowlanych – 20 %
termin płatności faktury – 10 %.
Sposób oceniania ofert:
• w kryterium cena – najwyższą liczbę punktów (maks. 70) otrzyma oferta tego Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto za realizację przedmiotu zamówienia, a każda następna oferta odpowiednio mniej zgodnie ze wzorem:
(Cn : Co) x 60 = liczba punktów otrzymanych w kryterium cena,
gdzie:
Cn – najniższa cena brutto spośród wszystkich nieodrzuconych ofert cenowych,
Co – cena brutto ocenianej oferty,
• w kryterium okres gwarancji jakości – rozpatrywany będzie czas trwania gwarancji, jaki Oferent wskaże w formularzu oferty.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości dla robót budowlanych wymagany przez Zamawiającego (warunek konieczny) – 36 miesięcy. Najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny przez Zamawiającego – 72 miesiące. Jeżeli Oferent w formularzu oferty nie wypełni zobowiązania dotyczącego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że okres gwarancji został udzielony na 36 miesięcy.
Całkowity okres gwarancji należy podać w miesiącach. Zgodnie z poniższym schematem Oferent może zaproponować okres serwisu w jednym z poniżej podanych wariantów.
Zamawiający w kryterium okres gwarancji przyzna punkty w następujący sposób:
za 36 miesięcy gwarancji 0 punktów
za 60 miesięcy gwarancji 10 punktów
za 72 miesiące gwarancji 20 punktów
Każdy kolejny rok nie spowoduje zwiększenia ilości przyznanych punktów.
• w kryterium termin płatności faktury – rozpatrywany będzie czas realizacji płatności faktury VAT, jaki Oferent wskaże w formularzu oferty.
Najkrótszy możliwy termin płatności min. 14 dni. Najdłuższy możliwy termin płatności faktury 30 dni. Jeżeli Oferent w formularzu oferty nie wypełni zobowiązania dotyczącego terminu płatności, Zamawiający uzna, że termin płatności będzie wynosił 14 dni.
Zgodnie z poniższym schematem Oferent może zaproponować termin płatności faktury w jednym z poniżej podanych wariantów.
Zamawiający w kryterium termin płatności faktury przyzna punkty w następujący sposób:
za 14 dniowy termin płatności faktury 0 punktów
za 21 dniowy termin płatności faktury 5 punktów
za 30 dniowy termin płatności faktury 10 punktów
Każdy kolejny dzień nie spowoduje zwiększenia ilości przyznanych punktów.
Ocena punktowa ofert będzie liczbą wynikającą z zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma oferta za poszczególne kryteria. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
C + G + F = Op
gdzie:
C – liczba punktów otrzymana w kryterium cena (maks. 60 pkt)
G – liczba punktów otrzymana w kryterium okres gwarancji dla robót budowlanych (maks. 30
pkt)
F – liczba punktów otrzymana w kryterium termin płatności faktury (maks. 10 pkt)
Op – ocena punktowa oferty wynikającą ze zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma oferta za poszczególne kryteria.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Oferentów, którzy:
• wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności,
• złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Zamawiający dokona odrzucenia ofert, które:
• są niezgodne z prawem;
• ich treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków przetargu;
• ich złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
• zawierają rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, według oceny Zamawiającego;
Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Oferenta o wykluczeniu z postępowania przetargowego, podając krótkie uzasadnienie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, jak też odwołania, unieważnienia przetargu, bądź jego ograniczenia, względnie uznania, że przetarg nie dał rezultatu, bez podania przyczyny.
Nazwa
ZGROMADZENIE ZAKONNE MAŁE DZIEŁO BOSKIEJ OPATRZNOŚCI – ORIONIŚCI PROWINCJA POLSKA
Adres
Williama Heerleina Lindleya 12
02-005 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
226225678
Fax
226225678
NIP
5262199910
Tytuł projektu
"Zwiększenie efektywności energetycznej w budynku Zgromadzenia Zakonnego Małe Dzieło Boskiej Opatrzności - Orioniści Prowincja Polska"
Numer projektu
RPMA.04.02.00-14-5070/16-00
Nierozstrzygnięte – Brak ofert